Donkey Kong: Jungle Beat
#61 Napisany 11 lutego 2005 - 17:54
#62 Gość__* Napisany 12 lutego 2005 - 09:20
#63 Napisany 12 lutego 2005 - 11:32
#64 Napisany 12 lutego 2005 - 12:36
mam małe question: czy do zdobycia sa złote medale czy tylko brąz/srebro?
Oczywiscie ze sa i złote. Przeciez to dobrze widac, kiedy usypuje sie ta gora bananów. Na złoto trzeba zdobyć 800 bitów.
#65 Napisany 12 lutego 2005 - 13:22
#66 Napisany 12 lutego 2005 - 15:18
#67 Napisany 12 lutego 2005 - 16:55
1qaz1q a jak sama rozgrywka? Bo grafika wygląda wporządku, ale zastanawiam się jak to jest pykać w to na bongosach... pomysł daje radę?
Gruby, ja grałem już ok 2 h( czyli sporo, zwazywszy, że gra jest na max 6h 8) ) i powiem tak- fajny pomysł i bongoski daja radę . Gra się przyjemnie, ale momentami mam wrażenie, że bongosy nieco utrudniają zabawe. Chociaż, z minuty na minute wczuwasz się coraz bardziej, wiec jestem pewien, że za chwile nie będę miał z tym problemu. Z drugiej strony, w Donkey Kondze imo gra lepiej rozpoznawała komendy gracza. W Jungle Beacie, np gra kilkakrotnie nie rozpoznała klasnięcia, a w opcjach ustawiłem "wrazliwość" czujnika na max-a. Ale jest ok, gdyby gra była przygotowana pod pada, to było by za łatwo( jeszcze łatwiej???nieee 8) )
Nie przeszedłem całej, narazie wracam do poprzednich leveli, żeby zdobyć wiecej bananków i sprawia to nie lada frajdę - bicie własnych rekordów i przy okazji odkrywanie nowych sposobów na podbicie ilości pkt'ów.Fajna gra, w przerwie miedzy innymi killerami. Zresztą, teraz nie ma nic ciekawego dla mnie, wiec zanim pokażą się TS3/RE4 to bede na zmiane pykał w Jungle beat'a i Donkey konge 8)
EDIT:cofam to co napisałem o sensorze klaskania 8) Poprostu jakos wolno sie uczę. Juz jest ok i dopiero teraz zaczyna mi się jeszcze lepiej grać
#68 Napisany 12 lutego 2005 - 19:00
#69 Napisany 13 lutego 2005 - 18:01
Dla mnie własnie JB, a nie jakis Pikmin, czy Mario party ma magię Nintendo. Fajny design menu, leveli, inna stylistyka, specyficzna i bardzo miła dla oka grafika- to jest N. A walki z bossami to czysta przyjemność
#70 Napisany 13 lutego 2005 - 18:19
no i i przelazłem 8) teraz mam do zdobycia złotka i platyny. A daje to ogromną satysfakcję. Więc pewnie jeszcze kilka godzin wycisnę z JB. Szkoda, że nie ma licznika, to bym wiedział w ile przeszedłem grę.
Masz już jakieś platyny? Bo 1200 beatów to kurka sporo.
#71 Napisany 13 lutego 2005 - 18:24
no i i przelazłem 8) teraz mam do zdobycia złotka i platyny. A daje to ogromną satysfakcję. Więc pewnie jeszcze kilka godzin wycisnę z JB. Szkoda, że nie ma licznika, to bym wiedział w ile przeszedłem grę.
Masz już jakieś platyny? Bo 1200 beatów to kurka sporo.
mam dokładnie 4. Pewnie będą problemy z ostatnimi levelami, ale co tam- nie ma rzeczy niemozliwych. A jedną z tych platyn zdobyłem w 3 levelu z drugiego królestwa(przez przypadek, za pierwszym razem ), wiec stwierdzam, że jest to mozliwe . Najgorszy jest level SPOILER na końcu którego walczy sie z gorylem na skale w strugach deszczuSPOILER. Dochodze do niego i mam ok 800bananków, a kończę z 300 Co prawda teraz juz wiem jaka jest taktyka, ale łatwo ogólnie nie jest.
#72 Napisany 13 lutego 2005 - 18:30
#73 Napisany 13 lutego 2005 - 18:34
Dla mnie gorsze jednak były SPIOILER podwójne słonie oraz najtrudniejszy z dzików SPOILER Zwłaszcza te pierwsze. Ale i tak ogólnie było bardzo prosto.
oops 8) Naciąłem sie na Twoje spoilery. Jeszcze nie byłem w 4 ostatnich levelach-tzn mam je otwarte, ale narazie kompletuję te pierwsze Ale w takim razie przygotuje sie psychicznie na spotkanie z tymi przeciwnikami 8)
#74 Napisany 16 lutego 2005 - 22:35
Kaxi- grasz jeszcze, czy ci się juz znudziło? Masz jakies platynki? Wiesz czy wogóle opłaca je sie zdobywać(oprócz frajdy of koz).
BTW- po pokonaniu drugiego bossa(tego po Cactus King czy jak mu tam) pokazuje sie kolejny filmik- niezły hardcore z tym ciułaniem combosów- a ja sie martwiłem na poczatku jak uzbierac te 800pkt, a oni za jednym podejściem w 5 sekund zbierają 3000 No i na końcu jest pokazany DK stojacy na jakiejś drewnianej konstrukcji- nie wiem czy to jakiś dodatkowy level???
#75 Napisany 05 marca 2005 - 19:26
#76 Gość__* Napisany 05 marca 2005 - 19:31
#77 Gość__* Napisany 05 marca 2005 - 19:33
#78 Napisany 05 marca 2005 - 20:15
#79 Gość__* Napisany 20 kwietnia 2005 - 15:09
#80 Napisany 20 kwietnia 2005 - 15:40
#81 Napisany 20 kwietnia 2005 - 17:17
#82 Gość__* Napisany 20 kwietnia 2005 - 17:25
#83 Gość__* Napisany 20 kwietnia 2005 - 17:28
Tak, tylko że RE4 jest niewiele dłuższy od JB - tak chociaż słyszałem . W ogóle to ostatnio mam ochotę pograć sobie na bębnach, więc pewnie wybiorę JB . Na razie, mam w planie przejść Donkey Kongę na poziomie Gorilla ;] - od grudnia to robię .Chlopie, bierz RE4! JB to gra na 7, a RE na 9+!
#84 Napisany 20 kwietnia 2005 - 19:43
#85 Gość__* Napisany 27 października 2005 - 11:33
#86 Napisany 16 maja 2009 - 18:57
zagrywam sie w nia od dluzszego czasu - cos okolo miesiaca ... ale nie codziennie, no i jak podchodze do Donkey Kong Jungle Beat to robie raczej sesje max 30minut. Po pierwsze zaczynam dany poziom i przechodze go na srebro, wiec pozniej od nowa powtarzam i robie zloto ... jedna gra zajmowala mi na poczatku z 6minut, wiec dwa razy powtarzajac cos okolo 12 ... a teraz w 12 levelu jedna gra z 13min, wiec za drugim razem czas podobny.
Dzis pokonalem Bosa i co sie okazalo? ze odblokowaly mi sie kolejne poziomy - gra jest bardzo dobra i fajnie wykorzystuje bongosy, a walki z bosami sa ciekawie zrobione - glownie system walki/sterowania - podoba mi sie on.
Nie przepadam za grami muzycznymi i Donkey Konga dala mi zabawe na 4h maxymalnie (dwie sesje po 2h w weekend i sprzedalem).
Jesli ktos jeszcze nie gral to POLECAM ... mi ta gra chodzila po glowie od dluzszej chwili jak kupilem GC ale cena zaporowa ponad 100zl z bebnami ... no ale wkoncu sie zdecydowalem i kupilem (po przejsciu mam zamiar oczywiscie sprzedac) ale jednak nie zaluje wydanych pieniedzy... moze nie spedzi sie przy niej nocy (bo po nocy walic w bebny w bloku raczej sie nie powinno - ale na sesyjke dzienna w sam raz.
Mi ta giera sie podoba
#87 Napisany 17 maja 2009 - 20:18
Ciekawy jestem jak wypadnie wersja NEW PLAY CONTROL - podobno pozmieniali i dodali poziomy, ponieważ na kontrolerach grało się zupełnie inaczej i było trzeba gameplay nieco przystosować.
#88 Napisany 17 maja 2009 - 21:31
#89 Napisany 17 maja 2009 - 21:50
#90 Napisany 18 maja 2009 - 07:28
kazdy level praktycznie juz za drugim podejsciem da sie zaliczyc na zloto (wiecej od siebie nie wymagam)
* za cholere nie moge sobie wyobrazic sterowania na Wii - caly urok pryska (jesli dobrze widze po zamieszczonych nizej filmikach - to sterowanie wyglada tak, ze przyciskiem A sie skacze, gałką sie porusza DK'em, a machanie wiilotem służy tylko do walenia jak w bebny (jeszcze tylko klaskanie musze wylapac w jaki sposob rozwiazali)
... PL&index=8
- na Wii dodali jakies levele - bo wielu miejsc nie kojarze ;/ ...
gra wyglada fajnie, gdyby zrobili cos podobnego jak te stare Donkey Kong Country, ale teraz w tym wykonaniu (graficznym - cos ala Yoshi Story z N64) - to bylaby ciekawa gra 2D ... bo i DK'ej wajnie wyglada, tla sa ciekawe - gdyby tylko dluzsza byla, lub sterowanie odbywaloby sie normalnie na padzie (jak skoncze cala gre - wtedy sprawdze jak samym padem sie gra)
* do tego drugiego linka trzeba wziasc poprawke, bo pisalem to gdy bylem w levelu 8, a teraz jestem juz w 13 i jeszcze 3 przedemną - wiec mozliwe ze nie wiedzialem, ze w nie zagram
Co do platformowki 2D, to sobie teraz pomyslalem ze rzeczywiście gra na Wii moze byc dobra platformówką, przerobili system sterowania na "w miarę normalny" dla strzałek i analogów... gra może przypominać więć cos ala NEW Super Mario Bros (DS) / Yoshi's Story (N64) ... i jesli ktos nie gral wczesniej w ta gre (a z cala pewnoscia wiekszosc NOWYCH posiadaczy Wii nigdy o tej grze na GC nie slyszalo)... sam gdybym nie slyszal, a lubie DonkeyKonga - to pewnie bym sie skusil.
Jednak jako osoba grajaca teraz w pierwowzór - po wydanie na Wii nawet nie zamierzam juz siegnac