Sega Saturn
#61 Napisany 22 października 2005 - 23:17
#62 Napisany 22 października 2005 - 23:56
Sam bym ją kupił (choć cena przyprawiła by mnie o ból głowy) ale teraz mam inne wydatki.
#63 Napisany 12 listopada 2005 - 15:58
#64 Gość__* Napisany 03 stycznia 2006 - 14:45
#65 Gość__* Napisany 03 stycznia 2006 - 14:58
#66 Napisany 03 stycznia 2006 - 19:29
Zazwyczaj peryferia konsolowe z różnych regionów są kompatybilne, ale czy japońska memorka będzie działała na Saturnie PAL, to już głowy nie dam.krótkie pytanie - czy memorka JAP NTSC będzie bezprobremowo działała na konsoli w PALu ??
#67 Napisany 03 stycznia 2006 - 19:30
Czyściłem płytke ale nic to nie dało. Zastanawiałem się czy przypadkiem nie trzeba rozszerzenia pamięci do Sata, ale przecierz SR to jedna z pierwszych gien nań - zresztą z tego co wiem nie wymaga ona dodatkowego RAMu... cholera moze ktoś mi pomoc?
krótkie pytanie - czy memorka JAP NTSC będzie bezprobremowo działała na konsoli w PALu ??
raczej nie.
#68 Gość__* Napisany 03 stycznia 2006 - 19:38
żekłem
#69 Napisany 03 stycznia 2006 - 19:42
nie wymaga RAM - moja ver SR tez ma czasem "te" dni i nie odpala - słyszałem ze była seria SR która była "zwalona" i nie na każdej konsoli działała - osobiscie moja kopia gry ma wade z wytłaczania jest troche skrzywiona [jak stare płyty winylowe] - ale gdyby twoja SR była skrzywiona to byś słyszał bo brzegi CD zawadzają o obudowe - jezeli tak nie jest skłaniam sie do konspiracyjnej teorii o zbugowanej serii ;]
Powiem szczerze ze nie mam pojecia dlaczego tak się dzieje. Możliwe ze masz racje. Demo SR jakie posiadam śmiga na ten przykład elegacnko.
#70 Gość__* Napisany 03 stycznia 2006 - 19:48
#71 Napisany 04 stycznia 2006 - 12:24
Możliwe, że płyta jest uszkodzona, chociaż Saturn potrafi "doczytać" zagubione dane tak, że np. samochód jedzie na dachu i przenika przez wszystkie przeszkody, albo postacie w bijatyce potrafią robić różne wygibasy i skakać pod niebo. Ogólnie takie błędy pojawiają się w grach 3D, bo w 2D takiego czegoś nie uświadczyłem.A jam taki mały problem. Mianowicie posiadam orginalną Sege rally (stan płyty - dostateczny) i niestety nie moge jej odpalić na swojej konsoli. Gdy odpalam płytke pokazuje sie menu początkowe szpili, a gdy bootuje gre wywala mnie do menu konsoli O_o
Czyściłem płytke ale nic to nie dało. Zastanawiałem się czy przypadkiem nie trzeba rozszerzenia pamięci do Sata, ale przecierz SR to jedna z pierwszych gien nań - zresztą z tego co wiem nie wymaga ona dodatkowego RAMu... cholera moze ktoś mi pomoc?
Najprawdopodobniej chodzi o korekcję błędów danych odczytanych z płyty, bo np. w takim PSX jeśli coś się nie może odczytać, to zazwyczaj wiesza się na "loadingu", w Saturnie jeszcze nic mi się nie zawiesiło, ale "kosmosów" doświadczyłem wielu.
#72 Napisany 04 stycznia 2006 - 15:32
Moim zdaniem bedzie dzialac. Skoro mozna uzywac padow od innych wersji, to czemu by memorka nie dzialala ? Szczegolnie ze akcesoria ktore pojawiaja sie na allegro (rozszerzenia pamieci, karty by ogladac filmy VCD) byly przeznaczone na rynek japonski .krótkie pytanie - czy memorka JAP NTSC będzie bezproblemowo działała na konsoli w PALu ??
Na pewno nie wymaga rozszerzenia. SR jest to flagowy tytul na Satka (wystarczy spojrzec na allegro) i SEGA nie ryzykowalaby, zniechecenia klientow do zakupu gry (poprzez zmuszenie ich do zakupu dodatkowych akcesoriow).Zastanawiałem się czy przypadkiem nie trzeba rozszerzenia pamięci do Sata, ale przecierz SR to jedna z pierwszych gien nań - zresztą z tego co wiem nie wymaga ona dodatkowego RAMu... cholera moze ktoś mi pomoc?
Zreszta na zadnej aukcji z allegro (Sat + gry, wsrod ktorych jest SR) nie widzialem, zeby sprzedajacy oferowal rozszerzenia pamieci.
