Metroid Prime 3: Corruption
#61 Napisany 13 maja 2006 - 16:39
Dla fanów Samus ten filmik to must see! Ostatnia walka (Ridley :D ) wygląda genialnie. W ogóle Corruption przypomina mi bardzo uczucia jakie miałem grając w MP1. Mam tylko nadzieję, że znajdzie się też miejsce dla opuszczonych światów, bo nie chcę tylko klimatów ostrego sci-fi (w sensie stal i metal. Chcę roślinek )
#62 Napisany 14 maja 2006 - 19:19
#63 Napisany 14 maja 2006 - 20:59
dawaj linka, ja obejrzalem sporo filmikow i nie odnotowalem O____O
btw, na stronce nintendo jest takie coś:
I had a couple of interesting interviews yesterday. First, I talked to a few of the guys at Retro about Metroid Prime 3 Corruption. The game is probably one of the most intuitive at the show when it comes to using the Wii Remote, and the (rather lengthy) demo hints at something much larger in scope than its predecessors. The developers say that's one of their main goals with Corruption -- to take advantage of the extra horsepower afforded by the hardware to create something truly epic. At the same time, they're intent on maintaining the spirit of the franchise. There may be a bit more emphasis on action to take advantage of the controller, but the overall balance between blasting, exploration and puzzle-solving shouldn't change too much (in other words, it's not going to be a simple run-'n'-gun).
zobaczymy jak to wyjdzie....echoes też miało być bardziej epickie i jakoś nie wyszło...Modle sie tylko aby gra nie była za bardzo wtórna, a na filmikach niestety tak to wyglada
I lepiej aby Retro dodalo ten j*bany bump mapping i jakies realistyczne cieniowanie - z tymi efektami gra w obecnym stanie wygladałaby naprawde kapitalnie o_O
#64 Napisany 15 maja 2006 - 08:37
Tu gdzieś w połowie pokazuje się drugi Hunter który mówi do naszej Samus. Ma fajnie zniekształcony głos, ale mówi w ingliszu
Drugi też krąży w sieci. Przedstawia sam początek, kiedy z Samus gada żołnierz. I chociaż scena jest trochę sztywna (dookoła wybuchy, nawale wielkie działo, a koleś gada jakby zamawiał Big Maca) to fajnie że w końcu coś się tu dzieje. Swoją drogą ciekawe jak będzie z innymi Hunterami. Coś mi się wydaje, ze koleś któy pomaga Samus dobry nie będzie.
I miodzio że wraca Dark Samus. laska ma charakter.
#65 Napisany 17 maja 2006 - 18:11
radzę przeczytać
W wywiadziku można dowiedziec się naprawdę spoooro o nowym Metroidku i przyznam, że choć zmiany nie sa jakies kolosalne, to ja już powoli zaczynam się nakręcać
kilka ciekawych informacji jakie wyłowiłem z wywiadu:
-Corruption w tytule nawiązuje do tego, że Samus w trójeczce będzie pod wpływem działania Phazonu a co za tym idzie będzie mogła w dowolnym momencie przejść w tzw Hyper mode /w MP1 i MP2 było to możliwe jedynie podczas ostatecznej walki z bossem/ Oczywiście nic za darmo, bo odbywać się to będzie kosztem energii wiec trzeba będzie używac tego cacka z rozsądkiem
-nie będzie zbierania od nowa uzbrojania, conajwyżej zbierać bedziemy nowe upgrade'y ;]
-akcja gry rozegra się na kilku planetach, które są usyfione Phazonem - Samus naturalnie musi je z niego oczyścić ;]
-nie będzie tak jak w MP i MP2 4 rodzajów beam'a - w MP3:Corruption nowy beam nie dość, że przejmie właściwości poprzedniego to jeszzce wzbogaci je o nowe
-będzie można dowolnie ustawić czułość w sterowaniu, Retro wzięło też do serca uwagi ign-u odnosnie szybkiego obrotu o 180 stopni ;]
-bedzie voice acting, a co za tym idzie, fabuła bedzie ciekawiej przedstawiona, lecz w dalszym ciągu akcja bedzie najważniejsza
-co do bumb mappingu - w tej inkarnacji MP Retro raczej nie bedzie sie na nim skupiać, lecz na pewno grafa bedzie lepsza niż na GCN - dojdzie bloom i lepsze efekty świetlne i specjalne ;]
to w sumie imo najciekawsze info jakie zapamietałem, tłumaczyłem z pamięci, bo wywiad czytałem rano ;]
Acha, do zassania jest również filmik z caaalutkim demeczkiem. Ja juz zasysam....od 6 godzin muahahaha
lineczka do wywiadziku i filmu: http://revolution.ig...8/708948p1.html
#66 Napisany 17 maja 2006 - 20:59
#67 Napisany 18 maja 2006 - 06:47
Olewanie przez nich fabuły ("Bo w metroidzie nie o to chodzi") to jeszcze większy skandal...Dobra,wciągająca,dobrze poprowadzona fabuła by nikomu nie zaszkodziła a tu widze że znowu to będzie drugi (jeśli nie trzeci) plan...Retro jest za bardzo retro IMHO o_O.
