Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bulletstorm

People Can Fly Epic Games EA PS4 PS3 XONE X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
737 odpowiedzi na ten temat

#91 burnstein Napisany 22 maj 2010 - 18:59

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 44122 Postów:

Fail tego roku, bez dwóch zdań.


Macie problem, pewnie z Bodycount mu się popieprzyło. Dżizas. Największe faile to niestety ostatnio Ty Raikohu odwalasz.
  • 0

#92 Raikoh Napisany 22 maj 2010 - 19:03

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16353 Postów:
Tylko, że ja to robię w pełni świadomie :^^:
  • 0

#93 Daddy Napisany 01 czerwiec 2010 - 16:10

Daddy

    lord of the board

  • Moderatorzy
  • 29670 Postów:
Widziałem dziś na GTTV wywiad z Cliffem - fajnie jest, jak taki kolo mówi "Adrian" o Chmielarzu jak o kumplu, który z PCF robi tak "dużą" grę, a o sobie jako o "creative uncle" :^^: Coraz bardziej napala się na tą grę.
  • 0

#94 Shinigami Napisany 02 czerwiec 2010 - 13:19

Shinigami

    paw kosmosu

  • Forumowicze
  • 35876 Postów:
Wywiad z Chmielarzem. Po polsku, to nawet Czych powinien większość zrozumieć.
http://neogo.pl/news...people-can-fly/
  • 0

#95 Scorpio Napisany 02 czerwiec 2010 - 13:22

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
Tylko, że na szałcie Fax reklamował go słowami " Gulash, Chmielarz i w ogóle ". To załączam, myślę, że zobaczę dialog z Gulem ... a tu nic, sam Adrianik gada :/ Nieładnie tak zwodzić Fax :/
  • 0

#96 Daddy Napisany 02 czerwiec 2010 - 13:28

Daddy

    lord of the board

  • Moderatorzy
  • 29670 Postów:

To załączam, myślę, że zobaczę dialog z Gulem ... a tu nic, sam Adrianik gada :/

No właśnie :cry:
  • 0

#97 Ryan Napisany 01 lipiec 2010 - 14:08

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32412 Postów:
Co temat tej gieruni robi na trzeciej stronie?

Cliff prezentuje grę.
SD: http://www.gametrail...yer/701337.html
HD: http://www.gametrail...yer/701338.html

Niektóre teksty są za***iste, warto zobaczyć. :^^:
Spoiler

  • 0

#98 117 Napisany 01 lipiec 2010 - 14:16

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10876 Postów:
gra prezentuje sie wybornie... must have
  • 0

#99 Nyjacz Napisany 01 lipiec 2010 - 14:19

Nyjacz

    22.11.2019

  • Forumowicze
  • 9384 Postów:
Yay, spełnienie efpeesowych marzeń!!! :klaszcze:
  • 0

#100 MaxVarEmreis Napisany 01 lipiec 2010 - 19:10

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:
Wiecie o czym pomyślałem? Ze w tej grze przydałaby się opcja "Replay". Czasami takie akcje odchodzą, że szok. Niestety wszystko dzieje się bardzo szybko i często tracimy te fajne detale. Przydałoby się coś takiego jak w Halo, ze swobodnym przemieszczaniem kamery. 
  • 0

#101 Shinigami Napisany 01 lipiec 2010 - 20:01

Shinigami

    paw kosmosu

  • Forumowicze
  • 35876 Postów:
Będzie trzeba kupić.
  • 0

#102 fingus Napisany 01 lipiec 2010 - 20:50

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 34701 Postów:
Wspinanie się po kablu przez naciskanie naprzemiennie lewego i prawego spustu? Bosz, ale poracha. Ta gra śmierdzi krapem. I jeszcze te teksty Chmielarza o braku znajdziek z wytłumaczeniem: jak mój przyjaciel umiera, nie ma czasu na szukanie bonusów. A jest, k*, czas na robienie akcji z wyrzucaniem w powietrze i czyszczeniem okrężnicy ołowiem? Do tego wszystkiego brak co-opa. Chmielarz zupełnie nie wie co jest fajne w grach, pewnie to taki gracz-teoretyk. :lol: Niech się jeszcze dowiem, że single jest na 8 godzin i gra zupełnie znika z mojego obszaru zainteresowania. :angry:
  • 0

#103 Aras Napisany 01 lipiec 2010 - 21:05

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8070 Postów:
fingus, lus...poczekajmy chociaz na demo
  • 0

