Skocz do zawartości

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
5496 odpowiedzi na ten temat

#61 Gość__* Napisany 16 czerwiec 2005 - 13:52

Gość__*
  • Goście
Ja także chciałabym zatrzymać MGSa tylko dla siebie, ale żądzy pieniędzy nie powstrzymamy. Wersję na PC jeszcze zniosę, bo PC jest upośledzony z założenia :P . Jednakże w Internecie słowa "MGS3 on PC" widzę zazwyczaj tylko ze znakiem zapytania i to głównie na forach... [i może niech tak zostanie, Kojima-sama?]
  • 0

#62 Yoori Napisany 16 czerwiec 2005 - 16:35

Yoori

    Jałowy

  • Forumowicze
  • 8145 Postów:

...pytanie teraz tylko czy ludzie z obozu N czy M$ nie bedą chceili go przekonac...

Napewno bedą chcieli, ale ja myśle że Sony dało pożądne "argumenty" do tego by nie zmienił zdania.
  • 0

#63 Gość__* Napisany 16 czerwiec 2005 - 16:52

Gość__*
  • Goście
Sony dało mu powody, by nie robił konwersji w pewnym okresie czasu, i żeby powiedział właśnie coś, co nakręci niezdecydowanych fanów do kupna PS3. Wiadomo, że słowa Hideo należy brać w głęboki nawias. Najarani excluzivem kupimy ps3, a po pół roku okaże się, że gra konwertowana jest na X360. Tak się robi, bo słowa developerów często łyka się bez zastanowienia. Wdg. mnie porty bedą, tylko o wiele później.
  • 0

#64 Gość__* Napisany 17 czerwiec 2005 - 12:41

Gość__*
  • Goście
Imro gry, oraz IGN podaje:

"W wywiadzie udzielonym serwisowi IGN jeden z najbardziej cenionych twórców gier - Hideo Kojima stwierdził, że Metal Gear Solid 4 zdąża na PS3 choć istnieje możliwość w przyszłosci wydania tych gier na pozostałe next-geny."

I wszystko jasne :)
  • 0

#65 Scorpio Napisany 17 czerwiec 2005 - 12:52

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
Ta, możemy zacząć już typować tytuł roszeżonej wersji. Było Substance, Subsistance, to może Subsystans?
  • 0

#66 Gość__* Napisany 23 czerwiec 2005 - 09:23

Gość__*
  • Goście
Ciekawe teorie.
  • 0

#67 Gość__* Napisany 23 czerwiec 2005 - 22:35

Gość__*
  • Goście
Uff już wiele teorii się przewinęło na temat MGS4... Co do śmiesznego trailera MGS4 to... jest kozacki trzeba przyznać, że naprawdę rozbawia niektórymi momentami.

jedziemy dalej czyli miejsce akcji i słynne "NO PLACE TO HIDE": jedni widzą miasto, bazy itp, ale ja właśnie wyobrażam sobie jakieś inne tereny (może coś a'la pustynia...) gdyż w mieście można się ukryć (ruch uliczny, zakamarki itp). Ale oczywiście przypuszczenia zostaną tylko przypusczeniami aż dopóki gra nie trafi na półki sklepowe :)

Co do tej "nieszczęsnej kamery" to ja naprawdę nie wiem dlaczego tak wielu osobom ona przeszkadza. Dobra, rozumiem - mały widok, ale bez przesady. Ja NIE MAM ŻADNEGO problemu z kamerą a gram tylko na HARD/EXTREME/EUROPEAN EXTREME i mimo tego nie widzę żadnych problemów. Używanie FPP jest po prostu podstawą i to wszystko. Przyzwyczaiłem się po 10 minutach i każdy także może to zrobić.

Ale mimo wszystko kamera TPP może być całkiem ciekawym rozwiązaniem, ale przekonamy się o tym podczas premiery MGS3: Subsistance.

