Final Fantasy VII
#61 Napisany 10 sierpnia 2005 - 14:21
Tylko że IMO FF7 można tylko pogorszyć. Bo w najśmielszych marzeniach, gdzie jestem otoczony przez chmare skąpych, pięknych dziewczyn we własnym haremie uznanym przez kościół za poprawny nie widzę remake'a lepszego od orginała w tym wypadku
#62 Gość__* Napisany 10 sierpnia 2005 - 23:41
#63 Napisany 11 sierpnia 2005 - 18:01
"i jeśli na bezludną wyspę miałbym zabrać psx i trzy gry to zabrałbym ff7, ff7 i ff7. nawet pomimo tego , że mam ps2"-taki tam mały plagiacik.
Tę grę się albo kocha albo nienawidzi. Poprostu. Nie ma innej możliwości.
Pamiętam jak pod koniec 1999 sprzedawałem z cięzkim sercem szaraka razem z grami.
To było jedno z tych ciężkich przeżyć w życiu gracza, kiedy jest zmuszony wyrzec się tego co kocha. Ale wiedziałem, że TEJ gry oddać nie mogę. Przeleżała na dnie szuflady długich 6 lat. Aż pewnego dnia w moim domu pojawiło się ps2.
Siódemkę przeszedłem raz jeszcze, ciesząc się jak dziecko, kiedy to odwiedzałem dawne lokacje, czytając znajome teksty. Absolutnie żadna gra nie przetrwała takiej próby czasu.
NIestety napalony okrutnie przez reckę FFX miałem nadzieję na to iż będę miał okazję przeżyć coś podobnego... . Okrytnie się zawiodłem. X nie dorasta SIÓDEMCE do pięt.
Uważam, że na remake jest jeszcze za wcześnie
#64 Napisany 11 sierpnia 2005 - 18:51
Z jednej strony widze jak ludzie ktorzy jez siedza w temacie juz od dluzszego czasu nie chca aby Fajnala 7 przenosili na PS3 ale z drugiej strony taki remake moze niektorym nowszym graczom uswiadomic jaka wspanialom gra jest final 7.Mlodsi jak widza grafe na poziomie 7 to od razu uwazaja gre za przedpotopowa i nie chca jej nawet kijem dotknac.Tylko że IMO FF7 można tylko pogorszyć
#65 Gość__* Napisany 11 sierpnia 2005 - 22:55
z drugiej strony taki remake moze niektorym nowszym graczom uswiadomic jaka wspanialom gra jest final 7
Hm... z FF7 jest akurat o tyle ciekawa sprawa, że konwencja jRPG właściwie się nie zmienia - wystarczyłoby tylko zmienić grafikę i muzykę Co z tego, skoro gry najbardziej uwielbiane są kochane właśnie za to, jakie są... ewentualny remake mógłby "chwycić", ale ja nadal sądzę że byłoby to już naprawdę niskie zagranie ze strony Square Enix Ewentualny remake najchętniej widziałbym jako stary, dobry final z może gdzieniegdzie wygładzonymi niedoróbkami i jakimiś dodatkami... np. niechby zrobili, że po osiągnięciu 99 poziomu doświadczenia już punkty exp. by nie przyrastały, żeby w ilości kasy po przekroczeniu 100 milionów zamiast pierwszych cyfr nie pokazywały się jakieś krzaki...
#66 Gość__* Napisany 17 sierpnia 2005 - 22:39
#67 Gość__* Napisany 19 sierpnia 2005 - 19:01
Ale Biblia to taki ciężki przypadekBo taka Biblia np. ma 2000 lat a i tak jej do dziś nikt nie dopieszcza.
Wszystko wskazuje na to, że Dirge of Cerberus spełni Twoje, moje i jego, i jej, i tych tam setek oczekiwania .A co do zmian to chcialbym wiecej poznac historie Vincenta . Szkoda ze tak malo bylo o nim wiadomo. Przecia to bardzo ciekawe postać.
Po stokroć się zgadzam - grając w FFVI kilka razy zastanawiałam się "czemu oni nie zrobili remake'u tej gry? Przecież ona jest porażająca " Cóż, może kiedyś, kiedy zrobienie erpega 2D w 3D będzie się opłacało jak zrobienie FFOrigins dziś. A co oprawy a'la FF7 - masz na myśli FFVII for PSX czy raczej FFVII: AC? Bo w Finala Siódmego mogę grać godzinami, ale remake FFVI chciałabym zobaczyć w łądniejszej oprawie .Najchętniej z remake'ów to bym widział FF6 w oprawie a'la FF7, bo miałem podczas grania uczucie, że w FF6 już poważnie Squaremanów ograniczały możliwości sprzętowe...
A co do samego remake'u FFVII - constans. Żadnych zmian w muzyce, żadnych w fabule, żadnych questów naruszających porządek fabularny. Lepsza grafa, puszczanie oczka, więcej FMVek, mangowy styl mógłby zostać, ale na to się nie zanosi. Mini-gry: tylko nienaruszające fabuły gry. I tylko tyle.
#68 Gość__* Napisany 31 sierpnia 2005 - 21:14
#69 Gość__* Napisany 01 września 2005 - 10:13
A co oprawy a'la FF7 - masz na myśli FFVII for PSX czy raczej FFVII: AC?
Hm, chciałbym, aby teoretyczny remake FF6 nie posiadał "realistycznych" postaci jak w FF8, FFX itd. - najchętniej widziałbym tam postacie żywcem wyjęte z anime, choć oczywiscie w 3D Takie, jakie są np. w Xenosaga. Choć wiadomo, przenosiny z 2D w 3D mogą być bolesne...
Takze ciekawie jakby dodali jakies nowe filmiki i ulepszyli stare. Z checia bym to zobaczyl.
Może jakieś nowe summony i zwiększony stopień trudności questów, albo jakaś dodatkowa lokacja a'la Deep Dungeon z FFT
#70 Napisany 01 września 2005 - 10:15
Czyli cell-shading? Hmm, dobre. Ale koniecznie Super Deformed. Jakoś tak lubię te małe ludziki.Hm, chciałbym, aby teoretyczny remake FF6 nie posiadał "realistycznych" postaci jak w FF8, FFX itd. - najchętniej widziałbym tam postacie żywcem wyjęte z anime, choć oczywiscie w 3D
#71 Gość__* Napisany 01 września 2005 - 10:34
Czyli cell-shading?
Hm, to też ciekawy pomysł Ale miałem na myśli raczej COŚ TAKIEGO.
Bardzo fajnie to było rozwiązane w Xenogears - dwuwymiarowy ludzik pomyka w lokacjach 3D. IMHO na PS2 (a jeśli nie, to na PS3 ) można wygenerować lokacje z FF7 w 3D, na tech demie widzieliśmy to
#72 Napisany 01 września 2005 - 10:57
Ale miałem na myśli raczej COŚ TAKIEGO.
Eeee.... Ja wolę jednak podejście bardziej realistyczne co do stylu tworzenia postaci. Coś a`la FFX na ten przykład...
Ale co kto woli
#73 Gość__* Napisany 01 września 2005 - 20:50
Acha - to jest temat o Final Fantasy VII, tak?
#74 Napisany 02 września 2005 - 16:29
Acha - to jest temat o Final Fantasy VII, tak?
Realizm jest fajny, ale w remake'u FFVI chciałabym zobaczyć
Eee... Tak, Joasiu.
