Metroid Prime 3: Corruption
#631 Napisany 10 lutego 2008 - 17:58
#632 Napisany 10 lutego 2008 - 18:30
No co ty gadasz, zmiana wizjerów jest dużo precyzyjniejsza niż poprzednio. Dodam tylko, że ja też na początku nie umiałem jej używać sprawnie, ale po już po kilku h nie wyobrażałem sobie tego lepiej. Idziesz i zawsze możesz zmienić wizjer, w MP1 i 2 zawsze trzeba było się zatrzymać, bo trzeba było palec przesunąć z gałki na +.
Masz rację, pochrzaniło mi się ze zmianą broni, my bad
Doszedłem do słynnego w tym temacie Bryo i faktycznie jest już lepiej. Co prawda nie pozamiatało mną tak jak podczas zwiedzania Chozo Ruins, Aether czy Talonu, ale daje radę...ma swoje momenty
#633 Napisany 10 lutego 2008 - 23:13
#634 Napisany 11 lutego 2008 - 10:16
#635 Napisany 11 lutego 2008 - 11:12
#636 Napisany 11 lutego 2008 - 11:18
Sorry, za offtop, ale ja też nie skończyłem jeszcze MP2. A to już prawie samiuśka końcówka. Doszedłem do tego imperatora Ingów (czy jak mu tam) i nie mogę przejść jego trzeciej postaci. Poradniki czytałem, nic nie pomogło. Widać jestem cienki bolek. Zazwyczaj w takich momentach zacięć pomagało odłożyć grę na jakiś czas i wrócić do niej ze świeżymi siłami. Niestety, parę razy próbowałem i zawsze kończyło się tak samo.A ja obecnie właśnie pozbywam sie MP2 nawet w nią ani trochę nie grając tak naprawdę to szkoda mi szarpać nerwy wiedzac że jest trudniejsza od jedynki
#637 Napisany 11 lutego 2008 - 11:23
A Imperator Ingów jest prosty gdy [mały spoiler] używa się ostatniej broni [/mały spoiler].
#638 Napisany 11 lutego 2008 - 11:35
#639 Napisany 11 lutego 2008 - 18:42
Jak będziecie tak gadać Jedynowi co on nie zrobi jak zobacyz to i to, to odniesiecie odwrotny skutek.
Ach Kox, jakz wykle masz rację
Nic już nie spoilujcie, lepiej żebym sie nie nastawiał na cuda na kiju, bo wtedy niesmak będzie jeszcze wiekszy
Tak naparwdę, to cholernie załuję, ze nie gram w Metroida na moim TVku SD, tylko na HDready - tęsknię za tym mega gładkim i ostrym jednocześnie obrazem
Fingus, nazwałbym cię zjebem, ale ostatnio jest to karane, więc tego nie zrobię W sumie 98% gry skończyłeś, wiec to parwie jakbyś zobaczył zakończenie
#640 Napisany 11 lutego 2008 - 18:57
Ale go nie zobaczyłem. Obejrzę chyba sobie na youtubie. Ale przedtem spróbuję jeszcze raz, czy dwa.Fingus, nazwałbym cię zjebem, ale ostatnio jest to karane, więc tego nie zrobię W sumie 98% gry skończyłeś, wiec to parwie jakbyś zobaczył zakończenie
#641 Napisany 12 lutego 2008 - 20:37
Co do gry nadal podtrzymuję zdanie, póki co jest gorzej niż u poprzedniczek:(
#642 Napisany 12 lutego 2008 - 21:08
#643 Napisany 12 lutego 2008 - 22:16
#644 Napisany 12 lutego 2008 - 23:31
Rundas jako pierwszy bardziej niebezpieczny szaleniec był ciekawym wprowadzeniem, sprawdził się jako pierwszy, łatwy do zabicia boss. Podobała mi się muzyczka przygrywająca Samus podczas tego pojedynku. Ogółem pod wzlgędem dźwięku Corruption jest na najwyższym poziomie, bo bogactwo odłosów w grze plus wspaniały OST tworzą świetną, spójną całość.
