Killzone 3
#91 Napisany 26 marca 2010 - 09:42
#92 Napisany 26 marca 2010 - 11:38
Nie pamiętam na pewno, ale to chyba był Dante co za mną chodził i mnie uzdrawiał w miejscu, gdzie mnie zabijano od razu i znowu mnie uzdrawiał...na koniec powiedział, że musiał do wstążki sobie uzdrowień porobić
Raczej nie ja
#93 Napisany 26 marca 2010 - 12:19
#94 Napisany 26 marca 2010 - 12:24
#95 Napisany 26 marca 2010 - 12:30
#96 Napisany 26 marca 2010 - 14:58
Oczywiscie ze sa takie sytuacje w ktorych warto podniesc i raczej przy tym nic nie stracimy (jako team) ale mi chodzilo bardziej o TDM gdzie kazdy kill sie liczy i wtedy medyk podnoszac pod ostrzalem naraza ta osobe na latwa smiercW chwili w której jest chaos i medyk wie, że samemu ma kilka sekund życia, a takie powstanie pomoże (np. chaos przy rozbrajaniu/utrzymywaniu ładunków) powinien jak dla mnie podnieść jak najbardziej
A to tez zalezy od taktykaBardziej irytują spawn pointy, gdzie zawsze po spawnie jesteśmy odwróceni w kierunku swojej bazy, przez co łatwo takie pointy osaczyć
#97 Napisany 27 marca 2010 - 10:52
#98 Napisany 27 marca 2010 - 12:01
#99 Napisany 27 marca 2010 - 12:33
#100 Napisany 27 marca 2010 - 12:50
#101 Napisany 27 marca 2010 - 13:06
#102 Napisany 27 marca 2010 - 13:29
#103 Gość_Zero_* Napisany 27 marca 2010 - 15:06
Pewno Taikun bo kiedyś coś tam płakał pisząc o medyku.
dokładnie to byłem chyba ja ... i Razel znów mnie przeraża wiedzą na mój temat
#104 Napisany 27 marca 2010 - 16:10
Dosłownie jest to niesamowite, bo... jak można wiedzieć że ktoś kupił na premierę non stop o tym pisząc U2 i FFXIII + o K2 pamiętam jak coś gadałeś że jakieś szarfy zdobyć musisz czy coś medykiem(?).dokładnie to byłem chyba ja ... i Razel znów mnie przeraża wiedzą na mój temat
Toć to jest Stalking (ale nie spoufalaj sobie, bo jakbym miał kogoś prześladować to jest kilka ciekawszych od Ciebie osób, które byo mogły dostąpić tego "zaszczytu")
A tak ogólnie to prawie nic nie czytam na forum w porównaniu do tego co było jeszcze parę miesięcy temu. Brak szałta zabija to forum
#105 Gość_Zero_* Napisany 27 marca 2010 - 21:07
#106 Napisany 30 marca 2010 - 12:58
czyli od rzucenia respa zależy jak się będziemy odradzać?????
Chyba bardziej chodzi o to, że dobry taktyk tak rzuci respa, by nie było problemów z jego zablokowaniem przez przeciwników
Oboje macie racje
#107 Napisany 15 kwietnia 2010 - 21:22
#108 Napisany 22 maja 2010 - 00:27
http://img710.images...3/pict0144y.jpg
http://img101.images...9/pict0151o.jpg
http://img444.images...9/pict0152f.jpg
http://img202.images.../pict0148vi.jpg
http://img526.images.../pict0149nd.jpg
http://img405.images...4/pict0143l.jpg
Czychu śpisz? Śnieeeeeeeeeeeeeg ! Nie mam siły więcej pisać.
Just got my mag of Gamepro, and guess what I see.
Killzone 3 baby!
I'll take pictures of the screenshots later and post them and the information included in the article.
Included in the article (while im reading)
- Will show the Helghast have humanity left in them.
- Will have the feeling that "of being in a place far away from home, outnumbered by people who want to kill you."
- Will be like Inglorious Basterds.
- All of the characters in the screenshots are flying in.. jetpacks?!
- Will include arctic levels.
- One mission in the game involves rescuing ISA Captain Narville.
- Game is playable in 3D!
- Have to wear 3D glasses, apparently the 3D effects are "crazy."
- Combat is "unchanged from predecessor."
- Or is it? Hand to hand combat involves you "Unloading a string of different (and often brutal) attacks on stunned enemies."
- The scale is supposed to be "bigger this time."
- The Jetpacks are "surprisingly lightweight and agile, Killzone 3's jetpack is easier to maneuver compared to the sluggish incarnations of the gadget found in other games."
- New weapon called the Wasp, basically shoots a "flurry of rockets" at an enemy.
- Will show off the Helgjast culture.
- There is actually a Helghast language, which will be explored in the game.
- Will have "diverse locales."
- Have to sit in the center of the 3D tv for the 3D effects to work.
- 3D in this game is called a "Game Changer."
- Going to have "Intense Action"
- Jetpacks double as a weapon, which basically means a machine gun mounted right on top of it.
- If you shoot Helghast with jetpacks, they'll "explode like roman candles"
- To control the jetpack, you "have to activate bursts of speed in midair, propelling yourself across further distances."
- The Jetpack resembles something you'd do in platformers such as Super Mario Bros. Or Uncharted
- In one mission, you have to use the jetpack by "launching yourself from glacier to glacier"
- You'll see "a lot of" snow levels.
- Everything is more spread out in this game.
- The game looks very complete.
#109 Napisany 22 maja 2010 - 00:40
#110 Napisany 22 maja 2010 - 04:16
#111 Napisany 22 maja 2010 - 06:05
#112 Napisany 22 maja 2010 - 08:15
chwila, chwila, to jest Killzone 3? Wygląda jak dwójka - i nie chodzi nawet o sama jakosc grafiki, ale... no, zwyczajnie wszystko ma taki sam feeling. Ciekawe, co z tego wyjdzie. No i gdzie moje Liberation 2?
#113 Napisany 22 maja 2010 - 08:51
Mnie ciekawi ów język Hellgan. Do tej pory było po angielsku ... ciekawe skąd to się wzięło o_O ?
#114 Napisany 22 maja 2010 - 09:00
#115 Napisany 22 maja 2010 - 09:24
#116 Napisany 22 maja 2010 - 10:34
#117 Napisany 22 maja 2010 - 11:54
#118 Napisany 22 maja 2010 - 12:04
#119 Napisany 22 maja 2010 - 12:19
3D+Killzone? No spox, ale z tym move bym uważał.PS Move plus 3D plus Killzone może zamieść.
#120 Gość_Pantadam_* Napisany 22 maja 2010 - 12:58
http://gamersite.pl/...a.html#post6776
z tym 3D za szybko sie spiesza i oby tylko bylo te slate 30fps i 720p
za to klimacik sie zapowiada jeszcze lepiej