#31 Napisany 09 listopada 2010 - 10:22
#32 Napisany 09 listopada 2010 - 23:20
#33 Gość_Zero_* Napisany 09 listopada 2010 - 23:24
Jak się nazywał ten w koronie, z mieczem?
Jezus ?
#34 Napisany 09 listopada 2010 - 23:53
#35 Napisany 10 listopada 2010 - 00:13
"Przed tronem - niby szklane morze podobne do kryształu, a w środku tronu i dokoła tronu cztery Zwierzęta pełne oczu z przodu i z tyłu: Zwierzę pierwsze podobne do lwa, Zwierzę drugie podobne do wołu, Zwierzę trzecie mające twarz jak gdyby ludzką i Zwierzę czwarte podobne do orła w locie. Cztery Zwierzęta - a każde z nich ma po sześć skrzydeł - dokoła i wewnątrz są pełne oczu, i spoczynku nie mają, mówiąc dniem i nocą: Święty, Święty, Święty, Pan Bóg wszechmogący, Który był i Który jest, i Który przychodzi."
Te stworzenia zapowiadają nadejście Głodu, Ap 6:5-6
"A gdy otworzył trzecią pieczęć, słyszałem trzecie zwierzę mówiące: Chodź, a patrzaj! I widziałem, a oto koń wrony, a ten, co na nim siedział, miał szalę w ręce swojej. I słyszałem głos z pośrodku onych czworga zwierząt mówiący: Miarka pszenicy za grosz, a trzy miarki jęczmienia za grosz; a nie szkodź oliwie i winu."
Pokręcone to wizualia w sam raz. Po drugie: jako że kanon jest bez znaczenia i gry jedynie czerpią z Biblii motywy, te cztery istotny mogą z powodzeniem robić za bossów. Wreszcie po trzecie: Dante z Boskiej Komedii też nie miał kosy. A w grze miał. To, że głód ma w ręce wagę szalkową niespecjalnie przeszkodzi pewnie autorom.
#36 Napisany 10 listopada 2010 - 10:09
w przypadku DS jest jeszcze mniej nawiązań do Biblii - sprowadzili całą apokalipsę do plotu na dwie linijki i grę na tym robią.
#37 Napisany 10 listopada 2010 - 10:41
#38 Napisany 29 maja 2011 - 14:42
http://www.ps3site.p...kisders-2/73957
#39 Napisany 29 maja 2011 - 14:48
#40 Napisany 29 maja 2011 - 15:34
#41 Napisany 29 maja 2011 - 16:27
Darksiders - za***ista "Zelda" w postapokaliptycznym wydaniu.Mnie jedynka znudziła jakoś w połowie ale ogolnie gra była ok. Jak popracuja nad oprawa i fabuła to może dwójkę sprawdze bo potencjał był.
Miała swoje wady - zalet zdecydowanie więcej, fajnie autorzy to wymyślili.
Jeden z najlepszych debiutów tej generacji.
Design zasługuje na gigantycznego "+".
Osobiście kupuję 2 w dniu premiery w ciemno
#42 Napisany 29 maja 2011 - 18:35
#43 Napisany 29 maja 2011 - 19:18
Czy ja wiem, czy to wada ?No właśnie, dla mnie paradoksalnie przez to, ze czepała garściami z Zeldy okazała się rozczarowaniem. Jednak przy serii Nintendo było to tylko/aż kopią - do tego pod każdym względem gorszą. No ale trzeba ograć wszystkie Zeldy 3d, zeby to dostrzec.
Zasadę zaczerpnięto z Zeldy - sama gra w zadnym stopniu kalką nie jest.
Wielu osobom nie przypasowała, można powiedzieć, ze w wielu momentach gra była przekombinowana.
Co tam. Ja Zeldy pokończyłem, i sie DS nie znudziłem
Wiesz, Shadow Complex to też czysta "MetroidVania", co jednak w żadnym stopniu nie ujmuje zajebistości gry zespołu Chair
hehe
Chciałem coś dodać o L.A. Noire, ale się powstrzymałem
#44 Napisany 01 czerwca 2011 - 19:32
#45 Napisany 01 czerwca 2011 - 19:37
#46 Napisany 01 czerwca 2011 - 19:37
#47 Napisany 01 czerwca 2011 - 19:59
W ktorym miejscu gra nawiazuje do zeldy ?
Bezpośrednio w żadnym.
Mechanika gry to ewidentna kalka serii Nintendo.
Podobnie podzielony świat /dostęp do dalszych zakątków świata, po uzyskaniu odpowiedniej mocy/przedmiotu/
Podobnie jak u Ninny - backtraking i sekrety.
Struktura labiryntowych lokacji zakońcoznych bosem - analogiczna.
Jakby się kto uparł i zamienił grafikę i postaci , to Darksiders mógłby być Zelda - Ocarina of Time
Trochę nad wyraz, ale tak jest. Co , trzeba zaznaczyć, w ogóle nie umniejsza fun'u płynącego z Darksiders.
