Skocz do zawartości

Zdjęcie

Killzone 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
5328 odpowiedzi na ten temat

#1 Danteusz Napisany 17 maja 2005 - 08:52

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
Kto widział trailer KillZone 2 niech opisze jak nisko mu opadła szczęka, a kto nie widział powinien czym prędzej ściągnąć trailer . Halo killer :?:

Edit:zmieniłem trochę post bo kilka osób poczuło się zbytnio urażonych. Poprzednią wersję napisałem pod wpływem dużych emocji. Teraz jest dokładnie tak jak GameSpot napisał w nagłówku więc pretensje do nich.
  • 0

#2 Godot Napisany 17 maja 2005 - 09:04

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
stary, co ta gra ma wspolnego z Halo oprocz tego ze jest fppem? to ZUPELNIE inna gra przeciez... inna sprawa ze wyglada NAPRAWDE super, klimat jedynki, mam nadzieje ze poprawia niedorobki techniczne...
  • 0

#3 White Templar Napisany 17 maja 2005 - 09:06

White Templar

    Pikachu

  • Narybek
  • 68 Postów:
Widziałem ten trailer i oglądałem go już chyba z 5 razy i dalej nie mogę uwierzyć w to widzę
Szczękę zbierałem z podłogi. Full wypas, prawdziwa wojna, do tej pory HALO było nie pokonane. Po obejrzeniu tego filmiku chyba znowu zagram w KILLZONE tym razem Luger.
  • 0

#4 Danteusz Napisany 17 maja 2005 - 09:22

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
Greg: wiem, napisałem to jako"hasło reklamowe", nawiązanie do tego co było mówione przed premierą KillZone1
  • 0

#5 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 09:40

Gość__*
  • Goście
Ja jestem maksymalnie rozjebany... Poprostu brak mi slow na opisanie tego... Umarlem :|
  • 0

#6 syon Napisany 17 maja 2005 - 10:15

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:
Wojenka pełną gębą :) filmik zabija, a grafika to po prostu cudeńko :twisted:
  • 0

#7 BeSOS Napisany 17 maja 2005 - 11:26

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Co wiecej moge napisać- to jest jakośc FMV panowie!!!!!!!!!!!!!

wygląda to obłędnie, niebiańsko etc.

Halo 3- be affraid :>
  • 0

#8 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 11:27

Gość__*
  • Goście
Gra wygląda lepiej niż większość wstawek Renderowanych jekie mieliśmy przyjemnośc oglądac w cześci pierwszej!! Moim zdaniem po obejrzeniu praktycznie wszytkich filmików można powiedziec że mamy mała rewolucję!!
  • 0

#9 Mani Napisany 17 maja 2005 - 11:33

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
Ja panowie nie rozumię prosze mi wyjaśnić i to zaraz.... czego ma sie bać H3 ? TO fakt KillZone 2 wygląda obłędnie (musze sie liczyć ze słownictwem bo jeśli miałbym naprawde napisać to pare słów nie taktownych by sie tutaj znalazło co to uwielbienia KZ2) ale niewiadomo jak wygląda H3...może bedzie tak samo ładne ? pozatym oprócz tego że obie gry reprezentują ten sam gatunek to nic wspólnego je nie łączy,a HALOkiller to miałbyc KillZone 1 i wyszła kupa bo USA dalej wielbi HALO (tak w USA to cieżko bedzie KZ2)
  • 0

#10 xell Napisany 17 maja 2005 - 12:12

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 227 Postów:
Widzieliście WarHawk? Duuzo ładniejszy. :shock:
  • 0

#11 White Templar Napisany 17 maja 2005 - 12:23

White Templar

    Pikachu

  • Narybek
  • 68 Postów:
Trailer z WarHawka był krótki, na pewno nie tej klasy co ten z KILLZONE.
Owszem gierka zapowiada się nieźle, ale jak dla mnie to za bardzo przypomina mi Time Spliters, za którym nie przepadam.
Od dłuższego czasu nie miałem w co grać, ale po dzisiejszym MEGA WIDOWISKU jakie zaprezentowali spece od KILLZONE znowu mam zajawkę na ich grę.
Dziś wieczorem siadam i gram w KILLZONE do upadłego. Tym razem na LUGER na hardzie.
  • 0

