Skocz do zawartości

Zdjęcie

Killzone 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
5328 odpowiedzi na ten temat

#5221 Sotaku Napisany 14 lipca 2012 - 10:06

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 663 Postów:
tego metrowego karła chyba kiedyś Chmielarz tłumaczył, nudy nie uświadczyłem
  • 0

#5222 Godot Napisany 14 lipca 2012 - 10:09

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
A jak tłumaczył?

Nie masz porównania do innych topowych produkcji, więc nawet nie wiesz jaką jazdę mogą oferować inne tytuły. A na bezrybiu i rak ryba
  • 0

#5223 Sotaku Napisany 14 lipca 2012 - 10:20

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 663 Postów:
Gregu skąd Ty możesz wiedzieć w co grałem a w co nie, podpowiem, że nie możesz, jeśli Bioshock, Crysisy, Bulletstorm czy Resistance nie są wysoką półką (no może bez Bulletstorma) to nie wiem co nią jest. Battlefieldy od pierwszej części mi nie przypadły do gustu, tak zresztą jak CoD, nie wiem co jeszcze tak świetnego w temacie strzelaniń mogłem ominąć :hmmm:
  • 0

#5224 Godot Napisany 14 lipca 2012 - 10:23

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Halo? Gearsy?
  • 0

#5225 Schrodinger Napisany 14 lipca 2012 - 10:27

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
kolejny szczudel

Halo Reach zjada na sniadanie wszystkie KZ razem wziete
  • 0

#5226 szczudel Napisany 14 lipca 2012 - 10:46

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
Killzone skończyl się dla mnie na ps2. Jedynka była fajna i zróżnicowaną, nawet liberation jeszcze było spoko ale to co zobaczyłem na ps3 mnie przeraziło, Korytarzówa pełna gębą. Wystawiłem na aukcje minute po napisach końcowych - a kampania wcale nie była przyjemna.

@sraikun
Napisze to raz i w mało uczęszczanym temacie ale pewnie jak typowa szmatka i tak zaraz zawołasz swój kuwidołek na gościnne występy.
Cytujac L. Millera, "jestes zerem", który tylko pyszczy i podskakuje wszystkim na około bo jego marny żywot jest definiowany tylko przez obecność na forum o jak sam nazywasz je : "giereczkach dla dzieci".
Jestes fanabojem i trollem z którego cieknie i włącza sie nerdrage na samą kombinacje "M", "ASS" i "EFFECT".
Nie zauważyłbyś dobrej gry gdyby przyszła i kopneła cie w twoja prawiczkową dupe. Każda twoja , w twoim mniemaniu, śmieszna i na poziomie, riposta jest w rzeczywistości żenująca i uwłacza czytającym.
Dorośnij, dzieciaku.
  • 0

#5227 Schrodinger Napisany 14 lipca 2012 - 10:49

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
Dwójka? No szału nie robiła, w trójce też korytarz ale przynajmniej ma pare fajnych patentów tylko szkoda że wszystkie pokazane do polowy gry, a druga polowa wieje nudą
  • 0

#5228 Godot Napisany 14 lipca 2012 - 10:54

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:

Killzone skończyl się dla mnie na ps2. Jedynka była fajna i zróźnicowana, nawet liberation jeszcze było spoko ale to co zobaczyłem na ps3 mnie przeraziło, Korytarzówa pełna gębą. Wystawiłem na aukcje minute po napisach końcowych - a kampania wcale nie była przyjemna.


No plus milion! Jedynka na PS2 była świetna, miała genialne postacie, bardzo fajny klimat. Liberation też było bardzo ok. Dwójka to żart, trójki nawet nie ruszyłem. Ale zagram jak kupię za 30 zł
  • 0

#5229 szczudel Napisany 14 lipca 2012 - 11:05

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
Ja kupiłem K2 nowe za 49pln a sprzedałem za 40pln. 9pln - tyle ta gra w single jest dla mnie warta. Multi byo fajne - ale kolorystyka była mocno monotonna.
Guerilla poszli za bardzo w grafike, zapominajac o naprawdę ciekawym zróźnicowaniu tematu. Akcje z mechem i z działkiem stacjonarnym były fajne ale nastapiły w momencie w którym gra byłem ziritowany i zmeczony do tego stopnia iz chciałem jak najszybciej zobaczyć napisy końcowe.

