Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bulletstorm

People Can Fly Epic Games EA PS4 PS3 XONE X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
738 odpowiedzi na ten temat

#691 BeSOS Napisany 15 grudnia 2011 - 21:12

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
True, dla mnie jst najlepszym FPSem w jakie gralem na konsolach tej generacji i chyba tylko Resistance 3 podobalo mi sie prawie tak samo, ale nieststy druga polowy okazala sie nudną kupą. Chcialbym aby shootery wreszcie powrocily do korzeni i przestaly byc wolne i taktyczne jak to sie w dzisiejszych czasach przyjelo dzieki CODom i BF....

Do tego jak ten Bulletstorm wyglada :zakochany:
  • 0

#692 117 Napisany 15 grudnia 2011 - 21:26

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:

BS jest na pewno lepszym fpsem (jeśli chodzi o single) niż Rage, Battlefield, Killzone czy Call of Duty dowolne. W sumie singlowo jest najlepszym fpsem od czasów Bioshocka pierwszego.


Nie jest lepszy od Killzone chyba ze rzeczywiscie masz na mysli KZ a nie KZ3, ale porownywanie go z BF, CoD czy Rage jest smieszne, bo te giereczki sa w singlu ogolnie kupiaste. Do tego CoD i BF bronia sie multi, a BS nie ma sie czym bronic bo Anarchy mode nikogo. Generalnie FPS dzisiaj ogolnie ssa paueczke, z ostatnich premier tak jak mowilem, praktycznie tylko KZ3. A dalej triumf swieci seria Halo, ktora ma do perfekcji dopracowany kazdy element rozgrywki.
  • 0

#693 GrzesiekMB Napisany 15 grudnia 2011 - 21:51

GrzesiekMB

    Abominacja

  • Forumowicze
  • 2 746 Postów:
jesli cod jest wolny i taktyczny to mam na imie grzegorz. przeciez BO i MW3 to praktycznie quake w realistycznej oprawie i settingu.
  • 0

#694 Kaxi Napisany 15 grudnia 2011 - 22:02

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:


Nie jest lepszy od Killzone chyba ze rzeczywiscie masz na mysli KZ a nie KZ3, ale porownywanie go z BF, CoD czy Rage jest smieszne, bo te giereczki sa w singlu ogolnie kupiaste. Do tego CoD i BF bronia sie multi, a BS nie ma sie czym bronic bo Anarchy mode nikogo. Generalnie FPS dzisiaj ogolnie ssa paueczke, z ostatnich premier tak jak mowilem, praktycznie tylko KZ3. A dalej triumf swieci seria Halo, ktora ma do perfekcji dopracowany kazdy element rozgrywki.


Porównuję (mocno subiektywnie przecież) tylko singla, bo mnie multi w fpsach generalnie przeciętnie interesuje, na pewno mniej niż singiel. I o ile mam świadomość ze COD i BF to gry nastawione na multi, tak Rage już nie i porównanie jest jak najbardziej zasadne (do tamtych dwóch zresztą też, bo mówię o popularnych tytułach z gatunku, bez rozmieniania się na drobne). No i sam mi przyznajesz rację, ze te gry są w singlu kupiaste, co tylko podbudowuję moją tezę, że BS jest świetnym przedstawicielem gatunku. Dalej twierdzisz że gatunek ssie paukę i masz rację, ale na tle tego ssania BS to chlubny wyjątek.

Co do KZ i Halo. Halo jakoś mi nie podpasowało, nie widzę w tej grze tego czegoś. A KZ3? Na pewno gorsza gra niż BS. Szczerze, dla mnie KZ3 to po prostu CoD w szatkach sci-fi/post-apo. BS jest unikatowy.
  • 0

#695 117 Napisany 15 grudnia 2011 - 22:12

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:
Kaxi ale powiedz co ci sie takiego podobalo w singlu BS? IMO w kolko przez cala gre robimy to samo, skillshoty wygladaja podobnie albo robi sie je tak samo, tylko zmieniaja nazwe w zaleznosci czy kolesia kopniemy na kaktus czy na kolo. Poza tym system skill shotow nie jest oryginalny, Halo 3 mialo lepszy system skillshotow dlugo zanim BS w ogole sie ukazal. Fabula nie rozkreca sie do ostatniej godziny grania i przez praktycznie cala gre mamy ja gdzies. Design bohaterow jest IMO slaby i do tego mocno irytujacy. Przesadne przeklenstwa tez psuja odbior gry. Dla mnie ta gra miala potencjal, ale podjeto za duzo zlych decyzji ktore koniec koncow spartolily finalny produkt.
  • 0

