Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pomoc


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
56 odpowiedzi na ten temat

#31 Gość__* Napisany 02 luty 2006 - 20:45

Gość__*
  • Goście
Mala aktualizacja pytan ;D.

Czy podlaczenie Xa do sieci jest tak skomplikowane jak w przypadku Ps2 ? CZy jest to platne (sa jakies abonamenty, czy karty ?), Czy z przerobiona konsola i na pirackich grach da sie grac przez Live! ?
  • 0

#32 Greg Napisany 02 luty 2006 - 20:47

Greg

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 22245 Postów:
1. podlaczenie xboxa do sieci jest banalne, wkladasz wtyczke sieciowa do konsoli i tyle, ew. konfigurujesz ip, brame, maske
2. tak, granie przez Live jest platne
3. nie, nie mozesz grac na przerobionej konsoli na Live, mozesz grac jedynie na XBC albo Xlink

edit : racja Tomish, zastosowalem skrot myslowy, chodzilo mi o to ze na piratach nie pograsz na Live :twisted:
  • 0

#33 TomisH Napisany 02 luty 2006 - 20:55

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:
1. Kabel skrętka i sieciówka w PC - tyle ci potrzeba. Konfigurujesz do pracy w sieci tak jakbyś miał 2 PC.
2. LIVE jest płatne, xlink i XBconnect bezpłatne.
3. Tak, możesz grać na przerobionej konsoli na LIVE (przy odpowiedniej przeróbce). Nie, nie możesz grać na LIVE na piratach.
  • 0

#34 Gość__* Napisany 03 luty 2006 - 15:40

Gość__*
  • Goście
Ile i jak sie placi za korzystanie z Live ? Czy jesli jestem w zwyklej sieci LAN, to bede mial duze lagi ?
  • 0

#35 Gość__* Napisany 12 luty 2006 - 12:26

Gość__*
  • Goście
ja mam kilka pytań w sprawie samej konsolki bo zamierzam niegługo kupić iksa
1. Jaki jest pobór mocy konsoli
2. Czy gierki się instalują (np. przy pierwszym włączaniu kopiują się jakieś dane na dysk) czy po prostu gra podczas włączania kopiuje jakieś dane na dysk, które po wyłączeniu same się kasują
3. Gdzieś kiedyś czytałem o bezchipowej przeróbce x-boxa- na czym to cudo polega ?
  • 0

#36 TomisH Napisany 12 luty 2006 - 13:09

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:
1. 74 Watty
2. Nie instalują się, ale owszem - przy pierwszym włączeniu uruchamiają się dłużej, bo zazwyczaj zrzucają jakieś dane na dysk do cache. Kolejna gra kasuje sobie cache i wgrywa swoje dane. itd.
3. Przeróbka programowa, bez otwierania konsoli. Przy czym jak skasujesz nie ten plik co trzeba na dysku (a uwierz mi - często się tak dzieje) to wtedy ratuje cię tylko wstawienie chipa. Lepiej więc od razu go wstawić ;]
  • 0

#37 xell Napisany 13 luty 2006 - 16:27

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16218 Postów:

3. Przeróbka programowa, bez otwierania konsoli. Przy czym jak skasujesz nie ten plik co trzeba na dysku (a uwierz mi - często się tak dzieje) to wtedy ratuje cię tylko wstawienie chipa. Lepiej więc od razu go wstawić ;]

Chodzi ci o usunięcie czegoś w czasie przerabiania konsoli, czy podczas późniejszego użytkowania? Jeśli to pierwsze, to w sumie i tak stealthassassin nie będzie raczej sam przerabiał, a "weteran" wtopy nie zaliczy, a jesli to drugie, to: :shock:
  • 0

#38 Gość__* Napisany 13 luty 2006 - 17:30

Gość__*
  • Goście
TomisH[/b], dzięki za info
nie wiem czy to dobre miejsce żeby zapytać, ale i tak spróbuje: który chip jest lepszy ALLADIN XT czy DUO X2, bo dowiedziałem się że alladyn ma dużo niskiej jakości podróbek i nie wiem czy to prawda

http://www.xbox-modchips.com/tutorials/xecuter2.6ce/openxbox.html

i czy po wstawieniu któregokolwiek z tych chipó będzie mi z konsoli wystawało takie "cuś" na kabelku ze świecącymi diodami ?
I widziałem dużo różnych emulatorków na X-boxa a ciekawi mnie czy takie emulatorki jak N64, Snes, PSX działają normalnie
Ostatnie pytanie: czy gry włącza się normalnie (tzn. wkładam płytkę i gram) czy też trzeba coś kombinować z jakimiś resetami i przytrzymywaniem jakichś przyciskówTomisH,
  • 0

#39 TomisH Napisany 14 luty 2006 - 15:44

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:
>DUOXy a Alladiny

>Nie, nie będziesz miał diod - to tylko przy xecuterze (tym chipie) akurat.

>emulatory - SNES śmiga, PSX w większości śmiga, N64 śmiga pół na pół.

>Wkładasz i grasz.

@xelloss - Zazwyczaj jest tak, ze dziecko coś skasuje 'ja nie wiem co jest, samo się tak zrobiło!', co zazwyczaj oznacza wywalenie dasha w konsoli (czyli naszego menu) i jej unieruchomienie (błąd na błędzie). No i wtedy chip nas jedynie ratuje.
A sprzedawcę wtedy guzik obchodzi. Ważne, że zainkasuje podwójnie (bezchipowa i chipowa).
  • 0

#40 Gość__* Napisany 18 luty 2006 - 11:59

Gość__*
  • Goście
Mam jeszcze jedno pytanie w sprawie xboxa- czy kupując używanego mogę trafić na takiego który po jakimś czasie padnie z powodu "eksploatacji", czy najczęściej psują się tylko napędy. Chciałbym kupić używanego, bo wtedy dostanę za mniejsze pieniądze drugiego pada, gry itp. ale jeżeli istnieje ryzyko że można kupić "kopniętą" konsolę wolał bym się wcześniej upewnić.
Mam nadzieję że mi doradzicie czy lepiej kupić używanego zy też nówkę :D
  • 0

#41 TomisH Napisany 18 luty 2006 - 13:42

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:
Xboxy nie padają. Może się popsuć napęd (sporadycznie), najczęsciej jednak w Xboxie psują się... pady. Od eksploatacji (mój po Gaidenie klekocze, że hej! :lol:). Używka to dobry wybór, szczególnie jeśli masz szansę kupić cokolwiek innego niż ver. 1.6/1.6b. Najważniejszą sprawą w przypadku używki będzie zamontowany chips, chyba, że kupujesz nieprzerobioną.
  • 0

#42 Gość__* Napisany 18 luty 2006 - 15:12

Gość__*
  • Goście

Używka to dobry wybór, szczególnie jeśli masz szansę kupić cokolwiek innego niż ver. 1.6/1.6b.

A jest jakaś znaczna różnica pomiędzy tymi versjami konsol ? czy to są jakieś wadliwe i ich nie kupywać. Ja zastanawiam się nad kupnem limited green edition tylko że nie pisze jaki to model konsolki
  • 0

#43 TomisH Napisany 18 luty 2006 - 15:47

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:
Poczytaj sobie o xboxach pod linkiem w moim sigu.
  • 0

#44 Gość__* Napisany 08 marzec 2006 - 07:40

Gość__*
  • Goście
a ja mam problemo w grze mortal kombat shaolin monks! jestem w living forest i nie moge wyczaic co mam zrobic? chodza te zombiaki i trzeba nimi nakarmic takie drzewo ale wrzucam ich tak dziesiatki i nic plis pomóżcie.
  • 0

#45 Gość__* Napisany 09 marzec 2006 - 17:25

Gość__*
  • Goście

a ja mam problemo w grze mortal kombat shaolin monks! jestem w living forest i nie moge wyczaic co mam zrobic? chodza te zombiaki i trzeba nimi nakarmic takie drzewo ale wrzucam ich tak dziesiatki i nic plis pomóżcie.

A tutaj już sprawdzałeś 8)
  • 0

#46 slonik Napisany 07 kwiecień 2006 - 10:23

slonik

    Chocobo

  • Narybek
  • 22 Postów:
Ok Ściągnełem gre z xbox-sky , no i tu pojawia sie mój problem , co robić dalej ? , jak przygotować plik no i jak zrzucić go na x-a ? Najlepiej niech ktoś opisze krok po kroku co trza robić bo zupełnie sie nie orientuje , z góry dzięki .
  • 0

#47 Gość__* Napisany 07 kwiecień 2006 - 12:03

Gość__*
  • Goście

Ok Ściągnełem gre z xbox-sky , no i tu pojawia sie mój problem , co robić dalej ? , jak przygotować plik no i jak zrzucić go na x-a ? Najlepiej niech ktoś opisze krok po kroku co trza robić bo zupełnie sie nie orientuje , z góry dzięki .