Idac dalej tym tropem - akcja z czołgiem - żenująca dość powiedzieć - dali nam czołg na mapce rozmiarów map z GRFS?? Porównawszy to do Halo i fragmentów Scorpiona to dostajemy klase E.
K3 kupie jak będzie nowka za 49pln i zobacze czy poprawiono to co mi sie w K2 nie podobało - na pewno z kolorystyka będzie lepiej bo będzie dzungla i śnieg - mocno na to licze.
  • 0

#5230 Schrodinger Napisany 14 lipca 2012 - 11:15

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:

@sraikun
Napisze to raz i w mało uczęszczanym temacie ale pewnie jak typowa szmatka i tak zaraz zawołasz swój kuwidołek na gościnne występy.
Cytujac L. Millera, "jestes zerem", który tylko pyszczy i podskakuje wszystkim na około bo jego marny żywot jest definiowany tylko przez obecność na forum o jak sam nazywasz je : "giereczkach dla dzieci".
Jestes fanabojem i trollem z którego cieknie i włącza sie nerdrage na samą kombinacje "M", "ASS" i "EFFECT".
Nie zauważyłbyś dobrej gry gdyby przyszła i kopneła cie w twoja prawiczkową dupe. Każda twoja , w twoim mniemaniu, śmieszna i na poziomie, riposta jest w rzeczywistości żenująca i uwłacza czytającym.
Dorośnij, dzieciaku.


:clown: matka Ci powiedziala ze jestem Twoim prawdziwym ojcem że każdy mój post sprawia że pocą Ci się plecy, na czole pojawiają żyły wkurwienia i popuszczasz mocz ? dajesz, dajesz nie przestajesz :popcorn:

Killzone to poziom gdzieś DNF gdzie mu tam do genialnego Halo
  • 0

#5231 szczudel Napisany 14 lipca 2012 - 11:36

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
Co by nie powiedzieć o Millerze - miał wtedy racje.
Co by nie powiedzieć o mnie - mam racje.
  • 0

#5232 Schrodinger Napisany 14 lipca 2012 - 11:45

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
fajna taktyka szczudel, najpierw ci puszczaja nerwy i rzucasz gownem jak chlopiec w piaskownicy, a potem zgrywa cwaniaka jak wczoraj w wojnach :clown: dorosnij chlopcze bo cie zycie poza komputerem zajedzie
  • 0

#5233 Ofeck Napisany 14 lipca 2012 - 11:46

Ofeck

    Link

  • Narybek
  • 282 Postów:
nie pograłem jeszcze 1h, a już faktycznie nuży
  • 0

#5234 szczudel Napisany 14 lipca 2012 - 11:55

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
W Killzone 2 najlepiej byloby dla tej gry jakby zaczynała sie ona od połowy 1 roździałem :)
Wiem że głupie ale ta gra jest tak schematyczna ze az głupia.

Jedyny fajny patentem w K2 który mi sie od poczatku do konca podobał było chowanie za osłonami, po 1 nigdy nie było tak abys sie calkowicie schował a po 2 mozna było sie wychylac - jak na FPS to był the THING.
  • 0

#5235 Psycho-Mantis Napisany 14 lipca 2012 - 13:58

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:

Killzone to poziom gdzieś DNF gdzie mu tam do genialnego Halo


olololololo

Jeżeli jeszcze miałeś jakieś resztki autorytetu konsolowego, to właśnie huknął on o glebę, mija jądro ziemi i zaraz przez Chiny wyjdzie na orbitę. :clown:

Zupełnie jak z Bulletstorm który to Neo oceniło wyżej niż K3 - Kompromitacja. :fp:




Co do kolorystyki, jak wygląda według was pole bitwy, kolorowe atłasy, strzelające na różowo kulki i fioletowi przeciwnicy? Oh wait, toż to HALO.... :cf:



Co do Gearsów. Totalnie przereklamowany szrot. Nie mam pojęcia dlaczego zrobiło to taką furorę. Kupiłem dwójkę i już w drugim rozdziale nie mogę zdzierżyć tego idiotyzmu. Gość barkiem "jebie" ściany ale ma chyba parkinsona bo rozrzut z broni to jest kosmiczny.
W pierwszej planszy w szpitalu to tak się wynudziłem, że głowa mała.

Kupiłem teraz jedynkę, może jak zacznę od początku to będzie lepiej, ale bardzo w to wątpię.
  • 0

#5236 Godot Napisany 14 lipca 2012 - 14:12

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Strzelałeś kiedyś z karabinu, AK-47 np? Jeżeli źle przyłożysz sobie broń do barku to Ci go wybije. A co dopiero armaty jakie noszą bohaterowie Gearsów.

