Skocz do zawartości

Metroid Prime 3: Corruption


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
709 odpowiedzi na ten temat

#61 gruby Napisany 13 maja 2006 - 16:39

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
http://www.gamevideo...m/video/id/3718

Dla fanów Samus ten filmik to must see! Ostatnia walka (Ridley :D:D ) wygląda genialnie. W ogóle Corruption przypomina mi bardzo uczucia jakie miałem grając w MP1. Mam tylko nadzieję, że znajdzie się też miejsce dla opuszczonych światów, bo nie chcę tylko klimatów ostrego sci-fi (w sensie stal i metal. Chcę roślinek :D)
  • 0

#62 gruby Napisany 14 maja 2006 - 19:19

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Zauwazyliscie, że wszystkie postaci w trailerku maja dubbing? pierwszy metroid w historii z mówionymi liniami dialogowymi :klaszcze:
  • 0

#63 BeSOS Napisany 14 maja 2006 - 20:59

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
co gdzie jak o_O

dawaj linka, ja obejrzalem sporo filmikow i nie odnotowalem O____O

btw, na stronce nintendo jest takie coś:

I had a couple of interesting interviews yesterday. First, I talked to a few of the guys at Retro about Metroid Prime 3 Corruption. The game is probably one of the most intuitive at the show when it comes to using the Wii Remote, and the (rather lengthy) demo hints at something much larger in scope than its predecessors. The developers say that's one of their main goals with Corruption -- to take advantage of the extra horsepower afforded by the hardware to create something truly epic. At the same time, they're intent on maintaining the spirit of the franchise. There may be a bit more emphasis on action to take advantage of the controller, but the overall balance between blasting, exploration and puzzle-solving shouldn't change too much (in other words, it's not going to be a simple run-'n'-gun).


zobaczymy jak to wyjdzie....echoes też miało być bardziej epickie i jakoś nie wyszło...Modle sie tylko aby gra nie była za bardzo wtórna, a na filmikach niestety tak to wyglada :(

I lepiej aby Retro dodalo ten j*bany bump mapping i jakies realistyczne cieniowanie - z tymi efektami gra w obecnym stanie wygladałaby naprawde kapitalnie o_O
  • 0

#64 gruby Napisany 15 maja 2006 - 08:37

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Jedne gadki są w linku który podałem w poście troszkę nad tobą. http://www.gamevideo...m/video/id/3718

Tu gdzieś w połowie pokazuje się drugi Hunter który mówi do naszej Samus. Ma fajnie zniekształcony głos, ale mówi w ingliszu :D

Drugi też krąży w sieci. Przedstawia sam początek, kiedy z Samus gada żołnierz. I chociaż scena jest trochę sztywna (dookoła wybuchy, nawale wielkie działo, a koleś gada jakby zamawiał Big Maca) to fajnie że w końcu coś się tu dzieje. Swoją drogą ciekawe jak będzie z innymi Hunterami. Coś mi się wydaje, ze koleś któy pomaga Samus dobry nie będzie.

I miodzio że wraca Dark Samus. laska ma charakter. :kocha:
  • 0

#65 BeSOS Napisany 17 maja 2006 - 18:11

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
a co moje pierożki nie piszą nic o wywiadziku na ign Dodany obrazek ?

radzę przeczytać Dodany obrazek

W wywiadziku można dowiedziec się naprawdę spoooro o nowym Metroidku i przyznam, że choć zmiany nie sa jakies kolosalne, to ja już powoli zaczynam się nakręcać :ninja:

kilka ciekawych informacji jakie wyłowiłem z wywiadu:

-Corruption w tytule nawiązuje do tego, że Samus w trójeczce będzie pod wpływem działania Phazonu :ninja: a co za tym idzie będzie mogła w dowolnym momencie przejść w tzw Hyper mode /w MP1 i MP2 było to możliwe jedynie podczas ostatecznej walki z bossem/ Oczywiście nic za darmo, bo odbywać się to będzie kosztem energii wiec trzeba będzie używac tego cacka z rozsądkiem

-nie będzie zbierania od nowa uzbrojania, conajwyżej zbierać bedziemy nowe upgrade'y ;]

