Burnout: Revenge
#61 Napisany 23 września 2005 - 16:08
mnie w do wersji Xboxowej przekonaly okolicznosci , a takze fakt iz szybciej sie zapisuje na dysku niz karcie pamieci
#62 Gość__* Napisany 23 września 2005 - 16:26
niestety loadingi trochę trwają
nom i moze szybciej sie bedzie wgrywac na xbox'ie jak sie na dysk konsoli wrzuci
chociaz nie wiem czy masz taką opcje
#63 Gość__* Napisany 26 września 2005 - 13:25
#64 Napisany 26 września 2005 - 21:14
burnout jest swietny. oczywiscie mozna sie zawiesc patrzac na małą różnicę w wyglądzie gry an xboxa w porownaniu z ps2 ale poprawiono wszystko choc nadal nie mozna operowac kamerą podczas rozwalenia autem w wyscigu to jednak przynajmniej teraz ustawia sie w dobrym keidunku. mimo to jednak czasami gra bywa frustrujaca kiedy szczegolnie burnout lapy.
LOL to ze niby co ?? gra brzydka jest ? a widziales LOLu ppiekniejsze wyscigi na jaki kolwiek sprzet ???? aby wyglaszac takie idiotyzmy ze mala ruznica ci przeszkadza ??
a co do sterowania kamera podczas wypadku to mozna to robic ale niestety tylko w poziomie .....
a mnie nie frustruje jakos sobie ze wszystkim spokojnie radze
no dobra czasem trzeba powtarzac pare razy na te 5 gwiazdek
#65 Napisany 26 września 2005 - 21:20
LOL to ze niby co ?? gra brzydka jest ? a widziales LOLu ppiekniejsze wyscigi na jaki kolwiek sprzet ???? aby wyglaszac takie idiotyzmy ze mala ruznica ci przeszkadza ??
LOL, a gdzie on niby napisał, że gra jest brzydka o_O ???
#66 Napisany 26 września 2005 - 22:43
LOL, a gdzie on niby napisał, że gra jest brzydka o_O ???
napisal cos co jest rownoznaczne z uposledzeniem umyslowym !!
To tak jak by majac cale zloto jakie jest dostepne na ziemi zalowac ze niema sie tego ktore moze jest a moze go niema na ksiezycu to talna glupota
#67 Napisany 27 września 2005 - 17:08
napisał on jedynie, że na xboxie gra nie wygląda proporcjonalnie lepiej do różnicy mocy platform. a co do ładniejszych tytułów: RSC2, Forza, GT4.oczywiscie mozna sie zawiesc patrzac na małą różnicę w wyglądzie gry an xboxa w porownaniu z ps2
#68 Napisany 27 września 2005 - 19:50
oj, aversiv, wczytaj się dokładnie
Cytat:
oczywiscie mozna sie zawiesc patrzac na małą różnicę w wyglądzie gry an xboxa w porownaniu z ps2
napisał on jedynie, że na xboxie gra nie wygląda proporcjonalnie lepiej do różnicy mocy platform. a co do ładniejszych tytułów: RSC2, Forza, GT4.
o mozy nei bede sie sprzeczal bo to bezcelowe
ale co do tych ladniejszych tytulow jakie wymieniles to niema najmniejszych nawet tak malutkich jak atom szans abym sie zgodzil !!
przyjzyjcie sie grze blizej ! poznajcie zasady co i jak gdzie i dlaczego a potem wyglaszajcie ze bron cie panie borze gt4, forza albo nawet rally mialy jakis podskok do przepychu jaki jest w BURNOUT REVENGE czy tez 3
chociaz rally sport daje rade i na pierwszy zut oka robi niezle wrazenie !
#69 Gość__* Napisany 27 września 2005 - 20:29
#70 Gość__* Napisany 27 września 2005 - 20:48
B:R:
PGR2:
RSC2:
Btw czy tylko mnie się wydaje, że ostatnie kilka postów nadawałoby się raczej do wojen?
