Trailerek spoko. Chyba będzie tez bardziej mrocznie...ale powinni coś z facjatą bohatera zrobić bo dziwnie wygląda kiedy mówi a twarz jest statyczna...
298 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 02 czerwca 2011 - 21:58
#62 Napisany 15 czerwca 2011 - 13:46
Zapowiada się niezwykle klimatycznie.
Ja podchodzę do owej pozycji z dużą dawka rezerwy, ponieważ poprzedniczka na zwiastunach zachwycała, a okazała się nudnym, mocno przekombinowanym tytułem. Choć oczywiście miała swoje mocne punkty - walka zrealizowana na wysokim poziomie, design, głosy postaci, kapitalne zakończenie, wyborna wręcz praca kamery.
Liczę, że walki w kontynuacji otrzymamy znacznie więcej.
Już Wojna nie popisał się bawiąc się niczym roboty z Portal zamiast siać pożogę. Liczę na to, że Śmierć częściej będzie sięgać po swą kosę, a rzadziej (znacznie) będzie swoje szare komórki wysilał przy prostych zagadkach logicznych, których w nadmiarze miała poprzedniczka.
Ja podchodzę do owej pozycji z dużą dawka rezerwy, ponieważ poprzedniczka na zwiastunach zachwycała, a okazała się nudnym, mocno przekombinowanym tytułem. Choć oczywiście miała swoje mocne punkty - walka zrealizowana na wysokim poziomie, design, głosy postaci, kapitalne zakończenie, wyborna wręcz praca kamery.
Liczę, że walki w kontynuacji otrzymamy znacznie więcej.
Już Wojna nie popisał się bawiąc się niczym roboty z Portal zamiast siać pożogę. Liczę na to, że Śmierć częściej będzie sięgać po swą kosę, a rzadziej (znacznie) będzie swoje szare komórki wysilał przy prostych zagadkach logicznych, których w nadmiarze miała poprzedniczka.
#63 Napisany 15 czerwca 2011 - 14:14
A ja wręcz przeciwnie - wolałbym aby dużo bardziej poszła w stronę zagadek i błądzenia po labiryntach, tym samym jeszcze bardzie zbliżając się do Zeld. Końcowe poziomy (zwłaszcza ten z portalami) szły już w dobrą stronę i oczekiwałbym tego jeszcze więcej.
Dla kogo nudnym, dla tego nudnym. Ja się z tym kompletnie nie zgadzam. Ale jeśli w dwójce będzie mniej zagadek, a więcej slashera, to faktycznie poziom nudy wzrośnie.okazała się nudnym, mocno przekombinowanym tytułem
#64 Napisany 15 czerwca 2011 - 14:44
Nie twierdzę, że takie założenie jest złe. Także lubię gry pokroju Legacy of Kain: Soul Reaver. Jednak tu koncepcję historia, jak i bohaterowie nieco zakłócają.
Linkowi przystoi jeszcze poprzesuwać kilka barek, wspinać się po filarach by odnaleźć klucz do pomieszczenia nowego.
Wojna wyglądał żałośnie w takiej formie. Śmierć także powinna czynić to co potrafi najlepiej, a nie bawić się w skakanie po kładkach i zabawy z czasem.
Tym bardziej - o czym wspomniałem - system walki, jak i kamera spisują się znakomicie.
Linkowi przystoi jeszcze poprzesuwać kilka barek, wspinać się po filarach by odnaleźć klucz do pomieszczenia nowego.
Wojna wyglądał żałośnie w takiej formie. Śmierć także powinna czynić to co potrafi najlepiej, a nie bawić się w skakanie po kładkach i zabawy z czasem.
Tym bardziej - o czym wspomniałem - system walki, jak i kamera spisują się znakomicie.
#65 Napisany 15 czerwca 2011 - 18:52
Ja chcę tych zagadek i labiryntów, bo zwyczajnie brakuje takich gier. Czy nie pasuje? A niby dlaczego nie? Wojna to nie tylko bezmyślna wyrzynka, ale i strategia, myślenie, umiejętność improwizacji, wykorzystanie terenu, najnowszych zdobyczy techniki - bardzo dobrze pasuje do przesuwania kamiennych bloków by dostać się w wyższe części budynku lub strzelania z różnych ciekawych wynalazków.
Jedynka to co robiła, robiła bardzo dobrze - niech lepiej nie zmienia kierunku. Miłośnicy gier typowo siekankowych mają DMC, GoWa, Bayonettę, co tam jeszcze. Darksiders w swoim gatunku, poza Zeldą nie ma właściwie żadnej konkurencji.
Jedynka to co robiła, robiła bardzo dobrze - niech lepiej nie zmienia kierunku. Miłośnicy gier typowo siekankowych mają DMC, GoWa, Bayonettę, co tam jeszcze. Darksiders w swoim gatunku, poza Zeldą nie ma właściwie żadnej konkurencji.
#66 Napisany 15 czerwca 2011 - 22:42
To jest solidny argument 'za". Nie przeczę. Ale widzisz, fingus, Darksiders ma cholerni dobry system, jak i potencjał by zagrozić tuzom gatunku. A tak, jest sobie w tej swojej niszowej szufladce.
Nie wątpię, że się spodoba i w takiej konwencji. Z osób, które znam, a które przeszły pierwszą część.... właściwie tylko jedna psioczy. Piszący te słowa. Sequel zaatakuję. Ale jak będę się tak nudził, jak w poprzedniczce, to go nie skończę nawet i z miejsca na półkę wyląduje, a o trzeciej cz. nie kupię nawet za dwucyfrową sumę.
Nie wątpię, że się spodoba i w takiej konwencji. Z osób, które znam, a które przeszły pierwszą część.... właściwie tylko jedna psioczy. Piszący te słowa. Sequel zaatakuję. Ale jak będę się tak nudził, jak w poprzedniczce, to go nie skończę nawet i z miejsca na półkę wyląduje, a o trzeciej cz. nie kupię nawet za dwucyfrową sumę.
#67 Napisany 17 czerwca 2011 - 14:48
http://www.gram.pl/n...tki_wywiad.html
Trochę gadania o grze, koncepty, fragmenty gameplayu. Wygląda mocarnie, zapowiedzi też interesujące. Mam tylko nadzieję, że grze uda się pogodzić oczekiwania slasherowe i zagadkowo-eksploracyjne. Na razie pokazują same tańce z mieczami, ale tłumaczę to sobie tym, że przesuwanie skrzynek nie wygląda dość widowiskowo.
Trochę gadania o grze, koncepty, fragmenty gameplayu. Wygląda mocarnie, zapowiedzi też interesujące. Mam tylko nadzieję, że grze uda się pogodzić oczekiwania slasherowe i zagadkowo-eksploracyjne. Na razie pokazują same tańce z mieczami, ale tłumaczę to sobie tym, że przesuwanie skrzynek nie wygląda dość widowiskowo.
#68 Napisany 17 czerwca 2011 - 15:03
Wciąż nie podoba mi się wygląd Śmierci. Połączenie komiksowego Darkness i Ricka ze Slaughterhouse Łapię i pochwalam koncept nie odziewania go w zbroję, ale reszta jest słaba i bez polotu. Szczególnie w porównaniu do Wojny, który wyglądał naprawdę fajnie.
#69 Napisany 03 lipca 2011 - 19:41
Mnie on przypomina jednego z członków grupy Slipkont.
Czyli ogólnie rzecz ujmując
Czyli ogólnie rzecz ujmując
#70 Napisany 04 lipca 2011 - 07:58
Slipkont, lol
#71 Napisany 19 lipca 2011 - 21:51
#72 Napisany 03 sierpnia 2011 - 19:11
Wywiad:
Z najważniejszych rzeczy:
- z przeciwników wypada forsa, przedmioty
- idą jeszcze bardziej w kierunku Zeldy - są obszary w stylu miast, npc, questy
- pojawi się kilka postaci z jedynki
- jeśli gra się dobrze sprzeda, to będą powstawały następne, chcieliby w końcu zrobić koop dla czterech graczy
Z najważniejszych rzeczy:
- z przeciwników wypada forsa, przedmioty
- idą jeszcze bardziej w kierunku Zeldy - są obszary w stylu miast, npc, questy
- pojawi się kilka postaci z jedynki
- jeśli gra się dobrze sprzeda, to będą powstawały następne, chcieliby w końcu zrobić koop dla czterech graczy
#73 Napisany 03 sierpnia 2011 - 20:17
IMO będzie jak to bywa z sequelami nowych serii - dopracują wszystko to co kulało w jedynce i gra zarządzi Niech tylko oprawa wreszcie nabierze charakteru.
#74 Napisany 03 sierpnia 2011 - 20:47
Panowie, nie chce mi się szperać - kiedy premiera? Muszę kupić jedynkę, kiedyś skończyłem połowę, a chciałbym całą.
#75 Napisany 03 sierpnia 2011 - 21:59
Fiskalne 2013, czyli późne 2012/wczesne 2013. (pewnie to pierwsze)
#76 Napisany 03 sierpnia 2011 - 22:01
We wywiadzie mówili, że celują w 2012.
#77 Napisany 03 sierpnia 2011 - 22:49
Gra ma byc lunch title na WiiU więc raczej będzie to 2012, pytanie tylko kiedy launch, pewnie ostatni kwartał....
#78 Napisany 16 sierpnia 2011 - 10:57
Podali datę premiery - czerwiec 2012.
#79 Napisany 16 sierpnia 2011 - 15:58
Dobrze, ze nie teraz....... nie jeden musi walnac pozyczke w 5 minut na te wszystkie giereczki ktora nadchodza
I pewnie gra by jakos sie specjalnie nie wybila z tlumu pomiedzy GOW,BF,COD....
I pewnie gra by jakos sie specjalnie nie wybila z tlumu pomiedzy GOW,BF,COD....
#80 Napisany 16 sierpnia 2011 - 16:15
Nie o to chodzi - czekają na premierę WiiU.
#81 Gość_Taikun_* Napisany 16 sierpnia 2011 - 17:29
Dobrze, ze nie teraz....... nie jeden musi walnac pozyczke w 5 minut na te wszystkie giereczki ktora nadchodza
bicz plis
#82 Napisany 16 sierpnia 2011 - 21:20
Czyli Wii U najwcześniej w czerwcu. Ciekawe co z ceną skoro PS3 również potaniało
BTW, wczoraj skończylem gre na Youtube (na PS3 przeszedłem jakies 3/4 i mnie znudzila) i nie żaluję, ze olalem - końcówka była wyjatkowo nudna, nie wspominając o badziewnym endingu. Mój hype na dwójke jest dlatego zerowy.
BTW, wczoraj skończylem gre na Youtube (na PS3 przeszedłem jakies 3/4 i mnie znudzila) i nie żaluję, ze olalem - końcówka była wyjatkowo nudna, nie wspominając o badziewnym endingu. Mój hype na dwójke jest dlatego zerowy.
#83 Napisany 16 sierpnia 2011 - 22:07
Fakt.... koncowka jest wyciagana na sile.
#84 Napisany 16 sierpnia 2011 - 23:24
A jak się w ogóle skończyło? W sumie nie pamiętam.
#85 Napisany 16 sierpnia 2011 - 23:33
Wojna rozprawia się z lucyferkiem czy jak mu tam było, na niebie widać lecących trzech pozostałych jeźdców apokalipsy.
#86 Napisany 19 sierpnia 2011 - 11:32
http://www.gram.pl/a...rezentacji.html
Wrażenia z pokazu. Leitmotivem są dwugłowe smoki-sterowce. Śmierć nie będzie mieć możliwości bloku, wyłącznie uniki. Zagadki zostają, w podobnej ilości i formie, co w jedynce. Lochów będzie więcej, ale będą one mniejsze (głupi gracze podobno gubili się w tych z jedynki). Backtracking zostanie ograniczony, ale nie skróci to gry o połowę.
Wrażenia z pokazu. Leitmotivem są dwugłowe smoki-sterowce. Śmierć nie będzie mieć możliwości bloku, wyłącznie uniki. Zagadki zostają, w podobnej ilości i formie, co w jedynce. Lochów będzie więcej, ale będą one mniejsze (głupi gracze podobno gubili się w tych z jedynki). Backtracking zostanie ograniczony, ale nie skróci to gry o połowę.
#87 Napisany 25 stycznia 2012 - 07:49
The story of Death Interwiev
Death Eternal Trailer
Death Eternal Trailer
#88 Napisany 25 stycznia 2012 - 12:29
Zacząłem oglądać, ale wyłączyłem. Nie ma sensu, abym już teraz miał widzieć wszystkich przeciwników, bossów, ataki, akcje. Grę i tak kupię. Zamknąć posty.
#89 Napisany 25 stycznia 2012 - 12:51
nic tam nie pokazali ale mozna miec nadzieje ze sequel bedzie tym czym jedynka byc miala bo poprawili znaczaco design, skale oraz walke. Moze cos z tego jednak bedzie ale jakos postac smierci srednio mnie jara.
#90 Napisany 25 stycznia 2012 - 23:17
Dla mnie ta gra to musthave. Na sto procent obie części zakupię jak tylko PS3 wyląduje u mnie na mieszkaniu. Nowe IP z takim bohaterem i pokładami miodnej grywalności? Hell yeahhhhhhhhhhh!