Od tego całego fazonu mi się juz rzygać (za przeproszeniem) chce...Tak trudno dać coś innego (coś z historii Samus lub poszukiwanie jakiegoś przestępcy i walka z jego ludżmi bo coś odkrył na jakiejś planecie itp np)?Ale nie... po co?W metroidzie nie o to chodzi, to nie w stylu Metroida...
I tak znowu pewnie najwięcej fabuły będzie w...instrukcji o_O.
#68 Napisany 18 maja 2006 - 09:43
Fabuła nie była nigdy najwazniejszą stroną Metroida, tutaj od samego poczatku pochłania gracza atmosfera, kapitalny design i elementy zrecznosciowe. Jasne, też bym chciał, żeby była tutaj jakaś lepsza fabuła, ale na pewno nie bedę rzygał jak jej nie będzie o_O
O wiele bardziej ubolewam nad małymi zmianami graficznymi, bo jednak to co powodowało szok w MP1 to właśnie grafa - 3 raz z rzędu niestety nie będę zbierał szczeny z podłogi
#69 Napisany 18 maja 2006 - 10:08
to dla mnie jest ziszczenie sie najwiekszych obaw jak narazie to j tu widze Metroid Prime Mission Pack;/ szkoda szkoda bo liczylem na wiecej..glowniej w kwestii grafy czyli czegos co kilka lat temu wystrzelilo ta serie na orbite..a teraz..sterowanie pilocikiem a grafa lekk zmieniona..haaaalo mozna sie zamienic? wsadzcice sobie ten pilocik - a dajcie mi grafe godna tego tytulu; (O wiele bardziej ubolewam nad małymi zmianami graficznymi, bo jednak to co powodowało szok w MP1 to właśnie grafa - 3 raz z rzędu niestety nie będę zbierał szczeny z podłogi
oczywiscie MP nie sama grafa stoi ale jak juz Neyeczek powiedzial Retro jest za bardzo retro..a to niestety glownie za sprawa Nintendo..;/
IMHO chlopaki z Retro beda marnowac swoj talent na Wii...niech ktos ich wykupi
Kaz, Peter - pozwolcie tu do mnie na slowko
#70 Napisany 18 maja 2006 - 10:17
Ja rzygam już od braku fabuły w tej grze i co mi zrobisz?
To że fabuła nigdy nie była najważniejszą rzeczą w tej grze (i wogóle w grach N) nie znaczy że nagle nie może byc istotną rzeczą w Metroidzie...A że Retro jest łatwiej zrobić gre bez nacisku większego na fabułe to co innego.Gram teraz w Metroida 2 i fabuły tu brak (jak jeszcze walną "zakończenie" na poziomie jedynki to juz wogóle zwątpie - "takie coś" zmniejsza satysfakcje z przejsćia gry), zamiast Samus móglby siedzieć w tym kombinezonie Link (bo co by to zmieniło?) i w sumie na dobrą sprawe gra się dla mnie niczym nie różni od jedynki...Dalej jest świetna,klimat rządzi,grafika wymiata ale ile można to samo?Cały ten fazon też mnie już odrzuca.Tak trudno zrobić coś nowego?Niech Samus wreszcie zacznie odgrywać jakąś role w tej grze (niech pokaże jaki ma charakter itp), pojawią sie przeciwnicy z krwi i kości (Dark Samus jest świetna) którzy by mieli prawdziwe A.I w walce itd...I bez tego Metroid 3 będzie świetny na 100% i go kupie ale ta gra ma jeszcze większy potencjał i wkurza mnie to że Retro nie chce tego wykorzystać (a to nowe logo to z du.. jest)...Szczerze mówiąc teraz się nie dziwe że M2 się słabiej sprzedał niz jedynka i wogóle przeszedł bez większego echa...
#71 Napisany 18 maja 2006 - 10:51
#72 Napisany 18 maja 2006 - 11:05
Gram teraz w Metroida 2 i fabuły tu brak(jak jeszcze walną "zakończenie" na poziomie jedynki to juz wogóle zwątpie
#73 Napisany 18 maja 2006 - 11:09
Owszem w jedynce miałeś fajny wstęp w instrukcji do fabuły wiele wyjaśniający (o Samus też),w samej grze skany tez dawały obraz co się działo z niegdyś istniejąca tam cywilizacją i budowało to świetny,tajemniczy klimat ale gram teraz w dwójke i znowu to samo...DLA MNIE to za mało i nie musisz tu pisać jaki Ty wielki intelektualny wysiłek do gry wkładasz a ja nie bo mi się to nie podoba...Widać mamy zupełnie inne oczekiwania co do tej gry i spoko - każdy ma swój gust.Ja bym chciał żeby wreszcie Samus pokazała jaka jest bo póki co każdy mógłby siedzieć za tym pancerzem...Widać jestem w mniejszości...Tak jak mówie gra i bez tego jest świetna ale IMHO mogłaby być jeszcze lepsza...
PS. Patent z samemu sobie wymyślaniem fabuły genialny o_O.Jeszcze muzke wyłącze i sam sobie będe nucił takie kawałki jakie uznam za stosowne...
#74 Napisany 18 maja 2006 - 13:07
A milczący protagonista, to taki patent Nintendo, nie pierwsza i nie jedyna to gra, która go wykorzystuje - może ci się to podobać lub nie, kwestia gustu. W teorii ma to zapewnić głębszą imersję, bo nie sterujesz poczynaniami jakieś tam postaci, tylko sam nią się stajesz.
#75 Napisany 18 maja 2006 - 14:51
#76 Napisany 18 maja 2006 - 16:19
PS. Patent z samemu sobie wymyślaniem fabuły genialny o_O.Jeszcze muzke wyłącze i sam sobie będe nucił takie kawałki jakie uznam za stosowne...
Nie taka skrajność miałem na myśl, pamietaj ten "brak" fabuły to poprostu miesce na ruszenie troche wyobraźnią, cos jak książka czy film z otwartym zakończeniem.
#77 Napisany 18 maja 2006 - 19:40
Owszem czytam logi w Metroidzie i fajnie budują klimat ale ja chciałbym czegoś bardziej epickiego w Metroidzie (co nie wiąże się jeśli dobrze by to zrobili z utratą klimatu!!!).Chciałbym bardziej emocjonalnie "wejść" w tą gre,poznać kim jest Samus i jaka jest i dać jej poczynaniom jakiś większy motyw (zły z krwi i kości,system misji dla bounty huntera jakoś fajnie powiązany,niektórzy wrogowie z PRAWDZIWYM A.I i z czymś do powiedzenia itp).Wreszcie chce żeby zakończenie dawało jakąś satysfakcje fabularną a nie tylko z pokonania bossa...
Tyle z mojej strony na ten temat...
#78 Napisany 19 maja 2006 - 14:31
#79 Napisany 19 maja 2006 - 14:36
jedynek ... Prawie jak Czychu Prawie robi różnicę
Poczekamy, zobaczymy
#80 Gość__* Napisany 19 maja 2006 - 15:13
#81 Napisany 19 maja 2006 - 15:15
#82 Napisany 19 maja 2006 - 17:20
Normalnie ....
jedynek ... Prawie jak Czychu Prawie robi różnicę
Poczekamy, zobaczymy
a to odnośnie czego?
#83 Napisany 19 maja 2006 - 17:28
Takie proXoweTacy mistrzowie godu jak Retro studios wycisneli by piękną grafę z X360 jeszcze podczas 1szej generacji gier ;]
#84 Napisany 19 maja 2006 - 18:49
next gen to next gen, bump i normal mapping naprawde nie sa czyms nadzwyczajnym w obecnych grach bo juz Xbox takie efekty z palcem w d*pie targał - więc od next gena / w przypadku wii raczej middle-gena oO/ wymagam, aby takie efekty występowały w grach na porządku dziennym. Poprostu ku*wica mnie strzela jak sobie wyobraże jak masakrycznie wyglądałaby ta gra po zaimpletowaniu tych efektów
acha, ściagnąłem ten 20min filmik - i mój entuzjazm znów zmalał...dla mnie to jest mission pack ;/ A Walka z Ridley'em czy jak mu tam ssie pałe i to dosyć mocno i brutalnie o_O
#85 Napisany 19 maja 2006 - 18:57
a) że prezentacja na E3 to nie było to, co Retro ma najlepsze. Skupili sie na tym by pokazac sterowanie, a nie pomysły jakie wrzucily do gry.
b) że grafika ulegnie poprawie, zgodnie z tezą, że pełne dev kity Wii dopiero co sie zrobiły i gry hulały na mniej lub bardziej podkręconym GCN + Wii-mote.