Resztę postu pominę, bo to bełkot fanboja
  • 0

#5237 Psycho-Mantis Napisany 14 lipca 2012 - 14:31

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:

Strzelałeś kiedyś z karabinu, AK-47 np? Jeżeli źle przyłożysz sobie broń do barku to Ci go wybije. A co dopiero armaty jakie noszą bohaterowie Gearsów.


A w jaki sposób odnosi się to do tematu? Masz na myśli to, że główny bohater nie umie trzymać broni? :cf:

A na serio nie tłumacz faktu, że ta gra to durne sianie ołowiem na lewo i prawo kalibrem broni. Ta gra tak wygląda. Tak jak Bulletstorm bazuje na robieniu skillshotów ale sprowadza się do sadzenia kopów, tak tu wszystko sprowadza się do walenia barami po ścianach i strzelania na ślepo. Tyle - nie ma co budować filozofii, po prostu rozrzut jest zwalony.


Resztę postu pominę, bo to bełkot fanboja


Znowu, zawsze gdy prawda boli, urywasz temat "bełkotem fanboja".
  • 0

#5238 Sotaku Napisany 14 lipca 2012 - 15:05

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 663 Postów:
Widzę, że już nie tylko ja zauważam, że jak Gregowi brakuje argumentów to wali fanbojami na lewo i prawo, każdy kto nie hejtuje tego co on jest po prostu fanbojem :fp:
K2 nie ma genialnego singla, gra mnie wchłonęła przegenialnym multi i w nim widzę najwiekszy atut gry, Greg jednak nie wie co to multi (chyba że sie coś zmieniło w tym temacie) więc nie ma jak go ocenić.
Strzelałem wielkrotnie z Ak47 i nawet za pierwszym razem barku nie wybiłem :olo: ale rozumiem, że Marcus jest postacią ktora robi to gorzej niż ja :rotfl:
  • 0

#5239 szczudel Napisany 14 lipca 2012 - 15:15

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:

Co do kolorystyki, jak wygląda według was pole bitwy, kolorowe atłasy, strzelające na różowo kulki i fioletowi przeciwnicy? Oh wait, toż to HALO.... :cf:

Az prosi sie aby w takim momencie przypomnieć akcje na jadącym pociagu - przesada - to slowo idealnie oddaje "killzoneową" kolorystyke. Za każdym razem podkreślam, że to moje subiektywne zdanie. Po prostu wole jak gra, która ma na celu oderwac mnie od rzeczywistości jest jakaś bardziej kolorowa. Słowo kolorowa ma może zbyt optymistyczny wydźwiek - ale oddaje o co chodzi. Np niedościgniony Bioshock - cięzkie, "dorosłe" klimaty a kolorystyka zróżnicowana.

Debeef ma racje z tym, że multi w K2 było fajne, a kampania po prostu nie wyszła. Mimo tego ogromnego rozczarowania daje zielone światlo K3 - ale jak pisałem w cenie która sprawi, że nie bedę żałował jesli okazaloby się, że wiele sie nie zmieniło. Oczywiście mówie o nówce w foli.
  • 0

#5240 Sotaku Napisany 14 lipca 2012 - 15:18

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 663 Postów:
obie części miałem na premierę i nie żałuję żadnej wydanej złotówki
  • 0

#5241 Psycho-Mantis Napisany 14 lipca 2012 - 15:26

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:

Az prosi sie aby w takim momencie przypomnieć akcje na jadącym pociagu - przesada - to slowo idealnie oddaje "killzoneową" kolorystyke. Za każdym razem podkreślam, że to moje subiektywne zdanie. Po prostu wole jak gra, która ma na celu oderwac mnie od rzeczywistości jest jakaś bardziej kolorowa. Słowo kolorowa ma może zbyt optymistyczny wydźwiek - ale oddaje o co chodzi. Np niedościgniony Bioshock - cięzkie, "dorosłe" klimaty a kolorystyka zróżnicowana.



O ile pociąg to zdecydowanie najmniej podobająca mi się misja o tyle, nie pamiętam tam jakieś udziwnionej kolorystyki?


