Skocz do zawartości

Zdjęcie

Killzone 3


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1158 odpowiedzi na ten temat

#1141 Sotaku Napisany 02 kwietnia 2013 - 19:34

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:

Jak jeden mecz to zaczep mnie na PSN wieczorem...po meczu


  • 0

#1142 ACZ Napisany 13 kwietnia 2013 - 21:35

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 143 Postów:

W ogóle mam problem z trofikiem za zabicie 40 helgastów na plaży, robiłem tą sekcję z 10 razy, rozwalałem wszystko co się rusza, nawet waliłem w te drzwi co są(tak radzili na filmiku) i nic, rozwalam krążowniki i nic. Nie wpada. ;/

tez na tym siedzialem sporo, ale w koncu wpadl. musisz czyscic bardzo dokladnie, wlasnie tak jak na jutub. czasami jakis pajac przezyje i dlatego nie wpada. w te drzwi tez nakurwiaj ostro, bo stamtad troche ich wyłazi.

 

koncowka w kz3 jest slaba, ot zwykly celowniczek, ja bylem rozczarowany, nie to co niezapomniana potyczka z Radekiem w dwojce.


  • 0

#1143 Sotaku Napisany 13 kwietnia 2013 - 21:36

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:

Ja po kilku razach wiedziałem gdzie co wychodzi, potem już tylko trzeba miec farta :)


  • 0

#1144 Scorpio Napisany 11 maja 2013 - 12:31

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Ja powróciłem po pewny czasie, by w końcu zakończyć ową pozycję na najwyższym poziomie. Jest jakoś łatwiej niż w KZ2 (no, na razie jestem po akcji na wielkiej maszynie na złomowisku/wysypisku).

 

3D jest jednak zbyt przereklamowane. Wielkie obszary robią wrażenie, jak najbardziej, ale cierpi szczegółowość. Fajne do grania, ale bardziej rozrywkowo i pooglądać, popodziwiać.


  • 0

#1145 ACZ Napisany 11 maja 2013 - 16:05

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 143 Postów:

platyna w porownaniu do kz2 to proscizna.


  • 0

#1146 Scorpio Napisany 11 maja 2013 - 16:51

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Nie ma np. masakrycznego "Top 1%". To było coś! I dostanie się do pałacu Radeca ... i potem ostatnie pomieszczenie. Rety. Tu miałem przerwę lekko licząc kilka miesięcy i w 3-4 próby przeszedłem całe laboratorium. Śmiecowisko 1 zgon. Mega-zgniatarka 3 (wszystkie z powodu błędów w AI Rico i sterowania - jak padał koło wieżyczki 2 razy kliknąłem "wejdź do wieżyczki" zamiast ratowania - przykro mi, nie miałem czasu na idealne wycelowanie; trzeci raz zginąłem gdy samemu wsiadłem do wieżyczki, zastrzelili mnie, a Rico nie wyszedł ze swojej wieżyczki, 4 metry ode mnie, by mi pomóc. Za daleko był -_-"). Jak na najwyższy poziom trudności jest całkiem łatwo.


  • 0

#1147 Scorpio Napisany 12 maja 2013 - 09:08

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

OK, powiedziałem "hop". Wczoraj natchnąłem się na miejscówkę, w której zeszło mi z 10 prób. Nawet zaczęła wkradać się frustracja. Mowa o:

 

Zirytował mnie fakt, że za cholerę nie mogłem wyczuć skryptów. Czasem przeciwnicy cofali się, gdy dotarłem do pewnego miejsca, czasem nie. A na elite i bez partnera do wskrzesania to byle dwa błędy i leżałem. Czyli musiałem napierać, a nie wiedziałem jak i na co liczyć. W końcu rozpracowałem (w przeciwieństwie do kolesia ja zaczynałem od biegu z prawej strony i przeskoczeniu przez ogrodzenie koło skrzynki z amunicją, zbierając wcześniej snajperkę; btw - snajperka w 3D fajnie wygląda). Trochę przypomniało mi się wspomniany wcześniej szturm na akademię Radeca tuż pod koniec dwójki :-)


  • 0

#1148 ACZ Napisany 12 maja 2013 - 17:23

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 143 Postów:

no to jest najtrudniejszy fragment wlasnie na very hard. na koncu tego fragmentu jeszcze wychodzą twardziele z szotgunami (uwielbiam ich), ktorzy nie pier*olą sie z graczem i mnie sporo razy rozmazali, trzeba tam uwazac.


  • 0

#1149 Scorpio Napisany 12 maja 2013 - 21:28

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Tak, ale to nauczyłem się omijać - oni spawnują się na górze po prawej, tam gdzie mamy wbiec. Dzieje się to w chwili, gdy dobiegamy pod schody prowadzące do stanowisk z mini-działkami. Wystarczy wtedy od razu spojrzeć w tamto miejsce i, nie ruszając się, wystrzelać ich. Gdy ruszymy do przodu, na stanowiska, oni wycofają się po schodach w dół i tutaj mają łątwe pole do położenia nas trupem.

Jestem na ostatnim-ostatnim fragmencie gry. Gdy ściagamy hamujący z upadku krążownik Stahla. Musiałem wyjść, tylko dlatego tej pół minuty nie wyczekałem. Ostatni poziom to śmiech. Zero trudności. I cholernie brak walki z bossem ala KZ2.


  • 0

#1150 Scorpio Napisany 14 maja 2013 - 18:44

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Oglądam zakończenie Killzone 3 i po raz kolejny się utwierdzam, że grami tymi złymi. Historia uniwersum Killzone wyraźnie wskazuje, że Hellghanie nie byli tacy źli. A tu rozpieprzenie planety. Gratulować tępakowi Rico. A jeszcze na intro mieliśmy pokazane, że tak naprawdę to ludzie na tej planecie byli gnębienie przez władze. Zatem totalny genocide przeprowadziłem. Z uśmiechem na twarzy. "Za wolność"

 

Jeśli ta gra to nie jest jedna wielka satyra na USA, to nie wiem co tym jest :-)


  • 0

#1151 Kradziej Napisany 14 maja 2013 - 18:48

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Ta gra ma przede wszystkim bardzo durny scenariusz ;)


  • 0

#1152 Scorpio Napisany 14 maja 2013 - 19:57

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Trójka szczególnie, choć miała potencjał. Jak się wpatrzeć, to scenariusz trójki to starcia wewnętrzne Hellghan. A Sev, Rico i banda to ledwie pchły a jedyny FAKTYCZNY wpływ na fabułę to mają na koniec, gdy rozwalają Stahla. SERIO. PRZYJRZYJCIE SIĘ TEMU - BOHATEROWIE G***O ROBIĄ DLA FABUŁY CAŁOŚCI :-)

IMO ta pozycja byłaby 30 razy bardziej ciekawa, gdyby olać ISA i w całości skoncentrować się na Hellghah.

 

A tak przynajmniej mam radochę patrząc na nawiązania do bohaterskości interwencji USA. I NIKT MI TEGO NIE ZABIERZE :D


  • 0

#1153 MonsieurWoland Napisany 01 sierpnia 2013 - 14:08

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

Gracie w to jeszcze przez net? Chce byc czescia squadu!


  • 0

#1154 Schrodinger Napisany 01 sierpnia 2013 - 14:09

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:

już każdy ma w tym platyne shinian, sorry


  • 0

#1155 Hellmans Napisany 01 sierpnia 2013 - 14:14

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 012 Postów:

Ja nie mam!


  • 0

#1156 MonsieurWoland Napisany 01 sierpnia 2013 - 14:16

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

Hellmans a chcesz miec!? oneoneone!!!?


  • 0

#1157 Hellmans Napisany 01 sierpnia 2013 - 14:30

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 012 Postów:

Będę w domciu, to zerknę czego mi brakuje i dam znać.


  • 0

#1158 MonsieurWoland Napisany 01 sierpnia 2013 - 18:46

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

Hellmans w multi, polecam. Tomasz Raczek.


  • 0

#1159 cwany-lis Napisany 29 marca 2015 - 08:38

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 567 Postów:

Rozczarowany częścią drugą, odpalam trzecią .... jest intro nawiązujące do wprowadzenia z jedynki, np. Visari ma córkę, w tle przewija się masa postaci, całość stylizowana na "Triumf Woli", nawet salutują jak naziści :olo: ale historia znowu nie porywa, jest potraktowana po macoszemu - nie licząc 3,4 wstawek filmowych ilustrujących napięcie i niesnaski w kręgach władzy Helgan jesteśmy tradycyjnie bombardowani kretyńskimi akcjami wojaków z ISA. Normalnie karuzela, ilość sytuacji typu"z deszczu pod rynnę" bije wszelkie rekordy. W tle piechota ISA pada jak komary ale blok ekipa - Sev, Rico jak zwykle załatwiają wszystko za własną rękę. Za grosz dramaturgii i grozy wojny, ot wesoła, wulgarna i prostacka sieczka. Zakończenie to taka wisienka na torcie głupiej historii.

 

Sterowanie jakieś takie śliskie, niby na wzór serii CoD ale tam wszystko chodziło i chodzi jak  zegarku a tu nawet skręcone na 0% jest moim zdaniem zbyt czułe. Gra jest bardziej kolorowa i zróżnicowana, ale potwornie nuży momentami.


  • 0