Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nintendo 3DS Pogadanki

król konsol

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
5201 odpowiedzi na ten temat

#121 Godot Napisany 22 września 2010 - 10:43

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Procesory mają 5x lepsze taktowanie niż w NDS, RAMu 16x więcej. Mi styka coś takiego, niektóre gry na NDS prezentują się cudownie, a na takim cacku wygląd gier zryje nam berety ^_^
  • 0

#122 xell Napisany 22 września 2010 - 11:00

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:
DS jest tak żałośnie słaby, że jakiekolwiek zestawienia z nim nie mają sensu.
  • 0

#123 cybercotlet Napisany 22 września 2010 - 11:01

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 600 Postów:

Serio jest na tym możliwa grafa jak w X360/PS3 tyle że w mniejszej rozdzielczości? Jakoś nie chce się wierzyć patrząc na te dane.

Wiesz masz dużo mniejszy ekran ... pewne szczegóły da się łatwiej ukryć na które na takim małym ekranie nie zwrócisz uwagi a na które byś zwrócił na dużym ekranie - czyli generalnie jest szansa :)
  • 0

#124 Godot Napisany 22 września 2010 - 11:03

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:

DS jest tak żałośnie słaby, że jakiekolwiek zestawienia z nim nie mają sensu.


Właśnie, a mimo to gry wyglądają dobrze, a niektóre świetnie
  • 0

#125 xell Napisany 22 września 2010 - 11:15

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:
Daj spokój, gry na DS wyglądają w najlepszym przypadku akceptowalnie. Punktem odniesienia powinny być inne platformy. Choć już dema przedstartowe wyglądają bardzo dobrze, więc pełne giery za dwa lata będą wyglądać przezajebiaście. ;]
  • 0

#126 Malutki Napisany 22 września 2010 - 11:29

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Wiesz masz dużo mniejszy ekran ... pewne szczegóły da się łatwiej ukryć na które na takim małym ekranie nie zwrócisz uwagi a na które byś zwrócił na dużym ekranie - czyli generalnie jest szansa :)

Dla przykładu odpal sobie jakąś grę na GBA ,a następnie włóż cartridge do gameboy playera.Różnica jest widoczna gołym okiem :smile: .
  • 0

#127 Danteusz Napisany 22 września 2010 - 12:03

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

3DS nie musi mieć złożonego OS w tle.

Zgadza się, ale ma dużo mniej RAMu. 3GS ma zapas mocy mimo OSa, takie Epic Citadel działa płynnie nawet gdy mniejsze programy są włączone w multitaskingu. Procesy działające w tle iOS zużywają ułamek mocy procesora.
  • 0

#128 xell Napisany 22 września 2010 - 12:29

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:
Ja słyszałem, że Epic Citadel potrafi szarpnąć nawet na iPhone 4. Ale może nie, nie wiem. 3DS na pewno jest słabszy od iPhone'ów, ale jako platforma dedykowana grom pewnie w zdecydowanej większości przypadków da lepsze rezultaty niż gry na iPhone'a, a ponadto 3DS oferuje coś, czego iPhone nie będzie miało - 3D. Myślę, że moc 3DS będzie wystarczająca dla większości osób, graczy czy nie graczy. NDS nakładał niestety znacznie większe ograniczenia na to, co mogło powstać na nim powstać w porównaniu do współczesnych mu platform. Już nie mówiąc o tym, że handheld powinien działać na baterii dłużej niż 3-4 godziny, co jest jednym z powodów dla niskiej specyfikacji.
  • 0

#129 Danteusz Napisany 22 września 2010 - 13:37

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Epic Citadel przycina lekko, nie jest to nic co by przeszkadzało w...oglądaniu, bo to nie gra. Gry na iP4 będą wyglądać podobnie jak na 3GS, większa moc jest równoważona przez wyższą rozdzielczość. Przy czym zgodzę się że trochę gorsza grafika i 3D na 3DS dla 99% ludzi będą wystarczające aby go kupić.
  • 0

