Mocno sie dziwie, ze po tym numerze jeszcze nikt takiego tematu nie zalozyl
W specjalu wymieniam 20 serii gier dla mnie znamiennych jesli chodzi o PSX'a. Kazdy ma inne gusta, dlatego, jesli ktos chce tylko powiedziec, ze moja druga pozycje zamienilby z piata, a czwarta z trzecia, to niech sobie daruje. Ale na pewno macie wiele serii lub gier ktore do mojego Top 20 sie nie zalapaly. Warto przy tym nadmienic, ze wiem, ze mozna takie Destruction Derby latwo obalic jesli chodzi o jakosc np. Soul Reaverem. Ale DD to dla mnie jeden z najbardziej kultowych tytulow i takze dlatego tam sie znalazl. Coz pominalem? Czego brak was szczegolnie boli? Z czym jeszcze kojarzy wam sie PSX? Tomb Raider? Need for Speed? Soul Reaver? Quake 2? Loaded? Brave Fencer Musashi? Medievil? Ape Escape? Dawajcie, hajda, na smoka, gier wszak byly tysiace. Popiszcie sie.
PSX TOP 20
Rozpoczęte przez
Blizzard Beast
, 31 12 2004 03:33
33 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 31 grudnia 2004 - 03:33
#2 Napisany 14 stycznia 2005 - 13:01
Ale posucha w temacie hehe, no może ja trochę zmobilizuję użytkowników do pracy:
1. MGS (+ VR Missions - full wypasior)
2. Medal of Honor
3. FFVIII
4. MoH: Underground
5. RE: Nemesis
6. Driver
7. Need for Speed 4: High Stakes
8. THPS 2
9. Abe's Odyssey
10. Spyro 2
11. Spyro
12. Crash Bandicot
13. Resident Evil 2
14. Resident Evil
15. Quake 2
16. Fighting Force
17. Tekken 3
18. Medievil
19. CMR 2
20. CMR
O kurde, ale wysiłek... no to chyba tyle tego było, pewnie o czymś zapomniałem, więc może jeszcze kiedyś zedytuje posta wrazie czego
1. MGS (+ VR Missions - full wypasior)
2. Medal of Honor
3. FFVIII
4. MoH: Underground
5. RE: Nemesis
6. Driver
7. Need for Speed 4: High Stakes
8. THPS 2
9. Abe's Odyssey
10. Spyro 2
11. Spyro
12. Crash Bandicot
13. Resident Evil 2
14. Resident Evil
15. Quake 2
16. Fighting Force
17. Tekken 3
18. Medievil
19. CMR 2
20. CMR
O kurde, ale wysiłek... no to chyba tyle tego było, pewnie o czymś zapomniałem, więc może jeszcze kiedyś zedytuje posta wrazie czego
#3 Napisany 14 stycznia 2005 - 13:20
TOP 20 to dla mnie chyba za dużo. Jednak spokojnie moge wypisac 10 gier które będą przypominac mi o młodości i nocach spędzonych jako nastolatek przy PSX.
1. SILENT HILL ( chyba nikogo to nie dziwi)
2. Resident Evil 1,2,3
3. ISS
4.Parasite Eve 2
5.MGS
6.MOH
7.Tony Hawk Pro Skater
8.Colin 2
9.Tekken 3
10.Driver
.... itd
Uffff znowu łezka mi się w oku zakreciła .....piękne czasy
BTW. Blizz winszuję z powodu naprawde dobrego tekstu nt. PSX :] , ciekawych rzeczy się dowiedziałem. No No No ..
1. SILENT HILL ( chyba nikogo to nie dziwi)
2. Resident Evil 1,2,3
3. ISS
4.Parasite Eve 2
5.MGS
6.MOH
7.Tony Hawk Pro Skater
8.Colin 2
9.Tekken 3
10.Driver
.... itd
Uffff znowu łezka mi się w oku zakreciła .....piękne czasy
BTW. Blizz winszuję z powodu naprawde dobrego tekstu nt. PSX :] , ciekawych rzeczy się dowiedziałem. No No No ..
#4 Gość__* Napisany 14 stycznia 2005 - 15:56
wymieniam całe serie bez szczegolnych częsci , kolejnosc przypadkowa :
1 final fantasy
2 tekken
3 bomberman world
4 medievil
5 crash bandicoot (włącznie z team racing i crash bash)
6 quake 2
7 street fighter alpha
8 tony hawk
9 speed freaks...ale mam chcice zeby w to pograc znowu
10 medal of honor
11 metal gear solid
12 fighting force (ale tylko i wyłącznie pierwsza częsć)
13 resident evil
14 abe'y oba
15 spyro the dragon
16 wszelkiej marki japońskie RPG'i vide: valkyrie profile , tales of destiny , saga frontier , chrono cross , legend of mana i wiele wiele innych
...jak cos sobie przypomne to dopisze...
