

Donkey Kong: Jungle Beat
#61
Napisany 11 lutego 2005 - 17:54

#62
Gość__*
Napisany 12 lutego 2005 - 09:20

#63
Napisany 12 lutego 2005 - 11:32
#64
Napisany 12 lutego 2005 - 12:36
mam małe question: czy do zdobycia sa złote medale czy tylko brąz/srebro?
Oczywiscie ze sa i złote. Przeciez to dobrze widac, kiedy usypuje sie ta gora bananów. Na złoto trzeba zdobyć 800 bitów.
#65
Napisany 12 lutego 2005 - 13:22
#66
Napisany 12 lutego 2005 - 15:18

#67
Napisany 12 lutego 2005 - 16:55
1qaz1q a jak sama rozgrywka? Bo grafika wygląda wporządku, ale zastanawiam się jak to jest pykać w to na bongosach... pomysł daje radę?
Gruby, ja grałem już ok 2 h( czyli sporo, zwazywszy, że gra jest na max 6h 8) ) i powiem tak- fajny pomysł i bongoski daja radę

Nie przeszedłem całej, narazie wracam do poprzednich leveli, żeby zdobyć wiecej bananków i sprawia to nie lada frajdę


EDIT:cofam to co napisałem o sensorze klaskania 8) Poprostu jakos wolno sie uczę. Juz jest ok i dopiero teraz zaczyna mi się jeszcze lepiej grać

#68
Napisany 12 lutego 2005 - 19:00
#69
Napisany 13 lutego 2005 - 18:01
Dla mnie własnie JB, a nie jakis Pikmin, czy Mario party ma magię Nintendo. Fajny design menu, leveli, inna stylistyka, specyficzna i bardzo miła dla oka grafika- to jest N. A walki z bossami to czysta przyjemność

#70
Napisany 13 lutego 2005 - 18:19
no i i przelazłem 8) teraz mam do zdobycia złotka i platyny. A daje to ogromną satysfakcję. Więc pewnie jeszcze kilka godzin wycisnę z JB. Szkoda, że nie ma licznika, to bym wiedział w ile przeszedłem grę.
Masz już jakieś platyny? Bo 1200 beatów to kurka sporo.
#71
Napisany 13 lutego 2005 - 18:24
no i i przelazłem 8) teraz mam do zdobycia złotka i platyny. A daje to ogromną satysfakcję. Więc pewnie jeszcze kilka godzin wycisnę z JB. Szkoda, że nie ma licznika, to bym wiedział w ile przeszedłem grę.
Masz już jakieś platyny? Bo 1200 beatów to kurka sporo.
mam dokładnie 4. Pewnie będą problemy z ostatnimi levelami, ale co tam- nie ma rzeczy niemozliwych. A jedną z tych platyn zdobyłem w 3 levelu z drugiego królestwa(przez przypadek, za pierwszym razem



#72
Napisany 13 lutego 2005 - 18:30
#73
Napisany 13 lutego 2005 - 18:34
Dla mnie gorsze jednak były SPIOILER podwójne słonie oraz najtrudniejszy z dzików SPOILER Zwłaszcza te pierwsze. Ale i tak ogólnie było bardzo prosto.
oops 8) Naciąłem sie na Twoje spoilery. Jeszcze nie byłem w 4 ostatnich levelach-tzn mam je otwarte, ale narazie kompletuję te pierwsze

#74
Napisany 16 lutego 2005 - 22:35
Kaxi- grasz jeszcze, czy ci się juz znudziło? Masz jakies platynki? Wiesz czy wogóle opłaca je sie zdobywać(oprócz frajdy of koz).
BTW- po pokonaniu drugiego bossa(tego po Cactus King czy jak mu tam) pokazuje sie kolejny filmik- niezły hardcore z tym ciułaniem combosów- a ja sie martwiłem na poczatku jak uzbierac te 800pkt, a oni za jednym podejściem w 5 sekund zbierają 3000

#75
Napisany 05 marca 2005 - 19:26
#76
Gość__*
Napisany 05 marca 2005 - 19:31
#77
Gość__*
Napisany 05 marca 2005 - 19:33
#78
Napisany 05 marca 2005 - 20:15
#79
Gość__*
Napisany 20 kwietnia 2005 - 15:09
#80
Napisany 20 kwietnia 2005 - 15:40
#81
Napisany 20 kwietnia 2005 - 17:17
#82
Gość__*
Napisany 20 kwietnia 2005 - 17:25
#83
Gość__*
Napisany 20 kwietnia 2005 - 17:28
Tak, tylko że RE4 jest niewiele dłuższy od JB - tak chociaż słyszałemChlopie, bierz RE4! JB to gra na 7, a RE na 9+!



