
5203 odpowiedzi na ten temat
#31
Gość_Zero_*
Napisany 15 czerwca 2010 - 18:56
Ja po KH nie wierze w te ich trailery i poczekam na więcej gejplejów
#32
Napisany 15 czerwca 2010 - 18:58
Pewnie, że wierzę, niby dlaczego nie? Co prawda nie wpisuje się ona w model Nintendo, ale może nie o to chodzi tym razem. Chcę zobaczyć to w 3D. Najgorsze, że trzeba będzie na żywo zobaczyć gry, żeby wiedzieć jak wyglądają.
#33
Napisany 15 czerwca 2010 - 19:14
To ma rozmywanie tekstur sprzętowe czy taki streaming miałem c*h*jowy ;]?
I pytanie jaka rozdzielczość ekranu górnego i czy dolny będzie poprawiony względem obecnego.
Ale nad designem mogli popracowac
I pytanie jaka rozdzielczość ekranu górnego i czy dolny będzie poprawiony względem obecnego.
Ale nad designem mogli popracowac

#34
Napisany 15 czerwca 2010 - 19:16
To ma rozmywanie tekstur sprzętowe czy taki streaming miałem c*h*jowy ;]?
Jeśli nie ma to będzie żenada ze strony N
#35
Napisany 15 czerwca 2010 - 19:33
#36
Gość_Zero_*
Napisany 15 czerwca 2010 - 19:46
http://e3.nintendo.com/3ds/game/?g=mgseater
Snake Eater na 3DS... Nie mam pytań
Kiery premiera? Muszę to mieć. Jednak daje rade

#37
Napisany 15 czerwca 2010 - 19:48
Obczailiście pozostałe gry na 3DSa? Mario Kart, Star Fox, Paper Mario itd.

#38
Napisany 15 czerwca 2010 - 19:48
Jesli wydadza do tego poprzednie MGSy to moze zakocham sie w serii mistrzow z Konami. Poza tym czy to madre wydawac ostatnia czesc serii (nie licze MGS4, bo tego 3DS nie pociagnie), bez reszty?
#39
Gość_Zero_*
Napisany 15 czerwca 2010 - 19:48
Jeśli te wszystkie gyr wyjdą w okolicy premiery, w ciągu roku od premiery to będę w siódmym niebie