-akcja gry rozegra się na kilku planetach, które są usyfione Phazonem - Samus naturalnie musi je z niego oczyścić ;]

-nie będzie tak jak w MP i MP2 4 rodzajów beam'a - w MP3:Corruption nowy beam nie dość, że przejmie właściwości poprzedniego to jeszzce wzbogaci je o nowe :)

-będzie można dowolnie ustawić czułość w sterowaniu, Retro wzięło też do serca uwagi ign-u odnosnie szybkiego obrotu o 180 stopni ;]

-bedzie voice acting, a co za tym idzie, fabuła bedzie ciekawiej przedstawiona, lecz w dalszym ciągu akcja bedzie najważniejsza

-co do bumb mappingu - w tej inkarnacji MP Retro raczej nie bedzie sie na nim skupiać, lecz na pewno grafa bedzie lepsza niż na GCN - dojdzie bloom i lepsze efekty świetlne i specjalne ;]

to w sumie imo najciekawsze info jakie zapamietałem, tłumaczyłem z pamięci, bo wywiad czytałem rano ;]

Acha, do zassania jest również filmik z caaalutkim demeczkiem. Ja juz zasysam....od 6 godzin muahahaha Dodany obrazek


lineczka do wywiadziku i filmu: http://revolution.ig...8/708948p1.html

:hejka:
  • 0

#66 gruby Napisany 17 maja 2006 - 20:59

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Very good. Wywiad ciekawy. Mi pomysł z rozkazywaniem statkowi w ogóle się nie podoba. Ale może zmienię zdanie... :/
  • 0

#67 Ney Napisany 18 maja 2006 - 06:47

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Najlepsze z tego wszystkiego jest to że nie "rozbiorą" znowu Samus na początku gry ze wszystkiego (ledwo to teraz zniosłem w M2 a 3 bym olał za takie coś)...
Olewanie przez nich fabuły ("Bo w metroidzie nie o to chodzi") to jeszcze większy skandal...Dobra,wciągająca,dobrze poprowadzona fabuła by nikomu nie zaszkodziła a tu widze że znowu to będzie drugi (jeśli nie trzeci) plan...Retro jest za bardzo retro IMHO o_O.
Od tego całego fazonu mi się juz rzygać (za przeproszeniem) chce...Tak trudno dać coś innego (coś z historii Samus lub poszukiwanie jakiegoś przestępcy i walka z jego ludżmi bo coś odkrył na jakiejś planecie itp np)?Ale nie... po co?W metroidzie nie o to chodzi, to nie w stylu Metroida...
I tak znowu pewnie najwięcej fabuły będzie w...instrukcji o_O.
  • 0

#68 BeSOS Napisany 18 maja 2006 - 09:43

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
a ty lewą nóżką wstałes dziś? może pośpij następnym razem do 10 bo widze, ze poranne wstawanie ci nie służy ;]

Fabuła nie była nigdy najwazniejszą stroną Metroida, tutaj od samego poczatku pochłania gracza atmosfera, kapitalny design i elementy zrecznosciowe. Jasne, też bym chciał, żeby była tutaj jakaś lepsza fabuła, ale na pewno nie bedę rzygał jak jej nie będzie o_O

O wiele bardziej ubolewam nad małymi zmianami graficznymi, bo jednak to co powodowało szok w MP1 to właśnie grafa - 3 raz z rzędu niestety nie będę zbierał szczeny z podłogi
  • 0

#69 Ryo-San Napisany 18 maja 2006 - 10:08

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:

O wiele bardziej ubolewam nad małymi zmianami graficznymi, bo jednak to co powodowało szok w MP1 to właśnie grafa - 3 raz z rzędu niestety nie będę zbierał szczeny z podłogi

to dla mnie jest ziszczenie sie najwiekszych obaw :blah: jak narazie to j tu widze Metroid Prime Mission Pack;/ szkoda szkoda bo liczylem na wiecej..glowniej w kwestii grafy czyli czegos co kilka lat temu wystrzelilo ta serie na orbite..a teraz..sterowanie pilocikiem a grafa lekk zmieniona..haaaalo mozna sie zamienic? wsadzcice sobie ten pilocik - a dajcie mi grafe godna tego tytulu; (
oczywiscie MP nie sama grafa stoi ale jak juz Neyeczek powiedzial Retro jest za bardzo retro..a to niestety glownie za sprawa Nintendo..;/
IMHO chlopaki z Retro beda marnowac swoj talent na Wii...niech ktos ich wykupi :ninja:
Kaz, Peter - pozwolcie tu do mnie na slowko :cmok:
  • 0

