Killzone 2
#31 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 22:59
#32 Gość__* Napisany 17 maja 2005 - 23:15
#33 Napisany 17 maja 2005 - 23:26
Edit: Panowie, nie tylko Killzone wyglądał cudownie. Pamiętacie te wyścigi terenowe? MotorStorm... Przyznam, że racery to nie jest gatunek za którym przepadam, ale po obejrzeniu tej zajawki długo musiałem szukać pod stołem szczęki.
#34 Gość__* Napisany 18 maja 2005 - 00:35
Dokładnie. Skoro takie RARE pokazało Pefect Dark 0 w takiej a nie innej formie, chociaż premiera już w listopadzie, to jakim cudem taki Guerilla team mógł przygotować grę na tym poziomie, chociaż premiera gry odbędzie się za ponad rok. Nieładnie Sony, a już sobie narobiłem smaka ; ]
coz, PDZ 3 razy zmienialo platforme, wiec nic dziwnego, ze wyglada jak wyglada. to nie argument. co do KZ to guerillasi nie przygotowali "gry" tylko demko technologiczne. modele mieli z porzednej czesci, wystarczylo je tylko podciagnac troszke, a reszta to praca rezyserska i modelowanie okolicy. jezeli caly zespol przez kwartal pracowal nad tym 2 minutowym pokazem (1.5 minutowym bo pierwsze 30 sekund to chmurki) to na prawde mozna bylo tego dokonac. (zobaczcie jak team soho wymodelowal kawalek londynu z konferencji sony. jakosc tez poraza a nikt nie watpi, ze to ps3...)
reasumujac...odrobine wiary!
#35 Napisany 18 maja 2005 - 02:42
Nie no, ja też zakochałem się w KZ, a najbardziej w efektach towarzyszącym wybuchom (podmuch roxxxxxxor ), no ale również wolę pozostać sceptykiem. Czekam na hands on jakiś
#36 Gość__* Napisany 18 maja 2005 - 03:02
Mielu -> Cała redakcja zakochała się w KZ, blablabla masa materiałów, ocena bliska 9/10, a prawie reszta świata zjechała grę - to znamy ;]
#37 Napisany 18 maja 2005 - 05:40
Ace Gamez 12/14/2004 10 out of 10 100.0%
GMR-Source 11/4/2004 9.6 out of 10 96.0%
PSM Magazine 12/25/2004 9.5 out of 10 95.0%
Gaming Illustrated 1/10/2005 92 out of 100 92.0%
Advanced-Gamer 12/11/2004 9.2 out of 10 92.0%
Raw Gaming 2/8/2005 9.2 out of 10 92.0%
Next Level Gaming 11/10/2004 91 out of 100 91.0%
UGO 11/17/2004 A- 90.0%
Playstation 2 Mag UK 10/1/2004 9 out of 10 90.0%
Frag Land 12/15/2004 89.1 out of 100 89.1%
XGP Gaming 11/10/2004 8.9 out of 10 89.0%
Games Radar UK 11/9/2004 88 out of 100 88.0%
Gaming Target 12/6/2004 8.4 out of 10 84.0%
TotalGames.net UK 12/10/2004 84 out of 100 84.0%
Play UK 12/25/2004 84 out of 100 84.0%
Team Fremont 12/9/2004 8.2 out of 10 82.0%
Gaming Horizon 11/22/2004 8.2 out of 10 82.0%
Console Gold 11/23/2004 80 out of 100 80.0%
G4 11/12/2004 4 out of 5 80.0%
Gamestar Mag 12/1/2004 4 out of 5 80.0%
Playstation Magazine 12/1/2004 4 out of 5 80.0%
GotNext 12/16/2004 4 out of 5 80.0%
Total Video Games 11/26/2004 8 out of 10 80.0%
GameCell UK 11/28/2004 8 out of 10 80.0%
The Laser 11/29/2004 B 80.0%
BonusStage 12/1/2004 8 out of 10 80.0%
Ferrago 12/2/2004 80 out of 100 80.0%
Console Obsession 12/9/2004 8 out of 10 80.0%
GameShark 1/24/2005 4 out of 5 80.0%
PlayMoreConsoles 1/23/2005 80 out of 100 80.0%
Globe Technology 12/20/2004 4 out of 5 80.0%
PSW Magazine UK 11/1/2004 8 out of 10 80.0%
1UP 11/3/2004 8 out of 10 80.0%
No dobra, olac Ale mi tez to pachnie renderem. Chcialbym sie mylic...
Z drugiej strony mam watpliwosci co do tego, ze Sony pokazuje rendery, bo predzej czy pozniej wyjda na idiotow. A tego chyba nie chca.
Poczczekamy, zobaczymy...