#40
Napisany 15 czerwca 2010 - 19:52
Nintendo to zrobiło. Przekonało do siebie wszystkich, którzy nie są z pokolenia dzieci PS. OMG
#41
Gość_Hellmans_*
Napisany 15 czerwca 2010 - 19:57
Dawać to do sklepów!
#42
Napisany 15 czerwca 2010 - 20:42
http://press.nintend...ngGames_3DS.pdf
user: guest, pass: nintendo
Gierek jest pełno, nie mogę się doczekać aż to będzie gotowe na start!
user: guest, pass: nintendo
Gierek jest pełno, nie mogę się doczekać aż to będzie gotowe na start!
#43
Napisany 15 czerwca 2010 - 22:03
Na IGN są pierwsze reakcje. Jasna cholera, to na prawdę działa!
"Gram na handheldach od 20 lat, ale pierwszy raz od dawna kieszonka sprawiła, że powiedziałem: cholera jasna! (...)
Leży wygodnie w dłoniach. Gałka analogowa zatacza okręgi - o wiele lepsze rozwiązanie niż którekolwiek, jakie dało nam PSP. Ale to wyświetlanie 3D. Cholera jasna. (...)
Wierzcie mi, naprawdę musicie to zobaczyć samemu, żeby zrozumieć, dlaczego jestem pod tak wielkim wrażeniem. Nintendo używa technologii, która wysyła do każdego oka inny obraz, które w mózgu łączą się, dając efekt głębi. Dużej głębi. Efekt jest od razu zauważalny, a jednocześnie wydaje się zupełnie naturalny. (...)
Jeśli obrócisz konsolę bokiem, dostaniesz dwa osobne obrazy, ale łatwo jest trzymać DS-a tak, by efekt głębi był w twoim polu widzenia. (...)
Ogladałem film "Legend of the Guardians", którego zwiastun widziałem w kinie. Faktycznie, wygląda zupełnie tak samo. (...)
Nintendo dostarczyło demo, gdzie można było obracać statyczne modele 3D. (...) Zaawansowane detale, masa efektów świetlnych, szczegółowe tekstury. (...)
Kid Icarus można było tylko pooglądać, by zobaczyć, jak to wygląda w 3D. (...) Efekt jest absolutnie oszałamiający. (...)
Snake Eater 3D to fantastyczny pokaz możliwości DS-a. Nie można było pograć, tylko sterować kamerą. Wygląda mniej więcej tak dobrze, jak wersja PS2 i ma całkiem spektakularne efekty 3D. (...)
Jeszcze o aparacie. Możesz oglądać w czasie rzeczywistym efekt 3D na zdjęciu, później zrobić "konwencjonalne" zdjęcie, by przesuwając analog dodać do niego efekt głębi. Na razie nie można ze zdjęciami zrobić nic więcej, ale to może być fantastyczny sposób na pokazywanie fotek z wakacji. Wracam grać."
oggozo z fPE przetłumaczył
"Gram na handheldach od 20 lat, ale pierwszy raz od dawna kieszonka sprawiła, że powiedziałem: cholera jasna! (...)
Leży wygodnie w dłoniach. Gałka analogowa zatacza okręgi - o wiele lepsze rozwiązanie niż którekolwiek, jakie dało nam PSP. Ale to wyświetlanie 3D. Cholera jasna. (...)
Wierzcie mi, naprawdę musicie to zobaczyć samemu, żeby zrozumieć, dlaczego jestem pod tak wielkim wrażeniem. Nintendo używa technologii, która wysyła do każdego oka inny obraz, które w mózgu łączą się, dając efekt głębi. Dużej głębi. Efekt jest od razu zauważalny, a jednocześnie wydaje się zupełnie naturalny. (...)
Jeśli obrócisz konsolę bokiem, dostaniesz dwa osobne obrazy, ale łatwo jest trzymać DS-a tak, by efekt głębi był w twoim polu widzenia. (...)
Ogladałem film "Legend of the Guardians", którego zwiastun widziałem w kinie. Faktycznie, wygląda zupełnie tak samo. (...)
Nintendo dostarczyło demo, gdzie można było obracać statyczne modele 3D. (...) Zaawansowane detale, masa efektów świetlnych, szczegółowe tekstury. (...)
Kid Icarus można było tylko pooglądać, by zobaczyć, jak to wygląda w 3D. (...) Efekt jest absolutnie oszałamiający. (...)
Snake Eater 3D to fantastyczny pokaz możliwości DS-a. Nie można było pograć, tylko sterować kamerą. Wygląda mniej więcej tak dobrze, jak wersja PS2 i ma całkiem spektakularne efekty 3D. (...)
Jeszcze o aparacie. Możesz oglądać w czasie rzeczywistym efekt 3D na zdjęciu, później zrobić "konwencjonalne" zdjęcie, by przesuwając analog dodać do niego efekt głębi. Na razie nie można ze zdjęciami zrobić nic więcej, ale to może być fantastyczny sposób na pokazywanie fotek z wakacji. Wracam grać."
oggozo z fPE przetłumaczył
#44
Gość_Zero_*
Napisany 15 czerwca 2010 - 22:06
Ja pier**le:
"Jeśli obrócisz konsolę bokiem, dostaniesz dwa osobne obrazy, ale łatwo jest trzymać DS-a tak, by efekt głębi był w twoim polu widzenia. (...)"

i moc PS2 z MGS3 ... ja to chce mieć już dziś ... Nintendo zarobiło kupe kasy to władowało technologię z kosmosu chyba
"Jeśli obrócisz konsolę bokiem, dostaniesz dwa osobne obrazy, ale łatwo jest trzymać DS-a tak, by efekt głębi był w twoim polu widzenia. (...)"

i moc PS2 z MGS3 ... ja to chce mieć już dziś ... Nintendo zarobiło kupe kasy to władowało technologię z kosmosu chyba

#45
Gość_Hellmans_*
Napisany 15 czerwca 2010 - 22:17
Jest już potwierdzone czy konsolka zasysa moc z kosmosu?
#46
Napisany 15 czerwca 2010 - 22:20
Ona będzie wysysać duszę użytkownika.
Strzeżcie się.


#47
Gość_Zero_*
Napisany 15 czerwca 2010 - 22:23
oddam nawet lewe jądro za MGS3 w 3D na handheldzie