#75 Gość__* Napisany 03 września 2005 - 09:47
#76 Gość__* Napisany 19 września 2005 - 10:45
Opis: http://www.1up.com/d...d=3143672&did=1
Video: http://www.1up.com/d...oad?cId=3140501
#77 Napisany 19 września 2005 - 10:48
#78 Napisany 24 września 2005 - 22:57
#79 Gość__* Napisany 25 września 2005 - 09:30
#80 Napisany 25 września 2005 - 12:54
Oczywiście, jeśli nie wyszłoby im to dwie stówki mamy w plecy... ale czego się nie robi dla FFVII, no nie?
#81 Gość__* Napisany 25 września 2005 - 14:30
#82 Napisany 25 września 2005 - 14:39
mieć radochę z nowej fabuły (chyba że SE znowu spie*rzy ).
Ano widzisz. Fabuły remake`a nie spartolą, bo fabuła jest gotowa, sprawdzona.
A wszystkie te inne historyjki są opatrzone dużym prawdopodobieństwem... sietu...
#83 Gość__* Napisany 25 września 2005 - 14:48
Biorąc pod uwagę fakt, że w Tech Demo nie widać jej twarzy, to rzeczywiście .ej, gdyby Aeris wyglądałą przez całą grę tak, jak na tym Tech-Demo, to... no bajka i cudo)
Tylko czy Square-Enix o tym wie? W Final Fantasy I nie ma np. Cida. W ogóle. Taka postać nigdzie się nie pojawia. W FFI z pakietu FFOrigins, bodajże w mieście Onlak, jedna postać mówi nam, że Podniebni Ludzie mieli statki, które potrafiły latać po niebie, a ich konstruktor nazywał się Cid. Niby to pikuś, ale nie lubię takiego dodawania "historii" na siłę. Grając w remake FFVII, mogłoby się okazać, że Kadaj, Loz i Yazoo już dawno "byli w planach" .Remake nie jest nową wersją gry, tylko tą samą grą w innej oprawie garficznej
#84 Napisany 25 września 2005 - 15:03
#85 Gość__* Napisany 25 września 2005 - 15:18
#86 Napisany 25 września 2005 - 15:26
#87 Gość__* Napisany 25 września 2005 - 18:37
#88 Napisany 25 września 2005 - 18:41
#89 Gość__* Napisany 25 września 2005 - 19:59
ale takie posunięcie ze strony Square zapewni im kase, zaś Ci, którzy nie grali w FFVII na PSX z pewnością nie będą narzekać(chodzi mi tu o młodych hardcorowców, którzy zagrywają się na śmierć tylko w najnowsze pozycję, a istnieją tacy, oj tak..)
Racja racja, ale z mojego punktu widzenia to nie ma znaczenia, bo MNIE nie obchodzi nic a nic czy młode pokolenie pozna FFVII, nie obchodzi mnie też, że SE zarobi kupę kasy. Już na FFAC się nachapali i wystarczy. Jeśli zrobią dobrą FFXII i FFXIII(na ps3) to i kult stworzą i zarobią kupę kasy. Dla mnie ważne jest by ruszać się do przodu a nie stać w miejscu. "A kto stoi w miejscu ten...."
dopowiedźcie sobie sami, bo każdy inaczej to widzi.
#90 Napisany 26 września 2005 - 08:02
COOOOOOOOO? DOOOOOOOOOOPIERO?
Otóż nie. Nie dopiero. Już gdzie indziej (Cloud ver. Squall) pisałem kiedy i na czym grałem wcześniej w FFVII i jak się to dla mnie skończyło . Ale to było dawno temu. A teraz kiedy czytam tu i ówdzie posty "coponiektórych", to tak się podniecam niezdrowo, że wytrzymać ze sobą nie mogę. No i klamka zapadła.
Pozostaje mieć tylko nadzieję, że, po tak długiej przerwie, następny kontakt z tą grą, pozostawi po sobie lepsze wrażenia niż powrót po latach do FFVIII (i nie chodzi tu bynajminiej o grafikę - ja już jestem w tym wieku, że moja zdolność postrzegania kończy się po pierwszym poligonie )
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|