Proponuję co należy zrobić:
1) Udać się do Prof. Miodka na korepetycje z języka.
2) Przeczytać regulamin forum.
3) Zgłosić się do moderatora z prośbą o zbanowanie :twisted:
  • 0

#48 AVErsiv Napisany 27 wrzesień 2006 - 19:16

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:

Proponuję co należy zrobić:
1) Udać się do Prof. Miodka na korepetycje z języka.
2) Przeczytać regulamin forum.
3) Zgłosić się do moderatora z prośbą o zbanowanie :twisted:


panie gandalf prosilbym bardzo oto aby sie pan sam zglosil po bana jako ze niejest pan moderatorem i moderowanie nie lezy w pana kwesti.
kolejna sprawa jest to ze pisanie postow bez sensu takze jest wymienione w regulaminie.

no a teraz do rzeczy :
zeczywiscie nie wolno jest mi pisac otym na forum ani oferowac mojej bogatej wiedzy innym przy uzyciu otfartego forum, co innego priv. :skacze:
  • 0

#49 Gość__* Napisany 18 kwiecień 2007 - 12:07

Gość__*
  • Goście
mam takie pytanko.po prostu psuje mi sie napęd w xboxie i chcem kupic nowe.a więc jakie? bo słyszałem że od kompa pasują niektóre.skutki są takie że gry mi sie wieszają a jak film zapałzuje na 5 minut to napęd wydaje dziwne dzwieki.pomocy :sciana: :sciana: :sciana:
  • 0

#50 AVErsiv Napisany 18 kwiecień 2007 - 12:40

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:
mysle ze najlepiej bedzie dla ciebie zapodac jakis naped z allegro oryginalny , i tyle.
wyjmij stary obadaj model i taki sam kup .

jak niemasz bardzo pojecia o lutowaniu itd to zapomnij o PCtowym napedzie.


pozdro
  • 0

#51 ComaPL Napisany 15 maj 2010 - 11:33

ComaPL

    Chocobo

  • Narybek
  • 18 Postów:
Mam pytanie odnosnie dowch gier z X pierwszego na 360.
Odpalal ktos z Was Thiefa lub Fable z xboxa na 360-tce?
  • 0

#52 vagrant3 Napisany 04 wrzesień 2013 - 13:44

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 9823 Postów:

Odpalal ktos z Was Thiefa lub Fable z xboxa na 360-tce?

niestety nie. odpalałem chyba tylko pgr2 i ninja gaiden, ale coś framerate mnie nie zadowalał wiec sobie odpusciłem. najlepiej się w te gierki gra na oryginalnym sprzęcie.
  • 0

#53 Holden Napisany 04 wrzesień 2013 - 13:48

Holden

    je m'appelle Ferdinand

  • Forumowicze
  • 8498 Postów:
ja kiedyś odpalałem na 360 fife 2003 i nieźle sie strzelało brameczki
  • 0

#54 vagrant3 Napisany 04 wrzesień 2013 - 13:53

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 9823 Postów:

ostatnia fifa w jaką grałem to 2002 na ps2. sezon milanem albo interem robiłem. kamera maksymalny zoom, bo grafika była super :ftopa:


  • 0

#55 Spuczan Napisany 09 grudzień 2014 - 21:00

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8932 Postów:

Czy wszystkie pudełka do gier na Xbox są takie same? Kupiłem grę w strasznie obdrapanym pudełku i chcę teraz kupić jakąś nóweczkę i wymienić.


  • 0

#56 vagrant3 Napisany 10 grudzień 2014 - 10:49

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 9823 Postów:

nie wszystkie są w takich samych. tzn wszystkie są zielone, ale różnych firm. polecałbym kupić nowe puste pudełka.


  • 0

#57 banerski Napisany 03 listopad 2016 - 21:56

banerski

    Pikachu

  • Narybek
  • 58 Postów:
Pytanie do właścicieli:
jakim kablem zasilany jest Xbox?
Normalnym jak np. PS2/3 czy ma jakiś zasilacz? Chodzi mi o PAL.

Mam konsole bez kabli I chce dokupić zobaczyć czy w ogóle działa.
  • 0