#104 Nyjacz Napisany 01 lipiec 2010 - 21:08

Nyjacz

    22.11.2019

  • Forumowicze
  • 9384 Postów:
Ta gra śmierdzi krapem :mrgreen: ? Kurna, aż dziw bierze, że to Polacy doszli do najbardziej genialnego wniosku - czyli na czym polega fenomen FPSa. Przemistrzowski design i prawdziwa radość z strzelania.
  • 0

#105 fingus Napisany 01 lipiec 2010 - 21:15

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 34701 Postów:
Z QTE? No ja Cię proszę...
Do tego wygląda jakoś niemrawo - wybiega na mnie paru gości, prują do mnie, przyjmuję ich pociski na klatę i zamiast coś z nimi zrobić bawię się w machanie skakanką, potem oni lecą w górę, wolno, wolniutko, patrzę sobie, patrzę, wreszcie strzelam. Może to wina tego pokazu. Jak będzie demo, to sprawdzę, ale nie robię sobie wielkiego apetytu. :nie:
  • 0

#106 Ryan Napisany 01 lipiec 2010 - 21:17

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32412 Postów:
Co-op będzie, fingus. :P Od tamtej wypowiedzi zmienili ton.
  • 0

#107 Nyjacz Napisany 01 lipiec 2010 - 21:22

Nyjacz

    22.11.2019

  • Forumowicze
  • 9384 Postów:

Z QTE? No ja Cię proszę...
Do tego wygląda jakoś niemrawo - wybiega na mnie paru gości, prują do mnie, przyjmuję ich pociski na klatę i zamiast coś z nimi zrobić bawię się w machanie skakanką, potem oni lecą w górę, wolno, wolniutko, patrzę sobie, patrzę, wreszcie strzelam. Może to wina tego pokazu. Jak będzie demo, to sprawdzę, ale nie robię sobie wielkiego apetytu. :nie:

No dobrze, to zejdźmy trochę z tematu by do niego za chwilkę wrócić i się przekonać, że zejście z tematu jednak owym zejściem nie było. W jakich gustujesz FPSach? Z ostatnich dwóch lat? Killzone 2, Call of Duty 4? Battlefield? Czy w ostatnich dwóch latach był tytuł a'la BulletStorm? Staroszkolna szpila jak Doom z nowymi patentami? Z jakimś ciekawym designem? Same klony CoD4 teraz wychodzą, nawet bardzo dobry Singularity choć dobrą odskocznią, to nie tak genialną w swym designu i gameplayu. Adrian wie co dobre w strzelankach i tyle, a przy okazji robi mistrzowski design i świat z śliczną oprawą graficzną + ciekawymi patentami. Murowany hit. Żeby to się dobrze sprzedało, bo już nie mogę się doczekać kontynuacji! :klaszcze:

Może się mylę, ale z tego co widzę to (po skrinach i dwóch gejplejach) BulletStorm = Painkiller + Prince of Persia 2008.
  • 0

#108 fingus Napisany 01 lipiec 2010 - 22:12

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 34701 Postów:

Co-op będzie, fingus. :P Od tamtej wypowiedzi zmienili ton.

Ok, jak będzie split-screen to dam mu jeszcze szansę. ;-)

No dobrze, to zejdźmy trochę z tematu by do niego za chwilkę wrócić i się przekonać, że zejście z tematu jednak owym zejściem nie było. W jakich gustujesz FPSach? Z ostatnich dwóch lat? Killzone 2, Call of Duty 4? Battlefield? Czy w ostatnich dwóch latach był tytuł a'la BulletStorm? Staroszkolna szpila jak Doom z nowymi patentami? Z jakimś ciekawym designem? Same klony CoD4 teraz wychodzą, nawet bardzo dobry Singularity choć dobrą odskocznią, to nie tak genialną w swym designu i gameplayu.

Do designu nic nie mam - jest spoko. CoD i kuzynostwa nie lubię, Half-Life mi się podobał. QTE to nie jest ciekawy patent. W FPSach lubię eksplorację, nie lubię zgarniania ołowiu na klatę. Akcje z wyrzucaniem i zbieranie punktów mogą być fajne, pod warunkiem że czemuś będzie to służyło. W relacjach słyszę głosy, że więcej jest w tym chaosu niż planowania - to złe.
  • 0