#12 Danteusz Napisany 17 maja 2005 - 12:24

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
WarHawk też jest obłędny,ale z innych powodów(ilość samolotów na ekranie)
  • 0

#13 xell Napisany 17 maja 2005 - 12:24

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 227 Postów:
@Templar
Tak, ale to co widzisz na trailerze [KZ2] jest tylko wyreżyserowane. Pewnie skończy się jak jedynka, 500 skryptów na minutę.
  • 0

#14 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 12:46

Gość__*
  • Goście
Na razie możemy podyskutować tylko o grafice, a w tym przypadku nie mam pytań - gra daje radę. Mam nadzieję, że to wymusi na Microsofcie nowe piekne gry - konkurencja zobowiązuje - my na tym skorzystamy - Halo 3 nie powinno w tym przypadku zawieść.
Co do KZ, to po prostu wody mi odeszły jak to zobaczyłem :D
  • 0

#15 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 12:51

Gość__*
  • Goście
No spoko, KZ wyglada PRZEJ^&ANIE, ale czy to na pewno nie jest render?? Przeciez do premiery systemu zostalo tyyyyyyyyyle czasu, ze NIE WIEZE, ze juz zdazyli na tyle poznac sprzet i napisac pod niego silnik, ze gierca juz tak wyglada:// Obym sie mylil.
  • 0

#16 Danteusz Napisany 17 maja 2005 - 12:53

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
Oni robią KZ już od roku
  • 0

#17 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 12:58

Gość__*
  • Goście
trailer na prawde zrywa gacie. moze nawet przeboleje ten oblechowy design PS3 zeby tylko zakosztowac dalszych przygod templara :twisted:
ale tak calkiem serio, mozna byc sceptykiem... ale jezeli naxt-geny beda pokazywac taki poziom to nie ma bata i zeby nie profanowac tej magii trzeba bedzie wziasc kredyt studencki i zainwestowac w hdtv 16:9...
  • 0

#18 vagrant3 Napisany 17 maja 2005 - 13:05

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 846 Postów:
Najpierw to trzeba jeszcze w same konsole zainwestować :)
  • 0

#19 Hortex Napisany 17 maja 2005 - 13:07

Hortex

    Toad

  • Narybek
  • 4 Postów:
Pełno skryptów, moment w którym koleś spada z mostu i wiesza się na ręce to też skrypt. ciekawe jest to, ze postac znajduje sie na moscie nawet nie wiadomo jak. nie patrzy pod nogi, a element po ktorym wchodzi na górę nie jest pokazany ani razu. płomienie jakimi otoczone są postacie po potrkatowaniu z miotacza są niesamowite. tylko sam strumien miotacza jakis taki dziwny. wybuchy sa obłędne, ale slyszalem opinię, że mogliby to podciągnąć:) .oświetlenie jest po prostu megazajebiste. jest subtelne, ale jak broń czasem wpadnie w strumien swiatla to wyglada to jak film. swietny jest moment jak kolo pada od postrzalu w plecy. piękna rzecz. ja musze to zobaczyc, zeby uwierzyc.
  • 0

#20 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 13:50

Gość__*
  • Goście

Pełno skryptów, moment w którym koleś spada z mostu i wiesza się na ręce to też skrypt. ciekawe jest to, ze postac znajduje sie na moscie nawet nie wiadomo jak. nie patrzy pod nogi, a element po ktorym wchodzi na górę nie jest pokazany ani razu. płomienie jakimi otoczone są postacie po potrkatowaniu z miotacza są niesamowite. tylko sam strumien miotacza jakis taki dziwny. wybuchy sa obłędne, ale slyszalem opinię, że mogliby to podciągnąć:) .oświetlenie jest po prostu megazajebiste. jest subtelne, ale jak broń czasem wpadnie w strumien swiatla to wyglada to jak film. swietny jest moment jak kolo pada od postrzalu w plecy. piękna rzecz. ja musze to zobaczyc, zeby uwierzyc.

