Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
#61 Gość__* Napisany 16 czerwca 2005 - 13:52
#62 Napisany 16 czerwca 2005 - 16:35
Napewno bedą chcieli, ale ja myśle że Sony dało pożądne "argumenty" do tego by nie zmienił zdania....pytanie teraz tylko czy ludzie z obozu N czy M$ nie bedą chceili go przekonac...
#63 Gość__* Napisany 16 czerwca 2005 - 16:52
#64 Gość__* Napisany 17 czerwca 2005 - 12:41
"W wywiadzie udzielonym serwisowi IGN jeden z najbardziej cenionych twórców gier - Hideo Kojima stwierdził, że Metal Gear Solid 4 zdąża na PS3 choć istnieje możliwość w przyszłosci wydania tych gier na pozostałe next-geny."
I wszystko jasne
#65 Napisany 17 czerwca 2005 - 12:52
#66 Gość__* Napisany 23 czerwca 2005 - 09:23
#67 Gość__* Napisany 23 czerwca 2005 - 22:35
jedziemy dalej czyli miejsce akcji i słynne "NO PLACE TO HIDE": jedni widzą miasto, bazy itp, ale ja właśnie wyobrażam sobie jakieś inne tereny (może coś a'la pustynia...) gdyż w mieście można się ukryć (ruch uliczny, zakamarki itp). Ale oczywiście przypuszczenia zostaną tylko przypusczeniami aż dopóki gra nie trafi na półki sklepowe
Co do tej "nieszczęsnej kamery" to ja naprawdę nie wiem dlaczego tak wielu osobom ona przeszkadza. Dobra, rozumiem - mały widok, ale bez przesady. Ja NIE MAM ŻADNEGO problemu z kamerą a gram tylko na HARD/EXTREME/EUROPEAN EXTREME i mimo tego nie widzę żadnych problemów. Używanie FPP jest po prostu podstawą i to wszystko. Przyzwyczaiłem się po 10 minutach i każdy także może to zrobić.
Ale mimo wszystko kamera TPP może być całkiem ciekawym rozwiązaniem, ale przekonamy się o tym podczas premiery MGS3: Subsistance.
Odbiegając od tematu to czy nie denerwuje was to, że KONAMI ma "genialny" plan na zarabianie pieniędzy? Ja wiem, wiem, że ta firma a zwłaszcza KOJIMA i jego ekipa zasługuje na wszystkie pieniądze, ale... to już zaczyna się robić nudne oraz trochę chamskie z ich strony, wychodzi piękny i wspaniały MGS, ale to jednak nie jest jeszcze to co Hideo Kojima chciał osiągnąć i postanowiono wydać MGS INTEGRAL, który był już "idealny". Genialny MGS2 (moje osobiste zdanie), ale także jeszcze coś nie zapasiło i wyszedł Substance. Okey przeżyje, ale IDENTYCZNY PLAN z MGS3 to już jest coś nie tak. Spodziewałem się tego, ale jednak myślałem, że PAL wersja MGS3 zawrze już wsyzstko, ale jednak nie... Dopiero teraz, w nowej wersji MGS3 dostaniemy dodatki itp, za które zapłacimy kolejne 250 zł. Reasumując, na wszystkie dotychcasowe MGSy można było stracić ok. 800 zł ( jak nie więcej ). KASA KASA I JESZCZE RAZ KASA... ehh szkoda gadać, kasy brak, ale i tak kupię kolejną wersję MGS'a chociażby dla tej kamery i dodatków
#68 Napisany 27 czerwca 2005 - 18:31
W nowym numerze angielskiego „PlayStation Magazine” (PSM - nie "Official PlayStatiom Magazine") przeczytać można obszerny artykuł o MGS4, a Hideo Kojima wyjaśnia, co miał na myśli z 'mottem' gry ("Nowhere to hide"). Potwierdził tym, że chce tym razem zrobić bardziej dynamiczne i realistyczne środowisko, niż w poprzednich częściach.
Pierwszy przykład możemy znaleźć w trailerze z E3, w którym Snake chowa się za murem – mur się zawala, a strażnicy odkrywają Snake’a. We wcześniejszych częściach zawsze było jakieś miejsce, gdzie można było się bezproblemowo schować przed wrogami – i to ma się teraz skończyć: gracz musi teraz swoją strategię budować nie tylko na podstawie analizy trasy przemarszu i zachowania przeciwników, lecz także musi wziąć pod uwagę poruszające się obiekty w jego otoczeniu.
Do tej pory można było schować się przed pościgiem np. w ciężarówce – w MGS4 wygląda to już inaczej: przeciwnik odjeżdża ciężarówką, a Snake musi albo zacząć biec zaraz obok niej, albo pozostaje w miejscu i zostaje odkryty. Właśnie z racji tego dynamicznego otoczenia Kojima wybrał słowa „Nowhere to hide” na temat przewodni czwartej części: schronienie zostaje zniszczone, pojazdy odjeżdżają, dźwig przenosi skrzyni – to wszystko stawia graczowi nowe wyzwania i prowadzi do zwiększenia realizmu w serii.