I to moze byc jedna z przyczyn, jakies 2 lata temu spotkalem sie na allegro z aukcja Satka, gdzie wsrod sprzedawanych gier byla taka krzywa wersja SR. Sprzedajacy mial na to 2 rady:słyszałem ze była seria SR która była "zwalona" i nie na każdej konsoli działała - osobiscie moja kopia gry ma wade z wytłaczania jest troche skrzywiona [jak stare płyty winylowe]
sciagnac sobie z netu kopie zapasowa
on sam, uzywal kawalka papieru (kladl go pod plyte [?] i dzieki temu gra jakos chodzila)
Co do odpalenia na emu, to tu zachodzi ryzyko ze na kompie, gra bedzie chodzic dobrze a na konsoli niekoniecznie. Mialem tak ostatnio z gra na PSX'a (WH:DO). Na konsoli gra zatrzymywala sie na napisach (tych niebieskich o piractwie) a na emu chodzila bez problemu (specjalnie sprawdzilem gre na 2 konsolach; na obu byl zwis). Ale warto sprawdzic Mleko
Zawsze tez mozesz kupic 2-ga kopie na allegro (obecnie SR chodzi po 10-15 zl).
#73 Gość__* Napisany 04 stycznia 2006 - 19:25
ale niedługo będe miał Sega Rally w JAP NTSC i wszelkie problemy znikną ;]
BTW chce ktoś SR 3xA - pudło , instr. i CD w stanie bardzo zbliżonym do idealnego - jako gratis dorzucam problem opisany w kilkq powyższych postach
#74 Napisany 05 stycznia 2006 - 10:44
Na pewno nie wymaga rozszerzenia. SR jest to flagowy tytul na Satka (wystarczy spojrzec na allegro) i SEGA nie ryzykowalaby, zniechecenia klientow do zakupu gry (poprzez zmuszenie ich do zakupu dodatkowych akcesoriow).
Tak wiem kubicz. Ale już nie wiedziałem co robić dlatego taka myśl przeszła mi przez głowe...
Chyba jednak zrobie jak radzisz - kupie SR na allegro. Gra jest dosc czesto widoczna na aukcjach. Ale zanim to zrobie sciagne emu Sata i odpale na PieCu aby mieć 100 % pewnosci.
#75 Napisany 18 stycznia 2006 - 19:16
Die Hard Arcade. Taka rzadka giera (na allegro) i w dodatku jej cena wynosila tylko 20 zl !!! Jak moglem przegapic te aukcje
Koniec tych smutnych historii
Dla tych ktorzy nie maja jeszcze Saturna i chca go kupic albo maja i chca wzbogacic swoja kolekcje o jeszcze jeden model, zamieszczam tego linka:
Sega Saturn JAP
Troche drogo ale wkoncu na allegro niecodziennie sie trafia (przerobiony na 220 V) Saturn z Japonii
#76 Gość__* Napisany 22 stycznia 2006 - 18:40
Boć Sonic R platformerem ci nie był, zasie Jam odgrzewką Soniców z Mega drive'a prześwietnego. Czemóż to sega o maskotce swej błękitnej, co z prędkością i mocą konsolową się kojażył, jak i z sentymentem nielichym zapomniec raczyła??
#77 Gość__* Napisany 23 stycznia 2006 - 22:26
#78 Gość__* Napisany 24 stycznia 2006 - 23:41
#79 Napisany 09 marca 2006 - 23:08
kto mi zuci kopie NIGHTS
i kto mi zuci kopie Die Hard Arcade
a i walne 3 pytanko tak dla jaj
kto mi zuci inne fajne gry na satka
oczywiscie ja chetnie sie odwdziecze czyms innym
#80 Napisany 09 marca 2006 - 23:26
#81 Napisany 10 marca 2006 - 00:17
sata mam
niemam nightsa ... szukam albo pirata albo oryginala tylko ze oryginala niema nigdzie w dobrej cenie albo z padem odrazu ...
#82 Napisany 10 marca 2006 - 00:19
ja za swoj zestawil bym chcial 200
#83 Napisany 10 marca 2006 - 00:26
a ja zadowolil bym sie zupelnie sama gra
#84 Napisany 10 marca 2006 - 00:27
#85 Napisany 10 marca 2006 - 00:38
#86 Napisany 10 marca 2006 - 00:42
#87 Napisany 10 marca 2006 - 09:13
wkoncu niechce ci zabierac ukochanej konsoli , albo sprzedaj wszystko oddzielnie na allegro , wczesniej mi odsprzedasz NIGHTS + PAD
#88 Napisany 18 marca 2006 - 10:22
Nieladnie piracicto zrob kopie i rzuc koledze
Sa takie gry na Satka, ktore trzeba miec jako oryginaly (Nights jest jedna z nich). Tak wiec proponuje kupic oryginal (prezentuje sie on [na polce] znacznie ladniej niz koperta z TDK, Verbatimem itp.).
I to jest postawa godna pochwalymi odsprzedasz NIGHTS + PAD
#89 Napisany 18 marca 2006 - 11:30
I to jest postawa godna pochwaly
nie musisz mi tego mowic
mam naprawde duzo oryginalow !!
niestety troche ciezklo dorwac NIGHTS na allegro , a dlatego zaproponowalem zrobienie kopi bo wiem ze ja sam bym niechcial odsprzedac swoich perelek ( Soul Reaver na PSXa i DC , czy VF na saturna itd ... ) tak wiedz zrozumcie