Skocz do zawartości

Burnout: Revenge


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
249 odpowiedzi na ten temat

#61 AVErsiv Napisany 23 września 2005 - 16:08

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:
oj jezeli chodzi o leprza grafe w stosunku do PS2 to raczej tak jak w 3 leprzy mipmapping i tyle zmian :P

mnie w do wersji Xboxowej przekonaly okolicznosci , a takze fakt iz szybciej sie zapisuje na dysku niz karcie pamieci :D
  • 0

#62 Gość__* Napisany 23 września 2005 - 16:26

Gość__*
  • Goście

niestety loadingi trochę trwają



nom i moze szybciej sie bedzie wgrywac na xbox'ie jak sie na dysk konsoli wrzuci :D

chociaz nie wiem czy masz taką opcje
  • 0

#63 Gość__* Napisany 26 września 2005 - 13:25

Gość__*
  • Goście
burnout jest swietny. oczywiscie mozna sie zawiesc patrzac na małą różnicę w wyglądzie gry an xboxa w porownaniu z ps2 ale poprawiono wszystko choc nadal nie mozna operowac kamerą podczas rozwalenia autem w wyscigu to jednak przynajmniej teraz ustawia sie w dobrym keidunku. mimo to jednak czasami gra bywa frustrujaca kiedy szczegolnie burnout lapy.
  • 0

#64 AVErsiv Napisany 26 września 2005 - 21:14

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:

burnout jest swietny. oczywiscie mozna sie zawiesc patrzac na małą różnicę w wyglądzie gry an xboxa w porownaniu z ps2 ale poprawiono wszystko choc nadal nie mozna operowac kamerą podczas rozwalenia autem w wyscigu to jednak przynajmniej teraz ustawia sie w dobrym keidunku. mimo to jednak czasami gra bywa frustrujaca kiedy szczegolnie burnout lapy.



LOL to ze niby co ?? gra brzydka jest ? a widziales LOLu ppiekniejsze wyscigi na jaki kolwiek sprzet ???? aby wyglaszac takie idiotyzmy ze mala ruznica ci przeszkadza ??

a co do sterowania kamera podczas wypadku to mozna to robic ale niestety tylko w poziomie .....

a mnie nie frustruje jakos sobie ze wszystkim spokojnie radze :twisted:
no dobra czasem trzeba powtarzac pare razy na te 5 gwiazdek :mrgreen:
  • 0

#65 BeSOS Napisany 26 września 2005 - 21:20

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

LOL to ze niby co ?? gra brzydka jest ? a widziales LOLu ppiekniejsze wyscigi na jaki kolwiek sprzet ???? aby wyglaszac takie idiotyzmy ze mala ruznica ci przeszkadza ??


LOL, a gdzie on niby napisał, że gra jest brzydka o_O ???
  • 0

#66 AVErsiv Napisany 26 września 2005 - 22:43

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:

LOL, a gdzie on niby napisał, że gra jest brzydka o_O ???


napisal cos co jest rownoznaczne z uposledzeniem umyslowym !!

To tak jak by majac cale zloto jakie jest dostepne na ziemi zalowac ze niema sie tego ktore moze jest a moze go niema na ksiezycu :/ to talna glupota :?
  • 0

#67 xell Napisany 27 września 2005 - 17:08

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 335 Postów:
oj, aversiv, wczytaj się dokładnie

oczywiscie mozna sie zawiesc patrzac na małą różnicę w wyglądzie gry an xboxa w porownaniu z ps2

napisał on jedynie, że na xboxie gra nie wygląda proporcjonalnie lepiej do różnicy mocy platform. a co do ładniejszych tytułów: RSC2, Forza, GT4.
  • 0

#68 AVErsiv Napisany 27 września 2005 - 19:50

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:

oj, aversiv, wczytaj się dokładnie
Cytat:
oczywiscie mozna sie zawiesc patrzac na małą różnicę w wyglądzie gry an xboxa w porownaniu z ps2

napisał on jedynie, że na xboxie gra nie wygląda proporcjonalnie lepiej do różnicy mocy platform. a co do ładniejszych tytułów: RSC2, Forza, GT4.