1 final fantasy
2 tekken
3 bomberman world
4 medievil
5 crash bandicoot (włącznie z team racing i crash bash)
6 quake 2
7 street fighter alpha
8 tony hawk
9 speed freaks...ale mam chcice zeby w to pograc znowu
10 medal of honor
11 metal gear solid
12 fighting force (ale tylko i wyłącznie pierwsza częsć)
13 resident evil
14 abe'y oba
15 spyro the dragon
16 wszelkiej marki japońskie RPG'i vide: valkyrie profile , tales of destiny , saga frontier , chrono cross , legend of mana i wiele wiele innych
...jak cos sobie przypomne to dopisze...
#5 Gość__* Napisany 15 stycznia 2005 - 15:15
1. FF8
2. ISS2
3. Silent Hill
4. FF7
5. MGS
6. VS
7. Parasite eve 2
8. Chrono Cross
9. FF9
10. Valkyrie Profile
11. LOK:SR
12.Tenchu
13. Alone in the dark
14. RE2
15. Colony Wars: Red Sun
.....dalej nie będe się rozdrabniał.....
2. ISS2
3. Silent Hill
4. FF7
5. MGS
6. VS
7. Parasite eve 2
8. Chrono Cross
9. FF9
10. Valkyrie Profile
11. LOK:SR
12.Tenchu
13. Alone in the dark
14. RE2
15. Colony Wars: Red Sun
.....dalej nie będe się rozdrabniał.....
#6 Gość__* Napisany 15 stycznia 2005 - 23:28
1.THPS2
2.Tekken3
3.Panzer Front
4.Alien Trilogy
5.Final Fantasy VII
6.Final Fantasy VIII
7.Final Fantasy I i II: Origins
8.PES2
9.Colin2
10.Silent Hill
11.Resident Evil3: Nemesis
12.Saga Frontier 2
13.MGS
14.Tenchu
15.Medievil
16.Crash Team Racing
17.Capcom vs SNK
18.Spyro2
19.Fighting Force
20.LOK:SR
2.Tekken3
3.Panzer Front
4.Alien Trilogy
5.Final Fantasy VII
6.Final Fantasy VIII
7.Final Fantasy I i II: Origins
8.PES2
9.Colin2
10.Silent Hill
11.Resident Evil3: Nemesis
12.Saga Frontier 2
13.MGS
14.Tenchu
15.Medievil
16.Crash Team Racing
17.Capcom vs SNK
18.Spyro2
19.Fighting Force
20.LOK:SR
#7 Napisany 16 stycznia 2005 - 00:24
A to mój Top 20:
1.Tekken (seria)
2.Metal Gear Solid
3.Suikoden (seria)
4.Silent Hill
5.Legacy of Kain:Soul Reaver
6.Front Mission 3
7.Final Fantasy VII
8.Tenchu (seria)
9.Metal Slug X
10.Vargant Story
11.Soul Blade
12.Gran turismo (seria)
13.Dino Crisis 2
14.Medal of Honor
15.Ridge Racer (seria)
16.Quake 2
17.Chrono Cross
18.Tony Hawk's Pro Skater (seria)
19.Wipeout (seria)
20.WWF Smackdown (seria)
1.Tekken (seria)
2.Metal Gear Solid
3.Suikoden (seria)
4.Silent Hill
5.Legacy of Kain:Soul Reaver
6.Front Mission 3
7.Final Fantasy VII
8.Tenchu (seria)
9.Metal Slug X
10.Vargant Story
11.Soul Blade
12.Gran turismo (seria)
13.Dino Crisis 2
14.Medal of Honor
15.Ridge Racer (seria)
16.Quake 2
17.Chrono Cross
18.Tony Hawk's Pro Skater (seria)
19.Wipeout (seria)
20.WWF Smackdown (seria)
#8 Gość__* Napisany 19 stycznia 2005 - 23:55
Moje top 20 na psxa:
1. Final Fantasy Tactics
2. MGS
3. Suikoden
4. Suikoden 2
5. Chrono Cross
6. Chrono Trigger
7. Final Fantasy 7
8. Legend of Dragoon
9. WWF SmackDown! 2
10. Medievil
11. Medievil 2
12. Armored Core
13. Parasite Eve
14. Parasite Eve 2
15. Castlevania: SOTN
16. Tekken 3
17. Valkyrie Profile
18. Fighting Force 2
19. Tenchu 2
20. Metal Slug
1. Final Fantasy Tactics
2. MGS
3. Suikoden
4. Suikoden 2
5. Chrono Cross
6. Chrono Trigger
7. Final Fantasy 7
8. Legend of Dragoon
