Skocz do zawartości

Zdjęcie

GEIST!


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
126 odpowiedzi na ten temat

#121 BeSOS Napisany 08 września 2005 - 22:39

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Ot taki średniak po prostu. Znowu kosmici podobne do Halo Nie ma to jak poważna wojna w Killzone, a nie jakieś sterylne pokraki skaczące na ekranie do których się strzela


że średniak to mogłbym sie zgodzic, ale czesiek, klimat w Geist jest zupełnie inny niż w Halo :]


Jak donosi serwis G-Freaks (zazwyczaj bardzo dobrze poinformowany), Geist podobnie jak Metroid Prime 2 Echoes będzie obsługiwał jedynie 60Hz.


Hmmm, w sumie dla mnie wiadomość spoko....i myślę, że w tym przypadku nie posypie się krytyka ze strony fanbojów N, bo Geista kupi na pewno mniej osób niż Metroida...

BTW - mam ochotę na sredniaka i nic mnie nie powstrzyma :) muszę sprawdzić geista i tyle :D To tak odnośnie artykułu Kaxiego z ostatniego N+ ;)
  • 0

#122 Godot Napisany 09 września 2005 - 08:50

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
na GCN wychodzi tak malo exclusivow ze nawet sredniak urasta do roli must have
  • 0

#123 BeSOS Napisany 01 stycznia 2006 - 21:37

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

na GCN wychodzi tak malo exclusivow ze nawet sredniak urasta do roli must have


i dlatego nabyłem geista

czas odnowić temat ;) Choć zapewne tylko ja ją kupiłem :lol: :)

Jak sądze, jestem już na samym końcu gry, bo zaraz bedzie potyczka z głównym bossem, więc jako taki pogląd na grę już mam.

Sterowanie, bo to było bardzo krytykowne przez zachodnie serwisy - imo nie jest źle, nie jest to co prawda płynność i precyzja Timesplittersów (o PD nie wspomnę :)), ale po godzince, dwóch gry gra się naprawdę spoko.
Generalnie gra jest mocno nierówna - momentami jest niezwykle klimatyczna i wciagająca a za chwilę trafiamy na jakąś denną misję od której trąci wtórnością i wieje nudą :] Tyle, że tych słabszych momentów imo jest znacznie mniej.
Gra ma specyficzny klimat, większość czasu spedzamy w jakis podziemnych laboratoriach i zniszczonych posiadłościach...w sumie odniosłem wrażenie, że autorzy sami się nie mogli zdecydować w jakim kierunku miał pójśc design Geista....niektóre miejscówki sa naprawde klimatyczne i /naprawdę o_O/ przypominały mi te z Metroida /chociaż nigdy nie dorastały mu do piet :) jedynie przypominały ;))/ a inne wygladały tak jakby programiści zrobili je na odwal się. Jedyne co im wyszło /i to jak o_O/ to ostre tekstury - 80% z nich po obejrzeniu z bliska wyglada fantastycznie i znacznie lepiej niż z daleka - bo wtedy juz nie prezentują sie tak dobrze, dziwna sprawa ;)

Ogólnie gra jest dobra, wlepiłbym jej tak z 7.9, momentami czuć w niej reke Miyamoto, ale niestety stanowczo za rzadko :] Gdyby N-Space bardziej popracowało nad elementami strzelankowymi, bardziej przemyśleli design niektórych miejscówek, poprawili grafike (design potworów jest tragiczny, znacznie lepiej z designem żołnierzy) i zmienili soundtrack to gra byłaby naprawdę świetna - mam nadzieję, że licencja się nie zmarnuje i powstanie geist 2, ale niech robi go oddział Nintendo....:]

Ale N-space ma potencjał ;) Myślę, że przy N wyjda na ludzi ;]
  • 0

#124 gruby Napisany 02 stycznia 2006 - 13:55

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Ja do Geista przymierzam się po skończeniu Battalionów. Sam nie wiem co mnie ciągnie do tej gry... W obie X360 i w ogóle wygląda kiepsko. gameoplay nierówny. A ja mam ochotę i już. O_o
  • 0

#125 BeSOS Napisany 02 stycznia 2006 - 16:31

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Grę skończyłem :)
W sumie, na przekór temu co czytałem np na ign, mi bardziej do gustu przypadły poczatkowe misje :) Co nie znaczy, że im dalej tym gorzej :wink: Generalnie podtrzymuję wszystko to co napisałem wczesniej - grę warto mimo wszystko zaliczyć, bo jest naprawdę czyms nietuzinkowym i momentami jest bardzo przyjemna ;] No i te tekstury o_O szczerze mówiąc nie sądziłem, że na GCN jest to możliwe...takie tekstury widziałem /na konsoli/ jedynie w....Halo :lol: :lol: :lol:

A ja mam ochotę i już. O_o


stary, jak bedziesz chciał sprawdzić Geista to daj znac na PM ;)
  • 0

#126 Gość__* Napisany 26 stycznia 2006 - 14:41

Gość__*
  • Goście
Po cichu miałem nadzieje, że z tej gry wyjdzie cos więcej niż "dobra" gra. Niestety, ale poczekajmy co na to N+.
  • 0

#127 me&myself Napisany 29 marca 2008 - 18:15

me&myself

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 518 Postów:
Jestem zadowolony z zakupu, nie jest to oczywiście zaden killer ktory mógłby zastąpić fppepy rare z N64 (IMO to bardziej przygodowka ferst person niz klasyczny fpp), ale napewno warta uwagi pozycja. Sam pomysł na gre jest bardzo orginalny, pare ciekawych patentów jednak wykonanie pozostawia troche do zyczenia. Grfika w sensie technicznym jest mocno przecietna, designe lokacji podziemnego kompleksu przez wiekszosć gry jest nudnawy i dośc monotonny, ale ma tez i mocniesze momenty, ktore dosc wyraznie wybijaja sie ponad przecietniaka reszte. Walki z bosami sa fajnie pomyslone i zaprojektowane (sami bosowie juz mniej) czasem troche irytuje sterowanie, ktore jest dosc nieprecyzyjne, ale idzie sie jakos przyzwyczaić. Niezła gra, concept na 9, wykonanie na 6 w sumie IMO gra na jakies 7, niektore patenty naprawde ciekawe, ogolnie gra bardzo wciąga. Nspace napewno ma potencjal.
  • 0