#645 Napisany 13 lutego 2008 - 00:13
#646 Napisany 13 lutego 2008 - 08:48
W tej części jest po prostu mnóstwo motywów, które zapadły mi w pamięć. Akcja jest intensywniejsza, ale mi to jakoś nie przeszkadzało. Wręcz przeciwnie. Jasne, podróże statkiem i federacja sprawiły, że klimat wyobcowania z poprzednich odłon gdzieś się ulotnił. Ale w zamian otrzymaliśmy dużo lepszą "grę". Strzelanie, zagadki, fabuła - wszystko jest tu lepsze niż u poprzedników.
Nie dziwię się malkontentom, których tamta formuła skusiła bardziej. Ale już w dwójce motyw z utratą broni był nużący. I szacun dla Retro, że w trzeciej grze z serii umieli zmienić podejście, i zaoferować coś naprawdę świeżego. Podróże pomiędzy planetami, roxxujący Hyper Mode, kurcze tego brakowało.
Jeżeli chodzi o bossa z Bryyo- mi się bardzo podobał. Kwestia gustu, ale to, że co chwilę obserwował Samus było fajne. Całe Bryyo mnie zmasakrowało. Autentycznie MP3 jak dla mnie nie ma słabych momentów. Gra idealnie wpasowała się w moje gusty i zmiażdżyła mnie na poziomie pierwszego playthrough przez Okarynę. W tej generacji nie grałem w nic lepszego. Ale równie dobrze dla Jedyna może to być gra shiterska. Nie mam nic przeciwko. Chociaż jak go znam, to i tak na końcu stwierdzi, że to i tak gra na 9.
#647 Napisany 13 lutego 2008 - 09:49
#648 Napisany 13 lutego 2008 - 14:31
#649 Napisany 13 lutego 2008 - 19:37
Ale już w dwójce motyw z utratą broni był nużący. I szacun dla Retro, że w trzeciej grze z serii umieli zmienić podejście, i zaoferować coś naprawdę świeżego.
Ale z tego co widzę, w MP3 też nie mam ani screw attack, ani speeda w morph ballu, ani strzału z kilku rakit na raz, więc to też nie ejst do końca tak, że Samus umie wszystko od poczatku. Grapple beamować też musiała się uczyć, podobnie jak odbijania się ścian. Tak naprawdę jedyne czego nie musze szukać, to właśnie morph balla, rakiet i podwójnego skoku, więc nie ejst to jakaś mega zmiana...
#650 Napisany 13 lutego 2008 - 20:53
Ale już w dwójce motyw z utratą broni był nużący. I szacun dla Retro, że w trzeciej grze z serii umieli zmienić podejście, i zaoferować coś naprawdę świeżego.
Ale z tego co widzę, w MP3 też nie mam ani screw attack, ani speeda w morph ballu, ani strzału z kilku rakit na raz, więc to też nie ejst do końca tak, że Samus umie wszystko od poczatku. Grapple beamować też musiała się uczyć, podobnie jak odbijania się ścian. Tak naprawdę jedyne czego nie musze szukać, to właśnie morph balla, rakiet i podwójnego skoku, więc nie ejst to jakaś mega zmiana...
I należy dodać, że Samus nigdy nie traciła nie wiadomo ilu rzeczy. Zawsze to było kilka szybki do zdobycia upgradeów i nie rozumiem tego czepialstwa do tego elementu.
#651 Napisany 13 lutego 2008 - 21:06
BTW - jak zdobyć zielone żetony do sklepiku z bonusami?
#652 Napisany 13 lutego 2008 - 21:12
#653 Napisany 14 lutego 2008 - 21:59
#654 Napisany 15 lutego 2008 - 09:21
#655 Napisany 15 lutego 2008 - 12:11
#656 Napisany 15 lutego 2008 - 15:13
#657 Napisany 15 lutego 2008 - 15:46
#658 Napisany 17 lutego 2008 - 15:26
#659 Napisany 17 lutego 2008 - 15:33
Jestem ciągle w SkyTown. Zdobyłem własnie seeker missiles ale trudno mi tak przycelować, aby zestrzelić wszystkie cele na raz. Niestety, rakiety kończą się w tempie ekspresowym, nowych nie ma a są one niezbędne do utorowania sobie przejścia. No a właśnie nawet jak celuję idealnie w sam środek drzwi które można rozwalić tylko przy pomocy kilku rakiet na raz to i tak zazwyczaj jedno (alub dwa czy nawet i trzy) z tych żółtych "pól" nie zostaje zniszczone. Jak więc strzelać, aby nie liczyć na łut szczęścia?