9. WWF SmackDown! 2
10. Medievil
11. Medievil 2
12. Armored Core
13. Parasite Eve
14. Parasite Eve 2
15. Castlevania: SOTN
16. Tekken 3
17. Valkyrie Profile
18. Fighting Force 2
19. Tenchu 2
20. Metal Slug
#9 Gość__* Napisany 23 stycznia 2005 - 01:42
To będzie tak, kolejność NIE jest przypadkowa:
1. Final Fantasy 7
2. Final Fantasy 8
3. Final Fantasy 9
4. MGS
5. ISS pro Evolution 2
6. Silent Hill
7. Legacy of Kain: Soul Reaver
8. Chrono Cross
9. Valkyrie Profile
10. Tenchu
11. Vagrant Story
12. Parasite Eve 2
13. Spyro 2
14. Wipeout 3
15. Resident Evil 2
16. Alone in the dark 4
17. Medal of Honour 1 i 2 (to to samo prawie)
18. Tombraider
19. Medievil
20. Crash Team Racing
1. Final Fantasy 7
2. Final Fantasy 8
3. Final Fantasy 9
4. MGS
5. ISS pro Evolution 2
6. Silent Hill
7. Legacy of Kain: Soul Reaver
8. Chrono Cross
9. Valkyrie Profile
10. Tenchu
11. Vagrant Story
12. Parasite Eve 2
13. Spyro 2
14. Wipeout 3
15. Resident Evil 2
16. Alone in the dark 4
17. Medal of Honour 1 i 2 (to to samo prawie)
18. Tombraider
19. Medievil
20. Crash Team Racing
#10 Gość__* Napisany 23 stycznia 2005 - 09:29
Final Fantasy VII
Final Fantasy IX
Final Fantasy Tactics
Front Mission 3
Crash Bandiccot 1, 2, 3
Medievil
Vandal Hearts 1, 2
Vagrant Story
Oddworld: Abe's Oddysee, Abe's Exoddus
Medal of Honor
Heart of Darkness
Wild Arms
Crash Team Racing
Bomberman World
Tenchu 1, 2
Everybody's Golf 2
Metal Gear Solid
Warhammer: Dark Omen
Metal Slug
Driver
Kolejność nie obowiązuje, wszystkie to hity w które z miłą chęcią przyciąbym i teraz - zresztą właśnie w niektóre gram
Final Fantasy IX
Final Fantasy Tactics
Front Mission 3
Crash Bandiccot 1, 2, 3
Medievil
Vandal Hearts 1, 2
Vagrant Story
Oddworld: Abe's Oddysee, Abe's Exoddus
Medal of Honor
Heart of Darkness
Wild Arms
Crash Team Racing
Bomberman World
Tenchu 1, 2
Everybody's Golf 2
Metal Gear Solid
Warhammer: Dark Omen
Metal Slug
Driver
Kolejność nie obowiązuje, wszystkie to hity w które z miłą chęcią przyciąbym i teraz - zresztą właśnie w niektóre gram
#11 Gość__* Napisany 13 lutego 2005 - 14:06
macie tu moją top 20
Metal gera solid
Tenchu
Resident evil 1, 2, 3
Final fantasy
Tony hawk`s pro skater 1, 2, 3, 4
Spyro
Tomb raider 2
Wild 9
Tekken 3
Syphon filter 2
Soul Reaver
Silent hill
Chrono Cross
Soul blade
Crash bandicot 2,3
Gran turismo 2
Spider-man 2
Medal of honor
Tesy drive 6
Gekido
Metal gera solid
Tenchu
Resident evil 1, 2, 3
Final fantasy
Tony hawk`s pro skater 1, 2, 3, 4
Spyro
Tomb raider 2
Wild 9
Tekken 3
Syphon filter 2
Soul Reaver
Silent hill
Chrono Cross
Soul blade
Crash bandicot 2,3
Gran turismo 2
Spider-man 2
Medal of honor
Tesy drive 6
Gekido
#12 Napisany 16 lutego 2005 - 18:29
Kurde troche ciężko będzie wyłonić top20........aha kolejność nie gra roli:
MGS
Silent Hill
FF7
FF8
Tekken (seria)
Spyro (seria)
Crash Bandicoot (seria)
Chrono Cross
Vargant Story
Legacy of Kain: Soul reaver
CTR
Qake2
Resident Evil (seria)
Tomb Raider (seria)
Wipeout (seria)
GT (seria)
Syphon Filter (seria)
Medievil (seria)
Tenchu 1&2
THPS (seria)
MGS
Silent Hill
FF7
FF8
Tekken (seria)
