Killzone 2
#1 Napisany 17 maja 2005 - 08:52
Edit:zmieniłem trochę post bo kilka osób poczuło się zbytnio urażonych. Poprzednią wersję napisałem pod wpływem dużych emocji. Teraz jest dokładnie tak jak GameSpot napisał w nagłówku więc pretensje do nich.
#2 Napisany 17 maja 2005 - 09:04
#3 Napisany 17 maja 2005 - 09:06
Szczękę zbierałem z podłogi. Full wypas, prawdziwa wojna, do tej pory HALO było nie pokonane. Po obejrzeniu tego filmiku chyba znowu zagram w KILLZONE tym razem Luger.
#4 Napisany 17 maja 2005 - 09:22
#5 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 09:40
#6 Napisany 17 maja 2005 - 10:15
#7 Napisany 17 maja 2005 - 11:26
Co wiecej moge napisać- to jest jakośc FMV panowie!!!!!!!!!!!!!
wygląda to obłędnie, niebiańsko etc.
Halo 3- be affraid :>
#8 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 11:27
#9 Napisany 17 maja 2005 - 11:33
#10 Napisany 17 maja 2005 - 12:12
#11 Napisany 17 maja 2005 - 12:23
Owszem gierka zapowiada się nieźle, ale jak dla mnie to za bardzo przypomina mi Time Spliters, za którym nie przepadam.
Od dłuższego czasu nie miałem w co grać, ale po dzisiejszym MEGA WIDOWISKU jakie zaprezentowali spece od KILLZONE znowu mam zajawkę na ich grę.
Dziś wieczorem siadam i gram w KILLZONE do upadłego. Tym razem na LUGER na hardzie.
#12 Napisany 17 maja 2005 - 12:24
#13 Napisany 17 maja 2005 - 12:24
Tak, ale to co widzisz na trailerze [KZ2] jest tylko wyreżyserowane. Pewnie skończy się jak jedynka, 500 skryptów na minutę.
#14 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 12:46
Co do KZ, to po prostu wody mi odeszły jak to zobaczyłem
#15 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 12:51
#16 Napisany 17 maja 2005 - 12:53
#17 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 12:58
ale tak calkiem serio, mozna byc sceptykiem... ale jezeli naxt-geny beda pokazywac taki poziom to nie ma bata i zeby nie profanowac tej magii trzeba bedzie wziasc kredyt studencki i zainwestowac w hdtv 16:9...
#18 Napisany 17 maja 2005 - 13:05
#19 Napisany 17 maja 2005 - 13:07
#20 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 13:50
Racja, na takich pokazach dużo rzeczy wygląda podejrzanie za ładnie - dużo skryptów, mam nadzieję, że jednak nie jest to scrypt, ale jedna z wielu animacji przyporządkowanych do konkretnego miejsca - ale za mocno to brzmi jak na rok pracy.Pełno skryptów, moment w którym koleś spada z mostu i wiesza się na ręce to też skrypt. ciekawe jest to, ze postac znajduje sie na moscie nawet nie wiadomo jak. nie patrzy pod nogi, a element po ktorym wchodzi na górę nie jest pokazany ani razu. płomienie jakimi otoczone są postacie po potrkatowaniu z miotacza są niesamowite. tylko sam strumien miotacza jakis taki dziwny. wybuchy sa obłędne, ale slyszalem opinię, że mogliby to podciągnąć .oświetlenie jest po prostu megazajebiste. jest subtelne, ale jak broń czasem wpadnie w strumien swiatla to wyglada to jak film. swietny jest moment jak kolo pada od postrzalu w plecy. piękna rzecz. ja musze to zobaczyc, zeby uwierzyc.
#21 Napisany 17 maja 2005 - 13:51
Jak dla mnie (na chwilę obecną) może być powtórka z rozrywki - znów trailer z Final Fantasy, znów trailer z Tekkena. A w killzone2 uwierzę, jak zobaczę jak ktoś macha padem a postać na ekranie robi co robi Wybaczcie, ale tyle się w tym filmiku dzieje, że mój umysł nie dopuszcza do siebie myśli, że to już jest gra.
Czy wobec tego wszystkiego czuję się jednak rozczarowany prezentacją Xboxa360 i gier na tę konsolę (A co, zmienię temat na monmencik )? Nie, bo wiem, że w tym przypadku może być tylko lepiej Co do PS3 zaś poprzeczka na prezentacjach postawiona jest tak wysoko, że może nas czekać ponownie jedno, wielkie rozczarowanie. Ale mam nadzieję, że jestem złym prorokiem. Tak czy siak - w tej chwili obok skarbonki na Xa dostawiam skarbonkę na Soniaka trzeciego
#22 Napisany 17 maja 2005 - 16:09
#23 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 18:02
to oczywiscie pobozne zyczenia ale imo to nie jest niemozliwe...
#24 Napisany 17 maja 2005 - 18:02
#25 Napisany 17 maja 2005 - 18:50
Ktoś coś wie?
#26 Napisany 17 maja 2005 - 19:04
#27 Napisany 17 maja 2005 - 19:06
#28 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 20:44
Nie mniej jednak to najpiękniejszy level jaki w FPSach widziałem.
#29 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 21:54
#30 Napisany 17 maja 2005 - 22:45
Heavily scripted action governs progression as the men shoot their way through enemies at all angles. Up and down, people are dying and the landscape becomes littered with corpses, the wounded, the broken, and the shattered remnants of civilization. It's an utterly astonishing site of horror that combines the sharp grit of Saving Private Ryan with the distinct futuristic clarity of one of StarCraft's many stylized CG battles. As the demo rolls on we're treated to flamethrowers, barrages of missiles, vicious death scenes and elaborately laid out firefights. It's amazing, but perhaps a bit too amazing.
Look, we want it to be real. We honestly do. If it is, we'd feel complete -- whole. But we have suspicions we simply cannot shake.
In August of 2004 this editor visited the offices of Guerilla in Amsterdam. There team members admitted that Killzone 2 development was well underway, but that they did not intend to release on PlayStation 3 and that they had, in fact, not even been provided with PS3 development kits at the time. That means that between August of 2004 and May of right now, Guerilla received tools and made a game for a system they knew pretty much nothing about -- a game that is as ridiculously polished as this one, no less. I don't care how fantastic of a developer your company might be, something like that just doesn't happen.
We're inclined to mistrust Killzone 2's gameplay legitimacy even further because of the way the video plays out. No shooter in existence features characters that do exactly the right thing at exactly the right time all the time. It seems as if the entire Killzone 2 showing was like a wish that did not waver, not even once. Then there's the way the control seems suspiciously fast to be done on analog sticks. The circumstantial evidence is just too much to ignore, you know?