Odbiegając od tematu to czy nie denerwuje was to, że KONAMI ma "genialny" plan na zarabianie pieniędzy? Ja wiem, wiem, że ta firma a zwłaszcza KOJIMA i jego ekipa zasługuje na wszystkie pieniądze, ale... to już zaczyna się robić nudne oraz trochę chamskie z ich strony, wychodzi piękny i wspaniały MGS, ale to jednak nie jest jeszcze to co Hideo Kojima chciał osiągnąć i postanowiono wydać MGS INTEGRAL, który był już "idealny". Genialny MGS2 (moje osobiste zdanie), ale także jeszcze coś nie zapasiło i wyszedł Substance. Okey przeżyje, ale IDENTYCZNY PLAN z MGS3 to już jest coś nie tak. Spodziewałem się tego, ale jednak myślałem, że PAL wersja MGS3 zawrze już wsyzstko, ale jednak nie... Dopiero teraz, w nowej wersji MGS3 dostaniemy dodatki itp, za które zapłacimy kolejne 250 zł. Reasumując, na wszystkie dotychcasowe MGSy można było stracić ok. 800 zł ( jak nie więcej ). KASA KASA I JESZCZE RAZ KASA... ehh szkoda gadać, kasy brak, ale i tak kupię kolejną wersję MGS'a chociażby dla tej kamery i dodatków :wink: :mrgreen:
  • 0

#68 Danteusz Napisany 27 czerwiec 2005 - 18:31

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27923 Postów:

W nowym numerze angielskiego „PlayStation Magazine” (PSM - nie "Official PlayStatiom Magazine") przeczytać można obszerny artykuł o MGS4, a Hideo Kojima wyjaśnia, co miał na myśli z 'mottem' gry ("Nowhere to hide"). Potwierdził tym, że chce tym razem zrobić bardziej dynamiczne i realistyczne środowisko, niż w poprzednich częściach.

Pierwszy przykład możemy znaleźć w trailerze z E3, w którym Snake chowa się za murem – mur się zawala, a strażnicy odkrywają Snake’a. We wcześniejszych częściach zawsze było jakieś miejsce, gdzie można było się bezproblemowo schować przed wrogami – i to ma się teraz skończyć: gracz musi teraz swoją strategię budować nie tylko na podstawie analizy trasy przemarszu i zachowania przeciwników, lecz także musi wziąć pod uwagę poruszające się obiekty w jego otoczeniu.

Do tej pory można było schować się przed pościgiem np. w ciężarówce – w MGS4 wygląda to już inaczej: przeciwnik odjeżdża ciężarówką, a Snake musi albo zacząć biec zaraz obok niej, albo pozostaje w miejscu i zostaje odkryty. Właśnie z racji tego dynamicznego otoczenia Kojima wybrał słowa „Nowhere to hide” na temat przewodni czwartej części: schronienie zostaje zniszczone, pojazdy odjeżdżają, dźwig przenosi skrzyni – to wszystko stawia graczowi nowe wyzwania i prowadzi do zwiększenia realizmu w serii.


  • 0

#69 Shinigami Napisany 27 czerwiec 2005 - 18:40

Shinigami

    Mam grube kości!

  • Forumowicze
  • 32722 Postów:
Pod tym linkiem możecie znaleźć wywiad z Hideo którego głównym tematem jest właśnie MGS4.
  • 0

#70 Gość__* Napisany 28 czerwiec 2005 - 14:44

Gość__*
  • Goście
Mi tam kamera w MGSach nigdy nie przeszkadzała. Myślę że MGS3 na bank wyjdzie na X'a, co do MGS4 nie jestem taki pewien. Ważne jest jedno: za Czwartą część bierze się Kojima, a jemu możemy zaufać :)
EDIT: ciekawy wywiad, Shini. Kojima jakby tłumaczy znaczenie słów NO PLACE TO HIDE. Ukrywanie się za poruszającymi się przedmoitami może być ciekawe. Zapowiada się też bardziej zagmatwana fabuła niż w MGS3. No i oczywiście co? Więcej dowiemy się pewnie... na E3 2006 :D
  • 0

