Bulletstorm
#691 Napisany 15 grudnia 2011 - 21:12
Do tego jak ten Bulletstorm wyglada
#692 Napisany 15 grudnia 2011 - 21:26
BS jest na pewno lepszym fpsem (jeśli chodzi o single) niż Rage, Battlefield, Killzone czy Call of Duty dowolne. W sumie singlowo jest najlepszym fpsem od czasów Bioshocka pierwszego.
Nie jest lepszy od Killzone chyba ze rzeczywiscie masz na mysli KZ a nie KZ3, ale porownywanie go z BF, CoD czy Rage jest smieszne, bo te giereczki sa w singlu ogolnie kupiaste. Do tego CoD i BF bronia sie multi, a BS nie ma sie czym bronic bo Anarchy mode nikogo. Generalnie FPS dzisiaj ogolnie ssa paueczke, z ostatnich premier tak jak mowilem, praktycznie tylko KZ3. A dalej triumf swieci seria Halo, ktora ma do perfekcji dopracowany kazdy element rozgrywki.
#693 Napisany 15 grudnia 2011 - 21:51
#694 Napisany 15 grudnia 2011 - 22:02
Nie jest lepszy od Killzone chyba ze rzeczywiscie masz na mysli KZ a nie KZ3, ale porownywanie go z BF, CoD czy Rage jest smieszne, bo te giereczki sa w singlu ogolnie kupiaste. Do tego CoD i BF bronia sie multi, a BS nie ma sie czym bronic bo Anarchy mode nikogo. Generalnie FPS dzisiaj ogolnie ssa paueczke, z ostatnich premier tak jak mowilem, praktycznie tylko KZ3. A dalej triumf swieci seria Halo, ktora ma do perfekcji dopracowany kazdy element rozgrywki.
Porównuję (mocno subiektywnie przecież) tylko singla, bo mnie multi w fpsach generalnie przeciętnie interesuje, na pewno mniej niż singiel. I o ile mam świadomość ze COD i BF to gry nastawione na multi, tak Rage już nie i porównanie jest jak najbardziej zasadne (do tamtych dwóch zresztą też, bo mówię o popularnych tytułach z gatunku, bez rozmieniania się na drobne). No i sam mi przyznajesz rację, ze te gry są w singlu kupiaste, co tylko podbudowuję moją tezę, że BS jest świetnym przedstawicielem gatunku. Dalej twierdzisz że gatunek ssie paukę i masz rację, ale na tle tego ssania BS to chlubny wyjątek.
Co do KZ i Halo. Halo jakoś mi nie podpasowało, nie widzę w tej grze tego czegoś. A KZ3? Na pewno gorsza gra niż BS. Szczerze, dla mnie KZ3 to po prostu CoD w szatkach sci-fi/post-apo. BS jest unikatowy.
#695 Napisany 15 grudnia 2011 - 22:12
#696 Napisany 15 grudnia 2011 - 22:29
Jedyne co mi chyba nie podpasowało (poza dość oszczędnym multi) to niektóre qte.
#697 Napisany 15 grudnia 2011 - 22:41
#698 Napisany 15 grudnia 2011 - 22:59
#699 Napisany 16 grudnia 2011 - 01:09
#700 Napisany 16 grudnia 2011 - 07:48
A niby inne FPSy ( w singlu) są na kilka razy??Zgadzam się w 100% z Debem. Bulletstorm jest na raz.
#701 Napisany 16 grudnia 2011 - 09:10
A niby inne FPSy ( w singlu) są na kilka razy??
PDZ rozne poziomy trudnosci, rozne objectives, rozne bronie do zebrania, coopik.
#702 Napisany 16 grudnia 2011 - 09:15
A niby inne FPSy ( w singlu) są na kilka razy??
skończyłem Killzone 2 w singlu cztery razy, 3 razy skonczyłem K3, Bulletstorma skończyłem raz i leży i kurzy się...chce ktoś kupić?
#703 Napisany 16 grudnia 2011 - 09:22
Ale to już Twoje indywidualne preferencje. KZ nie ma więcej contentu, który zachęcał by do powtórnego przejścia, niż BS.
skończyłem Killzone 2 w singlu cztery razy, 3 razy skonczyłem K3, Bulletstorma skończyłem raz i leży i kurzy się...chce ktoś kupić?
#704 Napisany 16 grudnia 2011 - 10:05
Bc2 skończyłem 3 razy, za każdym razem genialnie się bawiąc, MW2 3 razy, MW1 3 razy, CoD: Waw 2 razy, Black Ops 2 razy, pierwszego HL 3 razy i chyba zaczne 4. Także jak widać Bulletstorm nie sprostał oczekiwaniom, żeby go kończyć więcej niż 1 raz.A niby inne FPSy ( w singlu) są na kilka razy??
#705 Napisany 16 grudnia 2011 - 10:08
Ale to już Twoje indywidualne preferencje. KZ nie ma więcej contentu, który zachęcał by do powtórnego przejścia, niż BS.
jest coop
#706 Napisany 16 grudnia 2011 - 10:33
BC2 skonczyłem raz, MW2 skonczyłem raz, MW1 raz, CoD WoW raz, HL raz. Także widać Bulletstorm sprostał oczekiwanią i skonczyłem go też raz...Bc2 skończyłem 3 razy, za każdym razem genialnie się bawiąc, MW2 3 razy, MW1 3 razy, CoD: Waw 2 razy, Black Ops 2 razy, pierwszego HL 3 razy i chyba zaczne 4. Także jak widać Bulletstorm nie sprostał oczekiwaniom, żeby go kończyć więcej niż 1 raz.
@Debeef: coopa tylko w splicie, więc tak jakby go nie było
#707 Napisany 16 grudnia 2011 - 11:56
#708 Napisany 16 grudnia 2011 - 16:37
A niby inne FPSy ( w singlu) są na kilka razy??
Standardowo mozna wymienic serie Halo, ktora nie tylko pozwala na standardowa zabawe w takie rzeczy jak zmiana poziomu trudnosci, ale takze takie bajery jak zabawa czaszkami ktore dosyc mocno modyfikuja rozgrywke, a takze punkty czy caly system skillshotow. Nie mozna zapominac ponadto o AI przeciwnikow i braku skryptow przez co kazda misje mozna przejsc w kilka roznych sposobow. Halo 3 i Halo Reach ukonczylem wiele razy, naprawde trzeba kilku przejsc by dostrzec ilosc patentow ktore pod katem gameplowym Bungie wrzucilo do gry, i ktore skutecznie zmieniaja rozgrywke. Nie wspomne w ogole o challengach w reach ktore wynagradzaja gracza kredytami. Motywacja do ponownego zatopienia sie w swiat halo istnieje zawsze. To nie jest liniowy szuterek ktory zawsze bedzie mial taki sam outcome.
#709 Napisany 18 grudnia 2011 - 16:41
Halo jakoś mi nie podpasowało, nie widzę w tej grze tego czegoś.
Jestem świeżo po Halo Reach. probowałem do niej zasiąść po premierze ale... no właśnie, coś mi nie podpasowało. Może dlatego, że grywałem wieczorami i za każdym razem rozpoczynałem ją od początku (chyba z 4 razy) i za każdym razem dosłownie przysypiałem przy samym początku. Ostatnio przysiadłem, przemogłem się i przeszedłem trochę nudnawy prolog i gra mnie zmiażdżyła. takiej intensywności wymiany ognia, epickości pozazdrościć może każda gra. Porównując do gier FPS, które ostatnio ukończyłem: Crysis 2 i COD 3, Halo moim zdaniem rozgrywką stoi znacznie wyżej. Nie ma chodzenia na pałę jak w COD, naprawdę trzeba się nakombinować, żeby dokopać Covenantom. Dla mnie to taki ISS FPSów, niby się tylko biega i strzela ale rozgrywka ma głębię i niuanse dostępne dla tych co poświęcą jej trochę czasu.
#710 Napisany 29 grudnia 2011 - 18:08
Jestem świeżo po Halo Reach. probowałem do niej zasiąść po premierze ale... no właśnie, coś mi nie podpasowało. Może dlatego, że grywałem wieczorami i za każdym razem rozpoczynałem ją od początku (chyba z 4 razy) i za każdym razem dosłownie przysypiałem przy samym początku. Ostatnio przysiadłem, przemogłem się i przeszedłem trochę nudnawy prolog i gra mnie zmiażdżyła. takiej intensywności wymiany ognia, epickości pozazdrościć może każda gra. Porównując do gier FPS, które ostatnio ukończyłem: Crysis 2 i COD 3, Halo moim zdaniem rozgrywką stoi znacznie wyżej. Nie ma chodzenia na pałę jak w COD, naprawdę trzeba się nakombinować, żeby dokopać Covenantom. Dla mnie to taki ISS FPSów, niby się tylko biega i strzela ale rozgrywka ma głębię i niuanse dostępne dla tych co poświęcą jej trochę czasu.
#711 Napisany 20 czerwca 2012 - 00:20
#712 Napisany 20 czerwca 2012 - 00:31
#713 Napisany 21 czerwca 2012 - 13:08
#714 Napisany 21 czerwca 2012 - 13:31
Efekt sequela : "znam, slyszałem" zadziała i marketingowcy dadza zielone swiatło. Twórcy dorzucą możliwości skillshotów na osłabionych wrogach w multi [już widze te hasła reklamowe own noobs like never before in FPS]- cos jak Fatality - i zrobi sie głośno.