#696 Kaxi Napisany 15 grudnia 2011 - 22:29

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Swego czasu napisałem 4 strony do NEO, uzasadniając dlaczego BS jest tak fajny. W skrócie leciało to jakoś tak, że dialogi są mistrzowsko napisane, grafika i widoczki świetne, nazwy skillshotów i broni zabawne, ogólnie humor mi podpasował. System Sshotów całkiem głęboki, sporo wiązanek udawało mi się zrobić, ale czułem, że da się jeszcze lepsze kombosy zrobić. Wartka akcja, przemyślane projekty poziomów, zmuszenie gracza do wymyślania nowych rodzajów zabójstw (dzięki sprytnemu systemowi bonusów i mnożników). Do tego ciekawe bronie z odmiennymi trybami strzelania. I tak dalej...
Jedyne co mi chyba nie podpasowało (poza dość oszczędnym multi) to niektóre qte.
  • 0

#697 Sotaku Napisany 15 grudnia 2011 - 22:41

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 662 Postów:
dla mnie Bulletstorm jest grą na jedn raz, z zupełnie spapranym multi do Killzone 3 nie ma startu tak w singlu jak i w multi nawet do Painkillera nie ma startu
  • 0

#698 Druciak Napisany 15 grudnia 2011 - 22:59

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:
Zgadzam się w 100% z Debem. Bulletstorm jest na raz.
  • 0

#699 Cola Napisany 16 grudnia 2011 - 01:09

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Painkiller (kołkownica :zakochany: ) w swoim czasie bawił mnie lepiej niz dziś Bulletstorm.
  • 0

#700 MaxVarEmreis Napisany 16 grudnia 2011 - 07:48

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Zgadzam się w 100% z Debem. Bulletstorm jest na raz.

A niby inne FPSy ( w singlu) są na kilka razy?? :olo:
  • 0

#701 BeSOS Napisany 16 grudnia 2011 - 09:10

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

A niby inne FPSy ( w singlu) są na kilka razy?? :olo:


PDZ :tak: rozne poziomy trudnosci, rozne objectives, rozne bronie do zebrania, coopik.
  • 0

#702 Sotaku Napisany 16 grudnia 2011 - 09:15

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 662 Postów:

A niby inne FPSy ( w singlu) są na kilka razy?? :olo:


skończyłem Killzone 2 w singlu cztery razy, 3 razy skonczyłem K3, Bulletstorma skończyłem raz i leży i kurzy się...chce ktoś kupić?
  • 0

#703 MaxVarEmreis Napisany 16 grudnia 2011 - 09:22

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:


skończyłem Killzone 2 w singlu cztery razy, 3 razy skonczyłem K3, Bulletstorma skończyłem raz i leży i kurzy się...chce ktoś kupić?

Ale to już Twoje indywidualne preferencje. KZ nie ma więcej contentu, który zachęcał by do powtórnego przejścia, niż BS.
  • 0

#704 Druciak Napisany 16 grudnia 2011 - 10:05

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

A niby inne FPSy ( w singlu) są na kilka razy?? :olo:

Bc2 skończyłem 3 razy, za każdym razem genialnie się bawiąc, MW2 3 razy, MW1 3 razy, CoD: Waw 2 razy, Black Ops 2 razy, pierwszego HL 3 razy i chyba zaczne 4. Także jak widać Bulletstorm nie sprostał oczekiwaniom, żeby go kończyć więcej niż 1 raz. :olo:
  • 0

#705 Sotaku Napisany 16 grudnia 2011 - 10:08

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 662 Postów:

Ale to już Twoje indywidualne preferencje. KZ nie ma więcej contentu, który zachęcał by do powtórnego przejścia, niż BS.