#70 Gość__* Napisany 28 czerwca 2005 - 14:44
EDIT: ciekawy wywiad, Shini. Kojima jakby tłumaczy znaczenie słów NO PLACE TO HIDE. Ukrywanie się za poruszającymi się przedmoitami może być ciekawe. Zapowiada się też bardziej zagmatwana fabuła niż w MGS3. No i oczywiście co? Więcej dowiemy się pewnie... na E3 2006
#71 Gość__* Napisany 28 czerwca 2005 - 15:10
Oczywiście, mam nadzieję, że Hideo wymyśli coś lepszego niż kafelki , ale rozumiecie, o co mi chodzi? Raz powiemy sojusznikowi, gdzie jesteśmy, to następnym razem możemy nie mieć, gdzie się schować.
A macie jakieś pomysły, co do "ruchomych" kryjówek Był już odjeżdżający samochód, mur, na który za mocno będziemy napierać... co jeszcze? Może Snake staine gdzieś na górze za długo na jakiejś półce i ona się zawali albo stanie za drzewem w porze rżnięcia? Hm, pomysłów może być dużo 8) .
#72 Gość__* Napisany 11 lipca 2005 - 17:28
#73 Gość__* Napisany 10 sierpnia 2005 - 11:41
#74 Napisany 10 sierpnia 2005 - 16:48
#75 Gość__* Napisany 15 sierpnia 2005 - 16:43
#76 Gość__* Napisany 15 sierpnia 2005 - 18:01
Ale by jazda była jakby Meryl była "po drugiej stronie barykady" i Snejo by musiał ją... Shocked
Może się tak zdarzyć , gdyż jak pamiętamy Meryl była rodziną Roy'a Campbella.I mimo, że był on przyjacielem Snake'a to mógł on dostać od rządu rozkaz pojmania/zabicia Snake'a.I tu mogą być dwa wyjścia - Roy wysyła Meryl aby pomogła Snake'owi lub wysyła ją w pościg za Snakiem...
#77 Gość__* Napisany 16 sierpnia 2005 - 19:54
#78 Gość__* Napisany 19 sierpnia 2005 - 19:46
#79 Napisany 20 sierpnia 2005 - 14:13
Co z tego wyniknie? Zapytajcie Kojimy .
Przecież wiadomo, że on nic nie mówi. Prócz "ok"
#80 Gość__* Napisany 28 sierpnia 2005 - 13:00
#81 Napisany 28 sierpnia 2005 - 15:24
#82 Gość__* Napisany 28 sierpnia 2005 - 17:59
Śmieją sie z użytkowników konsol to nie są godni grać w tak wspaniały tytuł. Dobrze że MGS4 jest eX. tylko dla PS3.
No coz - kiedys jako zatwardzialy pececiarz rowniez sie smialem z uzytkowników konsol, a MGS na PC odmienil mnie diametralnie. Jesli ktos, zachwyci sie jakims konsolowym tytulem na PC, i dalej bedzie bluzgal na konsole, to juz znaczy ze cos z nim nie tak. W kazdym badz razie nie przeszkadzaloby mi to aby MGS 3 pojawil sie na PC, choc rozgrywka przy pomocy klawiatury i myszki na 17 calowym ekranie to niezbyt ciekawa perspektywa. Za to nie chcialbym aby MGS 3 pojawil sie na Xboxa czy GC - mimo, ze mam te konsole uwazam ze seria nalezy sie posiadaczom konsol Sony jako exclusive, zas fani innych platform cieszyc sie moga po jednej czesci tej genialnej gry i to im powinno wystarczyc. Choc tak naprawde MGS TTS na GC imo nie dorasta do kolan oryginalnemu MGS-owi - chocby z powodu gorzej nagranych glosów aktorów i zmienionej sceny smierci Sniper Wolf - na GC zero dramatyzmu, na Playstation mozna uronic lze. A gdy zobaczylem te figurki Mario w wersji na GC to malo ze smiechu sie nie przewrocilem.
#83 Gość__* Napisany 29 sierpnia 2005 - 10:40
#84 Napisany 29 sierpnia 2005 - 12:23
A propoś gdzie można zobaczeć tego trailera?? mógłby ktoś podrzucićlinka czy cos??
#85 Gość__* Napisany 29 sierpnia 2005 - 14:00
#86 Gość__* Napisany 03 września 2005 - 07:59
Co do kamery 3d, to sądzę, że Kojima Productions przetestuje swój wynalazek na Subsistence. Jeśli graczom się spodoba, patent zostanie zaadaptowany w nowym MGSie.
W kwestii konwersji MGS3 na PC to całkowicie zgadzam się z Cameronem - bo i po co żałować innym tak wspaniałej gry? A jeśli dodatkowo ma ona być swoistym narzędziem do nawracania blacharzy na konsolowa ścieżkę, to czemu nie?
#87 Napisany 03 września 2005 - 09:50
#88 Gość__* Napisany 03 września 2005 - 10:50
#89 Gość__* Napisany 03 września 2005 - 11:10
#90 Gość__* Napisany 03 września 2005 - 11:58
A ja coraz bardziej przekonuje się do wynalazku by me & Ryo, czyli Metal Gear Heaven- no bo miejsce trudno dostępne jest.. do tego tak, jak zapowiedział Hideo środowisko jest zmienne i utrudnia chowanie się, wszystko miałoby miejsce na większej przestrzeni, całkowicie nowe spojrzenie na aspekt skradania i nowe doświadczenia w tej kwestii też sa.. ukryte symbole motyla i ptaka też pasująKojima powiedział że miejsce w którym rozgrywać będzie się akcja MGS4 jest trudno dostępne, a trudno dostępne dla ludzi są takie miejsca jak: Korea Północna, Wyspy Australii i Oceani oraz Cuba.