Spyro (seria)
Crash Bandicoot (seria)
Chrono Cross
Vargant Story
Legacy of Kain: Soul reaver
CTR
Qake2
Resident Evil (seria)
Tomb Raider (seria)
Wipeout (seria)
GT (seria)
Syphon Filter (seria)
Medievil (seria)
Tenchu 1&2
THPS (seria)
#13 Gość__* Napisany 16 lutego 2005 - 22:07
1 Final Fantasy VII
2 Gran Turismo
3 Tekken 3
4 Final Fantasy VIII
5 Resident Evil
6 Tony Hawk Pro Skater 2
7 ISS Pro Evolution
8 Resident Evil 2
9 Metal Gear Solid
10 Smackdown~
11 V- Rally 2
12 Colin McRae Rally
13 Crash Bandicoot 3
14 Chase The Express
15 Skate and Destroy
16 Gta 2
17 Driver 2
18 Spyro The Dragon
19 Tony Hawk's Skateboarding
20 Gran Turismo 2
2 Gran Turismo
3 Tekken 3
4 Final Fantasy VIII
5 Resident Evil
6 Tony Hawk Pro Skater 2
7 ISS Pro Evolution
8 Resident Evil 2
9 Metal Gear Solid
10 Smackdown~
11 V- Rally 2
12 Colin McRae Rally
13 Crash Bandicoot 3
14 Chase The Express
15 Skate and Destroy
16 Gta 2
17 Driver 2
18 Spyro The Dragon
19 Tony Hawk's Skateboarding
20 Gran Turismo 2
#14 Gość__* Napisany 17 lutego 2005 - 09:28
A to moje top 20 sms
1. FF7
2 Legends of Dragons (zarabista giera jak ff7+ff8:P)
3. Seria Spyro ( przegral ktos dobrze spyro 3 zeby nie znikały rzeczy ?)
4.dance dance revolution ( no co ;] ma sie mate )
5. GT
reszty nie ma ;] inne gry tez fajne ;]
1. FF7
2 Legends of Dragons (zarabista giera jak ff7+ff8:P)
3. Seria Spyro ( przegral ktos dobrze spyro 3 zeby nie znikały rzeczy ?)
4.dance dance revolution ( no co ;] ma sie mate )
5. GT
reszty nie ma ;] inne gry tez fajne ;]
#15 Napisany 28 lutego 2005 - 13:35
1. Vagrant Story
2. Gran Turismo
3. RE3: Nemesis
4. MGS
5. Tekken 3
6. FF7
7. ISS
8. Driver
9. Medievil 2
10. Chrono Cross
11. Syphon Filter
12. FF9
13. Crash 3
14. Silent Hill
15. Medal Of Honor
16. Abe
17. Parasite Eve 2
18. Dino Crisis 2
19. Spiderman
20. Rage Racer
Kolejność bez znaczenia za wyjątkiem pozycji nr jeden. Jezy, niech dadzą na sequela tego arcydzieła
2. Gran Turismo
3. RE3: Nemesis
4. MGS
5. Tekken 3
6. FF7
7. ISS
8. Driver
9. Medievil 2
10. Chrono Cross
11. Syphon Filter
12. FF9
13. Crash 3
14. Silent Hill
15. Medal Of Honor
16. Abe
17. Parasite Eve 2
18. Dino Crisis 2
19. Spiderman
20. Rage Racer
Kolejność bez znaczenia za wyjątkiem pozycji nr jeden. Jezy, niech dadzą na sequela tego arcydzieła
#16 Napisany 28 lutego 2005 - 13:57
1. Metal Gear Solid - tu nie ma ZADNYCH watpliwosci... epicka fabula, rewelacyjna grywalnosc, postacie, bossowie, oprawa - po prostu WSZSYTKO
2. Gran Turismo 1/2 - pierwsza gra ktora NA POWAZNIE potraktowala fanow samochodowek... niczego nie brakowalo
3. Final Fantasy VII - Fabula przez WIELKIE F, dziesiatki godzin grania, zywa legenda wsrod gier
4. Tekken 2/3 - super mordobicie, idealne jak przyjda kumple
5. Tenchu - o jaaaa, jestem ninja, podrzynam gardla po cichu... masakra
6. Crash Bandicoot 1-3 - swietna platformowka, duzo zabawy, chociaz Mario64 i Nights zjada Crasha na sniadanie to i tak jest niezle
7. ISS seria - najgrywalniejsza pileczka, to wystarczy, chociaz nie miala oprawy FIFY to i tak zjadala ja dynamika i grywalnoscia