jest coop
  • 0

#706 MaxVarEmreis Napisany 16 grudnia 2011 - 10:33

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Bc2 skończyłem 3 razy, za każdym razem genialnie się bawiąc, MW2 3 razy, MW1 3 razy, CoD: Waw 2 razy, Black Ops 2 razy, pierwszego HL 3 razy i chyba zaczne 4. Także jak widać Bulletstorm nie sprostał oczekiwaniom, żeby go kończyć więcej niż 1 raz. :olo:

BC2 skonczyłem raz, MW2 skonczyłem raz, MW1 raz, CoD WoW raz, HL raz. Także widać Bulletstorm sprostał oczekiwanią i skonczyłem go też raz... :olo:

@Debeef: coopa tylko w splicie, więc tak jakby go nie było :)
  • 0

#707 Sotaku Napisany 16 grudnia 2011 - 11:56

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 662 Postów:
mnie się tam fajnie grało z żonką i kuzynem
  • 0

#708 117 Napisany 16 grudnia 2011 - 16:37

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:

A niby inne FPSy ( w singlu) są na kilka razy?? :olo:



Standardowo mozna wymienic serie Halo, ktora nie tylko pozwala na standardowa zabawe w takie rzeczy jak zmiana poziomu trudnosci, ale takze takie bajery jak zabawa czaszkami ktore dosyc mocno modyfikuja rozgrywke, a takze punkty czy caly system skillshotow. Nie mozna zapominac ponadto o AI przeciwnikow i braku skryptow przez co kazda misje mozna przejsc w kilka roznych sposobow. Halo 3 i Halo Reach ukonczylem wiele razy, naprawde trzeba kilku przejsc by dostrzec ilosc patentow ktore pod katem gameplowym Bungie wrzucilo do gry, i ktore skutecznie zmieniaja rozgrywke. Nie wspomne w ogole o challengach w reach ktore wynagradzaja gracza kredytami. Motywacja do ponownego zatopienia sie w swiat halo istnieje zawsze. To nie jest liniowy szuterek ktory zawsze bedzie mial taki sam outcome.
  • 0

#709 raf Napisany 18 grudnia 2011 - 16:41

raf

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 875 Postów:


Halo jakoś mi nie podpasowało, nie widzę w tej grze tego czegoś.


Jestem świeżo po Halo Reach. probowałem do niej zasiąść po premierze ale... no właśnie, coś mi nie podpasowało. Może dlatego, że grywałem wieczorami i za każdym razem rozpoczynałem ją od początku (chyba z 4 razy) i za każdym razem dosłownie przysypiałem przy samym początku. Ostatnio przysiadłem, przemogłem się i przeszedłem trochę nudnawy prolog i gra mnie zmiażdżyła. takiej intensywności wymiany ognia, epickości pozazdrościć może każda gra. Porównując do gier FPS, które ostatnio ukończyłem: Crysis 2 i COD 3, Halo moim zdaniem rozgrywką stoi znacznie wyżej. Nie ma chodzenia na pałę jak w COD, naprawdę trzeba się nakombinować, żeby dokopać Covenantom. Dla mnie to taki ISS FPSów, niby się tylko biega i strzela ale rozgrywka ma głębię i niuanse dostępne dla tych co poświęcą jej trochę czasu.
  • 0

#710 117 Napisany 29 grudnia 2011 - 18:08

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:


Jestem świeżo po Halo Reach. probowałem do niej zasiąść po premierze ale... no właśnie, coś mi nie podpasowało. Może dlatego, że grywałem wieczorami i za każdym razem rozpoczynałem ją od początku (chyba z 4 razy) i za każdym razem dosłownie przysypiałem przy samym początku. Ostatnio przysiadłem, przemogłem się i przeszedłem trochę nudnawy prolog i gra mnie zmiażdżyła. takiej intensywności wymiany ognia, epickości pozazdrościć może każda gra. Porównując do gier FPS, które ostatnio ukończyłem: Crysis 2 i COD 3, Halo moim zdaniem rozgrywką stoi znacznie wyżej. Nie ma chodzenia na pałę jak w COD, naprawdę trzeba się nakombinować, żeby dokopać Covenantom. Dla mnie to taki ISS FPSów, niby się tylko biega i strzela ale rozgrywka ma głębię i niuanse dostępne dla tych co poświęcą jej trochę czasu.