#109 ACZ Napisany 01 lipiec 2010 - 22:12

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32562 Postów:
Fingus, nie bardzo czaję dlaczego jesteś przeciwnikiem QTE w grach. Kiedyś było lepiej gdy scenkę przerywnikową mogłeś tylko obejrzeć? Teraz w takiej scence chociaż można wziąć czynny udział. To, że ND udało się w U2 zrobić scenki tego typu z pełnym udziałem gracza (normalny gameplay) nie oznacza, że reszta developerów też jest w stanie to zrobić. Przyznaję jednak, że zawsze mnie wnerwiały symbole przycisku wyskakujące na środku ekranu, wtedy człowiek nie skupia się na oglądaniu scenki tylko wypatrywaniu symbolu. Jednak recepta na tą dolegliwość przyszła przecież niedawno w postaci GoW3. I była to recepta bardzo prosta. Wystarczyło wyskakujące symbole umieścić na krańcach ekranu. Wtedy gracz skupia się na scence, a wyskakujące symbole wyłapuje tylko kątem oka. Reszta developerów robiąca QTE w swoich grach powinna masowo ten prosty pomysł zacząć stosować.
  • 0

#110 Gość_Ins_* Napisany 02 lipiec 2010 - 01:09

Gość_Ins_*
  • Goście

Co temat tej gieruni robi na trzeciej stronie?

Cliff prezentuje grę.
SD: http://www.gametrail...yer/701337.html
HD: http://www.gametrail...yer/701338.html


Ten sam filmik w lepszej jakosci i w 60 klatkach

Do tej pory myslalem, ze gra prezentuje sie swietnie, ale gdy okazalo sie, ze gra chodzi w 60FPS'ach po prostu oniemialem O_o Poklony dla PFC (no chyba, ze jest to gameplay z PC na padzie od 360tki ;p ).


Jednak recepta na tą dolegliwość przyszła przecież niedawno w postaci GoW3. I była to recepta bardzo prosta. Wystarczyło wyskakujące symbole umieścić na krańcach ekranu. Wtedy gracz skupia się na scence, a wyskakujące symbole wyłapuje tylko kątem oka. Reszta developerów robiąca QTE w swoich grach powinna masowo ten prosty pomysł zacząć stosować.


Dokladnie. Ten patent sprawdza sie idealnie i mam nadzieje, ze jezeli jakies gry beda mialy QTE to zrealizowane w ten wlasnie sposob.
  • 0

#111 Kradziej Napisany 02 lipiec 2010 - 06:49

Kradziej

    Hot Kradziej

  • Forumowicze
  • 15859 Postów:
Czychu - ale deweloperzy powinni starać się rozwijać swoje produkcje tak, żeby wykorzystywały moc obecnych konsol. A QTE to śpiewka poprzedniej generacji, co doskonale pokazał wspomniany przez Ciebie Uncharted 2.
  • 0

#112 MaxVarEmreis Napisany 02 lipiec 2010 - 06:58

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:
Jedno QTE w postaci wspinania się po linach i mamy drame? Dodany obrazek
Ręce opadają...
  • 0

#113 Nyjacz Napisany 02 lipiec 2010 - 08:24

Nyjacz

    22.11.2019

  • Forumowicze
  • 9384 Postów:
A to się nazywa QTE? W takim razie w MW2 też jest QTE... To po prostu naciskanie na przemian dwóch przycisków. Momenty QTE to takie, gdzie niby leci jakaś scenka, ale coś tam trzeba naciskać. I nie da się wtedy ruszać postacią, nic się nie da.

@fingus, jeżeli CoD Ci się nie podoba, a H-L Cię jara, to szacun. Ostatnio kupiłem pomarańczowe pudełko i ogrywam znowu całą trylogię H-L2 i... tyle lat upłynęło, a to dalej najlepszy FPS od tamtego czasu! To jest przygoda.
Ale szczerze to mam pieprzoną słabość do serii CoD, ale to przez czwórkę. Ta część jest genialna, ale gdybym kiedyś tam wiedział, że po niej nastąpi seria niszczenia FPSów, wolałbym żeby Modern Warfare nigdy nie wyszedł. Niemniej singiel na raz jest spoko, a multi to geniusz. Pewnie i tak się złapię na tym, że w dniu premiery kupię Black Ops i wsiąknę w multi jak mucha, ale cóż... Dlatego trzeba kupować takie szpile jak Bulletstorm, RAGE, Singularity...
  • 0

#114 ACZ Napisany 02 lipiec 2010 - 11:33

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32562 Postów:

A QTE to śpiewka poprzedniej generacji, co doskonale pokazał wspomniany przez Ciebie Uncharted 2.

Jak już napisałem, nie każdy developer posiada taką technologię i środki jak ND.

A to się nazywa QTE? W takim razie w MW2 też jest QTE... To po prostu naciskanie na przemian dwóch przycisków. Momenty QTE to takie, gdzie niby leci jakaś scenka, ale coś tam trzeba naciskać. I nie da się wtedy ruszać postacią, nic się nie da.