#70 Ney Napisany 18 maja 2006 - 10:17

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Wstawanie wczesne swoją drogą...Ale...
Ja rzygam już od braku fabuły w tej grze i co mi zrobisz? :gwizdek:
To że fabuła nigdy nie była najważniejszą rzeczą w tej grze (i wogóle w grach N) nie znaczy że nagle nie może byc istotną rzeczą w Metroidzie...A że Retro jest łatwiej zrobić gre bez nacisku większego na fabułe to co innego.Gram teraz w Metroida 2 i fabuły tu brak (jak jeszcze walną "zakończenie" na poziomie jedynki to juz wogóle zwątpie - "takie coś" zmniejsza satysfakcje z przejsćia gry), zamiast Samus móglby siedzieć w tym kombinezonie Link (bo co by to zmieniło?) i w sumie na dobrą sprawe gra się dla mnie niczym nie różni od jedynki...Dalej jest świetna,klimat rządzi,grafika wymiata ale ile można to samo?Cały ten fazon też mnie już odrzuca.Tak trudno zrobić coś nowego?Niech Samus wreszcie zacznie odgrywać jakąś role w tej grze (niech pokaże jaki ma charakter itp), pojawią sie przeciwnicy z krwi i kości (Dark Samus jest świetna) którzy by mieli prawdziwe A.I w walce itd...I bez tego Metroid 3 będzie świetny na 100% i go kupie ale ta gra ma jeszcze większy potencjał i wkurza mnie to że Retro nie chce tego wykorzystać (a to nowe logo to z du.. jest)...Szczerze mówiąc teraz się nie dziwe że M2 się słabiej sprzedał niz jedynka i wogóle przeszedł bez większego echa...
  • 0

#71 me&myself Napisany 18 maja 2006 - 10:51

me&myself

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 518 Postów:
Fabuły było całkiem sporo zarówno w Prime jak i echoes, tylko trzeba bylo sie troche wysilić, to że nie jest podana na tacy nie znaczy, że jej nie ma. ale jakbys poczytał sobie wszystkie skany zadał sobie troche intelektualnego wysiłku żeby je połączyć w jedną calość. Dla mnie brak nachalnie podanej fabuły jest wręcz zaletą jeśli chodzi o Metroida! A to dletego, ze ja mam troszeczke inne podejście do gier, które nie traktuje jako całośc a raczej jako zlepek impresji, pozostawiam wiecej pola dla wyobraźni. Nie ma fabyły? To sam ją sobie wymyśli, będziesz miał dodtkową zabawe! A jeśli chodzi o tą "bezpłciowośc" samus to jest to dla mnie kolejny spory plus, bohater jest IMO o wiele ciekawszy jesli prawie nic o nim nie wiemy (dletego nie zniósłbym mówionych dialogów w Zeldzie, "milczący" link to dla mnie jedna z najlepszych koncepcji w historii gier)!
  • 0

#72 Ryo-San Napisany 18 maja 2006 - 11:05

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:

Gram teraz w Metroida 2 i fabuły tu brak(jak jeszcze walną "zakończenie" na poziomie jedynki to juz wogóle zwątpie

Dodany obrazek
  • 0

#73 Ney Napisany 18 maja 2006 - 11:09

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Dla Ciebie to całkiem sporo a dla mnie to kropelka w morzu potrzeb...
Owszem w jedynce miałeś fajny wstęp w instrukcji do fabuły wiele wyjaśniający (o Samus też),w samej grze skany tez dawały obraz co się działo z niegdyś istniejąca tam cywilizacją i budowało to świetny,tajemniczy klimat ale gram teraz w dwójke i znowu to samo...DLA MNIE to za mało i nie musisz tu pisać jaki Ty wielki intelektualny wysiłek do gry wkładasz a ja nie bo mi się to nie podoba...Widać mamy zupełnie inne oczekiwania co do tej gry i spoko - każdy ma swój gust.Ja bym chciał żeby wreszcie Samus pokazała jaka jest bo póki co każdy mógłby siedzieć za tym pancerzem...Widać jestem w mniejszości...Tak jak mówie gra i bez tego jest świetna ale IMHO mogłaby być jeszcze lepsza...
PS. Patent z samemu sobie wymyślaniem fabuły genialny o_O.Jeszcze muzke wyłącze i sam sobie będe nucił takie kawałki jakie uznam za stosowne...
  • 0

