Skocz do zawartości

Metroid Prime 3: Corruption


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
709 odpowiedzi na ten temat

#631 Pious Napisany 10 lutego 2008 - 17:58

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
No co ty gadasz, zmiana wizjerów jest dużo precyzyjniejsza niż poprzednio. Dodam tylko, że ja też na początku nie umiałem jej używać sprawnie, ale po już po kilku h nie wyobrażałem sobie tego lepiej. Idziesz i zawsze możesz zmienić wizjer, w MP1 i 2 zawsze trzeba było się zatrzymać, bo trzeba było palec przesunąć z gałki na +.
  • 0

#632 BeSOS Napisany 10 lutego 2008 - 18:30

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

No co ty gadasz, zmiana wizjerów jest dużo precyzyjniejsza niż poprzednio. Dodam tylko, że ja też na początku nie umiałem jej używać sprawnie, ale po już po kilku h nie wyobrażałem sobie tego lepiej. Idziesz i zawsze możesz zmienić wizjer, w MP1 i 2 zawsze trzeba było się zatrzymać, bo trzeba było palec przesunąć z gałki na +.


Masz rację, pochrzaniło mi się ze zmianą broni, my bad :^^:

Doszedłem do słynnego w tym temacie Bryo i faktycznie jest już lepiej. Co prawda nie pozamiatało mną tak jak podczas zwiedzania Chozo Ruins, Aether czy Talonu, ale daje radę...ma swoje momenty :^^:
  • 0

#633 Krill Napisany 10 lutego 2008 - 23:13

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Bryyo jest niewątpliwie ciekawie zdesignowane, ale jak dojdziesz do Elysii, to padniesz na kolana. A sam nie wiem co jest dalej... :^^:
  • 0

#634 Pious Napisany 11 lutego 2008 - 10:16

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
To ja dodam, że jak zobaczysz Valhallę zapomnisz o beznadziejnym designie fregaty z MP1. To jest dopiero klimat, ale szkoda, że plansza mała. Zresztą nie będę spoilował.
  • 0

#635 Dealer Napisany 11 lutego 2008 - 11:12

Dealer

    Link

  • Forumowicze
  • 382 Postów:
A ja obecnie właśnie pozbywam sie MP2 nawet w nią ani trochę nie grając :blah: tak naprawdę to szkoda mi szarpać nerwy :ftopa: wiedzac że jest trudniejsza od jedynki :^^:
  • 0

#636 fingus Napisany 11 lutego 2008 - 11:18

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:

A ja obecnie właśnie pozbywam sie MP2 nawet w nią ani trochę nie grając :blah: tak naprawdę to szkoda mi szarpać nerwy :ftopa: wiedzac że jest trudniejsza od jedynki :^^:

:cry: Sorry, za offtop, ale ja też nie skończyłem jeszcze MP2. :cry: A to już prawie samiuśka końcówka. Doszedłem do tego imperatora Ingów (czy jak mu tam) i nie mogę przejść jego trzeciej postaci. Poradniki czytałem, nic nie pomogło. Widać jestem cienki bolek. Zazwyczaj w takich momentach zacięć pomagało odłożyć grę na jakiś czas i wrócić do niej ze świeżymi siłami. Niestety, parę razy próbowałem i zawsze kończyło się tak samo. :cry:
  • 0

#637 Kaxi Napisany 11 lutego 2008 - 11:23

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Jak będziecie tak gadać Jedynowi co on nie zrobi jak zobacyz to i to, to odniesiecie odwrotny skutek.

A Imperator Ingów jest prosty gdy [mały spoiler] używa się ostatniej broni [/mały spoiler].
  • 0

#638 Pious Napisany 11 lutego 2008 - 11:35

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Imperator jest prosty ogólnie. Annihilator faktycznie miecie go w 2 minuty, ale innymi broniami jest lepiej, bo amunicja na Dark Samus się przydaje. Oczywiście mówię bardziej o hard, bo norma to łatwizna na maksa. Sorry za offtop.
  • 0

#639 BeSOS Napisany 11 lutego 2008 - 18:42

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Jak będziecie tak gadać Jedynowi co on nie zrobi jak zobacyz to i to, to odniesiecie odwrotny skutek.