Celna uwaga. Ja z tym walczę od jakiegoś już czasu, ale masa graczy wciąż nie do końca jarzy co oznacza termin QTE. Te wspinanie się na linie w Bulletstorm oczywiście nie jest żadnym QTE.
  • 0

#115 Shinigami Napisany 02 lipiec 2010 - 11:34

Shinigami

    paw kosmosu

  • Forumowicze
  • 35876 Postów:

A to się nazywa QTE? W takim razie w MW2 też jest QTE... To po prostu naciskanie na przemian dwóch przycisków. Momenty QTE to takie, gdzie niby leci jakaś scenka, ale coś tam trzeba naciskać. I nie da się wtedy ruszać postacią, nic się nie da.

Na tym forum wszystko, co ma wyskakujące na ekranie symbole przycisków jest QTE. Finishery w Darksiders też, choć symbol kółka/B tylko pokazuje kiedy można go wykonać.
  • 0

#116 cybercotlet Napisany 02 lipiec 2010 - 11:56

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 6878 Postów:
Jak ktoś nie wie co to QTE to niech zagra w ~Shenmue~ :ziewa:
  • 0

#117 Kradziej Napisany 02 lipiec 2010 - 12:19

Kradziej

    Hot Kradziej

  • Forumowicze
  • 15859 Postów:

Jak już napisałem, nie każdy developer posiada taką technologię i środki jak ND.

Ale ci, którzy mają, i tak nic z tym nie robią.
  • 0

#118 fingus Napisany 02 lipiec 2010 - 12:40

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 34701 Postów:
O masz, świetny sposób - powiedzmy, że to nie QTE i wszystko staje się ok? Nie, nie staje się. Ja w ogóle coś takiego jak przerywniki filmowe uważam za badziew, który tylko dowodzi, że twórcom nie stało czasu/ ochoty/ talentu by prezentację fabuły zgrabnie wpleść w gameplay. Zatem przerywają gameplay, by pokazać filmik. A wrzucenie tam QTE wcale go nie naprawia, bo zamiast grać w strzelankę, nagle, przez minutę czy dwie, muszę zacząć grać w Wario Ware i bawić się w naciskanie przycisku, który wyskoczy mi na ekranie. To jest nędzne. Dlaczego przez całą grę chodzę lewą gałką i strzelam spustem, a nagle, na potrzebę jakiejś głupiej sceny zaczynam chodzić spustami a strzelać naciskając X? Dlaczego nie mogę po tej linie jechać nadal lewą gałką? Czy chodzenie przez całą grę przez naprzemienne wciskanie spustów (dla lewej i prawej nogi, cha cha cha) byłoby ok? To dlaczego jest ok w tym fragmencie? Nie jest. Grałem też w demo God of War 3 i tam QTE nadal jest syfny, a przez to gra gameplayowo śmierdzi poprzednią generacją. Dla mnie gra to decydowanie - to ja decyduję, czy chcę wykonać skok, czy unik, czy zaatakować, czy chwycić - i przekazuję moją decyzję grze przez jakiś w miarę spójny, sensowny interfejs. A w QTE nie ma decydowania - gra każe mi nacisnąć X i nawet nie wiem, co się stanie gdy to zrobię - ukręcę łeb? skoczę na grzbiet? wbiję nóż w podbrzusze? Dla twórców na pewno jest to o niebo łatwiejsze, bo zamiast dawać jakiekolwiek wybory odtwarzają scenkę i każą naciskać przyciski. Ale gamepleyowo jest to strasznie biedne i w ogóle nie sprawia frajdy. To tak jak gadki w RPG - trudniej jest zrobić fajne drzewko dialogowe, zwłaszcza jeśli wybory gracza mają o czymkolwiek decydować, więc pewnie, czemu nie, ograniczmy się do odtworzenia zaprojektowanego dialogu. I czy sądzicie, że naprawi go wstawienie kilku momentów "teraz naciśnij X aby mówić dalej"?
Notyfikacje w Darksiders też są badziewne ale z innego powodu: niszczenie immersji. Gra ma informować gracza o swym stanie sposobem prezentacji, a nie artefaktami. W latach 90tych można było wybaczyć, że osłabionego przeciwnika oznaczała pulsująca ikonka nad głową, bo brakowało pikseli, by zrobić to inaczej. Ale teraz? To zwykłe lenistwo. Powinna być widoczna różnica w jego poruszaniu się, zachowaniu, nawet mimice. Są na to środki. Ale nie, pewnie, łatwiej dać świecącą żarówę nad łbem: uważaj graczu, teraz możesz nacisnąć B.
Naprawdę dziwię się, że ktoś traktuje to jako "przyjemne urozmaicenie". Dla mnie to przeszkadzajka. I to na pewno nie przyjemna. To sygnał gry: uwaga, na chwilę przerywamy nasz program, byś nacisnął sobie X.
  • 0