Jednym słowem - nie grałeś, zagraj. Gra tania jak barszcz, a fun'u mnóstwo.
#48 Napisany 02 czerwca 2011 - 09:32
Ręce mi opadły.Bezpośrednio w żadnym.
Mechanika gry to ewidentna kalka serii Nintendo.
#49 Napisany 02 czerwca 2011 - 09:39
Jednym słowem - nie grałeś, zagraj. Gra tania jak barszcz, a fun'u mnóstwo.
Mam "tysiaka" w tej grze ;]
Faktycznie, powrot do kazdej lokacji przed finalowa walka moze troche nawiazywac do zeldy, ale nic wiecej ;p
#50 Napisany 02 czerwca 2011 - 10:38
Mam "tysiaka" w tej grze ;]
Faktycznie, powrot do kazdej lokacji przed finalowa walka moze troche nawiazywac do zeldy, ale nic wiecej ;p
Hmn.....poniżej fragmenty z różnych recenzji gry...wszystkie dotyczą DARKSIDERS
The "dark Zelda" comparison is perfectly valid, as the game is about equal parts visceral combat and environmental puzzles; also, you get a boomerang, hookshot, a power gauntlet, two different types of bomb, and your own horse. It abandons the traditional overworld-dungeon setup of Zelda in favor of a single cohesive game world that you can navigate with teleporters and new equipment, "Metroidvania"-style.
They say that imitation is the sincerest form of flattery. If that’s true then the developers of God of War and Legend of Zelda must be blushing from all the compliments they’ve gotten from Darksiders. Combining the combat system, gore, and dark atmosphere of God of War with the dungeon design from Legend of Zelda seems strange until you are in the thick of it.
Darksiders has been called God of War meets Zelda. A better description would be Zelda in a God of War wrapper. The backdrop of the game is post-Armageddon, and one of the Four Horsemen has been set up to take the blame for cosmic events he did not put into motion
Influenced by games like God of War and The Legend of Zelda: Ocarina of Time (and often dangerously straddling the line between homage and plagiarism), Darksiders offers an expansive world to explore, with satisfying combat and intriguing puzzles to solve peppered throughout.
Most notably, it borrows a lot from the Zelda games, using the series’ rich history of more-or-less open-world exploration, gadget-assisted puzzles and themed dungeons as a template for its own beautifully devastated world. Meanwhile, its fast, combo-heavy, somewhat gruesome combat – along with a few other choice elements – comes straight out of God of War and Devil May Cry.
Cóż, nie na darmo tą grę określa się "Dark Zelda".
#51 Napisany 02 czerwca 2011 - 14:32
#52 Napisany 02 czerwca 2011 - 17:51
#53 Napisany 02 czerwca 2011 - 17:57
#54 Napisany 02 czerwca 2011 - 18:08
#55 Napisany 02 czerwca 2011 - 18:27
#56 Napisany 02 czerwca 2011 - 19:47
#57 Napisany 02 czerwca 2011 - 20:07
Nie dostrzec podobieństw - to może oznaczać tylko jedno: albo nie grało się w Darksiders albo nie grało się w Zeldę. Mało, że struktura, zabawki, typ zadań. Tam nawet mapa wygląda niemal identycznie. Krócej byłoby wymienić co różni te gry.
No gre ukonczylem 2 razy ;] Ponad 30h przy niej spedzilem na zdobycie wszystkiego i wycalakowania, zeldy nie widzialem Predzej Kameo=zelda ;P To moje zdanie.
Zeldy nie ukonczylem, uroslem linkiem i na tym skonczylem zelde oot.
#58 Napisany 02 czerwca 2011 - 20:20
#59 Napisany 02 czerwca 2011 - 20:22
No gre ukonczylem 2 razy ;] Ponad 30h przy niej spedzilem na zdobycie wszystkiego i wycalakowania, zeldy nie widzialem Predzej Kameo=zelda ;P To moje zdanie.
Zeldy nie ukonczylem, uroslem linkiem i na tym skonczylem zelde oot.
I wszysytko jasne......
Faktycznie, nic dziwnego, że gra Ci Zeldy nie przypominała
Swoją drogą, spodobała by Ci się. Zelda znaczy. Od OOT wzwyż
#60 Napisany 02 czerwca 2011 - 21:53
kameo nie ma nic z Zeldy.
Mi się kameo kojarzylo z zelda.Klimat bajki,kolorowo było,nad głowa w kameo tez coś latalo, nad linkiem fruwalo navi? Grałem w kameo na premierze x pare lat temu, zelde pamietam z n64.Ale pamietam, ze kameo mi się skojarzylo z zelda. To są moje odczucia, a nie wszystki i jakiś serwisów w sieci
Połowa OOT, Maski nie widziałem na oczy i kilka godzin zeldy na wii....I wszysytko jasne......
Faktycznie, nic dziwnego, że gra Ci Zeldy nie przypominała
Swoją drogą, spodobała by Ci się. Zelda znaczy. Od OOT wzwyż
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|