o mozy nei bede sie sprzeczal bo to bezcelowe :roll:
ale co do tych ladniejszych tytulow jakie wymieniles to niema najmniejszych nawet tak malutkich jak atom szans abym sie zgodzil !!

przyjzyjcie sie grze blizej ! poznajcie zasady co i jak gdzie i dlaczego a potem wyglaszajcie ze bron cie panie borze gt4, forza albo nawet rally mialy jakis podskok do przepychu jaki jest w BURNOUT REVENGE czy tez 3 :!: :!:
chociaz rally sport daje rade i na pierwszy zut oka robi niezle wrazenie ! :twisted: :mrgreen: :twisted:
  • 0

#69 Gość__* Napisany 27 września 2005 - 20:29

Gość__*
  • Goście
na ps2 b4 to mega szok ale na xboxie który jest prawie 2x mocniejszy i wiem co potrafi to po prostu nie jest super, tzn jest jak sie ni ewidziało ze gra wyglada tak samo na ps2 (prawie tak samo bo na xboxie jest ładniejsze rozmycie i minimalnie lepsze odbicia w karoserii)
  • 0

#70 Gość__* Napisany 27 września 2005 - 20:48

Gość__*
  • Goście
Sorry, ale RalliSport Challenge 2 pod względem grafiki miażdży Burnouta.. obie gry mają 60fpsów, ale nie ma cudów.. Xbox jest 2x mocniejszy od ps2.. Burnout robi wrażenie dynamiką, efektownymi kraksami i szybkością.. ale grą zdecydowanie ładniejszą jest PGR2, nie wspominając już o cudownym RSC2.. mówienie, że Burnout jest ładniejszy od RSC2 to

B:R:
Dodany obrazek

PGR2:
Dodany obrazek

RSC2:
Dodany obrazek

Btw czy tylko mnie się wydaje, że ostatnie kilka postów nadawałoby się raczej do wojen?
  • 0

#71 AVErsiv Napisany 27 września 2005 - 22:25

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:
kolego niema cudow zgadzam sie absolutnie !!

nie mam zamiaru sie tu klucic co jak i dlaczego bo to nei temat do tego ....


a co do porownania tych gier to jeszcze raz blagam ludzie kochani nie dawajcie mi szota z jednym samochodem i nei porownujcie tych gier !!
na boga w rally sport jest tylko jedna bryka na raz na ekranie !!
w forzie ile ? 16 ? a w burnoucie ??

otoczenie w 2 pierwszysch jest sztywne ogladane z daleka a w Burnoucie ?? kazda skrzyneczka beczka , parasolka jest modelem na ktory dziala fizyka !!

MYSLEC !! badzce obiektywni !!! blagam czy to takie trudne ?? :?:
  • 0

#72 Gość__* Napisany 27 września 2005 - 23:01

Gość__*
  • Goście
Jezu.. ale o czym ty mówisz? Chodzi o to, która gra lepiej wygląda prawda? Co z tego, że w RSC jest tylko jedna fura? RSC wygląda po prostu lepiej.. to tak samo, jak Riddick i Halo2.. co z tego, że H2 ma otwarte i duuże przestrzenie, skoro Riddick wygląd lepiej? Mówimy o jakości grafiki, a nie o ilości samochodów na ekranie.. pozatym nazywanie otoczenia w RSC2 sztywnym to przesada.. eot? Dla mnie tak ;]
  • 0

#73 AVErsiv Napisany 28 września 2005 - 08:37

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:
wlasnei otym mowie :| poprostu poziom techniczny miedzy tymi grami jest widoczny i to na kozysc Burnouta !!
nie widzialem jeszcze B4 w wersji na PS2 , ale domyslam sie ze niema az tak wielkich ruznic ( sposob w jaki sa zrobione refleksy na samochodach , anizo na texturach takie byly ruznice w b3 ... ) i jezeli tylko dlatego ze na PS2 wyglada prawie identycznie nasile wymyslacie tytuly ladniejsze to pszykro mi ...

a gadki o 2x mocniejszym Xboxie to glupota i sory nikt mi niepowie ze tak niejest ale to nie wazne :roll:
  • 0