Bio to jedna z moich ulubionych gier, klimat tam jest rewelacyjny, ale to zupełnie inna para kaloszy. Tam mocno oddziałuje charakterystyczne budownictwo Art Deco.
  • 0

#5242 Sotaku Napisany 14 lipca 2012 - 15:29

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 663 Postów:
http://www.metacriti...on-3/killzone-2

no i gwóźdź do trumny Grega...ocena jego nieomylnego metacritic :olo:
  • 0

#5243 Schrodinger Napisany 14 lipca 2012 - 16:23

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
Psajko ale grales w Halo Reach? Nie. Ja gralem w KZ3, KZ2, Halo Reach wiec nie mamy o czym gadać. Pierwsza polowa KZ3 jest fajna, potem wieje nuda. W HR gra rozkreca sie od poczatku a na koncu jest juz geniusz
  • 0

#5244 Sotaku Napisany 14 lipca 2012 - 18:41

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 663 Postów:

W HR gra rozkreca sie od poczatku a na koncu jest juz geniusz

Zawsze wiedziałem, że w głębi serca jesteś wielkim fanem Heavy Rain :olo:
  • 0

#5245 Schrodinger Napisany 14 lipca 2012 - 19:19

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
wiedzialem ze jak napisze skrot to przylecisz i bedziesz stekal
  • 0

#5246 Sotaku Napisany 14 lipca 2012 - 19:21

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 663 Postów:
Nostradamus :| może znasz tez numery najbliższego losowania totka?
  • 0

#5247 Godot Napisany 14 lipca 2012 - 20:08

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
A jak mam ocenić gościa, który zaczyna przygodę z trylogią od drugiej części i narzeka na to, że gra oddaje dobrze ciężar i odrzut? Przecież rozrzut jest tylko jak się strzela na oślep zza osłony, albo podczas biegu. Wystarczy przycelować i możesz pojedynczymi strzałami walić headshoty. Czyli tak jak normalnie. Weź sobie kałasza do łapy, przykucnij i zacznij strzelać na oślep jedną ręką. Ciekawe jak długo go utrzymasz. Nie wiem gdzie Ty widziałeś jakiś rozrzut przy przycelowaniu.
Debeef, grałeś z Gearsy? Czy po prostu wierzysz bezkrytycznie w głupoty, które wypisuje P-M?
  • 0

#5248 Psycho-Mantis Napisany 14 lipca 2012 - 21:07

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:

A jak mam ocenić gościa, który zaczyna przygodę z trylogią od drugiej części...

A co, jakbym zaczął od pierwszej to rozrzut by się w dwójce zmienił? :clown:

... i narzeka na to, że gra oddaje dobrze ciężar i odrzut?


W grze w której mamy pudzianów łamiących ściany, z nierealistycznie wielkimi spluwami i pod lufowymi piłami łańcuchowymi, a bronisz rozrzut i ciężar broni jako realistyczny model. :clown: Nie, nie jest ani realistyczny ani fajny, ani wygodny.

Debeef, grałeś z Gearsy? Czy po prostu wierzysz bezkrytycznie w głupoty, które wypisuje P-M?


olo.

Greg mode on:

Jesteś po prostu fanbojem.

Greg mode off.
  • 0

#5249 Godot Napisany 14 lipca 2012 - 21:19

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
No nie rozumiem już tego zupełnie. Drażni Cię to, że podczas strzelania na oślep jedną ręką broń ma rozrzut, mimo, że w realu jest dokładnie tak samo? No to strzelaj z przycelowania. W Uncharted jak strzelasz z biodra na oślep to też masz rozrzut. Ta dyskusja staje się absurdalna :neutral:
  • 0

#5250 Psycho-Mantis Napisany 14 lipca 2012 - 21:44

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:

No nie rozumiem już tego zupełnie. Drażni Cię to, że podczas strzelania na oślep jedną ręką broń ma rozrzut, mimo, że w realu jest dokładnie tak samo? No to strzelaj z przycelowania. W Uncharted jak strzelasz z biodra na oślep to też masz rozrzut. Ta dyskusja staje się absurdalna :|



Zadajesz sobie sam pytanie i na nie odpowiadasz. Kto powiedział, że mówię o ślepym ogniu? Zza słony to już w ogóle strzela się padacznie. Problem jest w tym, że jak na grę w której się strzela, to nie ma z tego żadnej satysfakcji ani radochy choćby właśnie z tego powodu, że broń to masarnia. Zero precyzji, a obrażenia zadawane są śmieszne. U3 ma o wiele fajniejszy system strzelania niż GoW, a na niego też narzekałem.
  • 0