Ach Kox, jakz wykle masz rację :zakochany: :zakochany:
Nic już nie spoilujcie, lepiej żebym sie nie nastawiał na cuda na kiju, bo wtedy niesmak będzie jeszcze wiekszy :^^:
Tak naparwdę, to cholernie załuję, ze nie gram w Metroida na moim TVku SD, tylko na HDready - tęsknię za tym mega gładkim i ostrym jednocześnie obrazem :(

Fingus, nazwałbym cię zjebem, ale ostatnio jest to karane, więc tego nie zrobię :^^: W sumie 98% gry skończyłeś, wiec to parwie jakbyś zobaczył zakończenie :^^:
  • 0

#640 fingus Napisany 11 lutego 2008 - 18:57

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:

Fingus, nazwałbym cię zjebem, ale ostatnio jest to karane, więc tego nie zrobię :^^: W sumie 98% gry skończyłeś, wiec to parwie jakbyś zobaczył zakończenie :^^:

:cry: Ale go nie zobaczyłem. :cry: Obejrzę chyba sobie na youtubie. :cry: Ale przedtem spróbuję jeszcze raz, czy dwa. :cry:
  • 0

#641 BeSOS Napisany 12 lutego 2008 - 20:37

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Mam pytanie - czy wszyscy bossowie w MP3 są tak żałośni jak ten lodowy koleś w ognistej częsci Bryyo? Bo to był najgorszy boss w historii Metroida, poważnie o_O
Co do gry nadal podtrzymuję zdanie, póki co jest gorzej niż u poprzedniczek:(
  • 0

#642 Pious Napisany 12 lutego 2008 - 21:08

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
On, czyli Rundas jest wybitnie łatwy, ale był całkeim fajny, fest mi podszedł. Następni są trudniejsi, tego gnojka idzie w 30 sekund zabić jak się umie trzymać Hyper Mode przez 1,5 minuty.
  • 0

#643 BeSOS Napisany 12 lutego 2008 - 22:16

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Chce żeby Kox mi tu przyszedł i odpowiedział, wystawił grze 9.8 więc chcę wiedzieć co on myśli :foch:
  • 0

#644 Krill Napisany 12 lutego 2008 - 23:31

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Metorid Prime 3 dostał w Neo Plus 9.7/10, czyli o 0,1 punkta więcej od Super Mario Galaxy.

Rundas jako pierwszy bardziej niebezpieczny szaleniec był ciekawym wprowadzeniem, sprawdził się jako pierwszy, łatwy do zabicia boss. Podobała mi się muzyczka przygrywająca Samus podczas tego pojedynku. Ogółem pod wzlgędem dźwięku Corruption jest na najwyższym poziomie, bo bogactwo odłosów w grze plus wspaniały OST tworzą świetną, spójną całość.
  • 0

#645 Pious Napisany 13 lutego 2008 - 00:13

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
No niby, ale jak dotąd najlepszy OST miała jedynka.
  • 0

#646 gruby Napisany 13 lutego 2008 - 08:48

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Każdy ma prawo do swojego zdania i nie ma sensu wkręcać Jedyna. Nie każdemu musi każdy tytuł przypaść do gustu. Mną Metroid 3 pozamiatał już na Norionie i intensywny początek bardzo mi się podobał. W ogóle nie kminie rozkminek, czy MP3 jest dostatecznie Prime'owy, czy nie. Bo i tak jako gra jest niemal perfekcyjny. Dla mnie dwójka była najbardziej żenadną częścią a fun z MP3 przesłania mi nawet to co przeżyłem dzięki 1.

W tej części jest po prostu mnóstwo motywów, które zapadły mi w pamięć. Akcja jest intensywniejsza, ale mi to jakoś nie przeszkadzało. Wręcz przeciwnie. Jasne, podróże statkiem i federacja sprawiły, że klimat wyobcowania z poprzednich odłon gdzieś się ulotnił. Ale w zamian otrzymaliśmy dużo lepszą "grę". Strzelanie, zagadki, fabuła - wszystko jest tu lepsze niż u poprzedników.

Nie dziwię się malkontentom, których tamta formuła skusiła bardziej. Ale już w dwójce motyw z utratą broni był nużący. I szacun dla Retro, że w trzeciej grze z serii umieli zmienić podejście, i zaoferować coś naprawdę świeżego. Podróże pomiędzy planetami, roxxujący Hyper Mode, kurcze tego brakowało.