#71 Gość__* Napisany 28 czerwiec 2005 - 15:10

Gość__*
  • Goście
Podoba mi się ujawniona nam idea "no place to hide" i motyw współpracy. Zobaczcie, to może też wyglądać tak: Snake współpracuje z A. Teraz schował się gdzieś u B i dzwoni przez codec do A: "A, jestem u B, właśnie chowam się w pokoju nr 206. Zauważyłem, że w kilku pokojach są kafelki, które wyglądają inaczej niż pozostałe. jak je podniesiesz, to możesz ukryć się pod podłogą.". A potem strony zmieniają się i Snake musi uciekać przed A, znajdując się na terenie B. W grze włącza się alarm, a my słyszymy, jak A mówi przez komunikator: "Szukajcie przede wszystkim pod kafelkami! On mógł się tam schować!"
Oczywiście, mam nadzieję, że Hideo wymyśli coś lepszego niż kafelki ;) , ale rozumiecie, o co mi chodzi? Raz powiemy sojusznikowi, gdzie jesteśmy, to następnym razem możemy nie mieć, gdzie się schować.

A macie jakieś pomysły, co do "ruchomych" kryjówek :?: Był już odjeżdżający samochód, mur, na który za mocno będziemy napierać... co jeszcze? Może Snake staine gdzieś na górze za długo na jakiejś półce i ona się zawali albo stanie za drzewem w porze rżnięcia? Hm, pomysłów może być dużo 8) .
  • 0

#72 Gość__* Napisany 11 lipiec 2005 - 17:28

Gość__*
  • Goście
trzzeba zaznaczyc ze Mgs2: Substance jak pojawil sie na Xboxa, to slabo sie sprzedal...
  • 0

#73 Gość__* Napisany 10 sierpień 2005 - 11:41

Gość__*
  • Goście
Czemu ten temat nie znajduje sie w dziale PS3?
  • 0

#74 syon Napisany 10 sierpień 2005 - 16:48

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2302 Postów:
Sądząc po tekście w ostatnim N+, każda konsola dostanie jakiegoś exlusiva od Konami. Dla PS3 będzie to MGS4 i właśnie tam przenoszę ten temat.
  • 0

#75 Gość__* Napisany 15 sierpień 2005 - 16:43

Gość__*
  • Goście
Ah, mam wiele oczekiwań od MGS4- Kojima musi się postarać, żeby pobić swój rekord życiowy jakim niewątpliwie był MGS3. Patrząc na postacii jakie pojawią się w grze, można wnioskować, że zostanie nam zaserowowany świetny scenariusz- SS, Raiden, Meryl, Naomi, tajemniczy "BiBis?", Vamp, Otacon, Ocelocik... z taką śmietanką, to napewno będzie coś niesamowitego. Co do grafiki, bardzo bym chciał ujrzeć renderowane filmiki w grafice a la "filmiki z FFX". Świetnie by to wyglądało. Co do kooperacji, zapewne będzie to współpraca z Raidenem i/lub Meryl. Ale by jazda była jakby Meryl była "po drugiej stronie barykady" i Snejo by musiał ją... :shock: To by Kojima znów wzruszył wielu graczy... Poczekamy, zobaczymy- zapowiada się intrygująco (już teraz! Kojima, rządzisz :mrgreen: ).
  • 0

#76 Gość__* Napisany 15 sierpień 2005 - 18:01

Gość__*
  • Goście

Ale by jazda była jakby Meryl była "po drugiej stronie barykady" i Snejo by musiał ją... Shocked


Może się tak zdarzyć , gdyż jak pamiętamy Meryl była rodziną Roy'a Campbella.I mimo, że był on przyjacielem Snake'a to mógł on dostać od rządu rozkaz pojmania/zabicia Snake'a.I tu mogą być dwa wyjścia - Roy wysyła Meryl aby pomogła Snake'owi lub wysyła ją w pościg za Snakiem...:)
  • 0

#77 Gość__* Napisany 16 sierpień 2005 - 19:54

Gość__*
  • Goście
Oczywiście- Patrioci mogą chcieć usunąć wszystkich, którzy się o nich dowiedzieli. Lub też... FoxDie się uaktywni i Snake będzie niebezpieczny dla otoczenia...
  • 0