#84
Napisany 20 kwietnia 2005 - 19:43
#85
Gość__*
Napisany 27 października 2005 - 11:33
#86
Napisany 16 maja 2009 - 18:57

zagrywam sie w nia od dluzszego czasu - cos okolo miesiaca ... ale nie codziennie, no i jak podchodze do Donkey Kong Jungle Beat to robie raczej sesje max 30minut. Po pierwsze zaczynam dany poziom i przechodze go na srebro, wiec pozniej od nowa powtarzam i robie zloto ... jedna gra zajmowala mi na poczatku z 6minut, wiec dwa razy powtarzajac cos okolo 12 ... a teraz w 12 levelu jedna gra z 13min, wiec za drugim razem czas podobny.
Dzis pokonalem Bosa i co sie okazalo? ze odblokowaly mi sie kolejne poziomy - gra jest bardzo dobra i fajnie wykorzystuje bongosy, a walki z bosami sa ciekawie zrobione - glownie system walki/sterowania - podoba mi sie on.
Nie przepadam za grami muzycznymi i Donkey Konga dala mi zabawe na 4h maxymalnie (dwie sesje po 2h w weekend i sprzedalem).
Jesli ktos jeszcze nie gral to POLECAM ... mi ta gra chodzila po glowie od dluzszej chwili jak kupilem GC ale cena zaporowa ponad 100zl z bebnami ... no ale wkoncu sie zdecydowalem i kupilem (po przejsciu mam zamiar oczywiscie sprzedac) ale jednak nie zaluje wydanych pieniedzy... moze nie spedzi sie przy niej nocy (bo po nocy walic w bebny w bloku raczej sie nie powinno - ale na sesyjke dzienna w sam raz.
Mi ta giera sie podoba
#87
Napisany 17 maja 2009 - 20:18
Ciekawy jestem jak wypadnie wersja NEW PLAY CONTROL - podobno pozmieniali i dodali poziomy, ponieważ na kontrolerach grało się zupełnie inaczej i było trzeba gameplay nieco przystosować.
#88
Napisany 17 maja 2009 - 21:31

#89
Napisany 17 maja 2009 - 21:50

#90
Napisany 18 maja 2009 - 07:28
kazdy level praktycznie juz za drugim podejsciem da sie zaliczyc na zloto (wiecej od siebie nie wymagam)
* za cholere nie moge sobie wyobrazic sterowania na Wii - caly urok pryska (jesli dobrze widze po zamieszczonych nizej filmikach - to sterowanie wyglada tak, ze przyciskiem A sie skacze, gałką sie porusza DK'em, a machanie wiilotem służy tylko do walenia jak w bebny (jeszcze tylko klaskanie musze wylapac w jaki sposob rozwiazali)
... PL&index=8
- na Wii dodali jakies levele - bo wielu miejsc nie kojarze ;/ ...
gra wyglada fajnie, gdyby zrobili cos podobnego jak te stare Donkey Kong Country, ale teraz w tym wykonaniu (graficznym - cos ala Yoshi Story z N64) - to bylaby ciekawa gra 2D ... bo i DK'ej wajnie wyglada, tla sa ciekawe - gdyby tylko dluzsza byla, lub sterowanie odbywaloby sie normalnie na padzie (jak skoncze cala gre - wtedy sprawdze jak samym padem sie gra)
* do tego drugiego linka trzeba wziasc poprawke, bo pisalem to gdy bylem w levelu 8, a teraz jestem juz w 13 i jeszcze 3 przedemną - wiec mozliwe ze nie wiedzialem, ze w nie zagram
Co do platformowki 2D, to sobie teraz pomyslalem ze rzeczywiście gra na Wii moze byc dobra platformówką, przerobili system sterowania na "w miarę normalny" dla strzałek i analogów... gra może przypominać więć cos ala NEW Super Mario Bros (DS) / Yoshi's Story (N64) ... i jesli ktos nie gral wczesniej w ta gre (a z cala pewnoscia wiekszosc NOWYCH posiadaczy Wii nigdy o tej grze na GC nie slyszalo)... sam gdybym nie slyszal, a lubie DonkeyKonga - to pewnie bym sie skusil.
Jednak jako osoba grajaca teraz w pierwowzór - po wydanie na Wii nawet nie zamierzam juz siegnac