Lost Odyssey
#31 Napisany 22 grudnia 2005 - 19:09
#32 Gość__* Napisany 22 grudnia 2005 - 19:39
Chyba się zakochałam, jaka ta gra śliczna... @@Jeden mały skanik. Klik .
Dajcie znać, jak znajdziecie ten obrazek w przyzwoitej rozdzielczości - chcę sobie na pulpit wrzucić ^^.
#33 Napisany 22 grudnia 2005 - 19:49
#34 Gość__* Napisany 23 grudnia 2005 - 21:08
Artworki są przepiękne ale jeśli ten długowłosy gościu o wyglądzie kobiety, ze szminką na ustach i tuszem na rzęsach ma być głównym bohaterem to ja dziękuję i poczekam na nowe FF, tam przynajmniej taki wygląd usprawiedliwia styl mangowy.
No wiesz, mi akurat nie wydał się ani trochę homoseksualnym transwestyciarskim bishonenem. Bohater jakoś pasuje mi do tej stylistyki, ale....może ja jestem inny @@'
#35 Gość__* Napisany 23 grudnia 2005 - 21:25
#36 Napisany 23 grudnia 2005 - 22:16
Artworki są przepiękne ale jeśli ten długowłosy gościu o wyglądzie kobiety, ze szminką na ustach i tuszem na rzęsach ma być głównym bohaterem to ja dziękuję i poczekam na nowe FF, tam przynajmniej taki wygląd usprawiedliwia styl mangowy.
No nie wiem, zważywszy na fakt, że Inoue Takehiko, czyli Chara Designer w Lost Odyssey, jest bardzo profesjonalnym rysownikiem mangi (sprawdźcie sobie choćby jego "Vagabond". Można go u nas kupić). Rzekłbym nawet, że przez to "Lost Odyssey" jest bardziej mangowe niż załóżmy FFX, czy FFXII. Poza tym to też nie tak, jakby manga miała jakieś konwencje ... ale mniejsza o to .
"Lost Odyssey" zapowiada się na coś naprawdę wielkiego. Im więcej widzę na jej temat, tym bardziej zaczynam się zastanawiać, czy nie odkładać kasy na X'a 360. Nie dość, że jest to gra tworzona przez gości z dawnego Square(muzę komponuje Nobuo !), to jeszcze design'em zajął się taki mistrz, jak Inoue(a nie jakiś tam Nomura ).
#37 Gość__* Napisany 24 grudnia 2005 - 01:01
#38 Gość__* Napisany 24 grudnia 2005 - 15:25
#39 Gość__* Napisany 07 kwietnia 2006 - 13:02
ŹRÓDŁO
Na IGNie można zobaczyć kilka obrazków z gry - ech, ten główny bohater... Ciekawy design - niby ładny, ale... odrzucający : /
#40 Napisany 07 kwietnia 2006 - 13:21
By the way
http://img2.kult-mag... ... 7569_2.jpg - kolorowane szkice dwójki bohaterów.
http://www.geocities... ... mpic01.gif
Mogliby jednak wreszcie dać więcej trailer'ów... Jak na razie, są chyba tylko dwa...
Edit:
Na trailerze nr 2, Kaim wygląda naprawdę chłodnie. Robi kapitalne wrażenie. Tylko na tym CG i tym szkicu wyszedł, jak cieć .
#41 Gość__* Napisany 07 kwietnia 2006 - 13:43
Inna sprawa, że fabuła (a raczej jej szkic), jaką do tej pory zaprezentowano pozwala na nadzieje, że postać ta będzie tragiczna i ciekawa. Jeśli fabułą tej gry będzie naprawdę dobra, to nikt nie zwróci uwagi na wygląd... Jak mu tam? Kaima?
Obejrzałam, poza tym, filmik z IGNu - o ile wygląd postaci nie zachwyca, o tyle otoczenie uważam za wspaniałe.
#42 Napisany 07 kwietnia 2006 - 13:51
Obejrzałam, poza tym, filmik z IGNu - o ile wygląd postaci nie zachwyca, o tyle otoczenie uważam za wspaniałe.
Mnie akurat chodziło o inny filmik, choć ten też jest dobry . Mnie osobiście wygląd postaci zachwyca - zawsze chciałem zobaczyć design takiego mistrza, jak Inoue, w jakiejś grze .
Hmm... tylko kiedy pokażą więcej bohaterów? Jak na razie właściwie tylko Kaim i ta niebieskowłosa (jeszcze jakieś tam szkice przewijają się w tle...).
Jeśli ta gra, będzie tak rewelacyjna, jak ją zapowiadają, to zacznę odkładać kasę na nowego X'a 8) .
#43 Gość__* Napisany 02 maja 2006 - 16:36
#44 Napisany 04 maja 2006 - 23:51
#45 Gość__* Napisany 25 czerwca 2006 - 21:46
#46 Napisany 13 września 2006 - 16:55
Na TGS dostępne będzie grywalne demko
a to chyba słabej jakości skan z gry
#47 Napisany 13 września 2006 - 16:58
Famitsu this week has a scoop on the Lost Odyssey which has recently been completed. They also interviewed Sakaguchi about the game which provides some pretty interesting details.
