Skocz do zawartości

Zdjęcie

[PD] Perfect Dark Na Xbox Live Arcade


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
284 odpowiedzi na ten temat

#271 Blizzard Beast Napisany 24 kwietnia 2010 - 11:54

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Bardzo sensowne argumenty. Nie odkrywcze, choć sensowne. Jednakże:

- W każdej grze, w której strzela się do ludzi, są podobni przeciwnicy (Modern Warfare, Battlefield, RS: Vegas) - tam to nie przeszkadza?

- "Sterylność" PD jest niczym w porównaniu ze sterylnością takiego Halo: CE

- Jeśli "labiryntowa" to przeciwieństwo "rynny", to wolę "labiryntowość" - konstrukcja poziomów w stylu "nigdzie w bok nie skręcisz" nie jest IMO super sprawą.



EDIT: Tego z mapą naprawdę nie rozumiem. Albo ja tych map nie zauważam, jak jakieś są w grze, albo ich nie ma w grach, w które gram. Jaka mapa jest np. w takim Halo? Albo Modern Warfare? Albo jakimś innym FPSie? Mapy to kojarzę tylko albo z BioShocka (gdzie musi być, bo levele są pogmatwane i jakieś są na nich sklepy i inne pierdoły) albo z Battlefielda (gdzie gówno dają i równie dobrze mogłoby ich nie być).


  • 0

#272 Ryan Napisany 25 kwietnia 2010 - 00:39

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Z tą labiryntówką to trochę bzdura. Na Agencie owszem, wypada znaleźć najkrótszą trasę, więc całość to labirynt, bo 3/4 odnóg jest do niczego (na pierwszej planszy można wręcz ominąć dwa piętra). Na wyższych poziomach trudności należy na mapie odkryć kilka (5 lub więcej) miejsc, do których często prowadzi więcej niż jedna droga. Jasne, znajomość planszy staje się cholernie ważna, ale aż do miejscówek po Area 51 nie ma mowy, żeby się zgubić. Nawet ostatnia plansza jest do bólu prosta i po 2-3 podejściach znałem ją na pamięć. Do tego stopnia, że patrząc na mapę (która owszem, jest, w postaci gadżetu) wiedziałem które kolumny należy wysadzić i jak do nich najszybciej dojść.
  • 0

#273 BeSOS Napisany 25 kwietnia 2010 - 09:17

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
W tej recenzji nie ma nic odkrywczego przecież. Nie wiem jakim trzeba być debilem, żeby oceniać grę wobec dzisiejszych standardów, bo poza mnogością opcji i trybów wszystko się tutaj postarzało, może poza w miarę dobrą fabułą i arsenałem. To przede wszystkim gra dla fanów oryginału i dla osób, które chcą obiektywnie ocenić, co było w niej tak niesamowitego gdy się ukazała, nikt nie każe jej wychwalać i pisać, że król powrócił, lol...
  • 0

#274 Blizzard Beast Napisany 02 lipca 2010 - 20:48

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

4. Ciekawostka - buildy testowe umożliwiały "oszukanie", że na dysku są sejwy z PDZ i Crackdowna 2. Ciekawe, po co?


Już wiadomo. W multiplayerze można grać miśkiem z Crackdowna 2 (jakiś Agent 4).


Dodany obrazek


  • 0

#275 Ryan Napisany 03 lipca 2010 - 10:49

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Pozostaje pytanie: po co sejwy z PDZ? ;]
  • 0

#276 b0dz1o Napisany 04 lipca 2010 - 09:04

b0dz1o

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 652 Postów:
Może w patchu wrzucą mniej kanciastą Aśkę z PDZ :razz:
  • 0

#277 Tadeg Napisany 16 lipca 2010 - 18:41

Tadeg

    eurogamer.pl

  • Narybek
  • 247 Postów:
Czas odkopać temat, aby przekonać się o tym czy jestem inwalidą. Czy tylko ja nie umiem sobie ustawić sterowania, tak by było mi wygodnie? Bez auto-aima jest tragedia, z auto-aimem masakra z czułością sterowania. Na N64 z jednym analogiem zamiatałem, aż miło, a tutaj nie mogę, po prostu nie mogę wygodnie grać!

Włączacie auto-aim? i jaką czułość sterowania dajcie?
  • 0

#278 Ryan Napisany 16 lipca 2010 - 22:49

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Domyślne z auto-aimem działają jak złoto. Po wyłączeniu auto-aim, bez żadnych zmian też się dało grać nawet na PA. Innymi słowy: nie podzielam Twojego problemu. ;)
  • 0

#279 Blizzard Beast Napisany 19 lipca 2010 - 22:41

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
 Ja również go nie podzielam. Jadę na difolcie jak za czasów N64. Poza tym jaka masakra z czułością? Gdzie i kiedy? Bo to się przecież w tej grze zmienia. 
  • 0

#280 Ryan Napisany 19 lipca 2010 - 23:41

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Masakra z czułością to jest na domyślnych ustawieniach w PDZ (za mała czułość). PD było dla mnie wygodne OOTB. :)
  • 0

#281 Blizzard Beast Napisany 20 lipca 2010 - 07:57

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
OOTDDS :P
  • 0

#282 Ryan Napisany 20 lipca 2010 - 10:42

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
O box w przenośni chodziło. ;P
  • 0

#283 Tadeg Napisany 21 lipca 2010 - 20:52

Tadeg

    eurogamer.pl

  • Narybek
  • 247 Postów:

Innymi słowy: nie podzielam Twojego problemu. ;)

 Ja również go nie podzielam.


Time to die, then. Wiem, że da się regulować, ale jakoś nic mi pasującego nie udało mi się uzyskać. Cóż, może się starzeje :?
  • 0

#284 Ryan Napisany 21 lipca 2010 - 21:40

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
It's a good day to die. :)
  • 0

#285 nole Napisany 22 maja 2020 - 13:53

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 723 Postów:

Niesamowicie zagmatwane kulisy powstawania tej jednej z najlepszych gier wszechczasów.

 

https://www.eurogame...-an-n64-classic


  • 1