#74 Gość__* Napisany 28 września 2005 - 11:52

Gość__*
  • Goście
Rotfl.. na siłe wymyślamy ładniejsze gry o_O Po prostu Burnout nie jest najładniejszym racerem i tyle, nie wiem, dlaczego nie potrafisz się z tym pogodzić.. to, jak kłótnia wywołana przez fanbojów ps2, którzy twierdzili, że GT4 jest ładniejsze od Forzy.. nie wiem, co rozumiesz przez 'poziom techniczny'.. mnie obchodzi efekt, a ten jest taki, że np. rsc2 jest od burnouta ładniejsze..

a gadki o 2x mocniejszym Xboxie to glupota..

o_O
  • 0

#75 AVErsiv Napisany 28 września 2005 - 12:13

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:

mnie obchodzi efekt, a ten jest taki, że np. rsc2 jest od burnouta ładniejsze..



no jesli dlaciebie tak jest to OK ale dodaj ze to twoje zdanie a nie stawiasz to za fakt bo tak niejest !
pod wzgledem technicznym ta gra przegrywa z burnoutem i koniec !!

to tak jak bys porownywal Predatora z Czlowiekiem i twierdzil ze czlowiek jest ladniejszy leprzy bo tobie sie bardziej podoba , ale zapewniam ze to predator wygra z czlowiekiem ! i zapewniam ze sa tez osobniki dla ktorych sie predato wyda ladniejszy !


dlamnei burnout jest ladniejszy a do tego leprzy technicznie :mrgreen:


a gt4 z forza ? oczywiscie znowu stawiasz za pewnik ze forza jest ladniejsza i chodz ciezko jest sie nie zgodzic to niewiem co dlamnei jest wazniejsze czy cudowny klimat , gameplay GT czy troche ladniejsze trasy :|
  • 0

#76 Gość__* Napisany 28 września 2005 - 12:44

Gość__*
  • Goście

mnie obchodzi efekt, a ten jest taki, że np. rsc2 jest od burnouta ładniejsze..



no jesli dlaciebie tak jest to OK ale dodaj ze to twoje zdanie a nie stawiasz to za fakt bo tak niejest !
pod wzgledem technicznym ta gra przegrywa z burnoutem i koniec !!

Jeśli chodzi o wizualia to tu nie ma mojego, czy twojego zdania.. podobać, albo nie może się design, ale jeśli chodzi o jakość tekstur, ilość trójkątów, itd to tu niestety wszystko widać jak na dłoni.. dlatego jeśli ktoś mówi, że Burnout jest ładniejszy od RSC2 to mówie lol.. te gry są zupełnie inne to fakt, w Burnoucie jest sporo samochodów na trasie itd.. nie zmienia to jednak faktu, że samochód z RSC2 wygląda ładniej i, że otoczenie jest ładniejsze(trawa w 3d w rsc2 to coś, czego nie ma żadna gra na ps2 ;f).. rozumiem, że to, która gra jest lepsza dla ciebie to już kwestia gustu, ale jeśli chodzi o wizualia to nie ma bata.. tak, jak riddick jest ładniejszy od halo, a renderek z kz od pdz, tak rsc2 jest ładniejsze od b4.. nie mówie tu o klimacie, czy designie.. mówie tu o samych wizualiach..

to tak jak bys porownywal Predatora z Czlowiekiem i twierdzil ze czlowiek jest ladniejszy leprzy bo tobie sie bardziej podoba , ale zapewniam ze to predator wygra z czlowiekiem ! i zapewniam ze sa tez osobniki dla ktorych sie predato wyda ladniejszy !

Tylko, że to porówananie jest bez sensu.. tu mówimy właśnie nie o liczbie trójkątów, a o designie.. dla jednego maluch jest ładniejszy od ferrari 360 modena, ale ja cały czas nie o tym mówie..

a gt4 z forza ? oczywiscie znowu stawiasz za pewnik ze forza jest ladniejsza i chodz ciezko jest sie nie zgodzic to niewiem co dlamnei jest wazniejsze czy cudowny klimat , gameplay GT czy troche ladniejsze trasy :|