Highlights from the Sakaguchi interview in Famitsu:
- 30 fps (dark10x cry cry)
- In the opening movie for Lost Odyssey you can seamlessly input commands for the battle scene.
- Combat is not action driven but command menu driven.
- The playable demo lasts for 40-60 minutes.
- The final game will have even higher quality than the demo.
- The modeling for the movies are almost identical to the realtime models.
- Inoue (the character designer) is personally checking all the models.
- The demo's battles will just the most basic part of the system. The more indepth systems will be excluded.
- The character growth systems and so on will be in the final game only.
- Surviving enemies inherit the powers of those who are killed.
- Since the main character cannot die either there will not be a possibility of game over.
- The final game will use a physics engine.
- The final text message on the playable demo was written by Shigematsu (scenario writer for the various short stories that make up the game).
- Lost Odyssey will be playable at TGS, with the demo disc being released with Famitsu in early November.
- Lost Odyssey will be out in 2007.
A miałem nadzieje w związku z tą grą.
#48 Napisany 13 września 2006 - 17:05
Wszystko brzmi bardzo ciekawie, nie mogę się doczekać
Mnie walki turowe nie martwią a nawet cieszą
#49 Napisany 13 września 2006 - 17:07
#50 Napisany 13 września 2006 - 17:07
#51 Napisany 13 września 2006 - 17:13
Z tych wieści, które dał Xellos chyba najbardziej cieszy mnie to
Inoue (the character designer) is personally checking all the models.
Więc pod tym względem nie powinno być żadnej lipy (czytam właśnie komiks Inoue i stwierdzam, iż ten gość jest geniuszem).
#52 Napisany 13 września 2006 - 17:16
A czego oczekiwałes ??Ale menu-driven oznacza takie, jak np. w FF7 (zresztą widać to po screenie), czyli najgorszy możliwy system w grach.
Zreszta tak sie składa, ze najlepsze RPG miały własnie takie systemy.
#53 Napisany 13 września 2006 - 17:24
Czegokolwiek, byle nie tego.A czego oczekiwałes ??
#54 Napisany 13 września 2006 - 17:32
Ale co oznacza "cokolwiek" ??Czegokolwiek, byle nie tego.A czego oczekiwałes ??
Chciałes action RPG ( jak Star Ocean), może coś z Ameryki ( D&D).....duzego wyboru nie ma
#55 Napisany 13 września 2006 - 17:33
#56 Napisany 13 września 2006 - 17:34
Baldur's Gate i podobne to tylko adaptacja systemu D&D na gry komputerowe. Można go zaadoptować inaczej (KotOR) albo zupełnie turowo.produkty na Infinity Engine na ten przykład
#57 Napisany 13 września 2006 - 17:44
#58 Napisany 13 września 2006 - 17:46
Shenmue jako czystego RPG bym nie klasyfikował (LO mialo być jRPG nie zapominajmu o tym), JE ma bardzo mało elementów RPG (jak Shenmue), ale jesli miałbym klasyfikowac to własnie action RPG, LO z heksami jak w FFT IMO wygladał by kiepsko, a tego sie nie da uniknac w tego tupu grach, D&D moze po odpowiednich zmianach byłby ok, ale gre robia Japonczycy, nie wiadomo czy by sie odnalezli w tym. IMO, LO ma system który najlepiej sie sprawdza w tego typu grach.Możliwości są nieskończone. Mogło nie być w ogóle walk, mogły być jak w Shenmue czy Jade Empire, mogły być jak D&D, mogły być jak w FF Tactics, mogły być jak... Wszystko tylko nie ten beznadziejny system.
#59 Napisany 13 września 2006 - 17:52
Ale co ma gatunek do rzeczy? Mówimy o systemie walki w końcu.Shenmue jako czystego RPG bym nie klasyfikował
Przeciwnie, Jade Empire jest bardzie role-playing niż wszystkie fajnale razem wzięte.JE ma bardzo mało elementów RPG
Bo?LO z heksami jak w FFT IMO wygladał by kiepsko
Nie, ten system jest beznadziejny i nie sprawdza się w ogóle - jest nudny i odrzuca od grania.LO ma system który najlepiej sie sprawdza w tego typu grach.
Miał być innowacyjnym jRPG.Nie zapominajmy, że LO ma być jRPG.
edit:
Albo Jagged Alliance 2. Albo... są miliony podejść do tego typu gierZupełnie turowo bez nastawienia na myszkę ... czyli tak jak ma być albo FFT
#60 Napisany 13 września 2006 - 18:08
Typowym systemem walki w jRPG jest taki jak w FF7.Ale co ma gatunek do rzeczy? Mówimy o systemie walki w końcu.
JE był RPG, nie jRPG.Przeciwnie, Jade Empire jest bardzie role-playing niż wszystkie fajnale razem wzięte
To Twoja opinia, milionom graczy (w tym mnie) sie podoba.Nie, ten system jest beznadziejny i nie sprawdza się w ogóle - jest nudny i odrzuca od grania.
Tego typu czyli jRPG? Nie sądzę, większość ma zbliżony system.Albo Jagged Alliance 2. Albo... są miliony podejść do tego typu gier