1- Resident Evil 2
2- Resident Evil
3- Metal Gear Solid
4- Final Fantasy VII
5- C&C Red Alert
6- Gta 2
7- Crash Bandicot
8- Parasite Eve 2
9- Dino Crisis 2
10- Gran Turismo 2
11- Acecombat 3
12- V-Rally2
13- Civilization II
14- R-Types
15- Apocalypse
16- Syphon Filter
17- Medal of Honor
18- Quake II
19- Street Fighter Alpha 2
20- Diablo
PSX TOP 20
Rozpoczęte przez
Blizzard Beast
, 31 12 2004 03:33
33 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 03 lipca 2008 - 00:42
#32 Napisany 23 lipca 2008 - 11:43
O, to i ja se posta nabiję tu. Moje Top 20 (kolejność dowolna):
1. Vagrant Story
2. Soul Reaver
3. Tenchu
4. Syphon Filter
5. Medievil
6. Metal Gear Solid
7. Tekken 3
8. Suikoden II
9. Chrono Cross
10. Xenogears
11. Soul Blade
12. Alundra
13. Tenchu 2
14. Final Fantasy IX
15. Final Fantasy Tactics
16. Valkyrie Profile
17. Silent Hill
18. Castlevania: Symphony of the Night
19. Parasite Eve 2
20. Tomb Raider IV
1. Vagrant Story
2. Soul Reaver
3. Tenchu
4. Syphon Filter
5. Medievil
6. Metal Gear Solid
7. Tekken 3
8. Suikoden II
9. Chrono Cross
10. Xenogears
11. Soul Blade
12. Alundra
13. Tenchu 2
14. Final Fantasy IX
15. Final Fantasy Tactics
16. Valkyrie Profile
17. Silent Hill
18. Castlevania: Symphony of the Night
19. Parasite Eve 2
20. Tomb Raider IV
#33 Gość__* Napisany 23 lipca 2008 - 13:04
1. Resident Evil 2
2. MGS
3. Gran Turismo 1
4. Tekken 2
5. Einhander
6. Soul Blade
7. Resident Evil 1
8. Resident Evil 3
9. Wip3out 2097
10.Silent Hill
11.Crash Bandicot 1
12.Ace Combat 2
13.Rapid Racer
14.Final Fantasy VII ( nigdy nie udało mi się go skończyć co podejście to do 3 płyty max , ale i tak uważam, że to naprawdę dobra gra z serii chociaż wolę FFX, ale to już PS2
i tyle ...
2. MGS
3. Gran Turismo 1
4. Tekken 2
5. Einhander
6. Soul Blade
7. Resident Evil 1
8. Resident Evil 3
9. Wip3out 2097
10.Silent Hill
11.Crash Bandicot 1
12.Ace Combat 2
13.Rapid Racer
14.Final Fantasy VII ( nigdy nie udało mi się go skończyć co podejście to do 3 płyty max , ale i tak uważam, że to naprawdę dobra gra z serii chociaż wolę FFX, ale to już PS2
i tyle ...
#34 Napisany 13 kwietnia 2009 - 15:32
pewny jestem tylko co do 1 miejsca, reszta raczej w kolejnosci przypadkowej
1. Metal Gear Solid
2. Valkyrie Profile
3. Final Fantasy 6 i 7 (8 i 9 nie lubie)
4. Silent Hill
5. Wip3out Special Edition
6. ISS 98, iss pro evolution i iss pro evolution 2
7. Broken Sword
8. Soul Reaver i Blood Omen
9 Gran Turismo i Gran turismo 2
10. Tony Hawk's Pro Skater 2
11. Crash Bandicoot 3 Warped
12. Exhumed
13. Colin McRae Rally
14. Tekken 3
15. Suikoden 2
16. Solu Blade
17. WWF Smackdown! 2
18. Saga Frontier 2
19. Diablo
20. Die Hard Trilogy, Oddworld: Abe's Oddysee, Driver, Destruction Derby 2, Kula World, Quake 2, Medal of Honor, Overboard i wiele innych, o ktorych zapomnialem, a szkoda
1. Metal Gear Solid
2. Valkyrie Profile
3. Final Fantasy 6 i 7 (8 i 9 nie lubie)
4. Silent Hill
5. Wip3out Special Edition
6. ISS 98, iss pro evolution i iss pro evolution 2
7. Broken Sword
8. Soul Reaver i Blood Omen
9 Gran Turismo i Gran turismo 2
10. Tony Hawk's Pro Skater 2
11. Crash Bandicoot 3 Warped
12. Exhumed
13. Colin McRae Rally
14. Tekken 3
15. Suikoden 2
16. Solu Blade
17. WWF Smackdown! 2
18. Saga Frontier 2
19. Diablo
20. Die Hard Trilogy, Oddworld: Abe's Oddysee, Driver, Destruction Derby 2, Kula World, Quake 2, Medal of Honor, Overboard i wiele innych, o ktorych zapomnialem, a szkoda