#71 Napisany 27 września 2005 - 22:25
nie mam zamiaru sie tu klucic co jak i dlaczego bo to nei temat do tego ....
a co do porownania tych gier to jeszcze raz blagam ludzie kochani nie dawajcie mi szota z jednym samochodem i nei porownujcie tych gier !!
na boga w rally sport jest tylko jedna bryka na raz na ekranie !!
w forzie ile ? 16 ? a w burnoucie ??
otoczenie w 2 pierwszysch jest sztywne ogladane z daleka a w Burnoucie ?? kazda skrzyneczka beczka , parasolka jest modelem na ktory dziala fizyka !!
MYSLEC !! badzce obiektywni !!! blagam czy to takie trudne ??
#72 Gość__* Napisany 27 września 2005 - 23:01
#73 Napisany 28 września 2005 - 08:37
nie widzialem jeszcze B4 w wersji na PS2 , ale domyslam sie ze niema az tak wielkich ruznic ( sposob w jaki sa zrobione refleksy na samochodach , anizo na texturach takie byly ruznice w b3 ... ) i jezeli tylko dlatego ze na PS2 wyglada prawie identycznie nasile wymyslacie tytuly ladniejsze to pszykro mi ...
a gadki o 2x mocniejszym Xboxie to glupota i sory nikt mi niepowie ze tak niejest ale to nie wazne
#74 Gość__* Napisany 28 września 2005 - 11:52
o_Oa gadki o 2x mocniejszym Xboxie to glupota..
#75 Napisany 28 września 2005 - 12:13
mnie obchodzi efekt, a ten jest taki, że np. rsc2 jest od burnouta ładniejsze..
no jesli dlaciebie tak jest to OK ale dodaj ze to twoje zdanie a nie stawiasz to za fakt bo tak niejest !
pod wzgledem technicznym ta gra przegrywa z burnoutem i koniec !!
to tak jak bys porownywal Predatora z Czlowiekiem i twierdzil ze czlowiek jest ladniejszy leprzy bo tobie sie bardziej podoba , ale zapewniam ze to predator wygra z czlowiekiem ! i zapewniam ze sa tez osobniki dla ktorych sie predato wyda ladniejszy !
dlamnei burnout jest ladniejszy a do tego leprzy technicznie
a gt4 z forza ? oczywiscie znowu stawiasz za pewnik ze forza jest ladniejsza i chodz ciezko jest sie nie zgodzic to niewiem co dlamnei jest wazniejsze czy cudowny klimat , gameplay GT czy troche ladniejsze trasy
#76 Gość__* Napisany 28 września 2005 - 12:44
Jeśli chodzi o wizualia to tu nie ma mojego, czy twojego zdania.. podobać, albo nie może się design, ale jeśli chodzi o jakość tekstur, ilość trójkątów, itd to tu niestety wszystko widać jak na dłoni.. dlatego jeśli ktoś mówi, że Burnout jest ładniejszy od RSC2 to mówie lol.. te gry są zupełnie inne to fakt, w Burnoucie jest sporo samochodów na trasie itd.. nie zmienia to jednak faktu, że samochód z RSC2 wygląda ładniej i, że otoczenie jest ładniejsze(trawa w 3d w rsc2 to coś, czego nie ma żadna gra na ps2 ;f).. rozumiem, że to, która gra jest lepsza dla ciebie to już kwestia gustu, ale jeśli chodzi o wizualia to nie ma bata.. tak, jak riddick jest ładniejszy od halo, a renderek z kz od pdz, tak rsc2 jest ładniejsze od b4.. nie mówie tu o klimacie, czy designie.. mówie tu o samych wizualiach..mnie obchodzi efekt, a ten jest taki, że np. rsc2 jest od burnouta ładniejsze..
no jesli dlaciebie tak jest to OK ale dodaj ze to twoje zdanie a nie stawiasz to za fakt bo tak niejest !
pod wzgledem technicznym ta gra przegrywa z burnoutem i koniec !!
Tylko, że to porówananie jest bez sensu.. tu mówimy właśnie nie o liczbie trójkątów, a o designie.. dla jednego maluch jest ładniejszy od ferrari 360 modena, ale ja cały czas nie o tym mówie..to tak jak bys porownywal Predatora z Czlowiekiem i twierdzil ze czlowiek jest ladniejszy leprzy bo tobie sie bardziej podoba , ale zapewniam ze to predator wygra z czlowiekiem ! i zapewniam ze sa tez osobniki dla ktorych sie predato wyda ladniejszy !
I znowu cię nie rozumiem Forza po prostu jest ładniejszą grą od GT4.. otoczenie jest lepiej wykonane, samochody zresztą też.. zrozum stary, że cały czas mówie o jakości wykonania otoczenia, samochodów, itd.. a trasy nie są 'troche' ładniejsze.. Laguna Seca wygląda zupełnie inaczej w Forzie.. co do klimatu i gameplay'u się nie wypowiem, ale widze, że zdecydowanie stawiasz gt4 na forzą..a gt4 z forza ? oczywiscie znowu stawiasz za pewnik ze forza jest ladniejsza i chodz ciezko jest sie nie zgodzic to niewiem co dlamnei jest wazniejsze czy cudowny klimat , gameplay GT czy troche ladniejsze trasy
#77 Gość__* Napisany 28 września 2005 - 18:51
mi tam sie Burnout Revenge,RalliSport Challenge 2 podoba
a co do Project Gotham to porazka :]
i takie moje zdanie
#78 Gość__* Napisany 29 września 2005 - 20:38
No to teraz plusy - poczucie predkości i pędu jest lepsze niż w B3 (ekran się trzesie lekko przy widoku "ze zderzaka" - fenomenalny efekt w praniu ), cieższe fury oraz świetny design tras. Absolutny must have
Rotfl.. na siłe wymyślamy ładniejsze gry o_O Po prostu Burnout nie jest najładniejszym racerem i tyle,
Zgadzam się w pełni co i tak nie przeszkadza mi czerpać z Burouta masę przyjemności . Przy takich prędkościach i tak nie da się podziwić piękna grafiki. Takie GT4 czy Forza może i wyglądaja ładniej ale takiego kopa jak w Burnoucie w nich nie uświadczyłem .
#79 Napisany 29 września 2005 - 22:34
#80 Napisany 30 września 2005 - 10:38
Gran Turismo 4 i Forza Motorsport razem wzięte wyglądają przy BR jak mokra kura moknąca na deszczu przy Claudii Schiffer w latach świetności!
#81 Napisany 02 października 2005 - 14:18
Ponieważ widzę że dyskusja weszła na kwestię oprawy to parę słów o niej:
Pierwsze wrażenie jest takie że czuję się zmasakrowany, podobnie zresztą jak w przypadku Takedowna. Grafika jest ślicczna, bardzo szczegółowa, całość doprawiona toną efektów, ruch uliczny jest nieporównywalnie większy niż w trójce, czasami można odnieść wrażenie, że w poprzedniej części jeździliśmy po jakiś kompletnych pipidówach z czterema samochodami na krzyż. Samochody rzeczywiście wyglądają lepiej niż poprzednio. Uczucie prędkości jest jeszcze bardziej obłędne, oczy mi prawie wypłynęły.
MImo wszystko nie jest to jakiś wielki skok jakościowy. Jest lepiej niż w Takedownie, ale na kolejny szok to sobie chyba poczekamy aż ta gra wyjdzie na 360tkę.
W kwestii oprawy są jednak dwie rzeczy, które trochę ostudziły mój entuzjazm:
1. Niestety widać skoki animacji przy sporej rozwałce i ma to miejsce znacznie częściej niż poprzednio ( nie wiem jak z tym jaes na Xboksie, na Ps2 zwolnienia występują )
2. Podczas tych kilku godzin gry już trzy razy zdarzyło mi się zostać dosłownie " wypchniętym " z trasy w beskresny ocean tekstur. Dziwna sprawa.- Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem to niech koniecznie napisze.
Dobra jedziemy dalej:
Ścieżka dźwiękowa jest o niebo lepsza niż poprzednio, bardziej różnorodna.
Mnie osobiście ucieszył bardzo brak tego przeklętego didżeja, który poprzednio doprowadzał mnie do szału.
Dźwięki towarzyszące rozgrywce są standardowe. Jedna rzecz, która mi się bardzo spodobała to to, że mocno podbito bass przy zrobieniu takedowna-Masakra, aż boję się pomyśleć jak zabrzmiałoby to na pożądnym zestawie
Trasy są takimi małymi dziełami sztuki. Jeszcze nie trafiłem na żadną słabą, a proszony o wskazanie najlepszj miałbym niemały kłopot.
W zasadzie poza zwolnieniami animacji ta gra ma ttylko jedną wadę: jest za łatwa.
Czasówki w porównaniu z tymi z trójki są prostsze, jedynie przy crashach trzeba czasem mocno nakombinować aby uzyskać żądany wynik.
Nie widzę sensu rozpisywać się an temat gameplayu, temn jest niebotycznie wielki, znacznie lepsze niż poprzednio. Właściwie ta gra jest tym czym powinien być takedown.
To tyle
#82 Gość__* Napisany 02 października 2005 - 16:24
2. Podczas tych kilku godzin gry już trzy razy zdarzyło mi się zostać dosłownie " wypchniętym " z trasy w beskresny ocean tekstur. Dziwna sprawa.- Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem to niech koniecznie napisze.
ja tak mialem - raz jechałem i wbilem sie w sciane
albo lecac spadłem na jezdnie i przbilem sie przez nia wpadajac w jakies przestworza
1. Niestety widać skoki animacji przy sporej rozwałce i ma to miejsce znacznie częściej niż poprzednio ( nie wiem jak z tym jaes na Xboksie, na Ps2 zwolnienia występują )
u mnie skoków nie ma :]
( wersja xbox)
#83 Napisany 02 października 2005 - 16:42
1. Niestety widać skoki animacji przy sporej rozwałce i ma to miejsce znacznie częściej niż poprzednio ( nie wiem jak z tym jaes na Xboksie, na Ps2 zwolnienia występują )
ja tez gram na Xboxie i neima nic nawet takich tici tici
2. Podczas tych kilku godzin gry już trzy razy zdarzyło mi się zostać dosłownie " wypchniętym " z trasy w beskresny ocean tekstur. Dziwna sprawa.- Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem to niech koniecznie napisze.
to akurat na Xboxie tez mi sie zdazylo
Ścieżka dźwiękowa jest o niebo lepsza niż poprzednio, bardziej różnorodna.
zgadzam sie absolutnie
Trasy są takimi małymi dziełami sztuki.
normalnei jakbys mi to wyjol z ust
#84 Gość__* Napisany 04 października 2005 - 16:02
#85 Napisany 04 października 2005 - 16:25
#86 Napisany 04 października 2005 - 17:57
A ponoć jedynka i dwójka wymagały jeszcze większego skilla niż trójka, więc Revenge pewnie jest superbanałem dla weteranów tamtych gier (dla mnie jest tylko banałem)
co prawda to prawda
zreszta mi i tak najbardziej podobal sie hardcore z dwojki iladowanie lancuchow !
piekne piekne gdy miales krakse przy 17 burnoucie z zedu to robil sie czliwiek miekki jak makaron .....
to byla adrenalina tego nei bylo ani w 3 ani w 4 ale i tak jakos bardziej mi 4 pasuje niz 3 chodz jest latwiejsza , w sumei nie o poziom trudnosci tu chodzi
#87 Gość__* Napisany 04 października 2005 - 18:21
Rzeczywiście "traffic check" wydaje się być dużym ułatwieniem, ale nie do końca jest to prawda. Czołówki zawsze kończą się tragicznie, a przy lepszych samochodach i większych prędkościach czasami nie wystarcza refleksu żeby uniknąć czołowego dzwonka. Wjechanie w duże pojazdy też powoduje crasha, a autobusy czy ciężarówki potrafią sprytnie chować się za zwykłymi samochodami. Rozochoceni rozwalamy wszystko na drodze, a tu niespodzianka. Dodatkowo fruwajace na boki wraki skutecznie zasłaniają widok, więc przywalenie w takiego busa nie jest takie rzadkie. Dodatkowo niebezpieczeństwo stanowią też samochody jadące w poprzek.Trójka była o wiele trudniejsza, bo każdy samochód był ci wrogiem, a ulice pod prąd były w o wiele większym stopniu naładowane pojazdami. Teraz nawet taki Burnout Lap jest łatwiejszy, bo się jedzie pod prąd cały czas, a minąć trzeba jedynie kilka furek...