Jeśli punkt B się nie sprawdzi to cóż - dobrze nie będzie, ale Prime 3 nadal pewnie będzie piękną i bardzo dobrą grą, ale po prosu bez rewelacji. Zaś jeśli punkt A się nie sprawdzi i wzywanie na pomoc statku, strzelanie przez sciany oraz grapple beam to wszystko, co z nowosci przygotowalo nam Retro, wtedy kicha na maxa. Ale w to trudno mi uwierzyć.
Z rzeczy ktore mi sie podobaja to wiele planet - moze bedzie wieksza roznorodnosc miejscowek... Z tych w Echoes nie byłem do końca zadowolony.
#86 Napisany 19 maja 2006 - 19:08
Widzę, ze Jedynowi jak się nie podoba, to już wszystko
dlaczego tak kłamiesz koksik
na poprzedniej stronie napisałem co mi sie podoba /czyli rzeczy ujawnione w wywiadzie/. poprostu jak ogladałem filmik to naprawde, gdybym nie wiedział, że to zasuwa na wii, to byłbym w 100% pewien, że to GCN - i bez tłumaczeń typu dev-kity sa jeszcze za słabe, nie skończone itp. Co mnie to obchodzi jako gracza? pokazują coś na E3 i muszą się liczyć, że będą oceniani.
Jeśli punkt B się nie sprawdzi to cóż - dobrze nie będzie, ale Prime 3 nadal pewnie będzie piękną i bardzo dobrą grą, ale po prosu bez rewelacji. Zaś jeśli punkt A się nie sprawdzi i wzywanie na pomoc statku, strzelanie przez sciany oraz grapple beam to wszystko, co z nowosci przygotowalo nam Retro, wtedy kicha na maxa. Ale w to trudno mi uwierzyć.
zgadzam sie...niestety nawet sequele najlepszych gier cierpia na tym, ze niewiele sie w nich zmienia...a imo w takim Prime tymbardziej to nie przejdzie. Ale z drugiej strony mam też świadomosć, że chyba jest niemożliwe aby retro ponownie dokonali czegoś takiego jak im sie udało przy okazji MP1 - czyli włączasz gre i mówisz/myślisz OMFG
#87 Napisany 19 maja 2006 - 22:32
To akurat jest raczej zupełnie niemozliwe. MP ma już utarty schemat. I trzeba się pogodzić, że żadna gra z tej seri nie wzbudzi takich rumieńców jak jedynka. Dopiero nadejście nowej serii z Metroidem w tytule może to zmienić... IMHOAle z drugiej strony mam też świadomosć, że chyba jest niemożliwe aby retro ponownie dokonali czegoś takiego jak im sie udało przy okazji MP1 - czyli włączasz gre i mówisz/myślisz OMFG
#88 Napisany 19 maja 2006 - 23:06
No, ale to tylko takie gdybanie, skupmy się na naszym kotleciku odgrzewanym ;]
#89 Napisany 20 maja 2006 - 09:33
Co do grafiki pozwolę sobie być spokojnym. I wbrew wszystkim tutaj nie chcę że Retro było wykupione przez Sony i Micro. Co by nie mówić o Nintendo, to kiedy koprodukuję grę, zazwyczaj wychodzi z tego majstersztyk. Eternal, Prime to sztandarowe przykłady (a Odama i geist sztandarowe wyjątki ).
#90 Gość__* Napisany 29 maja 2006 - 23:04
http://www.gamevideo...m/video/id/3718
Gra wyglada moim zdaniem wyraznie lepiej niz na gcn. Lepsze efekty, jakos ogolnie lepsze odczucie (skrzydla tego smoka sa swietne).
Bardzo spodobal mi sie dubing, taka pol angielszczyzna brzmi na prawde klimatycznie..
Oprocz tego uwazam ze w MP1 piraci zachowuja sie dosc rozsadnie (szczegolnie gdy sa w wiekszej grupie) i jesli bedzie to poprawione to nie mam pytan.
Zawiodla mnie czulosc sterowania. Podobno bedzie mozna to zmieniac ale sam mechanizm mi nei do konca podchodzi, choc ogolnie jestem cholernie ciekaw jak sie bedzie w to grac i mysle ze (mimo wszystko) sterowanie bedzie najlepsza strona tej gry.