#130 Kaxi Napisany 22 września 2010 - 13:49

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 160 Postów:
I tak będzie to najmocniejsza konsola przenośna na rynku do czasu... PSP2 pewnie. Ale jeśli PSP2 nie wprowadzi jakiejś rewolucji, to nie wróże mu powtórzenia sukcesu poprzednika.
  • 0

#131 Danteusz Napisany 22 września 2010 - 13:53

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
PSP2 przede wszystkim musi szukać nowego targetu. Jeśli nadal ma być high-endowe to widzę tylko jeden sensowny kierunek: pełna kompatybilność z PSP1 w celu zapewnienia wielu gier na start oraz dodanie funkcji telefonu, zapewne z Androidem, czyli stworzenie sprzętu będącego dla gier tym czym bym iPhone dla muzyki.
  • 0

#132 Ryan Napisany 22 września 2010 - 13:56

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Ludzie się nigdy nie nauczą. :) Pamiętacie porównania specyfikacji NDS i PSP na starcie? Teraz danteuszek wyskakuje z jakimiś kompletnie z biodra porównaniami 3DS z iPhone. ;] Konsola ma dwa procki, więc może bez problemu tkać dwa wątki, po jednym na ekranik, chociaż taki iPhone ma jeden procek i na jednym rdzeniu wykonuje kosztowne wywłaszczanie dla iOS. 600MHz łatwo w ten sposób umyka. Generalnie jest tak jak pisał xelloss - porównanie z pupska, bo aplikacje na konsolki są linkowane z systemem operacyjnym i w głównej pętli wykonują wszystko co trzeba, podczas gdy iPhone musi oferować multitasking z wywłaszczaniem, bo to mimo wszystko telefon.

//edyta
PSP2 z Androidem. OLO! OLO LOLO!
  • 0

#133 Danteusz Napisany 22 września 2010 - 14:06

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Ryan, screeny z gier na 3DS oraz z Rage i Epic Citadel potwierdzają to co mówię, więc moje porównanie jest wystarczająco dobre :]

Plotki o PSP2 z Androidem pojawiają się wystarczająco często żeby warto je było rozważać
  • 0

#134 xell Napisany 22 września 2010 - 14:07

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:
Porównania z iPhonem mają sens bo to popularna platforma do gier.

Pytanie do ekspertów - czy jakby Nintendo chciało, to by mogło skonwertować bez większch cięć Metroid Prime 3 czy Super Mario Galaxy? Taki Kid Icarus wygląda w porównaniu z nimi biednie, ale może to kwestia budżetu gry?
  • 0

#135 Ryan Napisany 22 września 2010 - 14:13

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Ryan, screeny z gier na 3DS oraz z Rage i Epic Citadel potwierdzają to co mówię, więc moje porównanie jest wystarczająco dobre :]

Porównujesz wczesne tech dema z 3DS z grafą z aplikacji, która powstaje ponad dwa lata? O..k?

Plotki o PSP2 z Androidem pojawiają się wystarczająco często żeby warto je było rozważać

Ile Sony-Eryk ma telefonów z Androidem? Experię X8 i X10? Żeby zachować podstawową funkcjonalność PSP musieliby zportować XMB. Część wspólna kodu PS3, PSP i PSP2 wynosiłaby ZERO. Kurde, jest więcej powodów dla których nie powinni tego robić niż powodów dla których powinni.

@xell: nie wiem, czy gameplay dałoby się skonwertować. To jest podstawowy problem a nie wygląd w/w gier. ;]
  • 0

#136 Danteusz Napisany 22 września 2010 - 14:20

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

Porównujesz wczesne tech dema z 3DS z grafą z aplikacji, która powstaje ponad dwa lata? O..k?

Do tej pory nie powstawały inne gry bez kompatybilności z 3G, więc Epic Citadel i Rage są pierwszymi grami natywnie pisanymi na 3GS/4.