#48
Napisany 15 czerwca 2010 - 22:27
A jednak kosmici kontaktują się z ludźmi
#49
Gość_Zero_*
Napisany 15 czerwca 2010 - 22:53
SPECYFIKACJA
* Wymiary: 134,6 x 73,7 x 20,3 mm, czyli właściwie bardzo podobnie do DS Lite.
* Waga: 226 gramów, znów podobnie do DS Lite.
* Ekrany: dolny, dotykowy, o przekątnej 3,02 cala i rozdzielczości 320x240, górny obsługujący 3D większy, panoramiczny, przekątna 3,53 cala, rozdzielczość 800x240 (po 400 punktów dla każdego oka).
* Kamery: trzy kamery 0,3 MP (640x480), dwie na zewnątrz (zdjęcia 3D), jedna po otworzeniu urządzenia.
* Komunikacja bezprzewodowa: WiFi z szyfrowaniem WPA/WPA2. Możliwość wymiany danych z innymi urządzeniami lub internetem w trybie uśpienia. Przycisk wyłączający WiFi.
* Kontrolery: standardowe przyciski, kamery, mikrofon, ekran dotykowy, czujnik ruchu, żyroskop, analogowy "slide pad" do manipulowania 360 stopni (rozumiem, że to po prostu gałka, umieszczona nad D-padem).
* Karty pamięci: obsługa standardowych kartridży NDS i nowych Nintendo 3DS Game Card (do 2 GB), czytnik kart SD.
* Efekt 3D: możliwa zmiana natężenia efektu głębi przy pomocy suwaka, aż do wyłączenia (2D).
Na razie nie wiadomo, jaką baterię dostanie 3DS (oprócz faktu, że będzie litowo-jonowa). Również obudowa pokazana na konferencji nie jest jeszcze wersją ostateczną.
źródło: polygamia.pl
* Wymiary: 134,6 x 73,7 x 20,3 mm, czyli właściwie bardzo podobnie do DS Lite.
* Waga: 226 gramów, znów podobnie do DS Lite.
* Ekrany: dolny, dotykowy, o przekątnej 3,02 cala i rozdzielczości 320x240, górny obsługujący 3D większy, panoramiczny, przekątna 3,53 cala, rozdzielczość 800x240 (po 400 punktów dla każdego oka).
* Kamery: trzy kamery 0,3 MP (640x480), dwie na zewnątrz (zdjęcia 3D), jedna po otworzeniu urządzenia.
* Komunikacja bezprzewodowa: WiFi z szyfrowaniem WPA/WPA2. Możliwość wymiany danych z innymi urządzeniami lub internetem w trybie uśpienia. Przycisk wyłączający WiFi.
* Kontrolery: standardowe przyciski, kamery, mikrofon, ekran dotykowy, czujnik ruchu, żyroskop, analogowy "slide pad" do manipulowania 360 stopni (rozumiem, że to po prostu gałka, umieszczona nad D-padem).
* Karty pamięci: obsługa standardowych kartridży NDS i nowych Nintendo 3DS Game Card (do 2 GB), czytnik kart SD.
* Efekt 3D: możliwa zmiana natężenia efektu głębi przy pomocy suwaka, aż do wyłączenia (2D).
Na razie nie wiadomo, jaką baterię dostanie 3DS (oprócz faktu, że będzie litowo-jonowa). Również obudowa pokazana na konferencji nie jest jeszcze wersją ostateczną.
źródło: polygamia.pl
#50
Napisany 15 czerwca 2010 - 22:58
Pewnie każdy wolałby wiedzieć dokładną premierę cacka:) Oj byłaby masakra gdyby Nintendo postawiło na gwiazdkę, byłoby grubo. Sprzedaję tego psp i miejsce naszykuję dla tej konsolki bo teraz z dobrym analogiem i grafiką + 3d + grami do mnei przemawia. Dodatkowo po PSP wiem czego oczekuję teraz po handheldzie.
#51
Napisany 15 czerwca 2010 - 23:02
Interesuje mnie bardziej RAM i szybkosc procka, niz wymiary

#52
Napisany 15 czerwca 2010 - 23:08
rozdzielczosc pionowa gornej matrycy to chyba pomyłka jakas OLO
#53
Napisany 15 czerwca 2010 - 23:12
Na tym polega chyba technologia tego calego 3D bez okularow.rozdzielczosc pionowa gornej matrycy to chyba pomyłka jakas OLO
#54
Napisany 15 czerwca 2010 - 23:14
Chcę 3DS, jeśli tylko grafa nie okaże się porażkowa.
#55
Napisany 15 czerwca 2010 - 23:15
Wygląda na to że górny ekran to 400x240x2, w takim wypadku rozdzielczość pionowa wydaje się być sensowna...choć niskarozdzielczosc pionowa gornej matrycy to chyba pomyłka jakas OLO
#56
Napisany 16 czerwca 2010 - 00:04
O zgrozo jestem zmuszony kupić przenośną konsolkę
.Chciałbym zobaczyć te wszystkie porty na Wii ...Nawet Street Fighter 4 bedzie na 3Ds


#57
Napisany 16 czerwca 2010 - 06:17
Ja już przed E3 wiedziałem, że pewnie przyjdzie mi kupić nową 'szonkę od Nintendo, ale obecnie jest tak napalony, że nie wyobrażam sobie premiery później niż w marcu

#58
Napisany 16 czerwca 2010 - 07:03
jeszcze bardziej chce mi się śmiać z osób posiadających PSP
btw widzieliście screeny z Dead or alive na 3DS?

btw widzieliście screeny z Dead or alive na 3DS?
#59
Napisany 16 czerwca 2010 - 14:42
Pozostaje tylko czekać na zapowiedź Tekkena

#60
Napisany 16 czerwca 2010 - 14:56
Ja już przed E3 wiedziałem, że pewnie przyjdzie mi kupić nową 'szonkę od Nintendo, ale obecnie jest tak napalony, że nie wyobrażam sobie premiery później niż w marcu
myslałem ze jeszcze w tym roku będzie.