Racja, na takich pokazach dużo rzeczy wygląda podejrzanie za ładnie - dużo skryptów, mam nadzieję, że jednak nie jest to scrypt, ale jedna z wielu animacji przyporządkowanych do konkretnego miejsca - ale za mocno to brzmi jak na rok pracy.
  • 0

#21 TomisH Napisany 17 maja 2005 - 13:51

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 290 Postów:
No przysiadłem dzisiaj do trailerków z technologicznych prezentacji PS3. Na początek Final Fantasy 7 - spoko, naprawdę bardzo ładne, kurde widać, że grafa będzie cud. W to uwierzyłem. Dalej Fight Night - nooo, po sprawdzeniu trailera z NBA'06 nie mogło być gorzej. Przyjąłem do wiadomości. Zapuszczam Killzone 2 - no spoko render - myślę - zajebicho, kolo strzela, tu coś wybucha, znowu tam ktoś strzela, wszędzie latają statki, miotacz ognia i jest fachowo. Ale dla mnie to nie pochodzi z gry. Jak już wspomniałem - wszystkie te filmiki to prezentacje technologiczne. A jak było z prezentacjami technologicznymi w przypadku PS2 wszyscy pamiętamy.

Jak dla mnie (na chwilę obecną) może być powtórka z rozrywki - znów trailer z Final Fantasy, znów trailer z Tekkena. A w killzone2 uwierzę, jak zobaczę jak ktoś macha padem a postać na ekranie robi co robi ;) Wybaczcie, ale tyle się w tym filmiku dzieje, że mój umysł nie dopuszcza do siebie myśli, że to już jest gra. :shock:

Czy wobec tego wszystkiego czuję się jednak rozczarowany prezentacją Xboxa360 i gier na tę konsolę (A co, zmienię temat na monmencik ;))? Nie, bo wiem, że w tym przypadku może być tylko lepiej :) Co do PS3 zaś poprzeczka na prezentacjach postawiona jest tak wysoko, że może nas czekać ponownie jedno, wielkie rozczarowanie. Ale mam nadzieję, że jestem złym prorokiem. Tak czy siak - w tej chwili obok skarbonki na Xa dostawiam skarbonkę na Soniaka trzeciego :o
  • 0

#22 el becetol Napisany 17 maja 2005 - 16:09

el becetol

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 789 Postów:
zgadzam sie z panem nademna - uwierze jak zobacze ze ktos macha padem sterujac postaciami na ekranie. A narazie jestem pewien ze to render z intra pewnie, bo nawet nie filmik na silniku z gry.
  • 0

#23 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 18:02

Gość__*
  • Goście
fakt, ze strasznie ciezko uwierzyc w taka jakosc, ale zastanowmy sie logicznie: hardware podobno jest ponad 30x mocniejszy od PS2, a to co widzimy to tylko demko! cale poskryptowane, bez cienia AI (co juz niezle odciaza sprzet) programowane przez wewnetrzny zespol sony (najlepsze wsparcie techniczne i softwarowe firmy moze dzialac cuda).
to oczywiscie pobozne zyczenia ale imo to nie jest niemozliwe...
  • 0