Ile Sony-Eryk ma telefonów z Androidem? Experię X8 i X10? Żeby zachować podstawową funkcjonalność PSP musieliby zportować XMB. Część wspólna kodu PS3, PSP i PSP2 wynosiłaby ZERO. Kurde, jest więcej powodów dla których nie powinni tego robić niż powodów dla których powinni.

Nie mam pojęcia po co mieszasz w to PS3. Może i są powody dla których nie powinni tego robić, ale są też powody dla których oddział Sony zajmujący się Playstation szuka ludzi z doświadczeniem w Androidzie
http://www.engadget....with-android-d/
  • 0

#137 xell Napisany 22 września 2010 - 14:22

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:
IMO dałoby radę, MP3 można by dać autocelowanie, SMG spokojnie dałoby radę.

Ponoć Rage na iphone to mały sideproject pokazany po miesiącu prac.
  • 0

#138 Ryan Napisany 22 września 2010 - 14:28

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Do tej pory nie powstawały inne gry bez kompatybilności z 3G, więc Epic Citadel i Rage są pierwszymi grami natywnie pisanymi na 3GS/4.

UE jest portowany na iPhone od ponad 2 lat. Że dopiero teraz powstał sprzęt zdolny pociągnąć ich renderer nie ma większego znaczenia. :)

Nie mam pojęcia po co mieszasz w to PS3. Może i są powody dla których nie powinni tego robić, ale są też powody dla których oddział Sony zajmujący się Playstation szuka ludzi z doświadczeniem w Androidzie
http://www.engadget....with-android-d/

Mieszam w to PS3, bo Sony bez sensu rozdrabnia się. To nie jest dobry pomysł, o czym być może doczekamy się niedługo. Ku mojej uciesze. ;]

@xelloss: id Tech ma natywny renderer OGL, UE nie. :)
  • 0

#139 Danteusz Napisany 22 września 2010 - 14:32

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

UE jest portowany na iPhone od ponad 2 lat. Że dopiero teraz powstał sprzęt zdolny pociągnąć ich renderer nie ma większego znaczenia. :)

3GS ma ponad rok.

Mieszam w to PS3, bo Sony bez sensu rozdrabnia się. To nie jest dobry pomysł, o czym być może doczekamy się niedługo. Ku mojej uciesze. ;]

Ale jakie rozdrabnianie? Przecież do PSP2 i tak nie wsadzą Cella i GeForce, choćby z powodu poboru mocy.

@xelloss: id Tech ma natywny renderer OGL, UE nie. :)

No widzisz, więc można porównać Rage iPhone do gier z 3DS
  • 0

#140 Ryan Napisany 22 września 2010 - 14:36

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

3GS ma ponad rok.

Soooo?

Ale jakie rozdrabnianie? Przecież do PSP2 i tak nie wsadzą Cella i GeForce, choćby z powodu poboru mocy.

Ale mogą wsadzić sprzęt, który dla softu będzie wyglądał podobnie. Choć Android wspiera MIPSy, pewnie zdecydowaliby się na ARM z uwagi na to, że ta architektura lepiej działa z Androidem. Bo Android jest przeznaczony do multitaskingu (zbędnego na konsoli, dodam), który na MIPS jest żałosny.

No widzisz, więc można porównać Rage iPhone do gier z 3DS

Już bardziej. Problem IMO w specyfice Rage Tech i braku podobnych rozwiązań.
  • 1

#141 cybercotlet Napisany 22 września 2010 - 14:37

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 600 Postów:
Ojj coś czuję, że dziwki z Epica lecące na kasę też napiszą silnik na 3DS'a i może to będzie właśnie Epic Citadel :^^:
I generalnie co to za dyskusja? 3DS jeszcze nie wyszedł jedyne co dostaliśmy to jeden trailer Kid Icarusa i kilkadziesiąt screenów! A przecież nie wiadomo czy nie są to przypadkiem bullshoty. Co jak co ale i tak zapewne 3DS będzie lepszą platformą do grania :^^:
  • 0

#142 xell Napisany 22 września 2010 - 14:44

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

Co jak co ale i tak zapewne 3DS będzie lepszą platformą do grania :^^:

Na pewno. Touch screen i żyroskopy to słabe kontrolery do gier, w przypadku 3DS są one jedynie uzupełnieniem a nie jedyną opcją.