#38 Gość__* Napisany 18 maja 2005 - 06:33
#39 Napisany 18 maja 2005 - 06:37
#40 Gość__* Napisany 18 maja 2005 - 07:07
co nie zmienia faktu, ze KZ mimo swoich ograniczen jest na prawde przerokozacka giera! zauwaz, ze duzo latwiej uwierzyc w taka grafe od guerillasow niz w analogiczna, gdyby pochodzila z jakiegos innego studia.Cała redakcja zakochała się w KZ, blablabla masa materiałów, ocena bliska 9/10, a prawie reszta świata zjechała grę - to znamy ;]
#41 Gość__* Napisany 18 maja 2005 - 08:09
#42 Gość__* Napisany 18 maja 2005 - 08:40
#43 Gość__* Napisany 18 maja 2005 - 10:39
Uwazam ze na chwile obecna killzone to moze tylko te 2 minuty z trailera,do premiery trzeba zrobic reszte poziomow,AI przeciwnikow(bo w tym filmiku IA nie istnieje gdyz uwazam ze wszystko jest scryptowane).
Nie wierzycie ze tak moze wygladac gra??
zobaczcie dane techniczne ps3 albo xbox360.W listopadzie teoretycznie kazdy w domu bedzie mogl miec maszyne Bila wiec kazdy zobaczy co mają do zaoferowania nex-geny.A trzeba brac pod uwage fakt ze na papierze ps3 jest 2 razy mocniejsze niz xbox360
filmik z killzone to scryptowany gameplay z ps3,a nie render
#44 Napisany 18 maja 2005 - 12:04
konsolka jest jeszcze na papierze..(no nie wierzycie chyba ze na real foto w konsoli siedzą bebechy..no chyba ze w srodku jest zbiornik z cieklym azotem do chlodzenia..)
chlopaki z Sony wpadli na konferencje..zapodali nam technologie z kosmosu..pokazali co mieli pokazac..poobiecywali..zszokowali i poszli do domu..
takie bylo ich zadanie..odwrocili graczy od Microsoftu? odwrocili..zlożą nam ten sprzęt? zlożą! sklecą nam takie gry? MUSZĄ! bo sami sobie postawili poprzeczke..
#45 Gość__* Napisany 18 maja 2005 - 12:07
#46 Gość__* Napisany 18 maja 2005 - 12:36
nieno jeżeli okaże się , że ten trailer jest liczony w czasie rzeczywistym to ja wymiękne wtedy
toć to jest coś niesamowitego
rewolucja
#47 Gość__* Napisany 18 maja 2005 - 13:15
#48 Napisany 18 maja 2005 - 14:34
A w trakcie E3 grywalne demka beda puszczac na earth symulator albo blue genee?
Dobra uwaga
Popatrzmy na to realnie - ten film jakościowo wygląda jak Final Fantasy Spirits Within. PS3 jest potworem, ale mam wątpliwości czy potrafi wyrenderować w czasie rzeczywistym tak szczegółowe środowisko. Square, by zrobić grafikę tej jakości na potrzeby filmu, musiało jechać do Hollywood, bo w Japonii nie mieli wtedy dostępu do tak zaawansowanych maszyn studyjnych.
#49 Napisany 18 maja 2005 - 14:40
jakich znowu maszyn? Chyba potrzeba tylko dev kita... i dżordżyliard Pecetów.bo w Japonii nie mieli wtedy dostępu do tak zaawansowanych maszyn studyjnych.
#50 Napisany 18 maja 2005 - 14:52
Niestety nie tylko. Trzeba też ludzi - animatorów i wuchtę specjalistycznego sprzętu m.in. do motion capture. Nie na darmo przemysł filmowy i gierkowy bije się właśnie o animatorów.jakich znowu maszyn? Chyba potrzeba tylko dev kita... i dżordżyliard Pecetów.
#51 Gość__* Napisany 18 maja 2005 - 15:17
Rooooooooooooooootfl..Panie i panowie, prawdziwy Halo Killer nadchodzi
leże i kwicze..
Halo killer, bo..? Ładnie wygląda? Buhahaha xD
Graficznie wymiata, wybuchy, efekty, masa, masa..
Ale jakoś mi tak duszy w tej grze brakuje..
Ale widowiskowo jest, nie ma co
#52 Napisany 18 maja 2005 - 15:25
Nie wiedziałem, ze mówisz o zasobach ludzkich. myslałem, ze chodzi o sprzecior. Sorry. EOOfftopNiestety nie tylko. Trzeba też ludzi - animatorów i wuchtę specjalistycznego sprzętu m.in. do motion capture. Nie na darmo przemysł filmowy i gierkowy bije się właśnie o animatorów.
jakich znowu maszyn? Chyba potrzeba tylko dev kita... i dżordżyliard Pecetów.
#53 Napisany 18 maja 2005 - 15:31
Rooooooooooooooootfl..Panie i panowie, prawdziwy Halo Killer nadchodzi
leże i kwicze..