I znowu cię nie rozumiem :| Forza po prostu jest ładniejszą grą od GT4.. otoczenie jest lepiej wykonane, samochody zresztą też.. zrozum stary, że cały czas mówie o jakości wykonania otoczenia, samochodów, itd.. a trasy nie są 'troche' ładniejsze.. Laguna Seca wygląda zupełnie inaczej w Forzie.. co do klimatu i gameplay'u się nie wypowiem, ale widze, że zdecydowanie stawiasz gt4 na forzą..
  • 0

#77 Gość__* Napisany 28 września 2005 - 18:51

Gość__*
  • Goście
ale zescie Grzybki klotnie zacieli :D

mi tam sie Burnout Revenge,RalliSport Challenge 2 podoba

a co do Project Gotham to porazka :]

i takie moje zdanie
  • 0

#78 Gość__* Napisany 29 września 2005 - 20:38

Gość__*
  • Goście
Jestem świerzo po sesji z BR i gra pokazuje pazury dopiero po jakiejs godzine gry. A to dlatego, że Burnouta 3 katowałem od dnia premiery aż do premiery BR :D. No i te kilka zmian na poczatku mi sie nie spodbało. System rang ujdzie w tłoku ale wprowadza niepotrzebny chaos. No i brak trybu Single race - za to powinien być spory minus :evil:.
No to teraz plusy - poczucie predkości i pędu jest lepsze niż w B3 (ekran się trzesie lekko przy widoku "ze zderzaka" - fenomenalny efekt w praniu ), cieższe fury oraz świetny design tras. Absolutny must have :D

Rotfl.. na siłe wymyślamy ładniejsze gry o_O Po prostu Burnout nie jest najładniejszym racerem i tyle,


Zgadzam się w pełni co i tak nie przeszkadza mi czerpać z Burouta masę przyjemności :D. Przy takich prędkościach i tak nie da się podziwić piękna grafiki. Takie GT4 czy Forza może i wyglądaja ładniej ale takiego kopa jak w Burnoucie w nich nie uświadczyłem :D.
  • 0

#79 AVErsiv Napisany 29 września 2005 - 22:34

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:
ludzie bzdura !! kompletna masakryczna bzdura !! jezeli GT4 albo forza wyglada lepiej niz Burnout Revenge to oddaje wam wszystkie swoje konsole !!
  • 0

#80 Yoori Napisany 30 września 2005 - 10:38

Yoori

    Chłopak Kingi

  • Forumowicze
  • 8 527 Postów:

Gran Turismo 4 i Forza Motorsport razem wzięte wyglądają przy BR jak mokra kura moknąca na deszczu przy Claudii Schiffer w latach świetności!

:mrgreen:
  • 0

#81 PomezZ Napisany 02 października 2005 - 14:18

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 674 Postów:
Dobra po dziesięciu godzinach spędzonych z grą i zaliczeniu jej na 63% mogę się w końcu podzielić pierwszymi wrażeniami.

Ponieważ widzę że dyskusja weszła na kwestię oprawy to parę słów o niej:
Pierwsze wrażenie jest takie że czuję się zmasakrowany, podobnie zresztą jak w przypadku Takedowna. Grafika jest ślicczna, bardzo szczegółowa, całość doprawiona toną efektów, ruch uliczny jest nieporównywalnie większy niż w trójce, czasami można odnieść wrażenie, że w poprzedniej części jeździliśmy po jakiś kompletnych pipidówach z czterema samochodami na krzyż. Samochody rzeczywiście wyglądają lepiej niż poprzednio. Uczucie prędkości jest jeszcze bardziej obłędne, oczy mi prawie wypłynęły.
MImo wszystko nie jest to jakiś wielki skok jakościowy. Jest lepiej niż w Takedownie, ale na kolejny szok to sobie chyba poczekamy aż ta gra wyjdzie na 360tkę.

W kwestii oprawy są jednak dwie rzeczy, które trochę ostudziły mój entuzjazm:
1. Niestety widać skoki animacji przy sporej rozwałce i ma to miejsce znacznie częściej niż poprzednio ( nie wiem jak z tym jaes na Xboksie, na Ps2 zwolnienia występują )

2. Podczas tych kilku godzin gry już trzy razy zdarzyło mi się zostać dosłownie " wypchniętym " z trasy w beskresny ocean tekstur. Dziwna sprawa.- Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem to niech koniecznie napisze.