#74 fingus Napisany 18 maja 2006 - 13:07

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Ney- ty chyba faktycznie nie czytałeś tych logów, skoro twierdzisz, że nie ma fabuły. A że trzeba ją sobie wyczytać i złożyć do kupy, no cóż - taki urok Metroida. Jeśli w Prince of Persia nie będziesz słuchał tekstów księcia, to też dojdziesz do wniosku, że nie ma fabuły. Jeśli przeklikasz wszystkie filmiki w MGS, to też nie ma fabuły.
A milczący protagonista, to taki patent Nintendo, nie pierwsza i nie jedyna to gra, która go wykorzystuje - może ci się to podobać lub nie, kwestia gustu. W teorii ma to zapewnić głębszą imersję, bo nie sterujesz poczynaniami jakieś tam postaci, tylko sam nią się stajesz.
  • 0

#75 Kaxi Napisany 18 maja 2006 - 14:51

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Co do Phazonu - Corruption to trzecia cześć trylogii jaką jest Metroid Prime, a jak to z trylogiami bywa, kręcą się wokół czegoś wspolnego. Zauważ że Metroid Prime to węższe pojęcie niż Metroid. Po Corruption pewnie doczekamy się kolejnego Metroida, ale nie kolejnego Prime'a. Dlatego uwazam twoje oburzenie na phazon za chybione. :skacze:
  • 0

#76 me&myself Napisany 18 maja 2006 - 16:19

me&myself

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 518 Postów:

PS. Patent z samemu sobie wymyślaniem fabuły genialny o_O.Jeszcze muzke wyłącze i sam sobie będe nucił takie kawałki jakie uznam za stosowne...


Nie taka skrajność miałem na myśl, pamietaj ten "brak" fabuły to poprostu miesce na ruszenie troche wyobraźnią, cos jak książka czy film z otwartym zakończeniem.
  • 0

#77 Ney Napisany 18 maja 2006 - 19:40

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Czuje się szykanowany za moje poglądy:).Ale co tam...napisałem już że widać że jestem w mniejszości.
Owszem czytam logi w Metroidzie i fajnie budują klimat ale ja chciałbym czegoś bardziej epickiego w Metroidzie (co nie wiąże się jeśli dobrze by to zrobili z utratą klimatu!!!).Chciałbym bardziej emocjonalnie "wejść" w tą gre,poznać kim jest Samus i jaka jest i dać jej poczynaniom jakiś większy motyw (zły z krwi i kości,system misji dla bounty huntera jakoś fajnie powiązany,niektórzy wrogowie z PRAWDZIWYM A.I i z czymś do powiedzenia itp).Wreszcie chce żeby zakończenie dawało jakąś satysfakcje fabularną a nie tylko z pokonania bossa...
Tyle z mojej strony na ten temat... :cmok:
  • 0

#78 BeSOS Napisany 19 maja 2006 - 14:31

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
ja bym chcial aby Ms odkupił Retro, bo z tym Wii to sie zmarnują chłopaki ;] Tacy mistrzowie godu jak Retro studios wycisneli by piękną grafę z X360 jeszcze podczas 1szej generacji gier ;] No, ale z tego co wiem N posiada chyba wszystkie akcje ratro wiec nic z tego
  • 0

#79 Scorpio Napisany 19 maja 2006 - 14:36

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Normalnie ....
jedynek ... Prawie jak Czychu :lol: Prawie robi różnicę :lol:

Poczekamy, zobaczymy :D
  • 0

#80 Gość__* Napisany 19 maja 2006 - 15:13

Gość__*
  • Goście
Mi się podoba :^^: Szoku graficznego nie ma (w większości gier na Wii nie ma szoku graficznego...), ale przecież nie o to chodzi Nintendo. Mimo tego, grafika prezentuje wysoki poziom i jest ładna. Jednak najbardziej mnie intryguje oczywiście sterowanie! Strzelanie pilotem i używanie nunchako? :ninjadance: <----jak tylko pomyślę :^^:
  • 0

#81 Danteusz Napisany 19 maja 2006 - 15:15

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 839 Postów:
Mnie zastanawia czy faktycznie sterowanie pilotem wypadnie porównywalnie do komba myszka+klawiatura. Jeśli wygoda będzie na poziomie pada to podziękuję za taką rewolucję.
  • 0

#82 BeSOS Napisany 19 maja 2006 - 17:20

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Normalnie ....
jedynek ... Prawie jak Czychu :lol: Prawie robi różnicę :lol:

Poczekamy, zobaczymy :D


a to odnośnie czego?
  • 0

#83 Scorpio Napisany 19 maja 2006 - 17:28

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Tacy mistrzowie godu jak Retro studios wycisneli by piękną grafę z X360 jeszcze podczas 1szej generacji gier ;]

Takie proXowe :P
  • 0

#84 BeSOS Napisany 19 maja 2006 - 18:49

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
taka prawda. koleś mówi, ze nie skupią się na mappingach, lecz na oświetleniu - a już czuję w kosciach, ze i tak wielkiej róznicy w porównaniu z Echoes nie będzie.
next gen to next gen, bump i normal mapping naprawde nie sa czyms nadzwyczajnym w obecnych grach bo juz Xbox takie efekty z palcem w d*pie targał - więc od next gena / w przypadku wii raczej middle-gena oO/ wymagam, aby takie efekty występowały w grach na porządku dziennym. Poprostu ku*wica mnie strzela jak sobie wyobraże jak masakrycznie wyglądałaby ta gra po zaimpletowaniu tych efektów Dodany obrazek

acha, ściagnąłem ten 20min filmik - i mój entuzjazm znów zmalał...dla mnie to jest mission pack ;/ A Walka z Ridley'em czy jak mu tam ssie pałe i to dosyć mocno i brutalnie o_O
  • 0

#85 Kaxi Napisany 19 maja 2006 - 18:57

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Widzę, ze Jedynowi jak się nie podoba, to już wszystko. Ja do Corruption tez podchodzę z umiarkowanym optymizmem i liczę na dwie rzeczy:

a) że prezentacja na E3 to nie było to, co Retro ma najlepsze. Skupili sie na tym by pokazac sterowanie, a nie pomysły jakie wrzucily do gry.
b) że grafika ulegnie poprawie, zgodnie z tezą, że pełne dev kity Wii dopiero co sie zrobiły i gry hulały na mniej lub bardziej podkręconym GCN + Wii-mote.


Jeśli punkt B się nie sprawdzi to cóż - dobrze nie będzie, ale Prime 3 nadal pewnie będzie piękną i bardzo dobrą grą, ale po prosu bez rewelacji. Zaś jeśli punkt A się nie sprawdzi i wzywanie na pomoc statku, strzelanie przez sciany oraz grapple beam to wszystko, co z nowosci przygotowalo nam Retro, wtedy kicha na maxa. Ale w to trudno mi uwierzyć.

Z rzeczy ktore mi sie podobaja to wiele planet - moze bedzie wieksza roznorodnosc miejscowek... Z tych w Echoes nie byłem do końca zadowolony. :skacze:
  • 0

#86 BeSOS Napisany 19 maja 2006 - 19:08

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Widzę, ze Jedynowi jak się nie podoba, to już wszystko


dlaczego tak kłamiesz koksik Dodany obrazek

na poprzedniej stronie napisałem co mi sie podoba /czyli rzeczy ujawnione w wywiadzie/. poprostu jak ogladałem filmik to naprawde, gdybym nie wiedział, że to zasuwa na wii, to byłbym w 100% pewien, że to GCN - i bez tłumaczeń typu dev-kity sa jeszcze za słabe, nie skończone itp. Co mnie to obchodzi jako gracza? pokazują coś na E3 i muszą się liczyć, że będą oceniani.

Jeśli punkt B się nie sprawdzi to cóż - dobrze nie będzie, ale Prime 3 nadal pewnie będzie piękną i bardzo dobrą grą, ale po prosu bez rewelacji. Zaś jeśli punkt A się nie sprawdzi i wzywanie na pomoc statku, strzelanie przez sciany oraz grapple beam to wszystko, co z nowosci przygotowalo nam Retro, wtedy kicha na maxa. Ale w to trudno mi uwierzyć.


zgadzam sie...niestety nawet sequele najlepszych gier cierpia na tym, ze niewiele sie w nich zmienia...a imo w takim Prime tymbardziej to nie przejdzie. Ale z drugiej strony mam też świadomosć, że chyba jest niemożliwe aby retro ponownie dokonali czegoś takiego jak im sie udało przy okazji MP1 - czyli włączasz gre i mówisz/myślisz OMFG :ninja:
  • 0

#87 gruby Napisany 19 maja 2006 - 22:32

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:

Ale z drugiej strony mam też świadomosć, że chyba jest niemożliwe aby retro ponownie dokonali czegoś takiego jak im sie udało przy okazji MP1 - czyli włączasz gre i mówisz/myślisz OMFG

To akurat jest raczej zupełnie niemozliwe. MP ma już utarty schemat. I trzeba się pogodzić, że żadna gra z tej seri nie wzbudzi takich rumieńców jak jedynka. Dopiero nadejście nowej serii z Metroidem w tytule może to zmienić... IMHO
  • 0

#88 BeSOS Napisany 19 maja 2006 - 23:06

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Myślę, że gdyby retro uciekło się do zabiegu ala RE----.RE4 to mogłoby tak być :ninja:
No, ale to tylko takie gdybanie, skupmy się na naszym kotleciku odgrzewanym ;]
  • 0

#89 gruby Napisany 20 maja 2006 - 09:33

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Tak jak pisłeś, nietety mało kiedy zdarza się, żeby kontynucacja zmiażdżyła innowacyjnością. Takie fenomeny mają tlyko miejsce, gdy seria przeskakuje w 3 wymiar (Mario64, ZeldaOoT, Metroid Prime) i moim zdaniem już nic takiego się nie wydarzy. Dlatego nie ma co od Prime 3 oczekiwać, że zmiecie nas podobnie do jedynki. Natomiast mozna oczekiwać, że będzie totalnie wypasiony. :) Mi akurat walka z Ridleyem bardzo się podobała. Zawsze coś nowego... Poza tym własnie sie okazało, że MP3 leciał na Gacku (swoja droga jak na Gacka wyglądał bosko ;)) .

Co do grafiki pozwolę sobie być spokojnym. I wbrew wszystkim tutaj nie chcę że Retro było wykupione przez Sony i Micro. :D Co by nie mówić o Nintendo, to kiedy koprodukuję grę, zazwyczaj wychodzi z tego majstersztyk. Eternal, Prime to sztandarowe przykłady (a Odama i geist sztandarowe wyjątki ;) ).
  • 0

#90 Gość__* Napisany 29 maja 2006 - 23:04

Gość__*
  • Goście
Aktualnie przechodze jedynke i mimo wczesniejszego przejscia RE4 grania w HL2 na kompie jestem totalnie zachwycony grafa. Z bliska teksturki sa kiepskie, ale z odleglosci kilku metrow... poezja

http://www.gamevideo...m/video/id/3718
Gra wyglada moim zdaniem wyraznie lepiej niz na gcn. Lepsze efekty, jakos ogolnie lepsze odczucie (skrzydla tego smoka sa swietne).
Bardzo spodobal mi sie dubing, taka pol angielszczyzna brzmi na prawde klimatycznie..
Oprocz tego uwazam ze w MP1 piraci zachowuja sie dosc rozsadnie (szczegolnie gdy sa w wiekszej grupie) i jesli bedzie to poprawione to nie mam pytan.

Zawiodla mnie czulosc sterowania. Podobno bedzie mozna to zmieniac ale sam mechanizm mi nei do konca podchodzi, choc ogolnie jestem cholernie ciekaw jak sie bedzie w to grac i mysle ze (mimo wszystko) sterowanie bedzie najlepsza strona tej gry.
  • 0