Wersja PC odpalona na high-endowych maszynach wygląda ciut lepiej (na 360 tekstury odległych terenów są wg autora na IGN bardzo niskiej rozdzielczości, co stanowi tą różnicę). Cóż, to pewnie nie jest ostateczny build, skoro jeszcze nie ma daty premiery, więc może to poprawią.
To nie jest tak, że developerzy na 2 dni przed imprezą na której prezentują swój produkt kompilują kod, wypalają go na płytce i dają ekipom dziennikarzy do testów
Taki kod ma
zawsze parę miesięcy chociażby dlatego, żeby był stabilny, nie wykrzaczał się do systemu, nie chodził w 12 klatkach/s i nie prezentował bugów dużych jak pomidory... Dlatego spoxik - te tekstury to prawdopodobnie placeholdery (zapchajdziury). Być może wstawione aby nie zoptymalizowana jeszcze do końca gra nie cięła się co chwilę.
Poza tym - na IGN piszą, że wersja PC wygląda ciut lepiej i ciut szybciej chodzi, zaś Gamespot pisze... że wg nich wersja na 360 pracuje nieco gładziej od PC
Więc chill, do premiery za jakiś miesiąc (oby) się zagoi
//EDIT: Po obejrzeniu
filmu z IGN... O co im chodzi?
Dla mnie bomba! NIC się nie dorysowuje, piękne żywe tereny, świetne animacje (walka dwóch paladynów i wstrząsy po przyjęciu miecza na tarczę - cud miód! Twarze i mimika!), rag dolle (kościotrup złapany w pułapkę sprężynową rox
)... Ach, będzie super...