Dobra jedziemy dalej:
Ścieżka dźwiękowa jest o niebo lepsza niż poprzednio, bardziej różnorodna.
Mnie osobiście ucieszył bardzo brak tego przeklętego didżeja, który poprzednio doprowadzał mnie do szału.

Dźwięki towarzyszące rozgrywce są standardowe. Jedna rzecz, która mi się bardzo spodobała to to, że mocno podbito bass przy zrobieniu takedowna-Masakra, aż boję się pomyśleć jak zabrzmiałoby to na pożądnym zestawie

Trasy są takimi małymi dziełami sztuki. Jeszcze nie trafiłem na żadną słabą, a proszony o wskazanie najlepszj miałbym niemały kłopot.

W zasadzie poza zwolnieniami animacji ta gra ma ttylko jedną wadę: jest za łatwa.
Czasówki w porównaniu z tymi z trójki są prostsze, jedynie przy crashach trzeba czasem mocno nakombinować aby uzyskać żądany wynik.

Nie widzę sensu rozpisywać się an temat gameplayu, temn jest niebotycznie wielki, znacznie lepsze niż poprzednio. Właściwie ta gra jest tym czym powinien być takedown.

To tyle
  • 0

#82 Gość__* Napisany 02 października 2005 - 16:24

Gość__*
  • Goście

2. Podczas tych kilku godzin gry już trzy razy zdarzyło mi się zostać dosłownie " wypchniętym " z trasy w beskresny ocean tekstur. Dziwna sprawa.- Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem to niech koniecznie napisze.


ja tak mialem - raz jechałem i wbilem sie w sciane

albo lecac spadłem na jezdnie i przbilem sie przez nia wpadajac w jakies przestworza


1. Niestety widać skoki animacji przy sporej rozwałce i ma to miejsce znacznie częściej niż poprzednio ( nie wiem jak z tym jaes na Xboksie, na Ps2 zwolnienia występują )


u mnie skoków nie ma :]

( wersja xbox)
  • 0

#83 AVErsiv Napisany 02 października 2005 - 16:42

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:

1. Niestety widać skoki animacji przy sporej rozwałce i ma to miejsce znacznie częściej niż poprzednio ( nie wiem jak z tym jaes na Xboksie, na Ps2 zwolnienia występują )


ja tez gram na Xboxie i neima nic nawet takich tici tici :mrgreen:


2. Podczas tych kilku godzin gry już trzy razy zdarzyło mi się zostać dosłownie " wypchniętym " z trasy w beskresny ocean tekstur. Dziwna sprawa.- Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem to niech koniecznie napisze.



to akurat na Xboxie tez mi sie zdazylo :P


Ścieżka dźwiękowa jest o niebo lepsza niż poprzednio, bardziej różnorodna.


zgadzam sie absolutnie :!: :!:

Trasy są takimi małymi dziełami sztuki.


normalnei jakbys mi to wyjol z ust :roll:
  • 0

#84 Gość__* Napisany 04 października 2005 - 16:02

Gość__*
  • Goście
Co do różnorodności muzy mogę się zgodzić jednak soundtrack z takedown\a bardziej mi podpasowal.
  • 0

#85 xell Napisany 04 października 2005 - 16:25

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 335 Postów:
Problem z Revengem jest taki, że praktycznie w ogóle nie wymaga skilla, poza Burning Lapami (nie grałem online, a pewnie do tego trybu zmiany nadają się najlepiej). Trójka była o wiele trudniejsza, bo każdy samochód był ci wrogiem, a ulice pod prąd były w o wiele większym stopniu naładowane pojazdami. Teraz nawet taki Burnout Lap jest łatwiejszy, bo się jedzie pod prąd cały czas, a minąć trzeba jedynie kilka furek... A ponoć jedynka i dwójka wymagały jeszcze większego skilla niż trójka, więc Revenge pewnie jest superbanałem dla weteranów tamtych gier (dla mnie jest tylko banałem)
  • 0

#86 AVErsiv Napisany 04 października 2005 - 17:57

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:

A ponoć jedynka i dwójka wymagały jeszcze większego skilla niż trójka, więc Revenge pewnie jest superbanałem dla weteranów tamtych gier (dla mnie jest tylko banałem)



co prawda to prawda :mrgreen:
zreszta mi i tak najbardziej podobal sie hardcore z dwojki iladowanie lancuchow !
piekne piekne gdy miales krakse przy 17 burnoucie z zedu to robil sie czliwiek miekki jak makaron .....

to byla adrenalina tego nei bylo ani w 3 ani w 4 ale i tak jakos bardziej mi 4 pasuje niz 3 chodz jest latwiejsza , w sumei nie o poziom trudnosci tu chodzi :mrgreen:
  • 0

#87 Gość__* Napisany 04 października 2005 - 18:21

Gość__*
  • Goście

Trójka była o wiele trudniejsza, bo każdy samochód był ci wrogiem, a ulice pod prąd były w o wiele większym stopniu naładowane pojazdami. Teraz nawet taki Burnout Lap jest łatwiejszy, bo się jedzie pod prąd cały czas, a minąć trzeba jedynie kilka furek...

Rzeczywiście "traffic check" wydaje się być dużym ułatwieniem, ale nie do końca jest to prawda. Czołówki zawsze kończą się tragicznie, a przy lepszych samochodach i większych prędkościach czasami nie wystarcza refleksu żeby uniknąć czołowego dzwonka. Wjechanie w duże pojazdy też powoduje crasha, a autobusy czy ciężarówki potrafią sprytnie chować się za zwykłymi samochodami. Rozochoceni rozwalamy wszystko na drodze, a tu niespodzianka. Dodatkowo fruwajace na boki wraki skutecznie zasłaniają widok, więc przywalenie w takiego busa nie jest takie rzadkie. Dodatkowo niebezpieczeństwo stanowią też samochody jadące w poprzek.
Dodatkowo spychanie przeciwników na inne pojazdy nie przynosi już spodziewanych efektów, więc i uzyskanie takedowna nie jest tak idealnie łatwe.
Reasumując. "Traffic check" jest ułatwieniem, ale powoduje innego rodzaju utrudnienia, co balansuje trudność rozgrywki. Owszem uzyskanie bronzu, czy srebra nie jest nadzwyczaj trudnym wyzwaniem, ale złoto w dalszych etapach (od 7 w górę) nie jest już taką kaszką z mleczkiem. Nie wspominając o "signature takedowns".
  • 0

#88 Gość__* Napisany 04 października 2005 - 21:19

Gość__*
  • Goście
Dzisiaj rozpakowałem swojego BR i po przejsciu 16% targają mą skromną duszą romantyka mieszane uczucia. Miodność jak zwykle nie zawiodła(po prostu nie mogła). Co do grafiki to z perspektywy pedzacego auta wyglada miodzio, czasem tylko jak w czasie kraksy przyjrzec sie poboczom to mozna spostrzec ze miejscami tekstury nie sa najwyzszej rozdzielczosci(narazie gralem tylko na 50Hz). Muzyka jak narazie stanowczo na minus wzgledem B3, chociaz pewnie za pare dni bede to musial odszczekac :) I wszystko bylo by git gdyby nie niektore "usprawnienia". O ile traffic check jest w miare zabawną alternatywą dla trojkowych stluczek ze wszystkim oprocz aut wroga, to reszta mnie juz nie bawi. Najgorszy jest licznik czasu w Road Rage. Poki gram w World Tour to moze nie bedzie to tak upierdliwe, ale glownym atutem i powodem zywotnosci B3 byl dla mnie wlasnie ten tryb. Bicie rekordow takedownow na single race to przynajmniej 30 pare godzin wiecej rezydowania plyty z B3 w napedzie mojego ps2. A ten licznik czasu w Revenge...k--wa, co to ma byc ja sie pytam!? Przejechalem narazie 3 RR i dalej nie czapie jak sie napelnia to gowno... Dalej, tryb traffic attack to zabawa na jakies 2 godziny max. Srednio bawi szczegolnie jak sie robi n-te okrazenie, a licznik nie zchodzi z 20 sekund. Inna drazniaca zecza sa rangi. Teraz nie wystarczy zdobyc zlotego medalu w danym przejezdzie, o nie. Panowie z EA postanowili sztucznie wydluzyc zywotnosc swojego produktu i wsadzili jakby na sile system gwiazdek. To moim zdaniem niepotrzebne przegiecie, szczegolnie zem czlek ambitny i nie odpuszcze ani jednej gwiazdeczki 8) Co do bledow to raz zdazylo mi sie zapasc pod asfalt, troche smuci fakt ze nastepca niezawodnego Takedowna dopuszcza sie takich gaf :( Szłyszalem ze w Legends na PSP takie akcje sa nagminne, wniosek z tego taki ze chyba EA nie dokonca sie postaralo... I to by bylo na tyle moich wstepnych spostrzezen, sporo zeczy przyjdzie mi pewnie sprostowac, a taraz spadam grac :D
  • 0

#89 PomezZ Napisany 05 października 2005 - 08:48

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 674 Postów:

Trójka była o wiele trudniejsza, bo każdy samochód był ci wrogiem, a ulice pod prąd były w o wiele większym stopniu naładowane pojazdami. Teraz nawet taki Burnout Lap jest łatwiejszy, bo się jedzie pod prąd cały czas, a minąć trzeba jedynie kilka furek...


No tu się z tobą nie zgodzę ponieważ o ile w czasówkach rzeczywiście jest mniej aut jadących z przeciwnego kierunku, tak w wyścigach, wdalszych rangach jazda pod prąd zakrawa o samobójstwo ( szczególnie Eternal City- pierwsza trasa z tej gry którą znienawidziłem :lol: )

Dalej, tryb traffic attack to zabawa na jakies 2 godziny max. Srednio bawi szczegolnie jak sie robi n-te okrazenie, a licznik nie zchodzi z 20 sekund.


Traffic check jest łatwy z początku. W dalszych rangach
trzeba już czasem kombinować i tak jak zauważył CriseS
w amoku często zaliczasz dzwona z jakimś autobusem albo ciężarówką.
Nie zmienia to faktu że TC nie jest zbyt wymagający i góra 3 podejścia dają
*****.

I jeszcze jedna mała refleksja. Crashe są najsłabszym elementem tej gry.
One to dopiero nie wymagają skilla. Przedwczoraj nie mogłem wykonać jednego zadania
na 5x*. Męczyłem się jak jasna cholera. Wczoraj przyszedł kumpel któremu nawet Perfect Start nie wychodzi, cztery podejścia i po bólu. ( Swoją drogą takie akcje potrafią dobić człowieka ).
W sumie często zdobywa się tutaj złoto przez czytsty przypadek, nie podoba mi się to.
  • 0

#90 AVErsiv Napisany 05 października 2005 - 10:19

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:

I jeszcze jedna mała refleksja. Crashe są najsłabszym elementem tej gry.
One to dopiero nie wymagają skilla. Przedwczoraj nie mogłem wykonać jednego zadania
na 5x*. Męczyłem się jak jasna cholera. Wczoraj przyszedł kumpel któremu nawet Perfect Start nie wychodzi, cztery podejścia i po bólu. ( Swoją drogą takie akcje potrafią dobić człowieka ).
W sumie często zdobywa się tutaj złoto przez czytsty przypadek, nie podoba mi się to.



tak ? a to ja ci powiem ze w bodajze 9 tym takim szesciokaciku mialem crasha i ciagalem go juz od pol godziny na ***** i zawsze ciut ciut braklo .
i przylazl moj kumpel ( sasiad ) co to wogole pierwszy raz w zyciu widzial burnouta , ogolnie w nic niegra i niewiedzial nic , a wiedz siadl wzial pada wystartowal ( predkosc powalaaca bo powiedzialem mu co i jak ale i tak mu guwno wyszlo ) iiiii
i kurde za pierwszym razem niedosc ze zdobyl zloto to jeszcze dostal nagrode za super punktacje :cry:
ale moim zdaniem ten elemet losowy w crashu jest swietny !
w 3 byla kicha bo aby zebrac te x4 bez ktoreych nigdy nic nie wychodzilo to trzeba bylo miec skila i wykuc ulozenie pojazdow na pamiec, tutaj sie tego tak nie czuje
  • 0