Jeżeli chodzi o bossa z Bryyo- mi się bardzo podobał. Kwestia gustu, ale to, że co chwilę obserwował Samus było fajne. Całe Bryyo mnie zmasakrowało. Autentycznie MP3 jak dla mnie nie ma słabych momentów. Gra idealnie wpasowała się w moje gusty i zmiażdżyła mnie na poziomie pierwszego playthrough przez Okarynę. W tej generacji nie grałem w nic lepszego. Ale równie dobrze dla Jedyna może to być gra shiterska. Nie mam nic przeciwko. ;) Chociaż jak go znam, to i tak na końcu stwierdzi, że to i tak gra na 9. ;D
  • 0

#647 Pious Napisany 13 lutego 2008 - 09:49

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Ja nabrałem ochoty na MP3 po czytaniu tych postów i wczoraj zabrałem się w końcu za dokańczanie Hyper Mode. Załatwiłem Omega Ridleya i muszę przyznać, że na tym poziomie nie był taki banalny. Może nie trafiał we mnie za często, ale jak patrzyłem na pasek energii to systematycznie spadał, do tego sporo zabrałem sobie sam przez używanie phazonu. Jednak polecam ten poziom, bo ormal to jakiś dowcip, jest aż tak żałośnie łatwy, veteran to dopiero wprawka, ale jest już ok, za to hyper rządzi jeśli chodzi o akcje i utratę energii.
  • 0

#648 Krill Napisany 13 lutego 2008 - 14:31

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Bez wahania wybrałem profilkatycznie Normal, bo wiedziałem, że w tego typu grze i tak łatwo o zaklinowanie się w jakiejś co bardziej skomplikowanej miejscówce. No i chcę sobie gładko przechodzić przez grę, a nie czymkolwiek się frustrować. Niemniej oczywiście sprawdże później Hyper Mode, jak chyba każdy komu uda się ukończyć Corruption.
  • 0

#649 BeSOS Napisany 13 lutego 2008 - 19:37

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Ale już w dwójce motyw z utratą broni był nużący. I szacun dla Retro, że w trzeciej grze z serii umieli zmienić podejście, i zaoferować coś naprawdę świeżego.


Ale z tego co widzę, w MP3 też nie mam ani screw attack, ani speeda w morph ballu, ani strzału z kilku rakit na raz, więc to też nie ejst do końca tak, że Samus umie wszystko od poczatku. Grapple beamować też musiała się uczyć, podobnie jak odbijania się ścian. Tak naprawdę jedyne czego nie musze szukać, to właśnie morph balla, rakiet i podwójnego skoku, więc nie ejst to jakaś mega zmiana...
  • 0

#650 Pious Napisany 13 lutego 2008 - 20:53

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Ale już w dwójce motyw z utratą broni był nużący. I szacun dla Retro, że w trzeciej grze z serii umieli zmienić podejście, i zaoferować coś naprawdę świeżego.


Ale z tego co widzę, w MP3 też nie mam ani screw attack, ani speeda w morph ballu, ani strzału z kilku rakit na raz, więc to też nie ejst do końca tak, że Samus umie wszystko od poczatku. Grapple beamować też musiała się uczyć, podobnie jak odbijania się ścian. Tak naprawdę jedyne czego nie musze szukać, to właśnie morph balla, rakiet i podwójnego skoku, więc nie ejst to jakaś mega zmiana...


I należy dodać, że Samus nigdy nie traciła nie wiadomo ilu rzeczy. Zawsze to było kilka szybki do zdobycia upgradeów i nie rozumiem tego czepialstwa do tego elementu.
  • 0

#651 BeSOS Napisany 13 lutego 2008 - 21:06

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Szczerze, ten element w dwójce nie przeszkadzał mi nic a nic. Wolałbym jedynie wiecej nowych umiejętności dla Samus, bo wkrada się pewna monotonia...

BTW - jak zdobyć zielone żetony do sklepiku z bonusami?
  • 0

#652 Pious Napisany 13 lutego 2008 - 21:12

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Musisz wymienić się z kimś Friend Voucherami. Je zdobywasz za różne akcje w grze.
  • 0

#653 BeSOS Napisany 14 lutego 2008 - 21:59

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
A ja właśnie w*urwiłem się na MP3 jak na zadną inną grę od dawna...mianowicie walczę sobie z główym bossem na Bryyo - pomijam fakt, ze ludziom z Retro zdrowo odwaliło kiedy wymyślali sposób na jego rozwalenie i męczyłem się z nim ponad godzinę - po pozbawieniu go połowy energii ten poprostu zamarł w bezruchu i za nic w świecie nie chciało mu się walczyć dalej :jeee: Ogólnie proponowąłbym aby te czerwone kulki, do których tzreba nawalac były o połowę mniejsze, wtedy zabawa trwałaby jeszcze dłużej :klaszcze: :bue:
  • 0