8. Resident Evil seria - straaaaaach, wpadajace przez okno psy pamieta chyba kazdy...
9. Tomb Raider - przelom, narodziny gwiazdy, po prostu Indiana Jones w spodnicy (a raczej w spodenkach), te same filmowe klimaty
10. Wipeout 2097 - mega speed, rewelacyjna grafa, rakieta w przeciwnika i Prodigy w glosnikach, czego chciec wiecej?
11. Tony Hawks Pro Skater - nie lubilem (i nie lubie) deski ale w ta gre sie zagrywalem, rewelacyjny system trickow, niezwykle wciagajaca pozycja
12. Soul Blade - swietne, widowiskowe mordobicie, poczatek swietnej serii
13. Spyro the Dragon - fajna, choc infantylna platformowka... ale co tam, gralo sie swietnie, niemal tak swietnie jak w Mario64
14. Rayman - rewelacyjna, przepiekna platformowka 2D, chociaz wersja z Jaguara byla ladniejsza, na PSXie Rayman rowniez robil dobre (bardzo dobre) wrazenie
uhhh, nie mam sily juz wymieniac, moglbym tak bez konca... multum multum swietnych gier bylo na psxa...
2. Gran Turismo 1/2 - pierwsza gra ktora NA POWAZNIE potraktowala fanow samochodowek... niczego nie brakowalo
3. Final Fantasy VII - Fabula przez WIELKIE F, dziesiatki godzin grania, zywa legenda wsrod gier
4. Tekken 2/3 - super mordobicie, idealne jak przyjda kumple
5. Tenchu - o jaaaa, jestem ninja, podrzynam gardla po cichu... masakra
6. Crash Bandicoot 1-3 - swietna platformowka, duzo zabawy, chociaz Mario64 i Nights zjada Crasha na sniadanie to i tak jest niezle
7. ISS seria - najgrywalniejsza pileczka, to wystarczy, chociaz nie miala oprawy FIFY to i tak zjadala ja dynamika i grywalnoscia
8. Resident Evil seria - straaaaaach, wpadajace przez okno psy pamieta chyba kazdy...
9. Tomb Raider - przelom, narodziny gwiazdy, po prostu Indiana Jones w spodnicy (a raczej w spodenkach), te same filmowe klimaty
10. Wipeout 2097 - mega speed, rewelacyjna grafa, rakieta w przeciwnika i Prodigy w glosnikach, czego chciec wiecej?
11. Tony Hawks Pro Skater - nie lubilem (i nie lubie) deski ale w ta gre sie zagrywalem, rewelacyjny system trickow, niezwykle wciagajaca pozycja
12. Soul Blade - swietne, widowiskowe mordobicie, poczatek swietnej serii
13. Spyro the Dragon - fajna, choc infantylna platformowka... ale co tam, gralo sie swietnie, niemal tak swietnie jak w Mario64
14. Rayman - rewelacyjna, przepiekna platformowka 2D, chociaz wersja z Jaguara byla ladniejsza, na PSXie Rayman rowniez robil dobre (bardzo dobre) wrazenie
uhhh, nie mam sily juz wymieniac, moglbym tak bez konca... multum multum swietnych gier bylo na psxa...
#17 Gość__* Napisany 28 lutego 2005 - 14:11
1. Metal Gear Solid
2. ISS od KCET
3. Resident Evil(seria)
4. Medievil(seria)
5. Syphon Filter(seria)
6. Ridge Racer(seria)
7. Wipeout(seria)
8. Gran Turismo 1&2
9. Silent Hill
10. MoH(seria)
11-20. Masa innych, których niechce mi się wymieniać...
2. ISS od KCET
3. Resident Evil(seria)
4. Medievil(seria)
5. Syphon Filter(seria)
6. Ridge Racer(seria)
7. Wipeout(seria)
8. Gran Turismo 1&2
9. Silent Hill
10. MoH(seria)
11-20. Masa innych, których niechce mi się wymieniać...