#24 Ney Napisany 17 maja 2005 - 18:02

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Też się zgadzam z TomisHem...Killzone 2 jest aż za piękne żeby było prawdziwe (gra niby jeszcze nie skończona a wszystko już się idealnie dopracowane wydaje (animacja ust jak mówią i inne szczególy).Ale chyba wszyscy byśmy chcieli żeby te gry wyglądały tak naprawde...Pamiętam jak pokazywane było Halo 2 ne E3 i dziennikarze nie wieżyli że pokaz gry nie składał sie ze skryptów właśnie i Bungie żeby rozwiać wszelkie wątpliwości zorganizowało specjalny pokaz na którym dziennikarze mogli mówić co grający w Halo 2 typ od Bungie ma robić.Miłoby było jakby Sony też coś takiego urządziło - raz na zawsze by rozwiali wątpliwości.
  • 0

#25 TomisH Napisany 17 maja 2005 - 18:50

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 290 Postów:
A pokazali konsolkę? Nie mówię o konceptach, projektach ostatecznego wyglądu. Pytam czy wszystkie te filmy szły z konsoli, czy po prostu były to zapuszczone filmiki, jak w przypadku wcześniejszego pokazu Toshiby, gdzie to co "przerabiał" cell było jedynie wmv?

Ktoś coś wie? :|
  • 0

#26 Danteusz Napisany 17 maja 2005 - 19:04

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
Na pewno w niektórych filmikach sterowali padem.
  • 0

#27 Ryo-San Napisany 17 maja 2005 - 19:06

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
ok..to gdzie sa realne zdjecia konsoli..chce ją zobaczyc na real foto:p
  • 0

#28 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 20:44

Gość__*
  • Goście
Pokaz KillZone wygląda CUDOWNIE, MASAKRA O_____o Niestety "tylko wygląda", bo każdy głupi może zobaczyć, że level jest poskryptowany na Maxa. Half Life 2 też "robił", a w samej grze skrypty dawały się w znaki. Na chwilę obecną zupełnie nie wiem jak gra wypadnie w praktyce, bo podjarki takimi pokazami Tekkena 6 to nie dla mnie. Liczę, że jednak będzie tak jak na pokazie, tylko bez tej masy skryptów, a wreszcie z dobrym AI. A po KillZone 1 jednak nie liczyłbym na świetną inteligencję.

Nie mniej jednak to najpiękniejszy level jaki w FPSach widziałem.
  • 0

#29 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 21:54

Gość__*
  • Goście
To wygląda tak zajebiście, że aż wstyd w to wierzyć
  • 0

#30 BeSOS Napisany 17 maja 2005 - 22:45

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ja też nie wierze, że to jest real. A po przeczytaniu tych wrazeń z ign jeszcze bardziej upewniłem sie w przekonaniu, ze Sony po raz kolejny mydli nam oczy:

Heavily scripted action governs progression as the men shoot their way through enemies at all angles. Up and down, people are dying and the landscape becomes littered with corpses, the wounded, the broken, and the shattered remnants of civilization. It's an utterly astonishing site of horror that combines the sharp grit of Saving Private Ryan with the distinct futuristic clarity of one of StarCraft's many stylized CG battles. As the demo rolls on we're treated to flamethrowers, barrages of missiles, vicious death scenes and elaborately laid out firefights. It's amazing, but perhaps a bit too amazing.

Look, we want it to be real. We honestly do. If it is, we'd feel complete -- whole. But we have suspicions we simply cannot shake.


In August of 2004 this editor visited the offices of Guerilla in Amsterdam. There team members admitted that Killzone 2 development was well underway, but that they did not intend to release on PlayStation 3 and that they had, in fact, not even been provided with PS3 development kits at the time. That means that between August of 2004 and May of right now, Guerilla received tools and made a game for a system they knew pretty much nothing about -- a game that is as ridiculously polished as this one, no less. I don't care how fantastic of a developer your company might be, something like that just doesn't happen.

We're inclined to mistrust Killzone 2's gameplay legitimacy even further because of the way the video plays out. No shooter in existence features characters that do exactly the right thing at exactly the right time all the time. It seems as if the entire Killzone 2 showing was like a wish that did not waver, not even once. Then there's the way the control seems suspiciously fast to be done on analog sticks. The circumstantial evidence is just too much to ignore, you know?
  • 0