#78 Gość__* Napisany 19 sierpień 2005 - 19:46

Gość__*
  • Goście
Meryl, może już za bardzo kombinuję, ale... może ta Meryl z MGS1 nie była prawdziwą Meryl. Teraz Snake zobaczy Meryl w MGS4 (zwaną od teraz Meryl2 vel M2) i będzie się zastanawiał "o co tu chodzi?". M2 zobaczy Snake'a, ale nie będzie go znała i okaże się, że Roy Campbell nie jest jej wujkiem/tatuśkiem. Co z tego wyniknie? Zapytajcie Kojimy :wink: . Może to brzmi trochę jak scenariusz jakiegoś serialu rodem z Urugwaju albo... scenariusz kolejnego MGSa :D .
  • 0

#79 Mielu Napisany 20 sierpień 2005 - 14:13

Mielu

    crapmaster

  • Forumowicze
  • 1949 Postów:

Co z tego wyniknie? Zapytajcie Kojimy :wink: .


Przecież wiadomo, że on nic nie mówi. Prócz "ok" :mrgreen:
  • 0

#80 Gość__* Napisany 28 sierpień 2005 - 13:00

Gość__*
  • Goście
Jesli chodzi o wydanie MGS 3 na PC - pare osob tutaj napisalo, ze nie chcialoby aby taka wersja sie pojawila, a ja powiem inaczej - chce aby MGS 3 wyszedl na pieca! MGS 1, w którego zagralem na PC, byl dla mnie kamieniem milowym - dzieki tej grze dostrzeglem, ze moja nienawisc do konsol jest nieuzasadniona, a kilka lat pozniej porzucilem PC i od 2,5 roku nie gram na kompie wogole. Gdyby nie wersja na PC, mozliwe, ze nigdy bym w to nie zagral, a dzieki pecetowej wersji gry zaczalem szanowac konsole i gry na nie, stajac sie pare lat pozniej wlascicielem PS2, Xboxa i GC. A jesli MGS 3 ma byc dla niektórych pececiarzy tym samym czym dla mnie byl MGS 1 na PC to bez zastanowienia odzaluje utrate exclusiva na rzecz tego, aby niektórzy pecetowcy zchwyceni ta gra przejrzeli na oczy i zmienili "barwy klubowe". Takie gry jak Silent Hill 2 czy wlasnie MGS wydane na pieca niejednemu graczowi z klapkami na oczach uswiadomily, jak duza traca olewajac konsole. Sam z nieskrywana satysfakcja przyznaje, ze dzieki kilku grom z PS2 wydanych na PC przeciegnalem paru ludzi na konsolowa strone mocy ;) Zreszta - komu szkodzi, ze ktos posiadajay PC zagra w MGS-a 3? Przeciez MGS 1 i 2 na peceta sie pojawil - dlaczegozby to nie miala pojawic sie wiec trzecia czesc tej gry?
  • 0

#81 McDrive Napisany 28 sierpień 2005 - 15:24

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
Śmieją sie z użytkowników konsol to nie są godni grać w tak wspaniały tytuł. Dobrze że MGS4 jest eX. tylko dla PS3.
  • 0

#82 Gość__* Napisany 28 sierpień 2005 - 17:59

Gość__*
  • Goście

Śmieją sie z użytkowników konsol to nie są godni grać w tak wspaniały tytuł. Dobrze że MGS4 jest eX. tylko dla PS3.


No coz - kiedys jako zatwardzialy pececiarz rowniez sie smialem z uzytkowników konsol, a MGS na PC odmienil mnie diametralnie. Jesli ktos, zachwyci sie jakims konsolowym tytulem na PC, i dalej bedzie bluzgal na konsole, to juz znaczy ze cos z nim nie tak. W kazdym badz razie nie przeszkadzaloby mi to aby MGS 3 pojawil sie na PC, choc rozgrywka przy pomocy klawiatury i myszki na 17 calowym ekranie to niezbyt ciekawa perspektywa. Za to nie chcialbym aby MGS 3 pojawil sie na Xboxa czy GC - mimo, ze mam te konsole uwazam ze seria nalezy sie posiadaczom konsol Sony jako exclusive, zas fani innych platform cieszyc sie moga po jednej czesci tej genialnej gry i to im powinno wystarczyc. Choc tak naprawde MGS TTS na GC imo nie dorasta do kolan oryginalnemu MGS-owi - chocby z powodu gorzej nagranych glosów aktorów i zmienionej sceny smierci Sniper Wolf - na GC zero dramatyzmu, na Playstation mozna uronic lze. A gdy zobaczylem te figurki Mario w wersji na GC to malo ze smiechu sie nie przewrocilem. :lol:
  • 0