#119 Danteusz Napisany 02 lipiec 2010 - 14:00

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29773 Postów:
Fingus, jesteś w błędzie w wielu miejscach. Twierdzisz że można całkowicie zastąpić QTE/wstawki filmowe gameplayem - otóż nie można, z prostego powodu: przewidzenie każdej możliwej czynności w sterowaniu nadmiernie by je skomplikowało. Jasne, dajmy Kratosowi 10 możliwych finisherów, 15 ciosów specjalnych i 20 sposobów uniku, systemem walki nacieszy się aż 100 fanów bijatyk którzy uczą się latami długich combosów, reszta (kilka milionów graczy) niech zostanie przy oglądaniu kilku standardowych ciosów dostępnych w grze. Piszesz że QTE zamienia dotychczasowe sposoby wykonywania czynności na klepanie Xa, nie jest to prawdą, QTE pozwala postaci na wykonanie czynności których sterowanie nie przewiduje i dla zachowania przystępności gry nie może przewidywać.

Ikony informacyjne w grach też często są niezbędne, dotyczy to gier z szybką rozgrywką, jak właśnie slashery. Obecnie grafika jest wystarczająco dobra żeby pokazać stan gry bez ich użycia, ale gdy akcja dzieje się błyskawicznie, kamera porusza się dynamicznie, a przeciwników jest dużo trudno wymagać od gracza aby musiał wypatrywać zmiany sposobu chodzenia tego jednego mobka który już mocno oberwał i jest gotowy przyjąć finishera.

Filmy w grach były, są i będą, z podobnych powodów - nie wszystko da się przedstawić za pomocą gameplayu. Owszem, Bioshock czy Half-Life mają filmy będące gameplayem, ale sprowadza się to praktycznie do możliwości ruszania kamerą podczas biernego obserwowania wydarzeń. Szczerze, wolę dobrze wyreżyserowaną wstawkę niż latanie samemu postacią i próbowanie ustawić się tak aby widzieć wszystko co trzeba.

Może Tobie nie pasuje zmiana typu gameplayu na WarioWare w strzelance, ale mi i większości graczy to odpowiada. Wprowadza urozmaicenie, zwiększa zaangażowanie w przerywniki filmowe, tym samym czyniąc je bardziej emocjonujące. Jedynym problemem było zasłanianie środka ekranu przez ikony przycisków, ale GoW3 pokazał jak go rozwiązać.
  • 0

#120 Ryan Napisany 02 lipiec 2010 - 15:09

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32412 Postów:

Jak już napisałem, nie każdy developer posiada taką technologię i środki jak ND.

A balansowanie i chwytanie się półek skalnych kiedy uchwyt się urywa to co jak nie QTE?

Dla mnie żeby coś nazwać QTE musi mieć negatywne konsekwencje. Nie wciśniesz właściwego klawisza albo wciśniesz za późno - giniesz, tracisz kasę, spadasz, etc. Nie wiemy czy i jak Bulletstorm penalizuje. Dla mnie takie wstawki będące odmianą od run&gun są świetnym motywem. Większość tego typu rzeczy to elementy one-off: nie stanowią korowego elementu gameplay'u, więc nie pasują do standardowego sterowania. Są dwie opcje: albo włączy się je w sterowanie na stałe, ale dodać trzeba jednorazowe sterowanie.

Obie metody są równie proste w implementacji (wbrew temu co pisze dante), ale też obie mają ten sam problem: sterowanie, które jest używane rzadku musi być przy każdej okazji wykorzystania tłumaczone. Co z tego, że byłby w Bulletstorm dedykowany przycisk do wspinaczki, jeśli używałoby się go raz w całej grze? Nikt by o nim nie pamiętał. Koniec końców musiałoby się pojawić na ekranie info, które zdaniem fingusa byłoby QTE.

Głupia dyskusja IMO. Fingusowi się nie podobają gry, które mają coż poza rdzenną mechaniką. Spoko, nie kupisz Bulletstorma i będziesz dalej grał tylko w takie FPSy, które od A do Z polegają na run&gun.
  • 0



Inne z tagami: