Metroid Prime 3: Corruption
#1 Gość__* Napisany 16 maja 2005 - 11:02
#2 Napisany 16 maja 2005 - 11:45
#3 Gość__* Napisany 16 maja 2005 - 13:52
#4 Napisany 16 maja 2005 - 16:08
#5 Napisany 16 maja 2005 - 16:20
#6 Napisany 16 maja 2005 - 19:24
Od czasu ukończenia prac na MP2 Echoes minęło więcej niż pół roku, a można założyć że projekty mieli juz wczesniej, wiec moze spodziewac sie na premiere. Nintendo wyraznie zaznaczylo ze drugi raz nie popelni bledu slabych launch titles. Jako ze Zeldy nie zobaczymy, stawiam na nowego Mario (ktory robi sie juz 3 lata, do startu konsoli bedzie juz 4) ktory zamiecie wszystko, a obok niego Metroid Prime 3! To tylko te najwazniejsze od Ninny. A co potem? Potem bedzie najwyzszy czas na nowy projekt od Retro. Chce zobaczyc jak sobie ci geniusze poradza w innym gatunku.
PS. Właściwie chcialbym nowa gre Retro juz na launch, ale ze wzgledow marketingowych bedzie to pewnie MP3.
#7 Napisany 16 maja 2005 - 19:28
#8 Napisany 16 maja 2005 - 19:33
PS. Właściwie chcialbym nowa gre Retro juz na launch, ale ze wzgledow marketingowych bedzie to pewnie MP3.
me too Juz zresztą kiedyś o tym pisałem. Retro to geniusze, godnie zastąpili Rare /choć gier malutko wydali/ i jestem pewien, ze w innych gatunkach tez by sie sprawdzili. Mi się marzy jakiś shooter FPP- z dużą ilością giwer, boskimi levelami /w to nie watpię, sądzac po grafie w MP /, rozbudowaną fabuła i dopieszczonym on-line. W końcu w FPP są już obeznani, wiec takie coś by na 100% się udało.
No, ale temat o MP3
#9 Napisany 16 maja 2005 - 19:37
#10 Napisany 16 maja 2005 - 20:08
#11 Napisany 16 maja 2005 - 20:15
Aaaa. Litości, tylko niech nie robią z Metroida jakiegoś Halo. Może jeszcze wywalić skanowanie, kulkę, visiory i zbyt trudnych bossów, żeby trafić do masowego odbiorcy? Online onlinem, multiplayer multiplayerem, ale pewne gry po prostu powinny zostać singleplayerowe. Wyścigi, nawalanki, strzelaniny OK. Ale przygodówki, czy platformery? A Metroid jest bardziej takim przygodowym platformerem, niż strzelaniną.
dokładnie- Metroid to nie materiał na strzelaninę. Niech sie retro weźmie za jakiegoś FPS-a i wtedy on-line powitam z otwartymi ramionami. Ale Metroid + online=profanacja 8) Już abstrahując od multi w Metroidzie 2, którego nawet nie sprawdziłem- niektóre gry powinny pozostac stricte offline
#12 Napisany 17 maja 2005 - 20:19
#13 Napisany 17 maja 2005 - 20:21
#14 Gość__* Napisany 21 maja 2005 - 07:30
Ja trzeciego Metroid jako startowego tytułu bym nie chciał. Wolę poczekać rok, ale żeby retro zrobiło drugiego PRIME, a nie następnego Echoes (chodzi mi o zaskoczenie). Na start niech poleci jakiś konkretny wypasiony marian, smash bros i coś tam jeszcze.
#15 Napisany 21 maja 2005 - 12:40
Sorry, źle się wyraziłem. Chodziło mi o to, ze wieksześć osób zyje next genami. Jeden duzy kwantyfikator zamiast małego, i od razu sie wszystko zmienia Ja na starcie, nie chcę Metroid prime 3. Chcę Metroid "Coś" 1.Gruby nie pisz wszyscy. Ja jeszcze nie żyję next genami. Spokojnie poczekam do premiery, w między czasię kupując kolejne gry na gacka. Potem odczekam z pół roku, aż wyjdzie kilka gier, bo moment gdy siedze na stronie jakiegoś sklepu i nie wiem którą grę wybrać jest zaczepisty .
