na GCN wychodzi tak malo exclusivow ze nawet sredniak urasta do roli must have
i dlatego nabyłem geista
czas odnowić temat
Choć zapewne tylko ja ją kupiłem
Jak sądze, jestem już na samym końcu gry, bo zaraz bedzie potyczka z głównym bossem, więc jako taki pogląd na grę już mam.
Sterowanie, bo to było bardzo krytykowne przez zachodnie serwisy - imo nie jest źle, nie jest to co prawda płynność i precyzja Timesplittersów (o PD nie wspomnę
), ale po godzince, dwóch gry gra się naprawdę spoko.
Generalnie gra jest mocno nierówna - momentami jest niezwykle klimatyczna i wciagająca a za chwilę trafiamy na jakąś denną misję od której trąci wtórnością i wieje nudą :] Tyle, że tych słabszych momentów imo jest znacznie mniej.
Gra ma specyficzny klimat, większość czasu spedzamy w jakis podziemnych laboratoriach i zniszczonych posiadłościach...w sumie odniosłem wrażenie, że autorzy sami się nie mogli zdecydować w jakim kierunku miał pójśc design Geista....niektóre miejscówki sa naprawde klimatyczne i /naprawdę o_O/ przypominały mi te z Metroida /chociaż nigdy nie dorastały mu do piet
jedynie przypominały
)/ a inne wygladały tak jakby programiści zrobili je na odwal się. Jedyne co im wyszło /i to jak o_O/ to ostre tekstury - 80% z nich po obejrzeniu z bliska wyglada fantastycznie i znacznie lepiej niż z daleka - bo wtedy juz nie prezentują sie tak dobrze, dziwna sprawa
Ogólnie gra jest dobra, wlepiłbym jej tak z 7.9, momentami czuć w niej reke Miyamoto, ale niestety stanowczo za rzadko :] Gdyby N-Space bardziej popracowało nad elementami strzelankowymi, bardziej przemyśleli design niektórych miejscówek, poprawili grafike (design potworów jest tragiczny, znacznie lepiej z designem żołnierzy) i zmienili soundtrack to gra byłaby naprawdę świetna - mam nadzieję, że licencja się nie zmarnuje i powstanie geist 2, ale niech robi go oddział Nintendo....:]
Ale N-space ma potencjał
Myślę, że przy N wyjda na ludzi ;]