Pomoc w grach
#241 Gość__* Napisany 03 lipca 2007 - 19:22
#242 Napisany 03 lipca 2007 - 19:50
#243 Gość__* Napisany 05 lipca 2007 - 12:10
#244 Napisany 08 lipca 2007 - 13:59
#245 Gość__* Napisany 21 lipca 2007 - 09:29
#246 Napisany 30 lipca 2007 - 20:27
#247 Napisany 30 lipca 2007 - 20:39
#248 Napisany 04 sierpnia 2007 - 08:20
Ktoś może wie jak rozpocząc Dynasty mode ze swoim rosterem?
#249 Napisany 19 stycznia 2008 - 15:23
Ostatnio kupiłem SSX Tricky, nie grałem w poprzednie części. Czy w SSX 1,2,3 są również turnieje gdzie trzeba wykonywać tricky czy tylko same zjazdy w dół stoku?
#250 Napisany 14 lutego 2008 - 19:52
#251 Gość_jachu2_* Napisany 17 lutego 2008 - 14:14
#252 Gość__* Napisany 03 maja 2008 - 14:31
#253 Napisany 04 czerwca 2008 - 12:13
Jestem (już od jakiegoś czasu - ach ten Backtracking ) w lokalizacji co się zowie Second Tower, choć już sam nie wiem czy nie powtarzam moich kroków drugi raz. No i w pewnym momencie trzeba się wspinać w górę tej wieży - tu drabinka, trochę po ścianie (w miejscówce sa 2 takie wielkie kamienie rozwalone na pół przez rzucającego czymś wielkiego gościa w zbroi, którego dawno rozwaliłem) - no i w pewnym momencie muszę po ścianie wbiec na kładkę, pod którą jest dość długie (nie szerokie tylko długie, wzdłuż kładki) koło zębate. Biegnę po ścianie, ląduję na kładce i okazuje się że ta kładka jest "przezroczysta". Znaczy się jest ale nie można na niej stanąć tylko się przez nią "przepada". Na to koło, książe się jej chwyta i kręci, do pewnego momentu a później spada... czasem nawet jest "wystrzeliwany" Aha, nad tą kładką jest dziura w ścianie i to tam się trzeba dostać. RAZ, na ze 20 razy się mi udało wskoczyć do tej dziury - zeskoczyłem na kładkę za dziurą... i przez nią też przeleciałem jak przez sito! A slotów z czasem już nie miałem No i kicha. Jakiś sposób?
#254 Napisany 04 czerwca 2008 - 12:32
#255 Napisany 04 czerwca 2008 - 14:02
#256 Napisany 04 czerwca 2008 - 14:57
Gra mi się bugnęła i musiałbym zaczynać od początku bo oba save'y nic nie dają W tej Second Tower, jak walczyłem z tym dużym, uzbrojonym to pierwotnie kładka, na której była walka była ruchoma, i walka odbywała się na poziomie wody, więc nie szło z niej uciec. Dopiero po wygranej walce kładka owa szła do góry i można było przejść dalej. U mnie podczas walki kładka owa się nie obniżyła, a po wygranej poszła do góry tak że nie można iść dalej! Ja niewiedząc o tym że to błąd jakoś zeskoczyłem (nie tam gdzie się powinno - bo tam się łamało kark. Da się wejść znów na nią ale i tak się łamie kark skacząc w odpowienie miejsce. I tu rodzi się moje pytanie. Czy nie ma w grze jakichś kodów? Na nieśmiertelność abo co?
PS. Na zdjęciu zamieściłem ową nieszczęsną kładkę jak jest:
czarna strzałka wskazuje ją (jakby ktoś nie zauważył)
czarna przerywana wskazuje że kładka powinna być niżej,
kolorem szarym zaznaczyłem gdzie mniej więcej powinna być
Sorry za jakość zdjęcia - komórka
#257 Gość__* Napisany 15 czerwca 2008 - 15:43
#258 Napisany 15 czerwca 2008 - 18:06
#259 Gość__* Napisany 24 czerwca 2008 - 10:03
#260 Gość__* Napisany 24 czerwca 2008 - 16:21
#261 Gość__* Napisany 18 lipca 2008 - 20:12
#262 Napisany 19 lipca 2008 - 07:51
No to jak pomoc, to:
Czy da się jakoś dojść do drugiego zakończenia w PoP: WW nie przechodząc całej gry od nowa? Jakieś kody do filmiku końcowego albo co? Pewnie sobie i tak zobaczę na YT...
#263 Gość__* Napisany 03 sierpnia 2008 - 07:24
Na najwyzszym poziomie w MGS trzeba zostac zauwazonym miniamalnie 4 razy zeby osiagnac najwyzszy rank. Co to oznacza zauwazony/wykryty? Czy mozna zaatakowac przeciwnika za pomoca "KWADRAT" i w ten sposob go udusic/obezwladnic/przerzucic? Czy to jest traktowane jak zauwazony?
#264 Napisany 12 sierpnia 2008 - 12:35
#265 Napisany 12 sierpnia 2008 - 12:40
#266 Napisany 11 czerwca 2009 - 11:25
Jednak kody z IGN mi nie działają
#267 Napisany 22 czerwca 2009 - 15:35
#268 Gość__* Napisany 16 lipca 2009 - 16:06
This is an annoying point because there's really no clue as to where the girl
ran off--and she did it so fast, too! Run up to the square in front of the
theater (with Date in tow) and talk to Aoki--he's standing in the same spot he
was in in Chapter 2. He'll tell you about a girl who seems pretty shaken up
but seems to know what's going on, who's now in that Club Sega behind him. Go
and talk to her--she's in the Print Club Machine.
According to her information, there's a guy in the parking lot on the east end
of Taihei street who knows what's up. Go and see him, and threaten him three
times (top choice). He'll tell you that you can find her in one of the parks
there.
You can check all three, but why waste time? At the Third Park, you'll find
some mysterious men who look like they stepped right out of an X-Files episode.
Go to Stardust and confront them. Kiryuu throws the pendant in exchange for
Haruka (whom they try to kill anyway and actually do graze with a bullet).
Fight them. Two of them have guns. They'll drop a pin that Date says he'll
look into later.
Powinno być to. Sorry, nie chce mi się tłumaczyć.