Skocz do zawartości

Zdjęcie

[PD] Perfect Dark Na Xbox Live Arcade


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
284 odpowiedzi na ten temat

#31 Gość__* Napisany 05 czerwca 2009 - 22:45

Gość__*
  • Goście

Matko Boska jak to wygląda o_O MIAŻDŻYCIEL!!!!!!

Powiem tak - nie interesuje mnie już, kiedy wyjdzie PD2 :)

A co do multiplayera, mam bardzo złe przeczucia. Jak myślicie, co łatwiej zrobić - Cooperative/Counteroperative na XBL dla 2 osób? Czy multiplayerowe lobby na 4? Może Ryan się wypowie. Ja się po prostu boję, że przy stopniu złożoności multi w PD nie będzie mowy o jakichś otwartych lobby i skończy się na trybach kooperacyjnych dla dwóch graczy.


Czy ja wiem ,ze tylko na 4.. w tamtych czasach PD mial mozliwosc odpalenia multi (nie na jednym ekranie) na wiecej niz tylko 4 osoby 8)
Poza tym czuje , ze tak .. 5/5 byc moze bedzie :)
Oby tylko lobby bylo dobrze zrobione i bez zbednych lagów (bo chyba taka gra z n64 duzo nie wymaga :angel: )
  • 0

#32 Blizzard Beast Napisany 05 czerwca 2009 - 22:49

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Nie, no dla mnie byłaby bomba po prostu, nawet gdyby było lobby na 4 + ew. 8 botów, jak w oryginale. Po prostu obawiam się, że multi via XBL to będzie tylko coop, a nie Combat Simulator. Z jednej strony byłoby to strasznie głupie, ale z drugiej - jak chciałbyś wyszukać grę? Pamiętajmy, że to jest najbardziej konfigurowalna gra FPP ever.
  • 0

#33 Gość__* Napisany 05 czerwca 2009 - 22:57

Gość__*
  • Goście
Raczej do Live'a boty bedą zbędne..
A z drugiej strony , COD4 tez ma duzo mozliwosci w multi i jakos to polaczyli..
nie bedzie tak zle :)

ps nie brakuje wam troche oswietlenia w tych screenach? light sourcing jakos zniknal..
przeciez oryginalnie jest pieknie..od tych lampek oczywiscie :)
ale , zobacze w ruchu , to powiem.


Po prostu obawiam się, że multi via XBL to będzie tylko coop

Sądzisz, że "Multiplayer Versus" dotyczy gry off-line?
http://www.xbox.com/... ... ivearcade/


Zielony - OFFLINE
Pomaranczowy - ONLINE
Zerknij na pudelko od gry na x360 :)
  • 0

#34 Ryan Napisany 05 czerwca 2009 - 22:58

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Po prostu obawiam się, że multi via XBL to będzie tylko coop

Sądzisz, że "Multiplayer Versus" dotyczy gry off-line?
http://www.xbox.com/... ... ivearcade/
  • 0

#35 Blizzard Beast Napisany 05 czerwca 2009 - 23:22

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
G-King, do Live'a boty nie będą zbędne, bo cztery drużyny, np. 2 playerów vs 2 playerów ws 7 Easy, w 1 Perfect to sensowne rozłożenie gry. A o różnych innych zastosowaniach botów specjalnych, jak JudgeSim, nie wspomnę.

To co z tym multi? Myślicie że będzie versus online? On i tak naprawdę nic nie znaczy, bo Counter-Operative też jest versus, i może być online, i nie ma nic wspólnego z prawdzwym multplayerem, czyli Combat Simulatorem.

Są w ogóle jakieś gry na X360, w których multi jest WYŁĄCZNIE lokalne?
  • 0

#36 Gość__* Napisany 05 czerwca 2009 - 23:28

Gość__*
  • Goście
To jak ktos nie ma silverlight od m$ :)
to daje screeny w postaci normalnej , a nie flash

http://www.unexpecte... ... x360-1.jpg

http://www.unexpecte... ... x360-2.jpg

http://www.unexpecte... ... x360-3.jpg

http://www.unexpecte... ... x360-4.jpg
  • 0

#37 ACZ Napisany 06 czerwca 2009 - 13:13

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 143 Postów:
Czy ja dobrze rozumiem? PD posiada opcje, gdzie sobie można ustawić AI poszczególnych botów? Np. 2 boty na easy, ze 3 na hard itd. ?
  • 0

#38 Ney Napisany 06 czerwca 2009 - 14:38

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:

http://www.unexpecte...yoyo.pl/perfect ... x360-2.jpg

http://www.unexpecte...yoyo.pl/perfect ... x360-3.jpg

Te dwa screeny są mega BONER :king:
Jak rzeczywiście do tego dojdzie płynne 60 klatek to Rare powinno dostać nagrodę za Game of the Year 2009 Dodany obrazek
  • 0

#39 Blizzard Beast Napisany 06 czerwca 2009 - 16:49

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

Czy ja dobrze rozumiem? PD posiada opcje, gdzie sobie można ustawić AI poszczególnych botów? Np. 2 boty na easy, ze 3 na hard itd. ?