Dodatkowo spychanie przeciwników na inne pojazdy nie przynosi już spodziewanych efektów, więc i uzyskanie takedowna nie jest tak idealnie łatwe.
Reasumując. "Traffic check" jest ułatwieniem, ale powoduje innego rodzaju utrudnienia, co balansuje trudność rozgrywki. Owszem uzyskanie bronzu, czy srebra nie jest nadzwyczaj trudnym wyzwaniem, ale złoto w dalszych etapach (od 7 w górę) nie jest już taką kaszką z mleczkiem. Nie wspominając o "signature takedowns".
#88 Gość__* Napisany 04 października 2005 - 21:19
#89 Napisany 05 października 2005 - 08:48
Trójka była o wiele trudniejsza, bo każdy samochód był ci wrogiem, a ulice pod prąd były w o wiele większym stopniu naładowane pojazdami. Teraz nawet taki Burnout Lap jest łatwiejszy, bo się jedzie pod prąd cały czas, a minąć trzeba jedynie kilka furek...
No tu się z tobą nie zgodzę ponieważ o ile w czasówkach rzeczywiście jest mniej aut jadących z przeciwnego kierunku, tak w wyścigach, wdalszych rangach jazda pod prąd zakrawa o samobójstwo ( szczególnie Eternal City- pierwsza trasa z tej gry którą znienawidziłem )
Dalej, tryb traffic attack to zabawa na jakies 2 godziny max. Srednio bawi szczegolnie jak sie robi n-te okrazenie, a licznik nie zchodzi z 20 sekund.
Traffic check jest łatwy z początku. W dalszych rangach
trzeba już czasem kombinować i tak jak zauważył CriseS
w amoku często zaliczasz dzwona z jakimś autobusem albo ciężarówką.
Nie zmienia to faktu że TC nie jest zbyt wymagający i góra 3 podejścia dają
*****.
I jeszcze jedna mała refleksja. Crashe są najsłabszym elementem tej gry.
One to dopiero nie wymagają skilla. Przedwczoraj nie mogłem wykonać jednego zadania
na 5x*. Męczyłem się jak jasna cholera. Wczoraj przyszedł kumpel któremu nawet Perfect Start nie wychodzi, cztery podejścia i po bólu. ( Swoją drogą takie akcje potrafią dobić człowieka ).
W sumie często zdobywa się tutaj złoto przez czytsty przypadek, nie podoba mi się to.
#90 Napisany 05 października 2005 - 10:19
I jeszcze jedna mała refleksja. Crashe są najsłabszym elementem tej gry.
One to dopiero nie wymagają skilla. Przedwczoraj nie mogłem wykonać jednego zadania
na 5x*. Męczyłem się jak jasna cholera. Wczoraj przyszedł kumpel któremu nawet Perfect Start nie wychodzi, cztery podejścia i po bólu. ( Swoją drogą takie akcje potrafią dobić człowieka ).
W sumie często zdobywa się tutaj złoto przez czytsty przypadek, nie podoba mi się to.
tak ? a to ja ci powiem ze w bodajze 9 tym takim szesciokaciku mialem crasha i ciagalem go juz od pol godziny na ***** i zawsze ciut ciut braklo .
i przylazl moj kumpel ( sasiad ) co to wogole pierwszy raz w zyciu widzial burnouta , ogolnie w nic niegra i niewiedzial nic , a wiedz siadl wzial pada wystartowal ( predkosc powalaaca bo powiedzialem mu co i jak ale i tak mu guwno wyszlo ) iiiii
i kurde za pierwszym razem niedosc ze zdobyl zloto to jeszcze dostal nagrode za super punktacje
ale moim zdaniem ten elemet losowy w crashu jest swietny !
w 3 byla kicha bo aby zebrac te x4 bez ktoreych nigdy nic nie wychodzilo to trzeba bylo miec skila i wykuc ulozenie pojazdow na pamiec, tutaj sie tego tak nie czuje