Skocz do zawartości

Zdjęcie

Killzone 3


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1158 odpowiedzi na ten temat

#91 Sotaku Napisany 26 marca 2010 - 09:42

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 663 Postów:
Nie pamiętam na pewno, ale to chyba był Dante co za mną chodził i mnie uzdrawiał w miejscu, gdzie mnie zabijano od razu i znowu mnie uzdrawiał...na koniec powiedział, że musiał do wstążki sobie uzdrowień porobić:)
  • 0

#92 Danteusz Napisany 26 marca 2010 - 11:38

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 838 Postów:

Nie pamiętam na pewno, ale to chyba był Dante co za mną chodził i mnie uzdrawiał w miejscu, gdzie mnie zabijano od razu i znowu mnie uzdrawiał...na koniec powiedział, że musiał do wstążki sobie uzdrowień porobić:)


Raczej nie ja ;)
  • 0

#93 Sotaku Napisany 26 marca 2010 - 12:19

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 663 Postów:
no to sorka...dalej strzelał nie będę
  • 0

#94 Razel Napisany 26 marca 2010 - 12:24

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 406 Postów:
Pewno Taikun bo kiedyś coś tam płakał pisząc o medyku.
  • 0

#95 Sotaku Napisany 26 marca 2010 - 12:30

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 663 Postów:
też możliwe...
  • 0

#96 HERO Napisany 26 marca 2010 - 14:58

HERO

    Blanka

  • Narybek
  • 220 Postów:

W chwili w której jest chaos i medyk wie, że samemu ma kilka sekund życia, a takie powstanie pomoże (np. chaos przy rozbrajaniu/utrzymywaniu ładunków) powinien jak dla mnie podnieść jak najbardziej :)

Oczywiscie ze sa takie sytuacje w ktorych warto podniesc i raczej przy tym nic nie stracimy (jako team) ale mi chodzilo bardziej o TDM gdzie kazdy kill sie liczy i wtedy medyk podnoszac pod ostrzalem naraza ta osobe na latwa smierc :)

Bardziej irytują spawn pointy, gdzie zawsze po spawnie jesteśmy odwróceni w kierunku swojej bazy, przez co łatwo takie pointy osaczyć ;)

A to tez zalezy od taktyka :)
  • 0

#97 Sotaku Napisany 27 marca 2010 - 10:52

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 663 Postów:
czyli od rzucenia respa zależy jak się będziemy odradzać?????
  • 0

#98 Scorpio Napisany 27 marca 2010 - 12:01

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Chyba bardziej chodzi o to, że dobry taktyk tak rzuci respa, by nie było problemów z jego zablokowaniem przez przeciwników :)
  • 0

#99 Texz Napisany 27 marca 2010 - 12:33

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Co wy, im szybciej koleś po respie zginie, tym szybciej znowu się na nim zrespawnuje. Tak samo medyk. Im szybciej pacjent zejdzie, tym szybciej można go znowu "uratować". Czasami myślę, że w KZ2 gra łódzka służba zdrowia.
  • 0

#100 Sotaku Napisany 27 marca 2010 - 12:50

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 663 Postów:
hahahaha no to Ci się udało...to zresztą ostatnie miejsce w Polsce gdzie chciałbym mieszkać ( nie obrażając nikogo) tam zawsze coś nawala
  • 0

#101 Scorpio Napisany 27 marca 2010 - 13:06

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
jestem z Łodzi ...
  • 0

#102 Sotaku Napisany 27 marca 2010 - 13:29

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 663 Postów:
dobrze, ze napisałem to co w nawiasie:)
  • 0

#103 Gość_Zero_* Napisany 27 marca 2010 - 15:06

Gość_Zero_*
  • Goście

Pewno Taikun bo kiedyś coś tam płakał pisząc o medyku.


dokładnie to byłem chyba ja ... i Razel znów mnie przeraża wiedzą na mój temat :neutral:
  • 0

#104 Razel Napisany 27 marca 2010 - 16:10

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 406 Postów:

dokładnie to byłem chyba ja ... i Razel znów mnie przeraża wiedzą na mój temat :neutral:

Dosłownie jest to niesamowite, bo... jak można wiedzieć że ktoś kupił na premierę non stop o tym pisząc U2 i FFXIII + o K2 pamiętam jak coś gadałeś że jakieś szarfy zdobyć musisz czy coś medykiem(?).
Toć to jest Stalking (ale nie spoufalaj sobie, bo jakbym miał kogoś prześladować to jest kilka ciekawszych od Ciebie osób, które byo mogły dostąpić tego "zaszczytu") :^^:

A tak ogólnie to prawie nic nie czytam na forum w porównaniu do tego co było jeszcze parę miesięcy temu. Brak szałta zabija to forum :cry:
  • 0

#105 Gość_Zero_* Napisany 27 marca 2010 - 21:07

Gość_Zero_*
  • Goście
nie tłumacz się... pewnie jeszcze wszystkie moje avki na pamięć znasz i potrafisz wymienić w kolejności chronologicznej :D
  • 0

#106 HERO Napisany 30 marca 2010 - 12:58

HERO

    Blanka

  • Narybek
  • 220 Postów:

czyli od rzucenia respa zależy jak się będziemy odradzać?????


Chyba bardziej chodzi o to, że dobry taktyk tak rzuci respa, by nie było problemów z jego zablokowaniem przez przeciwników :)


Oboje macie racje :smile:
  • 0

#107 Sotaku Napisany 15 kwietnia 2010 - 21:22

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 663 Postów:
To drugi temat o Killzone 3 może ktoś je połączy???
  • 0

#108 krak2610 Napisany 22 maja 2010 - 00:27

krak2610

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 549 Postów:
http://img708.images...6/pict0150k.jpg
http://img710.images...3/pict0144y.jpg
http://img101.images...9/pict0151o.jpg
http://img444.images...9/pict0152f.jpg
http://img202.images.../pict0148vi.jpg
http://img526.images.../pict0149nd.jpg
http://img405.images...4/pict0143l.jpg
Czychu śpisz? Śnieeeeeeeeeeeeeg ! Nie mam siły więcej pisać.

Just got my mag of Gamepro, and guess what I see.

Killzone 3 baby!

I'll take pictures of the screenshots later and post them and the information included in the article.

Included in the article (while im reading)

- Will show the Helghast have humanity left in them.

- Will have the feeling that "of being in a place far away from home, outnumbered by people who want to kill you."

- Will be like Inglorious Basterds.

- All of the characters in the screenshots are flying in.. jetpacks?!

- Will include arctic levels.

- One mission in the game involves rescuing ISA Captain Narville.

- Game is playable in 3D!

- Have to wear 3D glasses, apparently the 3D effects are "crazy."

- Combat is "unchanged from predecessor."

- Or is it? Hand to hand combat involves you "Unloading a string of different (and often brutal) attacks on stunned enemies."

- The scale is supposed to be "bigger this time."

- The Jetpacks are "surprisingly lightweight and agile, Killzone 3's jetpack is easier to maneuver compared to the sluggish incarnations of the gadget found in other games."

- New weapon called the Wasp, basically shoots a "flurry of rockets" at an enemy.

- Will show off the Helgjast culture.

- There is actually a Helghast language, which will be explored in the game.

- Will have "diverse locales."

- Have to sit in the center of the 3D tv for the 3D effects to work.

- 3D in this game is called a "Game Changer."

- Going to have "Intense Action"

- Jetpacks double as a weapon, which basically means a machine gun mounted right on top of it.

- If you shoot Helghast with jetpacks, they'll "explode like roman candles"

- To control the jetpack, you "have to activate bursts of speed in midair, propelling yourself across further distances."

- The Jetpack resembles something you'd do in platformers such as Super Mario Bros. Or Uncharted

- In one mission, you have to use the jetpack by "launching yourself from glacier to glacier"

- You'll see "a lot of" snow levels.

- Everything is more spread out in this game.

- The game looks very complete.
  • 0

#109 Shinigami Napisany 22 maja 2010 - 00:40

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
Coś nie widać na skrinach poprawy grafiki. Ale śnieżni Helganie spoko.
  • 0

#110 Gnato Napisany 22 maja 2010 - 04:16

Gnato

    Korpulentny intelektualnie

  • Forumowicze
  • 1 457 Postów:
Poprawa grafiki może nie być zbyt widoczna na niewyraźnych zdjęciach magazynu - mogli poprawić masę detali docenianych w ruchu. Ja cieszę się głównie z tego, że mieli już silnik i mogli skupić się na reszcie.
  • 0

#111 Texz Napisany 22 maja 2010 - 06:05

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Mocno średnio. Znowu gramy ISA. Heh :???: Całość wygląda na mission pack, nie na pełnoprawny sequel.
  • 0

#112 Kradziej Napisany 22 maja 2010 - 08:15

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
O, PATRZCIE, CHŁOPAKI, SINGLOWE DLC DO KILLZO-
chwila, chwila, to jest Killzone 3? :/ Wygląda jak dwójka - i nie chodzi nawet o sama jakosc grafiki, ale... no, zwyczajnie wszystko ma taki sam feeling. Ciekawe, co z tego wyjdzie. No i gdzie moje Liberation 2?
  • 0

#113 Scorpio Napisany 22 maja 2010 - 08:51

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Panowie, początek prac, nie osądzajmy po kilku screenach że to mission pack.

Mnie ciekawi ów język Hellgan. Do tej pory było po angielsku ... ciekawe skąd to się wzięło o_O ?
  • 0

#114 Daddy Napisany 22 maja 2010 - 09:00

Daddy

    idiosyncratic idiot

  • Moderatorzy
  • 31 928 Postów:
Też szału na razie nie ma. Ale mnie K2 już nie rzucił na plecy. Bardzo dobra gra, ale nie zachwyciła. CO ze mną jest nie tak, doktorze? U2, K2, co następne nie zachwyci? :cry:
  • 0

#115 Psycho-Mantis Napisany 22 maja 2010 - 09:24

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:
No zobaczymy. Ale widzę, że ciąganą dalej z WWII. Nowe zimowe kurteczki Higów bardzo podobne do bluzy M42 Heer.
  • 0

#116 Nyjacz Napisany 22 maja 2010 - 10:34

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:
Zapewne HUD będzie taki sam, muzyka idento + jakieś nowe wstawki, bronie takie same + kilka nowych... Nowe misje i tyle. Nienawidzę takich kontynuacji, ale zapewne i tak kupię. Ale pewnie się zawiodę, chociaż i tak wystawię ósemkę. Jak z GoW2... Ech.
  • 0

#117 f5k Napisany 22 maja 2010 - 11:54

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1 872 Postów:
Nie można oczekiwać jakieś mega przeskoku graficznego bo w U1 i U2 nawet tego nie było, ja sie zastanawiam czy zabardzo nie zrobią źle tego ręcznego bicia higów czy ISA bo jak to ma być magicznie przyciągający sie nóż niczym z CoD4 to multi by zniszczyło, ooo właśnie ciekawe jaki multi bedzie: podszlifowany KZ2 czy dodadzą głupoty jak w MW2 że bedzie masa fajnych rzeczy dla casuali ale skillowi gracze nie beda mieli tam czego szukać.
  • 0

#118 Gnato Napisany 22 maja 2010 - 12:04

Gnato

    Korpulentny intelektualnie

  • Forumowicze
  • 1 457 Postów:
Nie zapominajcie, że to ma być jedna z pierwszych gier 3D, jeśli udałoby im się zachować poziom grafiki z 2 w tym trybie, to chyba można to rozpatrywać jako duży postęp. Ciekawe właśnie jakie będą różnice w obu trybach. PS Move plus 3D plus Killzone może zamieść.
  • 0

#119 pumba132 Napisany 22 maja 2010 - 12:19

pumba132

    Komendant Melanżu

  • Forumowicze
  • 2 703 Postów:

 PS Move plus 3D plus Killzone może zamieść.

3D+Killzone? No spox, ale z tym move bym uważał.
  • 0

#120 Gość_Pantadam_* Napisany 22 maja 2010 - 12:58

Gość_Pantadam_*
  • Goście
troche info po polsku:
http://gamersite.pl/...a.html#post6776

z tym 3D za szybko sie spiesza i oby tylko bylo te slate 30fps i 720p

za to klimacik sie zapowiada jeszcze lepiej
  • 0