Halo killer, bo..? Ładnie wygląda? Buhahaha xD
Graficznie wymiata, wybuchy, efekty, masa, masa..
Ale jakoś mi tak duszy w tej grze brakuje..
Ale widowiskowo jest, nie ma co
Franio, ja tez leże i kwicze na widok twojej ignorancji 8) Jak narazie o H3 nie wiadomo nic, a Killzone2 spowodowało opad szczek chyba u wszystkich. Mniejsza z tym, że to FMV /:>/, ale imo jak najbardziej jest wielki potencjał
#54 Napisany 18 maja 2005 - 15:38
#55 Napisany 18 maja 2005 - 15:48
#56 Napisany 18 maja 2005 - 15:54
Wielki i miazdzacy potencjal, szczegolnie, ze mysle, ze panowie z Guerilla wyniesli jakies nauki ze swojej ostatniej gry, ktora notabene killerem nie byla. Ale teraz moze byc inaczej. Oby ten Killzone sie udal, to wtedy bede mial solidny argument za kupnem PS3
Wierzysz, że kolesie od średniaka, jakim był pierwszy Killzone, nagle ni z gruszki, ni z pietruszki stali się geniuszami programowania i animacji na miarę Industrial Light&Magic, tworząc w dwa miesiące demo gry real-time jakości pre-renderowanych filmów Square, wdeptując w ziemię całą możną konkurencję? Ja nie.
Wake up, nawet FF Advent Children nie wygląda dużo lepiej na previewach!
#57 Napisany 18 maja 2005 - 15:59
#58 Gość__* Napisany 18 maja 2005 - 16:15
Jan-Bart Van Beek is the Game Director of the PS3 Killzone at Guerrilla Games, and has spent the last few months working on the trailer that really blew the crowd away at Monday's PLAYSTATION 3 unveiling. After a second showing of the trailer at today's SCEE conference received another rapturous round of applause, we caught up with Jan to find out more.
How do you feel about the reaction to the trailer that was shown yesterday?
Jan-Bart: It's been an amazing reception, the rush you get from seeing your own stuff on the big screen like that, and then the reaction to it, it's a big rush, I'm really happy about it.
How long ago did work start on the sequence?
Jan-Bart: We started working on it in late November, and only finished it three days before the show, at the very, very last moment!
It seemed like Killzone, only more so! Is that what we can expect from the finished game?
Jan-Bart: We want to avoid having just Killzone with more beautiful graphics. We want to add a lot more to it than that. So we're adding a lot more character interaction, with the ways they respond to you and how you can react to them. There's a lot more interactions between characters like you see in the trailer, people dragging each other off out of combat and helping each other, giving each other their weapons - a lot more real human interaction, basically.
[Ben Duncan, the game's Producer] It's like with the Alfred Molina demo, the quality of facial animation we can get with the characters means you'll really feel that emotional sense of being part of a unit and fighting together. Characters working together, comrades pulling each other back from the field of battle; that kind of thing is really going to move the genre forward.
There's a great moment where you see an ISA ally take out a Helghan with his rifle butt to save your bacon... is that representative of the kind of sophisticated behavior we'll start seeing in artificial intelligence when PS3 arrives?
Jan-Bart: Yes, totally, it's just the start. Characters will be very aware, very alert to how they might be able to help you. That moment [with the rifle butt] is a good example of how it can add a little visual 'wow' to it all.
Is the Killzone sequence a fair example of what people can expect from realtime gameplay on PLAYSTATION 3?
Jan-Bart: Yeah, it's basically a representation of the look and feel of the game we're trying to make.
Have you found PS3 easy to work with?
JB: Yes, we're really impressed with it. The Cell is amazingly powerful, and the graphics CPU [the RSX, co-developed with Nvidia] in there... it's actually hard to mimic it on our development PCs, we have to see it on the PS3 hardware itself. It's really nice to be working with such powerful hardware.
As yet, high definition TV isn't that widespread, especially in Europe - are you concerned that some players won't get to see your game in as much detail as is intended?
JB: No, I think in two, three years' time, HDTV will be a lot more accepted, in Europe too. We'll start out with 720p and then [onto 1080p] as there's now this product [PS3] that people will want to buy a new TV for.
Thanks, and congratulations on the work.
JB: Thanks! [Beams proudly]
Neo Plus ma chyba uklady u Guerrillas(jako jedni z pierwszych o ile nie pierwsi zagrali w bete killozne,byli w siedzibie firmy).Gull i reszta,prosimy dowiedcie się co i jak z tym pokazem killzone2 na e3!!!!!
#59 Gość__* Napisany 18 maja 2005 - 16:15
...a czy gra jest killerem czy cholera wie czym jeszcze to mam w nosie.