Dla mnie najważniejszym pytaniem jest, jaki % gier będzie do nabycia w sklepie internetowym (DD), 3DS na pewno będzie w Polsce niszową sprawą i płacenie za ściąganie kartridży z zagranicy może się okazać mocno nieciekawe.
  • 0

#143 Danteusz Napisany 22 września 2010 - 14:47

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

Soooo?

Pisałeś że teraz wyszedł iP który uciągnie UE3, a taki wyszedł rok temu

Ale mogą wsadzić sprzęt, który dla softu będzie wyglądał podobnie. Choć Android wspiera MIPSy, pewnie zdecydowaliby się na ARM z uwagi na to, że ta architektura lepiej działa z Androidem. Bo Android jest przeznaczony do multitaskingu (zbędnego na konsoli, dodam), który na MIPS jest żałosny.

Zakładając odpowiednik PSN na PSP2 multitasking nie jest zbędny, zdziwiłbym się gdyby PSP2 nie dało możliwości przeglądania listy trofeów, znajomych podczas grania, czy wysłania do nich wiadomości. Poza tym, w zeszłym roku mówiłeś o tym jakim błędem dla Sony byłoby wypuszczenie PSP ze sliderem, więc.... ;]
  • 0

#144 MaxVarEmreis Napisany 22 września 2010 - 14:52

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Poza tym, w zeszłym roku mówiłeś o tym jakim błędem dla Sony byłoby wypuszczenie PSP ze sliderem, więc.... ;]

Tutaj Cię ma :]
  • 0

#145 Ryan Napisany 22 września 2010 - 15:16

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
No i wypuścili PSP GO ze sliderem. No i wielkie G sprzedali. :clown:

@dante: Czepiasz się, dante. Normalny deweloper konsolowy wie o specyfikacji sprzętu na długo przed startem konsoli. Apple tak nie działa z iPhone'ami, więc ciężko im było przygotować coś na start sprzętu, którego nie mieli w rękach. Z punktu widzenia Epic sprzęt+soft gotowe są teraz.

Przeglądanie trofeów itp. nie wymaga multitaskingu. Powtarzam: od czasów pierwszego Xboksa OS jest linkowany z grami konsolowymi. Uchwyty na usługi systemowe są częścią gry. Przykładowo dlatego Guide na 360 nie pokaże się, jeśli gra nie woła Present() na D3D9ExDevice.
  • 0

#146 Danteusz Napisany 22 września 2010 - 15:26

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

@dante: Czepiasz się, dante. Normalny deweloper konsolowy wie o specyfikacji sprzętu na długo przed startem konsoli. Apple tak nie działa z iPhone'ami, więc ciężko im było przygotować coś na start sprzętu, którego nie mieli w rękach. Z punktu widzenia Epic sprzęt+soft gotowe są teraz.

Dziękuję że wykazałeś czemu można porównywać gry 3DS z Epic Citadel :]
  • 0

#147 cybercotlet Napisany 22 września 2010 - 16:54

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 600 Postów:

Dziękuję że wykazałeś czemu można porównywać gry 3DS z Epic Citadel :]

I co Ci wyszło z porównania? No napisz proszę :lol:
  • 0

#148 Raikoh Napisany 22 września 2010 - 19:38

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Info o 3DS.

http://www.eurogamer...portedly-leaked
  • 0

#149 Texz Napisany 22 września 2010 - 20:17

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Info o 3DS.

http://www.eurogamer...portedly-leaked


A o czym właśnie rozmawia Ryan i reszta zbieraniny w temacie?
  • 0

#150 Raikoh Napisany 22 września 2010 - 20:36

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Wybaczcie nie czytałem.
  • 0