Bardzo sensowne argumenty. Nie odkrywcze, choć sensowne. Jednakże:
- W każdej grze, w której strzela się do ludzi, są podobni przeciwnicy (Modern Warfare, Battlefield, RS: Vegas) - tam to nie przeszkadza?
- "Sterylność" PD jest niczym w porównaniu ze sterylnością takiego Halo: CE
- Jeśli "labiryntowa" to przeciwieństwo "rynny", to wolę "labiryntowość" - konstrukcja poziomów w stylu "nigdzie w bok nie skręcisz" nie jest IMO super sprawą.
EDIT: Tego z mapą naprawdę nie rozumiem. Albo ja tych map nie zauważam, jak jakieś są w grze, albo ich nie ma w grach, w które gram. Jaka mapa jest np. w takim Halo? Albo Modern Warfare? Albo jakimś innym FPSie? Mapy to kojarzę tylko albo z BioShocka (gdzie musi być, bo levele są pogmatwane i jakieś są na nich sklepy i inne pierdoły) albo z Battlefielda (gdzie gówno dają i równie dobrze mogłoby ich nie być).
[PD] Perfect Dark Na Xbox Live Arcade
Rozpoczęte przez
Chestitty
, 02 06 2009 23:06
284 odpowiedzi na ten temat
#271 Napisany 24 kwietnia 2010 - 11:54
#272 Napisany 25 kwietnia 2010 - 00:39
Z tą labiryntówką to trochę bzdura. Na Agencie owszem, wypada znaleźć najkrótszą trasę, więc całość to labirynt, bo 3/4 odnóg jest do niczego (na pierwszej planszy można wręcz ominąć dwa piętra). Na wyższych poziomach trudności należy na mapie odkryć kilka (5 lub więcej) miejsc, do których często prowadzi więcej niż jedna droga. Jasne, znajomość planszy staje się cholernie ważna, ale aż do miejscówek po Area 51 nie ma mowy, żeby się zgubić. Nawet ostatnia plansza jest do bólu prosta i po 2-3 podejściach znałem ją na pamięć. Do tego stopnia, że patrząc na mapę (która owszem, jest, w postaci gadżetu) wiedziałem które kolumny należy wysadzić i jak do nich najszybciej dojść.
#273 Napisany 25 kwietnia 2010 - 09:17
W tej recenzji nie ma nic odkrywczego przecież. Nie wiem jakim trzeba być debilem, żeby oceniać grę wobec dzisiejszych standardów, bo poza mnogością opcji i trybów wszystko się tutaj postarzało, może poza w miarę dobrą fabułą i arsenałem. To przede wszystkim gra dla fanów oryginału i dla osób, które chcą obiektywnie ocenić, co było w niej tak niesamowitego gdy się ukazała, nikt nie każe jej wychwalać i pisać, że król powrócił, lol...
#274 Napisany 02 lipca 2010 - 20:48
4. Ciekawostka - buildy testowe umożliwiały "oszukanie", że na dysku są sejwy z PDZ i Crackdowna 2. Ciekawe, po co?
Już wiadomo. W multiplayerze można grać miśkiem z Crackdowna 2 (jakiś Agent 4).
#275 Napisany 03 lipca 2010 - 10:49
Pozostaje pytanie: po co sejwy z PDZ? ;]
#276 Napisany 04 lipca 2010 - 09:04
Może w patchu wrzucą mniej kanciastą Aśkę z PDZ
#277 Napisany 16 lipca 2010 - 18:41
Czas odkopać temat, aby przekonać się o tym czy jestem inwalidą. Czy tylko ja nie umiem sobie ustawić sterowania, tak by było mi wygodnie? Bez auto-aima jest tragedia, z auto-aimem masakra z czułością sterowania. Na N64 z jednym analogiem zamiatałem, aż miło, a tutaj nie mogę, po prostu nie mogę wygodnie grać!
Włączacie auto-aim? i jaką czułość sterowania dajcie?
Włączacie auto-aim? i jaką czułość sterowania dajcie?
#278 Napisany 16 lipca 2010 - 22:49
Domyślne z auto-aimem działają jak złoto. Po wyłączeniu auto-aim, bez żadnych zmian też się dało grać nawet na PA. Innymi słowy: nie podzielam Twojego problemu.
#279 Napisany 19 lipca 2010 - 22:41
Ja również go nie podzielam. Jadę na difolcie jak za czasów N64. Poza tym jaka masakra z czułością? Gdzie i kiedy? Bo to się przecież w tej grze zmienia.
#280 Napisany 19 lipca 2010 - 23:41
Masakra z czułością to jest na domyślnych ustawieniach w PDZ (za mała czułość). PD było dla mnie wygodne OOTB.
#281 Napisany 20 lipca 2010 - 07:57
OOTDDS
#282 Napisany 20 lipca 2010 - 10:42
O box w przenośni chodziło. ;P
#283 Napisany 21 lipca 2010 - 20:52
Innymi słowy: nie podzielam Twojego problemu.
Ja również go nie podzielam.
Time to die, then. Wiem, że da się regulować, ale jakoś nic mi pasującego nie udało mi się uzyskać. Cóż, może się starzeje
#284 Napisany 21 lipca 2010 - 21:40
It's a good day to die.
#285 Napisany 22 maja 2020 - 13:53
Niesamowicie zagmatwane kulisy powstawania tej jednej z najlepszych gier wszechczasów.
https://www.eurogame...-an-n64-classic