Skocz do zawartości

Final Fantasy VII

Square SCE PS1 PS3 PSV PS4 Switch XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
606 odpowiedzi na ten temat

#571 Blizzard Beast Napisany 23 marca 2010 - 18:10

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

tylko czy gra dawałaby takiego samego kopa w jaja gdy już wiesz że Aeris umiera ? :)


Nie ma to jak wiedzieć, co to remake.
  • 0

#572 Lady Luck Napisany 23 marca 2010 - 19:24

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 746 Postów:
A, no właśnie.

I chcę Aeris, a nie Aerith ("Ejri!sf!" :blah: )
_____

Klepanie kółka ( :P ) było gdy mieliśmy postacie na tyle dopakowane, że wystarczyło pierdyknąć przeciwnika jednym atakiem, a nie w czasie grania jako takiego. Tu jakiegoś Enemy Skilla, tam uzdrowić, tam naładować Limit, tam przypierdzielić, tu Remedy, tam zaklęciem, bo zwykłe ataki *G* dają.... było co robić w czasie walk :) Jeżeli ktoś jest jednak na tyle, za przeproszeniem durny, że grając w FFVIII w czasie jednej potyczki musi (WTF) sobie ładować czary do statystyk i potem smęci, że system jest nudny, bo zmusza (yyy...?) do spędzania kupy czasu w nudnej walce, to sorry, ale jego głosu pod uwagę nie biorę :hejka: Analogicznie do pitolenia, że system w FFVII jest słaby. Materie rządzą, limity są git, prowadzenie każdej postaci jest super. Nienawidzę bezosobowych gambitów i podobnych bzdur :nie:


Edyta:
No buziole, Gnacio :cmok:

Ten post był edytowany przez Lady Luck dnia: 23 marca 2010 - 20:14

  • 0

#573 Gnato Napisany 23 marca 2010 - 20:10

Gnato

    Korpulentny intelektualnie

  • Forumowicze
  • 1 457 Postów:
Lady Luck napisała to co myślę, buziaczki ;)
  • 0

#574 Danteusz Napisany 23 marca 2010 - 21:46

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
Zabawa materiami była OK, zmieniłbym tylko to co się dzieje podczas walki, od czasu premiery FFVII widzieliśmy już sporo ciekawszych systemów walki. Gambity są świetne, dzięki nim można zająć się taktyką podczas walki, zamiast robić w kółko mechaniczne czynności. Poza tym pozwalały na chwilę zastanowienia czy znalezienia w menu odpowiedniego czaru, nie trzeba było obawiać się że postać zmarnuje cenny czas walki zanim zdołamy wydać kolejne polecenie. O znacznie wyższej dynamice walki nie ma co wspominać, bo to zbyt oczywista zaleta :P
  • 0

#575 Sotaku Napisany 24 marca 2010 - 08:02

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 662 Postów:
Co do kółka to pierwszym krokiem u mnie była zmiana klawiszy, bo przyzwyczajony byłem do "X":)
I popieram nadal LL w całej rozciągłości:)
  • 0

#576 Zois Napisany 31 marca 2010 - 07:29

Zois

    Silenzio Prima Della Lotta

  • Forumowicze
  • 5 803 Postów:

To jak potraktowano Aeris,. Mistrzostwo świata.




Tez sie ciesze ze zginela


ps. :hejka: Scorp
  • 0

#577 Scorpio Napisany 31 marca 2010 - 07:50

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Mendo spoilerowa :cry:
  • 0

#578 Zois Napisany 31 marca 2010 - 09:12

Zois

    Silenzio Prima Della Lotta

  • Forumowicze
  • 5 803 Postów:
O nie nie nie nie ze mna te numery.

Wiekszym spoilerem jest fakt ze Cloud ma zolte wlosy niz to ze ta kwiaciarka pada
  • 0

#579 Danteusz Napisany 03 kwietnia 2010 - 17:32

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:


:P


  • 0

#580 Scorpio Napisany 04 kwietnia 2010 - 12:09

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Naprawdę fajnie to menu wygląda. Całkiem miło przemyślane, takie wprowadzenie nowoczesnego designu do FFVII. Przy takiej grze absolutnie KAŻDY element ma znaczenie :)
  • 0

#581 Lady Luck Napisany 04 kwietnia 2010 - 12:23

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 746 Postów:
Haha, niezłe :P
  • 0

#582 Cola Napisany 04 kwietnia 2010 - 12:29

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Mi menusy podobają się średnio. Całość utrzymana w nieco zbyt ciemnej tonacji barw. Natomiast sama wizja odświeżonej VII bardzo krzepiąca.
  • 0

#583 Lady Luck Napisany 04 kwietnia 2010 - 12:45

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 746 Postów:

Mi menusy podobają się średnio. Całość utrzymana w nieco zbyt ciemnej tonacji barw. Natomiast sama wizja odświeżonej VII bardzo krzepiąca.


Właśnie o ogólna wizję mi chodziło :) Wolałabym menu niebieskawe, jak w pierwotnej wersji, no i naprawdę nie chciałabym, żeby walki wyglądały jak w AC- lubię wiedzieć, co właściwie wyprawia się na ekranie, kiedy gram :lol:
  • 0

#584 Kradziej Napisany 04 kwietnia 2010 - 17:54

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Łał, fajowe to menu. Szacuneczek dla twórcy/ów.
  • 0

#585 Sotaku Napisany 04 kwietnia 2010 - 20:27

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 662 Postów:
Popieram wygląda to spoczko, choć rzeczywiście trochę ciemne tła, ale bym to łyknął bez popitki
  • 0

#586 Scorpio Napisany 04 kwietnia 2010 - 22:21

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Zwykle w FF pojawia się dobór kolorów tła menu i dialogów, zatem możemy założyć, że i tu byłby obecny i dałoby się ustawić go na znany i piękny niebieski ;)
  • 0

#587 Matrox Napisany 05 kwietnia 2010 - 09:07

Matrox

    ...

  • Forumowicze
  • 3 057 Postów:
Wiem, że to pikanie podczas przełączanie menusów to klasyk, ale mnie ono już irytuje. Menu w pewnych momentach jest bardzo fajne, a w pewnych wymagałoby lekkiej poprawy, ale ogólnie nie jest źle. No i gdyby walki tak wyglądały to byłoby pięknie :)

Pozostaje mieć nadzieję, że SE w końcu się zdecyduje i za te 5 lat dostaniemy ten remake hehe
  • 0

#588 Gość_Vladirov_* Napisany 06 kwietnia 2010 - 18:00

Gość_Vladirov_*
  • Goście

mogę się pod tym podpisać dwoma rękami.


"0" , na 99%. Zresztą, to ma być remake. Komu przeszkadza to, niech kupuje FF XIII. Gra jest jedną z najlepszych na CG. I ten system walki.
Choć kulki materii też miały swój urok.
  • 0

#589 burnstein Napisany 09 kwietnia 2010 - 21:59

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 072 Postów:
Olo, jeśli wyjdzie remake to ja chcę odświeżony wizerunek Clouda, o tak:
http://genzoman.devi...Cloud-144852759
  • 0

#590 Gość_Lost_Snake_* Napisany 11 kwietnia 2010 - 10:01

Gość_Lost_Snake_*
  • Goście
Cloud wąsacz? :lol:
Cytując krasnoluda z Ice Wind Dale II: "W twej krwi wypiorę swą brodę!"
  • 0

#591 burnstein Napisany 11 kwietnia 2010 - 17:53

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 072 Postów:
Po dłuższej przerwie znów przysiadłem do FFVII i właśnie mi Aeris zmarła. W obliczu faktu, że wiedziałem iż kipnie oraz ostatnich wydarzeń nie zrobiło to na mnie żadnego wrażenia.
  • 0

#592 Scorpio Napisany 11 czerwca 2010 - 22:11

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Była rozmowa o remake'u. Niejedna. I była kwestia muzyki. W sumie, to OST mogliby by Black Mages przerobić. JUż i tak mamy na ich płytach takie fragenty:





No, może czasem mniej gitar, ale ogółem da się fajnie połączyć stare i nowe jak widać i słychać :D
  • 0

#593 Gnato Napisany 11 czerwca 2010 - 22:19

Gnato

    Korpulentny intelektualnie

  • Forumowicze
  • 1 457 Postów:

Po dłuższej przerwie znów przysiadłem do FFVII i właśnie mi Aeris zmarła. W obliczu faktu, że wiedziałem iż kipnie oraz ostatnich wydarzeń nie zrobiło to na mnie żadnego wrażenia.


To jest żal do świata i cicha prośba o emocjonalną rentę inwalidzką, czy jesteś 16 latkiem, który pisze posty w stylu "widziałem 2girls1cup jedząc czekoladowe lody i nie zrobiło to na mnie wrażenia!"? :D
  • 0

#594 burnstein Napisany 12 czerwca 2010 - 13:38

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 072 Postów:
Raczej mały sigh nad faktem, że wraz w nieprzejściem tej gry te kilka lat temu, kiedy jeszcze była świeża, ominęła mnie spora część emocji, które sobą kiedyś niosła :)
  • 0

#595 Gnato Napisany 12 czerwca 2010 - 15:57

Gnato

    Korpulentny intelektualnie

  • Forumowicze
  • 1 457 Postów:
Skądś to znam... Moje obecne odliczanie dotyczy Heavy Rain :( Teraz to jedynie kwestia grafy, w przypadku Finala byłem wtedy dzieciakiem.
  • 0

#596 Scorpio Napisany 22 listopada 2010 - 21:41

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:


By ożywić temat. Mod do FF7 na PC, zmieniający modele postaci na NIEsuper deformed ... to nie to :cry:
  • 0

#597 Lady Luck Napisany 23 listopada 2010 - 16:49

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 746 Postów:
Wygląda spoko, nie miałabym nic przeciwko graniu w takim stylu.
  • 0

#598 Scorpio Napisany 26 listopada 2010 - 18:22

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Zapomniałem zaznaczyć, jak ktoś usłyszał inną muzykę jak w oryginale, ma rację, ścieżka pochodzi z Advent Children.
  • 0

#599 Tawotnica Napisany 27 grudnia 2019 - 11:57

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 074 Postów:
Gram wreszcie pierwszy raz, bo chcę przejść przed premierą rimejku. Parę uwag:

Nie przekonam się do ATB. Nie lubię, toleruję jedynie w X-2, główny powód dla którego olałem sporą część serii. Takie rzeczy jak analiza ilości HP przeciwnika wyświetlająca się raz, brak głębii przez prerendowane tła, presja wywierana przez pasek czasu (nawet ustawiony na wait), do PSXowych Finali byłem raczej nastawiony na nie.

FFIX olałem, było nudne, siódemka z kolei wjeżdża z dramą od samego początku. Dotarłem do Gold Saucera i Barret już jest dla mnie skreślony (dawno). Co za zjeb. Nie cierpię jak gierka mi zabiera wcześniej wytrenowanych członków drużyny, a FFVII lubi to robić, więc podchodzę na zasadzie "lepiej godzinę podgrindować niż się potem męczyć". Tak, wiem
Spoiler
, ale i tak używam bo ma dobry limit breaker.
Wracając do klimatu, to jeden z mroczniejszych finali. Wspomniany Barret jest głąbem, ale miał ciężko. Aeris zbiera kwiaty w slumsach, a Cloud "mam wyjebane" Strife ma coś nie tak z garem i kompleks Sephirota. Nikt nie sprawia wrażenia zbyt szczęśliwego...

Renderki nadal wyglądają ładnie, ale pomysły typu "wspinaj się 60 pięter po budynku złej organizacji, słuchając jak bohaterowie na to narzekają" dzisiaj by nie przeszły. Zaprzyjaźniam się więc z L3, którym można przyspieszyć grę trzykrotnie. Łażenie po overworldzie staje się przyjemniejsze, tak samo jak przeklikanie ambushów.

Przytłoczyła mnie nieco ilość AP jaka jest potrzebna, żeby wymaksować którąś materię. To wygląda jakbym miał się wcześnie zdecydować na garstkę skilli, które doexpię na 5* przez całą grę. Tym można było się lepiej bawić w IX, gdzie dość szybko się zdobywało nowe umiejętności i czary.
  • 0

#600 burnstein Napisany 27 grudnia 2019 - 12:05

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 072 Postów:

Za to Suikoden 2 prawie nic się nie zestarzał :cf:


  • 0



Inne z tagami: