The Conduit 2
#1 Napisany 30 marca 2010 - 09:17
#2 Napisany 30 marca 2010 - 09:44
#3 Napisany 30 marca 2010 - 10:01
ps. za takie zakładanie tematu Czychu powinien dostac warna w pysk. Albo robi coś porządnie, albo niech nie robi wcale
#4 Napisany 30 marca 2010 - 10:11
#5 Napisany 30 marca 2010 - 15:19
Wśród gier hc na Wii to przyzwoity wynik, mniej niż NMH1 lub Overkill ale więcej niż Mad World czy Dead Space.
Ja wiem czy niepotrzebna? FPSy na Wii radzą sobie Greg dość dobrze, wystarczy popatrzeć na wyniki Call of Duty, zwłaszcza Modern Warfare Reflex. Jeśli forum gafu jest jakimś odzwierciedleniem coreowych graczy, to część osób ceni sobie grę w fpsy na wiilocie i przedkłada ją na granie na padzie. Sam wsiąkłem twardo na kilka tygodni w tryb online w World at War. Rynek na takie pozycję więc jest.
Aha, i Red Steel 2 nie wygląda 3 gorzej niż gry na hd-genach. Co najwyżej dwa
#6 Napisany 26 maja 2010 - 09:40
Chyba miałeś na myśli pierwszą cześć "Kanału"Aha, i Red Steel 2 nie wygląda 3 gorzej niż gry na hd-genach. Co najwyżej dwa
Conduit 2 splitscreen multiplayer includes all modes from online, will have an exclusive
http://www.nintendoeverything.com/40193/“Everything you can do online, you can do via splitscreen to include all competitive modes and the cooperative Team Invasion mode. We’ve spent a lot of time on a sweet splitscreen exclusive as well, namely the ability to lean over and punch your buddy in the arm if he looks at your screen. It’s something that you just can’t offer online, and one of the things that I really miss in multiplayer gaming. Online is a great experience to be sure, but there’s something special about having four buddies on the same couch playing in the same room. I have such fond memories of countless hours spent doing exactly that and I’m glad that we’re supporting it in Conduit 2. It [splitscreen] supports 4 players. And 2. And let’s not forget 3. For two players, you can set your screen to draw horizontally or vertically.” – Josh Olson, Senior Producer of Conduit 2
#7 Napisany 26 maja 2010 - 19:27
#8 Napisany 27 maja 2010 - 08:57
#9 Napisany 27 maja 2010 - 10:14
#10 Napisany 10 czerwca 2010 - 23:00
Sega właśnie potwierdziła, że C2 będzie obsługiwał Motion Plusa. Nie, nie będzie wymagany, nie, nie oblokuje on dodatków (jak w koszmarnym Avatar: The Game na Wii), ale po prostu zostanie wykorzystany do jeszcze większej czułości.
Trudno się tym podniecać, ale to coś, o co od dawna prosiłem. Uważam w ogóle, że wszystkie nowe gry powinno defaultowo wykrywac M+ i używać go do poprawienia czułości sterowania. Wielu grom by się to przydało.
#11 Napisany 15 czerwca 2010 - 16:30
http://gonintendo.co...y.php?id=127041
#12 Napisany 16 czerwca 2010 - 17:43
* Mr Ford uses a wrench as a melee weapon to begin with
* artificial intelligence is a focus in Conduit 2. AI characters now feel different from each other; they will possess different weapons from each other, and how they behave will depend on which weapon they wield.
* Breakable objects and cover is important (mr ford smashes a window to escape)
* Table flipping from red-steel.
* many levels will offer multiple paths for the player to take, and each path will offer different gameplay experiences.
* bosses with weak points to shoot at, and set piece battles against giant foes.
* Defeating the monster involved manning multiple anti-aircraft guns and taking aim at the leviathan's glowing weak spots, and then later, using harpoons to finish the job.
* players will create custom loadouts by purchasing weapons from an in-game store using points they earn while playing
Jeśli C2 trafi na premierę Goldeneye to będzie trudno mu powtórzyć "sukces" oryginału.
#13 Napisany 13 października 2010 - 23:13
http://gonintendo.co...y.php?id=139082
Tym razem z okazji nowego, podobno premierowego trailera. Pod tym linkiem powyżej, jakby co.
#14 Napisany 13 października 2010 - 23:16
#15 Napisany 13 października 2010 - 23:17
oLo, na początku był trailer innej gry, a myślałem, że to już gra i miałem nieodparte wrażenie, że zerżneli z Front Mission, po czym okazało się, że właśnie z tej gry to był trailer.
Co do właściwego trailera - bida z nędzą. Grafa gorsza niż w Metroidzie na NGC - odpuść ten temat Kaxi
#16 Napisany 13 października 2010 - 23:30
#17 Napisany 14 października 2010 - 01:35
#18 Napisany 14 października 2010 - 09:49
#19 Napisany 14 października 2010 - 10:12
wg wydawcy 1,5 banki lost planet 2 to tez "sprzedane"
#20 Napisany 14 października 2010 - 10:14
Ale mogę założyć, że wystarczająco by Sega wyłożyła na sequel.