#654 Pious Napisany 15 lutego 2008 - 09:21

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Hahaha! Miałem to samo na Hyper Mode! Na normal ten boss jest żałosny, jak chcesz się męczyć to graj potem na Hyper, bo ta walka jest jedną z trudniejszych na tym poziomie i dłuuuuuższych. ALe wracając do tematu, mi Mogear też zamarł. Zawalałem w niego i w pewnym momencie stanął i si e rozglądał. To było po 20 minutach walki. Nie darłbym się, gdyby kulku zostawił otwarte, ale nie, trzeba było zresetować i od nowa. Ale mówię, normal i eteran to w przypadku tego bossa żal na kółkach. Na hyper trzeba się kilka minut z cwaniaczkiem pomęczyć.
  • 0

#655 Krill Napisany 15 lutego 2008 - 12:11

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Nie powiedziałbym aby na Normalu była to taka łatwa gra. Idę o zakład, że gdy wręczyć ją przeciętnemu posiadaczowi Wii karmiącego swoją konsolę tytułami pokroju Mario & Sonic At The Olympic Games, Wii Play czy EA Playground to bez solucji miałby ciężkie momenty, jakie zresztą miałem i ja. Nawet na najniższym poziomie trudności Metroid Prime 3 może sprawić kłopoty. To złożona gra.
  • 0

#656 Pious Napisany 15 lutego 2008 - 15:13

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Raczej nie, bo jest znacznie ułatwiona. Przeciwnicy na normal to żart, a do tego hinty masz od razu jak tylko wykonasz jedno zadanie. W 1 i 2 trzeba było się sporo nachodzić zanim hint się włączał.
  • 0

#657 Krill Napisany 15 lutego 2008 - 15:46

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Gdyby ktoś zapytał mnie, na przykład młodszy siostrzeniec, któremu ciotka kupiła Wii w nagrodę za bardzo dobrą ocenę z zachowania i świadectwo z czerwonym paskiem- 'czy ta gra jest dla niego przeznaczona ?', odpowiedziałbym, że niekoniecznie. Już pomijam możliwośc że jeszcze mógłby się niezdrowo podjarać widząc kobiecą Samus bez maski, a dwa, że dla wielu z takich użytkowników Wii przeciwnicy czy nawet nieduży wcale backtracking/poruszanie się po levelu mogą stanowić poważne problemy. To nie uległo wcale ułatwieniu od trudnych prequeli. W sumie o krwi i flakach niee może tutaj być mowy, jak to jest w przypadku nieocenzurowanego No More Heroes, na pudełku mam napisane gra od 16 lat, wiec coś musi jednak w tym być. Jakiś gówniarz po prostu nie będzie na tyle rozwinięty intelektualnie by wzbić się ponad poziom Mario Party 8 ...
  • 0

#658 Dealer Napisany 17 lutego 2008 - 15:26

Dealer

    Link

  • Forumowicze
  • 382 Postów:
Podziwiam Was :) ....jak można w kółko przez prawie dwa miechy rozmawiać ciągle o tym samym :D
  • 0

#659 Krill Napisany 17 lutego 2008 - 15:33

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Kolejny problem, może ktoś doradzi? :niepewny:

Jestem ciągle w SkyTown. Zdobyłem własnie seeker missiles ale trudno mi tak przycelować, aby zestrzelić wszystkie cele na raz. Niestety, rakiety kończą się w tempie ekspresowym, nowych nie ma a są one niezbędne do utorowania sobie przejścia. No a właśnie nawet jak celuję idealnie w sam środek drzwi które można rozwalić tylko przy pomocy kilku rakiet na raz to i tak zazwyczaj jedno (alub dwa czy nawet i trzy) z tych żółtych "pól" nie zostaje zniszczone. Jak więc strzelać, aby nie liczyć na łut szczęścia?
  • 0

#660 Gość__* Napisany 17 lutego 2008 - 16:35

Gość__*
  • Goście
Krill, lockujesz sie na kazdej z zoltych kropek a jak masz juz celowniczki na wszystkich pieciu to fire :ninja:
  • 0