Ja trzeciego Metroid jako startowego tytułu bym nie chciał. Wolę poczekać rok, ale żeby retro zrobiło drugiego PRIME, a nie następnego Echoes (chodzi mi o zaskoczenie). Na start niech poleci jakiś konkretny wypasiony marian, smash bros i coś tam jeszcze.
#16 Gość__* Napisany 30 maja 2005 - 15:35
#17 Gość__* Napisany 30 maja 2005 - 20:48
Zawsze marzyłeś o karierze w branży gier video? Metroid Prime to jeden z Twoich ulubionych tytułów? Mamy dla Ciebie ciekawe informacje!
Retro Studios szuka bowiem pracowników, którzy wesprą produkcję Metroid Prime 3! Ot pełna lista poszukiwanych pracowników wraz z numerami ofert:
Storyboard Artist
Retro Studios Austin, TX, US 03/31/05
Level Designer
Retro Studios Austin, TX, US 03/31/05
Level 3 Game Programmer
Retro Studios Austin, TX, US 03/31/05
Level 1 Game Programmer
Retro Studios Austin, TX, US 03/31/05
Concept Artist
Retro Studios Austin, TX, US 03/31/05
Animator
Retro Studios Austin, TX, US 03/31/05
Piszcie - może to właśnie Wam się poszczęsci! Polak pracujący przy Metroid Prime 3... Ach - marzenie!
#18 Napisany 30 maja 2005 - 21:12
#19 Napisany 30 maja 2005 - 22:07
#20 Gość__* Napisany 31 maja 2005 - 08:48
#21 Napisany 31 maja 2005 - 10:59
Kawałek konferencji N na E3 ten z Meteroidem i dwie fajne foty
#22 Gość__* Napisany 31 maja 2005 - 14:43
Dostałęm informację, że Samus będzie miała zwizualizowaną rozwałkę zbroji. Wyobraźcie sobie: po większej rzeźni lecimi do save pointa bez hełmu i z rozwalonym uniformem w okolicach klaty... A w save poincie tymi laserkami odnawiana byłaby energia, ale strój ciągle podniszczony. Z uszkodzonym suitem szybciej traciłoby się life - naprawa tylko na Gunshipie. Mi się podoba - oczywiście niepotwierdzone
#23 Napisany 31 maja 2005 - 15:19
#24 Napisany 31 maja 2005 - 18:18
#25 Napisany 07 czerwca 2005 - 14:11
#26 Napisany 07 czerwca 2005 - 14:27
Ale IMHo do MP nie pasuje podział na światy Light/Dark, więc mdlę się żeby w 3 tego nie było
IMO nie bedzie. To było coś na wzór Zeldy- każda część ma coś nowego aby była bardziej świeza. W MP3 imo wymyśla jakiś inny patent. Inna sprawa, to, że mi też nie bardzo przypadł ten podział do gustu. Poprostu wolałem przebywac w Light world a etapy w Dark world były jakies takie...no nie wiem- nie czyć w nich było tego geniuszu co w levelach ze słoneczkiem Wiem, że taki był zamysł, ale nie do końca mi sie spodobał.
A co do 3rd PP to ja jestem na NIE. Piękno Metroida polega na tym, że jest to FPA i tak powinno zostac. IMO mogło by być poprostu wiecej przełaczeń kamery- jak np gdy używamy grapple beam- wtedy kamera mogłaby pokazywać Samus. Ale nie non stop
#27 Napisany 07 lipca 2005 - 10:23
IGN napisał:
Even the so-called Revolution demo of Metroid Prime 3 was created on GameCube development hardware, according to sources.
#28 Napisany 07 września 2005 - 10:23
Meanwhile, there have been two significant departures from the team. Karl Deckard, who was a designer, and senior engineer David "Zoid" Kirsch, have left the company. Deckard came to Retro from Valve where he was a designer on Half Life. Kirsch came to Retro from id Software, where he was credited for creating the infamous Capture the Flag mod. These are exceptionally talented fellows and their absences will undoubtedly be felt, but you shouldn't view this as a sign of bad goings-on at Retro because that isn't the case. Evidently spirits are high and the game is moving forward at a steady pace.
buuuuuuuuuu...mam nadzieje, że to nie wpłynie na MP3 ....przypomina mi to nieco sytuacje z Rare...i ciekawi mnie powód odejścia tych ludzi z Retro