Skocz do zawartości

Zdjęcie

Lost Odyssey


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1141 odpowiedzi na ten temat

#31 MaxVarEmreis Napisany 22 grudnia 2005 - 19:09

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Jeden mały skanik. Klik .
  • 0

#32 Gość__* Napisany 22 grudnia 2005 - 19:39

Gość__*
  • Goście

Jeden mały skanik. Klik .

Chyba się zakochałam, jaka ta gra śliczna... @@
Dajcie znać, jak znajdziecie ten obrazek w przyzwoitej rozdzielczości - chcę sobie na pulpit wrzucić ^^.
  • 0

#33 Danteusz Napisany 22 grudnia 2005 - 19:49

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
Artworki są przepiękne ale jeśli ten długowłosy gościu o wyglądzie kobiety, ze szminką na ustach i tuszem na rzęsach ma być głównym bohaterem to ja dziękuję i poczekam na nowe FF, tam przynajmniej taki wygląd usprawiedliwia styl mangowy.
  • 0

#34 Gość__* Napisany 23 grudnia 2005 - 21:08

Gość__*
  • Goście

Artworki są przepiękne ale jeśli ten długowłosy gościu o wyglądzie kobiety, ze szminką na ustach i tuszem na rzęsach ma być głównym bohaterem to ja dziękuję i poczekam na nowe FF, tam przynajmniej taki wygląd usprawiedliwia styl mangowy.


No wiesz, mi akurat nie wydał się ani trochę homoseksualnym transwestyciarskim bishonenem. Bohater jakoś pasuje mi do tej stylistyki, ale....może ja jestem inny @@'
  • 0

#35 Gość__* Napisany 23 grudnia 2005 - 21:25

Gość__*
  • Goście
Sorki, ale żeby zostać bishonenem, to ten koleś musiałby sobie niezły lifting fejsa zrobić. Ma wyraz twarzy Mietka z Kaloszewic Dolnych, co to jego najwiekszą pasją życiową jest dojenie krowy o poranku ;p
  • 0

#36 Kyo Napisany 23 grudnia 2005 - 22:16

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 503 Postów:
Ja również jakoś nie dostrzegam w nim bishonen'a. Zwłaszcza w porównaniu z głównym bohaterem FFXII :wink:

Artworki są przepiękne ale jeśli ten długowłosy gościu o wyglądzie kobiety, ze szminką na ustach i tuszem na rzęsach ma być głównym bohaterem to ja dziękuję i poczekam na nowe FF, tam przynajmniej taki wygląd usprawiedliwia styl mangowy.


No nie wiem, zważywszy na fakt, że Inoue Takehiko, czyli Chara Designer w Lost Odyssey, jest bardzo profesjonalnym rysownikiem mangi :wink: (sprawdźcie sobie choćby jego "Vagabond". Można go u nas kupić). Rzekłbym nawet, że przez to "Lost Odyssey" jest bardziej mangowe niż załóżmy FFX, czy FFXII. Poza tym to też nie tak, jakby manga miała jakieś konwencje ... ale mniejsza o to :wink: .

"Lost Odyssey" zapowiada się na coś naprawdę wielkiego. Im więcej widzę na jej temat, tym bardziej zaczynam się zastanawiać, czy nie odkładać kasy na X'a 360. Nie dość, że jest to gra tworzona przez gości z dawnego Square(muzę komponuje Nobuo :mrgreen: !), to jeszcze design'em zajął się taki mistrz, jak Inoue(a nie jakiś tam Nomura :P ).
  • 0

#37 Gość__* Napisany 24 grudnia 2005 - 01:01

Gość__*
  • Goście
Nie mam nic do designerskich talentów Nomury. Szkoda, że ze wszystkim innym jest już wyraźnie gorzej ;p
  • 0

#38 Gość__* Napisany 24 grudnia 2005 - 15:25

Gość__*
  • Goście
Bohater gry mnie odrzuca :wink: Ale w sumie gra prezentuje się pięknie.
  • 0

#39 Gość__* Napisany 07 kwietnia 2006 - 13:02

Gość__*
  • Goście
Premiera LO została przesunięta na rok 2007. Mist Walker ma wypuścić demo gry latem bądź na jesień tego roku, które będzie zawierało ok. 20 minut filmiku otwierającego o_O (demo of the game in the summer or fall, which will feature about 20 minutes of the opening sequence). Za to prace nad Blue Dragonem idą pełną parą, a Sakaguchi już zapowiada kolejną grę na Xbox'a 360 - Cry On, która będzie action RPG.

ŹRÓDŁO

Na IGNie można zobaczyć kilka obrazków z gry - ech, ten główny bohater... Ciekawy design - niby ładny, ale... odrzucający : /
  • 0

#40 Kyo Napisany 07 kwietnia 2006 - 13:21

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 503 Postów:
Z tym głównym bohaterem - Kaim'em Argonar'em - jest tak, że ma po prostu zbyt przylizaną fryzurę :P . No i te baczki :? ... Niemniej, bohaterem może być ciekawym. Wyraz twarzy ma bardzo poważny, więc raczej nie będzie jakimś nazbyt wesolutkim chłopkiem, czy zakompleksionym bucem :P :P :P

By the way

http://img2.kult-mag... ... 7569_2.jpg - kolorowane szkice dwójki bohaterów.

http://www.geocities... ... mpic01.gif

Mogliby jednak wreszcie dać więcej trailer'ów... Jak na razie, są chyba tylko dwa...

Edit:

Na trailerze nr 2, Kaim wygląda naprawdę chłodnie. Robi kapitalne wrażenie. Tylko na tym CG i tym szkicu wyszedł, jak cieć :P .
  • 0

#41 Gość__* Napisany 07 kwietnia 2006 - 13:43

Gość__*
  • Goście
No nie wiem, może i chodzi o fryzurę i te baczki? O ile wcześniej ten bohater za bardzo mi się nie podobał, o tyle teraz odrzuca mnie... Zbyt pociągła twarz, ulizane włosy, okropne baki, oczy bez wyrazu... W ogóle nie za bardzo podoba mi się chara-design w tej grze - na szkicach wygląda ładnie, w grze prezentuje się już średnio.

Inna sprawa, że fabuła (a raczej jej szkic), jaką do tej pory zaprezentowano pozwala na nadzieje, że postać ta będzie tragiczna i ciekawa. Jeśli fabułą tej gry będzie naprawdę dobra, to nikt nie zwróci uwagi na wygląd... Jak mu tam? Kaima?

Obejrzałam, poza tym, filmik z IGNu - o ile wygląd postaci nie zachwyca, o tyle otoczenie uważam za wspaniałe.
  • 0

#42 Kyo Napisany 07 kwietnia 2006 - 13:51

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 503 Postów:

Obejrzałam, poza tym, filmik z IGNu - o ile wygląd postaci nie zachwyca, o tyle otoczenie uważam za wspaniałe.


Mnie akurat chodziło o inny filmik, choć ten też jest dobry :P . Mnie osobiście wygląd postaci zachwyca - zawsze chciałem zobaczyć design takiego mistrza, jak Inoue, w jakiejś grze :) .

Hmm... tylko kiedy pokażą więcej bohaterów? Jak na razie właściwie tylko Kaim i ta niebieskowłosa (jeszcze jakieś tam szkice przewijają się w tle...).

Jeśli ta gra, będzie tak rewelacyjna, jak ją zapowiadają, to zacznę odkładać kasę na nowego X'a 8) .
  • 0

#43 Gość__* Napisany 02 maja 2006 - 16:36

Gość__*
  • Goście
bOSSSSSSSHHHEEEEEEEE ta gra ma potencjał najwiekszy od czasu RPGów z PSXa .... jezeli fabułą naprawde zaskoczy i do tego bedzie chocby ociupinke nieliniowy, przy spełnieniu wszystkich nadzieji jakie narodziły mi się po wszelakich trailerach to zdobędę tego Xa choby spod ziemi :ninjadance: :ninjadance: :ninjadance: :ninjadance: :ninjadance: :ninjadance: :ninjadance: :ninjadance: :ninjadance: :ninjadance:
  • 0

#44 Mani Napisany 04 maja 2006 - 23:51

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
Ponoć na E3 ma być trailer z Gameplay'a Lost Odyssey jak i Blue Dragon.Czekam.
  • 0

#45 Gość__* Napisany 25 czerwca 2006 - 21:46

Gość__*
  • Goście
wie ktoś gdzie zdobyc kawałek muzyczny z trailera owej gry?? bo ta zapowiada siecoraz lepiej - im wiecej firm pokroju Mistwalker tym lepiej widze przyszłosc tego gatunku ^^
  • 0

#46 BeSOS Napisany 13 września 2006 - 16:55

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
http://www.jeux-fran... ... -2006.html

Na TGS dostępne będzie grywalne demko :jeee:

Dodany obrazek

a to chyba słabej jakości skan z gry :hmmm:
  • 0

#47 xell Napisany 13 września 2006 - 16:58

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:

Famitsu this week has a scoop on the Lost Odyssey which has recently been completed. They also interviewed Sakaguchi about the game which provides some pretty interesting details.

Highlights from the Sakaguchi interview in Famitsu:

- 30 fps (dark10x cry cry)
- In the opening movie for Lost Odyssey you can seamlessly input commands for the battle scene.
- Combat is not action driven but command menu driven.
- The playable demo lasts for 40-60 minutes.
- The final game will have even higher quality than the demo.
- The modeling for the movies are almost identical to the realtime models.
- Inoue (the character designer) is personally checking all the models.
- The demo's battles will just the most basic part of the system. The more indepth systems will be excluded.
- The character growth systems and so on will be in the final game only.
- Surviving enemies inherit the powers of those who are killed.
- Since the main character cannot die either there will not be a possibility of game over.
- The final game will use a physics engine.
- The final text message on the playable demo was written by Shigematsu (scenario writer for the various short stories that make up the game).
- Lost Odyssey will be playable at TGS, with the demo disc being released with Famitsu in early November.
- Lost Odyssey will be out in 2007.


:(

A miałem nadzieje w związku z tą grą.:/
  • 0

#48 BeSOS Napisany 13 września 2006 - 17:05

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Hmmm, czyli jest szansa na demko Marketplace'owe ;)

Wszystko brzmi bardzo ciekawie, nie mogę się doczekać

Mnie walki turowe nie martwią a nawet cieszą :)
  • 0

#49 xell Napisany 13 września 2006 - 17:07

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:
Ale menu-driven oznacza takie, jak np. w FF7 (zresztą widać to po screenie), czyli najgorszy możliwy system w grach. :/
  • 0

#50 Scorpio Napisany 13 września 2006 - 17:07

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
xell - przecież ta gra miała być (i jest RPG). Akcji ala Ninja Gaiden czy Otogi chociażby od początku sie nie spodziewałem. A że jest to jRPG takie rozwiązanie było pewne na 80% ... a że Mizaguchi to już 90%
  • 0

#51 Kyo Napisany 13 września 2006 - 17:13

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 503 Postów:
Wreszcie pojawi się jakieś info :) . Jestem bardzo pozytywnie do tej gry nastawiony. Hell, kupiłbym dla niej nowego X'a (i pewnie tak zrobię), o ile okaże się być świetna.

Z tych wieści, które dał Xellos chyba najbardziej cieszy mnie to

Inoue (the character designer) is personally checking all the models.


Więc pod tym względem nie powinno być żadnej lipy :ninjadance: (czytam właśnie komiks Inoue i stwierdzam, iż ten gość jest geniuszem).
  • 0

#52 MaxVarEmreis Napisany 13 września 2006 - 17:16

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Ale menu-driven oznacza takie, jak np. w FF7 (zresztą widać to po screenie), czyli najgorszy możliwy system w grach. :/

A czego oczekiwałes ??

Zreszta tak sie składa, ze najlepsze RPG miały własnie takie systemy.
  • 0

#53 xell Napisany 13 września 2006 - 17:24

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:

A czego oczekiwałes ??

Czegokolwiek, byle nie tego.:/
  • 0

#54 MaxVarEmreis Napisany 13 września 2006 - 17:32

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

A czego oczekiwałes ??

Czegokolwiek, byle nie tego.:/

Ale co oznacza "cokolwiek" ?? :)
Chciałes action RPG ( jak Star Ocean), może coś z Ameryki ( D&D).....duzego wyboru nie ma :)
  • 0

#55 Scorpio Napisany 13 września 2006 - 17:33

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Hmm ... a rozwiązania ala D&D (produkty na Infinity Engine na ten przykład) przystosowane są do myszki bardziej. Wybór był raczej jeden :)
  • 0

#56 xell Napisany 13 września 2006 - 17:34

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:
Możliwości są nieskończone. Mogło nie być w ogóle walk, mogły być jak w Shenmue czy Jade Empire, mogły być jak D&D, mogły być jak w FF Tactics, mogły być jak... Wszystko tylko nie ten beznadziejny system. :ninja:

produkty na Infinity Engine na ten przykład

Baldur's Gate i podobne to tylko adaptacja systemu D&D na gry komputerowe. Można go zaadoptować inaczej (KotOR) albo zupełnie turowo.
  • 0

#57 Scorpio Napisany 13 września 2006 - 17:44

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Zupełnie turowo bez nastawienia na myszkę ... czyli tak jak ma być albo FFT :) Nie zapominajmy, że LO ma być jRPG. Stąd wzorców szukajmy w jRPG. A tam zwykle są znane menusy.
  • 0

#58 MaxVarEmreis Napisany 13 września 2006 - 17:46

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Możliwości są nieskończone. Mogło nie być w ogóle walk, mogły być jak w Shenmue czy Jade Empire, mogły być jak D&D, mogły być jak w FF Tactics, mogły być jak... Wszystko tylko nie ten beznadziejny system. :ninja:

Shenmue jako czystego RPG bym nie klasyfikował (LO mialo być jRPG nie zapominajmu o tym), JE ma bardzo mało elementów RPG (jak Shenmue), ale jesli miałbym klasyfikowac to własnie action RPG, LO z heksami jak w FFT IMO wygladał by kiepsko, a tego sie nie da uniknac w tego tupu grach, D&D moze po odpowiednich zmianach byłby ok, ale gre robia Japonczycy, nie wiadomo czy by sie odnalezli w tym. IMO, LO ma system który najlepiej sie sprawdza w tego typu grach.
  • 0

#59 xell Napisany 13 września 2006 - 17:52

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:

Shenmue jako czystego RPG bym nie klasyfikował

Ale co ma gatunek do rzeczy? Mówimy o systemie walki w końcu.

JE ma bardzo mało elementów RPG

Przeciwnie, Jade Empire jest bardzie role-playing niż wszystkie fajnale razem wzięte. :ninja:

LO z heksami jak w FFT IMO wygladał by kiepsko

Bo? :ninja:

LO ma system który najlepiej sie sprawdza w tego typu grach.

Nie, ten system jest beznadziejny i nie sprawdza się w ogóle - jest nudny i odrzuca od grania.

Nie zapominajmy, że LO ma być jRPG.

Miał być innowacyjnym jRPG.
edit:

Zupełnie turowo bez nastawienia na myszkę ... czyli tak jak ma być albo FFT

Albo Jagged Alliance 2. Albo... są miliony podejść do tego typu gier
  • 0

#60 Danteusz Napisany 13 września 2006 - 18:08

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:

Ale co ma gatunek do rzeczy? Mówimy o systemie walki w końcu.

Typowym systemem walki w jRPG jest taki jak w FF7.

Przeciwnie, Jade Empire jest bardzie role-playing niż wszystkie fajnale razem wzięte

JE był RPG, nie jRPG.

Nie, ten system jest beznadziejny i nie sprawdza się w ogóle - jest nudny i odrzuca od grania.

To Twoja opinia, milionom graczy (w tym mnie) sie podoba.

Albo Jagged Alliance 2. Albo... są miliony podejść do tego typu gier

Tego typu czyli jRPG? Nie sądzę, większość ma zbliżony system.
  • 0