#18 Napisany 07 kwietnia 2005 - 11:08
1. Vagrant Story
2. Metal Gear Solid
3. Final Fantasy VII
4. Final Fantasy VIII
5. Chrono Cross
6. Silent Hill
7. Final Fantasy IX
8. Gran Turismo
9. Tenchu
10. Final Fantasy Tactics
11. Front Mission 3
12. Parasite Eve
13. Gran Turismo 2
14. Chrono Trigger (ja grałem dopiero na PSX i to po Chrono Crossie )
15. Parasite Eve 2
16. Tenchu 2
17. Resident Evil
18. Resident Evil 2
19. Resident Evil 3
20. Bushido Blade
2. Metal Gear Solid
3. Final Fantasy VII
4. Final Fantasy VIII
5. Chrono Cross
6. Silent Hill
7. Final Fantasy IX
8. Gran Turismo
9. Tenchu
10. Final Fantasy Tactics
11. Front Mission 3
12. Parasite Eve
13. Gran Turismo 2
14. Chrono Trigger (ja grałem dopiero na PSX i to po Chrono Crossie )
15. Parasite Eve 2
16. Tenchu 2
17. Resident Evil
18. Resident Evil 2
19. Resident Evil 3
20. Bushido Blade
#19 Napisany 25 lipca 2005 - 20:38
Tam gdzie nie ma cyfry chodzi mi o serie. Kolejność bez znaczenia.........
1. Tekken 3
2. Final Fantasy 8
3. Final Fantasy 9
4. Tenchu
5. Dead or Alive
6. Crash Bandicoot
7. Spyro
8. Silent Hill
9. Castlevania
10. Medal of Honor
11. Tomb Raider
12. Metal Gear Solid
13. Resident Evil 3
14. Need for Speed
15. Alone in the Dark
16. Legacy of Kain: Soul Reaver
17. Parappa The Rapper
18. Final Fantasy Tactics
Nie mam więcej pomysłów
1. Tekken 3
2. Final Fantasy 8
3. Final Fantasy 9
4. Tenchu
5. Dead or Alive
6. Crash Bandicoot
7. Spyro
8. Silent Hill
9. Castlevania
10. Medal of Honor
11. Tomb Raider
12. Metal Gear Solid
13. Resident Evil 3
14. Need for Speed
15. Alone in the Dark
16. Legacy of Kain: Soul Reaver
17. Parappa The Rapper
18. Final Fantasy Tactics
Nie mam więcej pomysłów
#20 Napisany 25 lipca 2005 - 20:59
1 Mortal Kombat Trilogy
2 Tekken 3
3 Soul Blade
4 Gran turismo,2
5 Silent hill
6 Vigilante 8, 2nd offense
7 WWF Smack Down
8 Crash Bandicoot,2,3
9 Final Fantasy VIII
10 Resident Evil 2,3
11 Duke Nukem : Time To Kill
12 Quake 2
13 Destruction Derby 2
14 Metal Gear Solid
15 Porsche Challenge
16 C&C Red Alert
17 Ehrgeiz
18 Mortal Kombat Mythologies Sub-Zero
19 Driver,2
20 Worms Armageddon
mozna by wiecej....
2 Tekken 3
3 Soul Blade
4 Gran turismo,2
5 Silent hill
6 Vigilante 8, 2nd offense
7 WWF Smack Down
8 Crash Bandicoot,2,3
9 Final Fantasy VIII
10 Resident Evil 2,3
11 Duke Nukem : Time To Kill
12 Quake 2
13 Destruction Derby 2
14 Metal Gear Solid
15 Porsche Challenge
16 C&C Red Alert
17 Ehrgeiz
18 Mortal Kombat Mythologies Sub-Zero
19 Driver,2
20 Worms Armageddon
mozna by wiecej....
#21 Gość__* Napisany 27 lipca 2005 - 18:19
1.Final Fantasy VIII
2.Final Fantasy VII
3.Gran Turismo 2
4.Vagrant Story
5.Blaze & Blade (ta gra na multi naprawdę wymiata Lv. 208)
6.C3 Racing
7.Legend Of Mana
8.ISS
9.KKND: Krossfire
10.Tomb Raider 2
11.Tomb Raider 4
12.Tomb Raider 3
13.Ridge Racer Type 4
14.Crash Team Racing
15.Crash Bandicoot 3: Warped
16.Crash Bandicoot 2
17.Metal Gear Solid
18.Chrono Cross
19.Diablo
20.Final Fantasy IX
2.Final Fantasy VII
3.Gran Turismo 2
4.Vagrant Story
5.Blaze & Blade (ta gra na multi naprawdę wymiata Lv. 208)
6.C3 Racing
7.Legend Of Mana
8.ISS
9.KKND: Krossfire
10.Tomb Raider 2
11.Tomb Raider 4
12.Tomb Raider 3
13.Ridge Racer Type 4
14.Crash Team Racing
15.Crash Bandicoot 3: Warped
16.Crash Bandicoot 2
17.Metal Gear Solid
18.Chrono Cross
19.Diablo
20.Final Fantasy IX
#22 Gość__* Napisany 11 listopada 2005 - 23:01
kolejność przypadkowa oprucz trzech pierwszych
parasite eve2
tekken3
tomb raider seria
crashe
metal gear solid
metal slug
wormsy
draivery oba
mortale
nfs porsche undlasched
to bez zensu tych tytułów bylo by paredziesiąt a nie dwadzieśćia najlepszych tak wię kończe bo PSone to czas wielkich odkrywczych tytułów i nieda się wymienić 20 najlepszych
parasite eve2
tekken3
tomb raider seria
crashe
metal gear solid
metal slug
wormsy
draivery oba
mortale
nfs porsche undlasched
to bez zensu tych tytułów bylo by paredziesiąt a nie dwadzieśćia najlepszych tak wię kończe bo PSone to czas wielkich odkrywczych tytułów i nieda się wymienić 20 najlepszych
#23 Gość__* Napisany 15 grudnia 2005 - 23:31
1. Vandal Hearts
2. FF VII
3. Tenchu
4. MGS
5. Tomb Raider
6. Tekken 3
7. Soul Blade
8. FF Tactics
9. Suikoden II
10. TOCA 2
Reszta gier się nie liczy
Szkoda, że sprzedałem pleja i nie zagram sobie już raczej w te gry
2. FF VII
3. Tenchu
4. MGS
5. Tomb Raider
6. Tekken 3
7. Soul Blade
8. FF Tactics
9. Suikoden II
10. TOCA 2
Reszta gier się nie liczy
Szkoda, że sprzedałem pleja i nie zagram sobie już raczej w te gry
#24 Gość__* Napisany 04 stycznia 2006 - 17:50
wymienić 20 to zbyt duży hardkorn wymienie moje 3 typy:
--> FFVII
--> GT 1,2
--> Need for speed 2
--> FFVII
--> GT 1,2
--> Need for speed 2
#25 Gość__* Napisany 09 listopada 2006 - 10:40
Final Fantasy VII
Final Fantasy VIII
Chrono Cross
Vagrant Story
Tekken 3
Soul Blade
Gran Turismo
Metal Gear Solid
Tony Wawk's Pro Skater 2
Medievil
Resident Evil
Resident Evil 2
Soul Blade
Tony Hawk's Skateboarding
ISS 98
To tyle
Final Fantasy VIII
Chrono Cross
Vagrant Story
Tekken 3
Soul Blade
Gran Turismo
Metal Gear Solid
Tony Wawk's Pro Skater 2
Medievil
Resident Evil
Resident Evil 2
Soul Blade
Tony Hawk's Skateboarding
ISS 98
To tyle
#26 Gość__* Napisany 27 listopada 2006 - 15:44
1 Tekken 3
2 FF VII
3 Chrono Cross
4 Vagrant Story
5 MGS
6 Front Mission 3
7 ISS
8 Legend of Mana
9 Soul Blade
10 Spiderman 1,2
dalej nie będę szukał w pamięci ta kolejnosć jest raczej przypadkowa bo ciężko mi powiedzieć jaka gra była najlepsza na szaraczka
2 FF VII
3 Chrono Cross
4 Vagrant Story
5 MGS
6 Front Mission 3
7 ISS
8 Legend of Mana
9 Soul Blade
10 Spiderman 1,2
dalej nie będę szukał w pamięci ta kolejnosć jest raczej przypadkowa bo ciężko mi powiedzieć jaka gra była najlepsza na szaraczka
#27 Napisany 11 grudnia 2006 - 17:05
1. CRASH BANDICOOT 1 - bez komentarza najlepsza gra w historii multimedialnej rozrywki.
2. Wipeout 2097 - najlepszy wipeout do momentu powstania Pure`a.
3. Soul Reaver - najlepsza częśc sagi ever.
4. Gran Turismo 1 - zdobyłem wszystkie złotka więc chyba musiał mi się podobać.
5. Loaded - najlepszy rozpierdol na PS1.
6. Die Hard Trilogy - największy rozpierdol w historii gier w ogóle.
7. Resident Evil 1 - najlpesyz RE na PS1.
8. Twisted Metal 2 - najlpeszy dogfight w historii .
9. MGS - miałem wersję francuską ale to dobra gra.
10. Toshinden 1 - moja pierwsza gra na PS.
11. Blood Omen: Legacy of Kain.
12. Oddworld 1.
13. Air Combat.
14. Omega Boost.
15. Final Fantazy 7.
16. Tekken 2.
17. GTA 1.
18. Destruction Derby 2.
19. Rage Racer.
20. Miejsce dla tej, którą mogłem zapomnieć, a która mogłaby zasługiwać na wyższą pozycję.
2. Wipeout 2097 - najlepszy wipeout do momentu powstania Pure`a.
3. Soul Reaver - najlepsza częśc sagi ever.
4. Gran Turismo 1 - zdobyłem wszystkie złotka więc chyba musiał mi się podobać.
5. Loaded - najlepszy rozpierdol na PS1.
6. Die Hard Trilogy - największy rozpierdol w historii gier w ogóle.
7. Resident Evil 1 - najlpesyz RE na PS1.
8. Twisted Metal 2 - najlpeszy dogfight w historii .
9. MGS - miałem wersję francuską ale to dobra gra.
10. Toshinden 1 - moja pierwsza gra na PS.
11. Blood Omen: Legacy of Kain.
12. Oddworld 1.
13. Air Combat.
14. Omega Boost.
15. Final Fantazy 7.
16. Tekken 2.
17. GTA 1.
18. Destruction Derby 2.
19. Rage Racer.
20. Miejsce dla tej, którą mogłem zapomnieć, a która mogłaby zasługiwać na wyższą pozycję.
#28 Gość__* Napisany 24 grudnia 2006 - 22:33
ISS Pro Evolution 2
MGS
Final Fantasy 7/8
Resident Evil 1/2/3
MediEvil
Vagrant Story
Chrono Cross
Tony Hawk's Pro Skater 2
Tekken 3
Soul Blade
Legend of the Dragoon
Spiderman
Kolejnosc przypadkowa no moze poza pierwsza 3....achhhh coz to byly za gry najpiekniejsze chwile z grami
MGS
Final Fantasy 7/8
Resident Evil 1/2/3
MediEvil
Vagrant Story
Chrono Cross
Tony Hawk's Pro Skater 2
Tekken 3
Soul Blade
Legend of the Dragoon
Spiderman
Kolejnosc przypadkowa no moze poza pierwsza 3....achhhh coz to byly za gry najpiekniejsze chwile z grami
#29 Napisany 10 czerwca 2007 - 15:27
1. Tekken 3
2. Soul Blade
3. Street Fighter Alpha 3
4. Castlevania : Symphony of the Night
5. Front Mission 3
6. Tony Hawk
7. Tony Hawk PS 2
8. Vigilante 8
9. Twisted Metal 2
10. Suikoden 2
11. Final Fantasy 8
12. Tenchu
13. Tenchu 2
14. Bio Hazard 2
15. Gran Turismo (jap)
16. Mortal Kombat Trylogy
17. Crash bandicot 3
18. Crash Team Racing
19. Parasite Eve
20. Harvest Moon
2. Soul Blade
3. Street Fighter Alpha 3
4. Castlevania : Symphony of the Night
5. Front Mission 3
6. Tony Hawk
7. Tony Hawk PS 2
8. Vigilante 8
9. Twisted Metal 2
10. Suikoden 2
11. Final Fantasy 8
12. Tenchu
13. Tenchu 2
14. Bio Hazard 2
15. Gran Turismo (jap)
16. Mortal Kombat Trylogy
17. Crash bandicot 3
18. Crash Team Racing
19. Parasite Eve
20. Harvest Moon
#30 Napisany 21 czerwca 2008 - 16:11
1.MGS
2.Quake 2
3.Mission Impossible
4.Populous The Begining
5.Tekken 3 i 2
6.Medievil 1 i 2
7.Metal Slug
6.Metal Slug X
7.Uefa Striker
8.Syphon Filter 1, 2 i 3
9.No Fear Downhill Mountain Biking
10.Oddworld: Abes Oddysey
11.Colin Mcrea Rally 1
11.Crash 3 i 2
12.Tomb Raider 3, 4, 5
13.Mortal Kombat 3
14.Worms Armagedon
15.Tenchu
16.MoH
17.Bloody Roar 2
18.Kurushi
19.C&C:Red Alert 2
20.Strzelanki z 007
2.Quake 2
3.Mission Impossible
4.Populous The Begining
5.Tekken 3 i 2
6.Medievil 1 i 2
7.Metal Slug
6.Metal Slug X
7.Uefa Striker
8.Syphon Filter 1, 2 i 3
9.No Fear Downhill Mountain Biking
10.Oddworld: Abes Oddysey
11.Colin Mcrea Rally 1
11.Crash 3 i 2
12.Tomb Raider 3, 4, 5
13.Mortal Kombat 3
14.Worms Armagedon
15.Tenchu
16.MoH
17.Bloody Roar 2
18.Kurushi
19.C&C:Red Alert 2
20.Strzelanki z 007