#83 Gość__* Napisany 29 sierpień 2005 - 10:40

Gość__*
  • Goście
Ja to bym chciał baaaaaaaaaaardzo zobaczyć nowe chwyty CQC w tej części. Żeby nie zrezygnowali z tego i z kamuflażu. A propo Trailera to uśmiałem się po pachy :lol: . Najlepszy był wyścig o krzesła, zdjęcie maski i wykrzykniki :lol:
  • 0

#84 Snoodgrass Napisany 29 sierpień 2005 - 12:23

Snoodgrass

    Link

  • Forumowicze
  • 361 Postów:
Ja myśle że to może być połączenie MGS3 z??... no właśnie z czym.
A propoś gdzie można zobaczeć tego trailera?? mógłby ktoś podrzucićlinka czy cos?? :?:
  • 0

#85 Gość__* Napisany 29 sierpień 2005 - 14:00

Gość__*
  • Goście
Wejdź naGametrailers i w zakładkę Playstation 3. Trailer jest na 3/4 stronie
  • 0

#86 Gość__* Napisany 03 wrzesień 2005 - 07:59

Gość__*
  • Goście
Co do scenariusza wolę się nie wypowiadać. Albo Kojima pójdzie na łatwiznę i wszystkich wskrzesi albo poklonuje (wątlpliwe) albo wymyśli coś tak pokrętnego, że niejeden z nas po przejściu gry (nawet parukrotnym) wyłączy konsolę i pomyśli "Co do *** ?!".
Co do kamery 3d, to sądzę, że Kojima Productions przetestuje swój wynalazek na Subsistence. Jeśli graczom się spodoba, patent zostanie zaadaptowany w nowym MGSie.

W kwestii konwersji MGS3 na PC to całkowicie zgadzam się z Cameronem - bo i po co żałować innym tak wspaniałej gry? A jeśli dodatkowo ma ona być swoistym narzędziem do nawracania blacharzy na konsolowa ścieżkę, to czemu nie?
  • 0

#87 McDrive Napisany 03 wrzesień 2005 - 09:50

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
Kojima powiedział że miejsce w którym rozgrywać będzie się akcja MGS4 jest trudno dostępne, a trudno dostępne dla ludzi są takie miejsca jak: Korea Północna, Wyspy Australii i Oceani oraz Cuba.
  • 0

#88 Gość__* Napisany 03 wrzesień 2005 - 10:50

Gość__*
  • Goście
Jeszcze nie łatwo jest się dostać na księżyc i na dno oceanu ;).
  • 0

#89 Gość__* Napisany 03 wrzesień 2005 - 11:10

Gość__*
  • Goście
Powiedział również, że tym razem formuła gry będzie inna niż "gra-filmik-gra-filmik". To brzmi zaiste intrygująco :P
  • 0

#90 Gość__* Napisany 03 wrzesień 2005 - 11:58

Gość__*
  • Goście

Kojima powiedział że miejsce w którym rozgrywać będzie się akcja MGS4 jest trudno dostępne, a trudno dostępne dla ludzi są takie miejsca jak: Korea Północna, Wyspy Australii i Oceani oraz Cuba.

A ja coraz bardziej przekonuje się do wynalazku by me & Ryo, czyli Metal Gear Heaven- no bo miejsce trudno dostępne jest.. do tego tak, jak zapowiedział Hideo środowisko jest zmienne i utrudnia chowanie się, wszystko miałoby miejsce na większej przestrzeni, całkowicie nowe spojrzenie na aspekt skradania i nowe doświadczenia w tej kwestii też sa.. ukryte symbole motyla i ptaka też pasują :lol:
  • 0