Oczywiście. Co w tym dziwnego? Oprócz tego każdy może mieć ustawiony nie tylko poziom trudności, ale także rodzaj osobowości, czyli to, czym podczas gry woli się zajmować. Więcej o rodzajach botów: http://perfectdark.p...id=pd_simulants

Ale przecież to samo ma PDZ, więc o co kaman?
  • 0

#40 ACZ Napisany 06 czerwca 2009 - 21:12

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 143 Postów:
No ja z botami to nie gram, wiec nie wiedziałem. Czy takie gruntowne customy na botach oferuje tylko PD i PDZ czy istnieją też inne fpsy takie cosik posiadające? Bo ja się chyba nie spotkałem.
  • 0

#41 Blizzard Beast Napisany 06 czerwca 2009 - 21:25

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
No jak nie grasz, to nie dziwne, że się nie spotkałeś. Osobowości w innych grach nie widziałem, ale wybór poziomu trudności to przecież standard.
  • 0

#42 ACZ Napisany 06 czerwca 2009 - 21:39

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 143 Postów:
Przeczytałem opis tych botów. Aż się napaliłem, lol :^^:
  • 0

#43 BeSOS Napisany 07 czerwca 2009 - 10:59

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Tak czy siak - po wyjściu gry zceka nas lawina hate-postów od zjebów, którzy stwierdzą, ze nie ma czym się podniecac, bo gra nie jest odkrywcza. Co ejst faktycznie zaskakujące, biorąc pod uwagę, ze ma prawie 10 lat na karku. Jak ktoś ma wyobraźnię i cofnie się w niej w czasie o tych 10 lat, dopiero wtedy zrozumie czym było PD na N64.

Ach, nie mogę sie doczekac singla, po tych 10 latach myślę, że na nowo go odkryje, pamietam, ze wczesniej kilku zreczy nie rzozumiałem, OLO :^^:

60FPSów - omfg, tak powinno sie robić gierki na XBLA :mrgreen:
  • 0

#44 Gość__* Napisany 07 czerwca 2009 - 11:14

Gość__*
  • Goście
oj żeby było tak tylko z niedocenianiem PD jeśli chodzi o gry to byłoby dobrze ;)
  • 0

#45 Dealer Napisany 07 czerwca 2009 - 11:24

Dealer

    Link

  • Forumowicze
  • 382 Postów:
Szkoda tylko że PDZero zepsuło troche tę wygórowaną i wyśrubowaną markę w imo odczuciu nawet bardzo :blah:
Cieszmy sie zatem, że :king: powróci ponownie :clown:
  • 0

#46 ACZ Napisany 07 czerwca 2009 - 13:52

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 143 Postów:
No ja właśnie liczę, że PD spodoba mi się bardziej niż PDZ. Grafa co wiadome będzie mocno kanciasta, ale stylowo będzie mi bardziej leżała niż to co mamy w PDZ.
  • 0

#47 Blizzard Beast Napisany 07 czerwca 2009 - 14:26

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Ta gra to najbardziej przełomowy shooter ever, zjadający "przełomowość" Halo na śniadanie. A że zjeby będą pisać? Zawsze piszą.
  • 0

#48 Blizzard Beast Napisany 07 czerwca 2009 - 19:09

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Apropos ficzerów. Pierwsze screen? Ten z tzw. "dziwką Cassandry"? Ja takiej gęby nie kojarzę. Opcje są trzy:
1) nie znam się, ta gęba była
2) gęby zostaną dodane / zmienione
3) dorzucono zapomniany ficzer pozwalający na skanowanie pysków.

Gdyby prawdą okazała się opcja 3 byłbym wniebowzięty!
  • 0

#49 BeSOS Napisany 09 czerwca 2009 - 08:57

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
też tego pyska nie poznaję.
  • 0

#50 Texz Napisany 09 czerwca 2009 - 11:50

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Screeny porównawcze ze starym PD.
http://www.rare-extr... ... opic=13294
  • 0

#51 Blizzard Beast Napisany 09 czerwca 2009 - 13:01

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Jak dla mnie wypadają rewelacyjnie. Szczególnie wtedy, kiedy porówna się z tymi z emulatorów, bo pokonanie N64 to umówmy się - żadne wyzwanie.
  • 0

#52 BeSOS Napisany 09 czerwca 2009 - 18:25

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
nie wygląda to na zwykły port, część tekstur jest inna. Chyba, ze N64 aż tak bardzo upośledzało ich pierwotny wygląd.
  • 0

#53 Blizzard Beast Napisany 09 czerwca 2009 - 18:45

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
To nie jest zwykły port. Tekstury są inne, ot, choćby jeden z obrazów. Ale nie jest wykluczone, ze assety są z Rare, tylko dostali je teraz przed dałngrejdem do N64.
  • 0

#54 BeSOS Napisany 09 czerwca 2009 - 20:43

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Fajnie będzie zobaczyc intro w 60 fpsach a nie w 5ciu :mrgreen:
  • 0

#55 117 Napisany 13 czerwca 2009 - 14:10

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
A cena jest już znana? Bo jak więcej niż 800 to lekkie zdzierstwo...
  • 0

#56 BeSOS Napisany 14 czerwca 2009 - 10:59

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
1200 stoją Banjosy a PD bije je contentem kilkakrotnie więc raczej jesli już to spodziewałbym się minimum tego 1200.
  • 0

#57 Blizzard Beast Napisany 14 czerwca 2009 - 11:47

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Jakim cudem będzie to zdzierstwo? Gra jest na pewno większa i lepsza od lamerskiego Halo 1, które kosztuje 1200 punktów, więc spokojnie może kosztować i 1600.
  • 0

#58 Ryan Napisany 22 czerwca 2009 - 16:00

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Czy mi się zdaje, czy opis gry na Xbox.com uległ zmianie i wskazuje obecnie, że jedyną funkcjonalnością online będą tablice wyników?
http://marketplace.x... ... 2584109c2/
Mam wrażenie, że wcześniej opis dawał nadzieję na gre online.
  • 0

#59 Blizzard Beast Napisany 22 czerwca 2009 - 17:55

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Teraz jest to wszystko zdecydowanie bardziej prawdopodobne, niestety.
  • 0

#60 Dealer Napisany 23 czerwca 2009 - 00:44

Dealer

    Link

  • Forumowicze
  • 382 Postów:
Ale hu :arrow: :?: :!: a
  • 0