Dodany obrazek
  • 0

#711 Sotaku Napisany 20 czerwca 2012 - 00:20

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 662 Postów:
W multi gra nabiera rumieńców, ale i tak jest zbugowana...dziś z Patem na 20 fali chcieliśmy nabić 50000 punktów w jednej fali i kiedy mieliśmy około 30000 i połowę przeciwników do wybicia, Psycho dostał kopy w rogu i miejsce okazało się takie, że nie reagowało na moje próby podniesienia kompana, próbowaliśmy wszystkim aż wreszcie nas zaciukali :(
  • 0

#712 Psycho-Mantis Napisany 20 czerwca 2012 - 00:31

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:
Sporo punktów traci się też na bugach otoczenia. Przeciwnicy spadają i stoją na pikselu w przepaści. Klinują się sami o siebie, nie nalicza punktów za współpracę, chociaż ta była. Dobry był ten gość co w wyzwaniu wkopaliśmy go w roślinę i tam utknął, a roślina go siorbała. Jak się walczy o 50k, to te 500 punktów robi różnicę. No i nieciekawie jest jak goście się nie pojawiają, a tu 2 do końca fali i zaczyna się w panice szukanie gdzie się zapadli.
  • 1

#713 BigBoss1982 Napisany 21 czerwca 2012 - 13:08

BigBoss1982

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 621 Postów:
ja nie przepadam za FPSami, a w Bulleta musiałem zagrać :) i bardzo, bardzo mi się podobał, ale może dlatego, że bardzo miał arkejdowy styl. Poza tym, duży minus za takie dziwne i gówniane multi, ogólnie gra bardzo, bardzo dobra, szkoda, że nie powstanie część 2ga.
  • 0

#714 szczudel Napisany 21 czerwca 2012 - 13:31

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
Spoko, spoko, tak jak fifa street i SSx na pare lat sie ukryły tak i BS po paru latach , w momencie przeciążenia marek wróci na rynek.
Efekt sequela : "znam, slyszałem" zadziała i marketingowcy dadza zielone swiatło. Twórcy dorzucą możliwości skillshotów na osłabionych wrogach w multi [już widze te hasła reklamowe own noobs like never before in FPS]- cos jak Fatality - i zrobi sie głośno.
  • 0

#715 Heisenberg Napisany 21 czerwca 2012 - 19:42

Heisenberg

    praise Kek

  • Forumowicze
  • 5 589 Postów:
Halo 3 miało skillshoty. Chyba grałem w jakieś inne Halo 3 niż zerotul.
  • 0

#716 Psycho-Mantis Napisany 22 czerwca 2012 - 23:26

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:
Dziś z Debeefem zrobiliśmy trofik za 50.000 punktów w jednej fali. :^^: Szacun Deb, pod koniec lekko się gorąco zrobiło, ale ostatecznie ponad 52k wpadły. :hurra:
  • 0

#717 Sotaku Napisany 22 czerwca 2012 - 23:40

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 662 Postów:
no i oczywiście na dwóch przed końcem jeden musiał sie wmontować w drzwi...ale po charczeniu go wykryliśmy i zrobiliśmy co trzeba :tak:
  • 0

#718 Psycho-Mantis Napisany 22 czerwca 2012 - 23:44

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:
No niestety, przez takie bugi można posiwieć, na szczęście dziada wydłubaliśmy koncertowo.
  • 0

#719 Sotaku Napisany 23 czerwca 2012 - 23:22

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 662 Postów:
Dzis znów zaliczylismy 20 fal i szło nam dużo lepiej teraz większość pomylek wynikała z bugów, ale gra była przednia :tak:
  • 0

#720 Psycho-Mantis Napisany 23 czerwca 2012 - 23:33

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:
Nom, świetnie się grało, ale bynajmniej to nie zasługa gry. :olo: tylko dobrego towarzystwa Deba. Bez napinki wyszło nam dziś 47k punktów, gdyby nie parę bugów to weszło by dziś znowu 50k.
  • 0



Inne z tagami: