Skocz do zawartości

Zdjęcie

Killzone 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
5303 odpowiedzi na ten temat

#61 Gość__* Napisany 18 maj 2005 - 16:29

Gość__*
  • Goście
No to już wszystko dla mnie jasne. Goście pracowali pół roku nad samym pokazem :roll: To ile będą robić grę - 10 lat? A może będzie trwała 10 minut...
  • 0

#62 Jedyn Napisany 18 maj 2005 - 16:34

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19795 Postów:

z określeniami typu 'Halo killer'(rootfl na maxa) to radziłbym poczekać..


dokładnie. Bo Joanna Dark nadchodzi i wtedy chłopaki z Bungie sie lekko zdziwią. Ty zresztą też- zrozumiesz to czego do dziś nie możesz pojąc :>

Ok, Czysiek mnie wrecz wszedzie błaga abym odszczekał to co wypisuje o Killzone, wiec mówię:

tak sobie to przemyślałem i stwierdzam, że jako pokaz technologiczny jest to możliwe. Ale jako gra, nie :mrgreen:
  • 0

#63 Gość__* Napisany 18 maj 2005 - 16:38

Gość__*
  • Goście
Kilkakrotnie analizowalem wklejony przeze mnie tekst z wywiadu i wycignalem kilka wnioskow

1)nikt nie mówi ze to real time dosłownie
2)pol roku pracy nad tym 2minutowym fragmentem-jakby to byl render to by chyba pol roku 2 minuty nie montowali:P
3)trailer pokazywał to co chcą by zawierał skonczony produkt

wniosek wg mnie jest jeden-to skryptowany zwiastun nowego killzone stworzony w 100% na ps3-ZADNEGO RENDERU!!!!!!!! poprostu pokazali na co stac ps3 przez pol roku poznajac jego architekture,prawdziwy killzone na ps3 to zagadka-to co widzielismy pokazuje jaką moc ma ps3,zobaczymy jak sobie poradzi gdy na bierząco będzie musial przy takiej grafice ciągnąć jeszcze AI,fizyke itp.....
  • 0

#64 syon Napisany 18 maj 2005 - 16:58

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2302 Postów:
Tak czytam te posty i czytam i dochodzę do wniosku, że część z was ma jakąś maniakalną odmianę depresji na punkcie skryptów w grze... nie dość, że to nawet nie jest beta, tylko zwykła pokazówka, a tu już kurna narzekania w stylu: "łolabogaaa skrypty bleeee..". No, ale to trzeba się znać prawda, żeby od razu przewidzieć, że gierka będzie na 100% poskryptowana od początku do końca.. tjaaa...
  • 0

#65 Gość__* Napisany 18 maj 2005 - 17:04

Gość__*
  • Goście
Ja jestem uczolony na skrypty po tym jak pierwszy pokaz Half Life 2 zrobił na mnie ogromne wrażenie. W praktyce okazało się, że skrypty nie są wcale takie fajne i nie ma to jak porządne AI.
  • 0

#66 Gość__* Napisany 18 maj 2005 - 17:35

Gość__*
  • Goście
|Wydaje mi sie ze kolesie z Guerrillas przez ostatnie pol roku poprostu montowali silnik i z ktorego udalo im sie stworzyc taka sekwecje!!! pewnie jest wiele wiecej gotowych elementow gry ale sa pewnie zupelnie nie podokanczane bo prawdopodobnie Devoloping gry zacznie sie naprawde po zaknoczeniu E3 bo wtedy kolesie z Guerrillas wroca spokojnie do domu i wezma sie za spokojne budowanie tej gry, i jezeli ta gra bedzie miala wiecej takich scen to dla mnie bedzie halo killerem bo ta gra ma poprostu bardziej wojenne klimaty bo w moim odczuciu seria Halo jest poprosu troche zakolorowa(wiele rzeczy jest troche cukierkowatych) ale pisze to sa moje odczucia dlatego wole klimat twardej wojny(walki). Ale i tak podziwiam serie HALO i jezeli bym mial okazje w to zagrac to bym zrobil wszystko by to przejsc :lol: A co do skryptow to powiem tak dzieki prockom nowej generacji konsola w kazdej sytuacji ktora bedzie mogla byc poskryptowana bedzie losowala zalomy okolo 3-4 roznych zdarzen i jednoczesnie beda pod wplywem wszelkiej fizyki i dzieki czemu sytuacja moze sie powtorzyc(zjawisko) ale dzieki odzdialujacej fizyce zawsze moze wygladac troche inaczej.

Ps. JA sie ciesze ze pojawia sie nowa generacjia a to dlatego ze to bedzie najlepsza generacja konsol w historii a to dlatego ze bedzie tez najwieksza i najbardziej rowna wojna koncernow w historii na ktore skorzystamy. Choc martwi mnie sprawa odbiornikow HDTV ale mam nadzieje ze naprawde ztanieja.
  • 0

#67 syon Napisany 18 maj 2005 - 17:50

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2302 Postów:
No dobra a teraz nadeszła pora na mini domysły odnośnie fabuły. Sądze, że druga część gierki będzie się toczyć już na Helgan, a to ze względu na to iż na jednym z budynków podczas filmiku widnieją baldachimy z logiem Helghastów (screena nie zamieszczę, ale to jest w 33 sekundzie u samego dołu ekranu ;) - call me sokoleoko). Nie sądze zatem by Helgowie tak szybko posunęli się z inwazją, że już kurna na budynkach robią... baldachimy hehe. No to narazie tyle z mojej strony :mrgreen: filmik kręci się non stop, więc stay tuned.
  • 0

#68 preston Napisany 18 maj 2005 - 18:44

preston

    Toad

  • Narybek
  • 1 Postów:
Link do torrenta z trailerem killzone2, 49.78 mb, w rozdzielczości 640x480 (z IGN.COM), świetna jakość, jeszcze lepiej widać tą genialną grafikę :
http://www.torrentsp... ... &id=295679
A to torrent do konferencji prasowej sony na E3, hi-res, 1.26 GB!:
http://www.demonoid....details/111556/
  • 0

#69 Tidus1024 Napisany 18 maj 2005 - 18:51

Tidus1024

    Pikachu

  • Narybek
  • 51 Postów:

Wydaje mi sie ze kolesie z Guerrillas przez ostatnie pol roku poprostu montowali silnik i z ktorego udalo im sie stworzyc taka sekwecje!!! pewnie jest wiele wiecej gotowych elementow gry ale sa pewnie zupelnie nie podokanczane bo prawdopodobnie

To jest absolutnie nieprawdopodobne. Silnik Unreal powstawał latami, w takie rzeczy inwestuje się miliony dolarów, by później zarabiać na sprzedaży licencji. Sądzisz, że jakieś studio developerskie nagle odkryło Amerykę i w pół roku zrobiło silnik rozbrajający wieloletnie efekty pracy IDsoftware lub Epic?
  • 0

#70 Mielu Napisany 18 maj 2005 - 18:56

Mielu

    crapmaster

  • Forumowicze
  • 1949 Postów:

Sądzisz, że jakieś studio developerskie nagle odkryło Amerykę i w pół roku zrobiło silnik rozbrajający wieloletnie efekty pracy IDsoftware lub Epic?


Hmm, ale czy ktoś mówi, że KZ wygląda lepiej niż to co pokazali chłopaki z Epic? Bo dla mnie prezentacja ich silnika na pokazie PS3 była po prostu ciosem młotem między oczy (WODA, płonąca lufa, cienie, detale :shock: ) i KZ trochę jeszcze brakuje do tego co prezentuje UE3 moim skromnym zdaniem
  • 0

#71 Gość__* Napisany 18 maj 2005 - 20:03

Gość__*
  • Goście
Mnie zastanawia jedno gdzie latajace uski :?:
  • 0

#72 Gość__* Napisany 18 maj 2005 - 20:12

Gość__*
  • Goście
Ja jeszcze o skryptowaniu: Nie sądzę, żeby skrypty były tak beee jak to przedstawiacie, taki HL2 pomimo skryptów (a nawet dzięki nim właśnie) bardzo wciągał. Takie akcje zamyślone przez developerów dają kopa, ale za to gra jest wtedy łatwiejsza i praktycznie tylko na jedno posiedzenie - tak było z Doomem3. Z jednej zatem strony skrypty dają czadu, z drugiej zabijają żywotność gry.
  • 0

#73 Tidus1024 Napisany 19 maj 2005 - 03:23

Tidus1024

    Pikachu

  • Narybek
  • 51 Postów:

Hmm, ale czy ktoś mówi, że KZ wygląda lepiej niż to co pokazali chłopaki z Epic? Bo dla mnie prezentacja ich silnika na pokazie PS3 była po prostu ciosem młotem między oczy (WODA, płonąca lufa, cienie, detale Shocked ) i KZ trochę jeszcze brakuje do tego co prezentuje UE3 moim skromnym zdaniem


KZ wygląda zdecydowanie lepiej. W previewie Killzone nie ma praktycznie śladów poligonów, to jest jakość bliska Advent Children lub Spirits Within!!! Advent Children robi się na sprzęcie studyjnym przy ktorym PS3 to zabawka, a render 30 klatek, gdzie powiewają włosy trwa kilka godzin. Czas się obudzić, niektórzy po prostu bardzo by chcieli, żeby to był real-time CGI lub in-game i są w stanie podawać nawet najgłupsze argumenty - łącznie z takimi, że Gamespot spekuluje, że to real time, więc to MUSI byc real-time. Niestety, to jest pre-render i czas się z tym pogodzić. Te znikające postaci, to może być efekt pospiesznej pracy gości od tej roboty, którzy musieli zdążyć z materiałem. Argumentów przemawiających za tym, że to pre-render jest znacznie więcej. Gdyby to był real-time, Sony nie omieszkałoby o tym poinformować ogromnym fontem z boku ekranu (REAL TIME IN-GAME FOOTAGE).
  • 0

#74 Scorpio Napisany 19 maj 2005 - 06:13

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
Hmm, po obejrzeniu trailera ściągniętego z http://www.gamershel...oad_movie.shtml gdzie nie trzeba się rejestrować :P Mam takie oto uwagi:
- jeśli to jest pierwsza generacja gier na PS3 ta ja %^& jaka będzie ostatnia?
- PC z HL2, Doom3, Quake4 i STALKER niech idą się kochać, a i tak z tego związku nie urodzi się nic lepszego niż K2 :D
- MoH i plaża Ohama niech idą w peruki. Takiego intensywnego klimatu walki nigdzie nie było
- fizyka chyba powyżej Havoka - gość wisi trzymając się barierki
- sporo różnych sztuczek na wybuchy, ładna mimika i ruchy
K2 zabija nie tylko grafiką, ale czy takich rozwiązań jak drużyna, wspólne skomasowane ataki z rżnych broni nie mogło być w K1? Dzięki temu gra byłaby lepiej oceniona
  • 0

#75 xell Napisany 19 maj 2005 - 06:45

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16212 Postów:
Nie nazywaj wyreżyserowanego filmiku pierwszą generacja gier. Bouncer z filmików a Bouncer w grze to też dwa światy.
  • 0

#76 Gość__* Napisany 19 maj 2005 - 07:21

Gość__*
  • Goście

- jeśli to jest pierwsza generacja gier na PS3 ta ja %^& jaka będzie ostatnia?


Problem w tym, że nie wiadomo jak będzie wyglądała pierwsza generacja gier na PS3. Filmiki przedstawiają jak będą wyglądały gry na PS3 według Sony, ale nie wiadomo kiedy ;]

- PC z HL2, Doom3, Quake4 i STALKER niech idą się kochać, a i tak z tego związku nie urodzi się nic lepszego niż K2 :D


Widziałeś Gameplay KZ2? Nie! Mimo wszystko ludzie od HL2 czy D3 są zdolniejsi niż ludzie od średniego KZ. Chyba że mówimy tylko o grafice, ale to imo trochę płytkie w takim razie.

- MoH i plaża Ohama niech idą w peruki. Takiego intensywnego klimatu walki nigdzie nie było


Ohama hmm ;]

fizyka chyba powyżej Havoka - gość wisi trzymając się barierki


Tak tylko to nie była fizyka, a skrypt.
  • 0

#77 Scorpio Napisany 19 maj 2005 - 11:52

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
Właśnie nie wiadomo ile skryptów,ile fizyki. Bo jak prześledzisz każde zachowanie i padanie było doskonale oddane. To wszystko zaskryptowali? Skrypt każdej akcji to kod jest :wink: Porównując mówiłem o grafice, a to dlatego, że to głównie tym argumentem posługują się PCtowcy w walce z konsolami. Raz będzie na nich. I o historii grywalności także, bo kto uczciwie przyzna, że H-L2 ma genialną fabułę i gameplay, a nie opiera się na pokazie technologicznym fizyki.
Na pokazie czytałem, że sterowanie odbywało się także za pomocą pada, stąd słowo o gameplayu. I jaram się nie tylko grafiką, ale obserwowanymi działaniami żołnierzy.

I jeszcze jedno: dlaczego Killzone 2. Ja tam 2 nigdzie nie widziałem - może odświerzenie to tylko :P
  • 0

#78 Yoori Napisany 19 maj 2005 - 12:08

Yoori

    Jałowy

  • Forumowicze
  • 8145 Postów:
Mnie ten filmik rozpierdzielił, niektórzy krzyczeli że przekonaja się o mocy konsoli jak zobacza pożądnego FPP, Sony was chyba usłyszało :wink:

I jeszcze jedno: dlaczego Killzone 2. Ja tam 2 nigdzie nie widziałem - może odświerzenie to tylko :P


Na początku widnieje napis Killzone, bez 2 może coś w tym jest :?:
  • 0

#79 Gość__* Napisany 19 maj 2005 - 12:13

Gość__*
  • Goście
Mielu na Gameonly, napisał, że to zwyczajny render. Podobno dostał cynk z bardzo wiarygodnego źródła... Bardzo mnie zasmucił ten fakt. :cry:
  • 0

#80 Ryo-San Napisany 19 maj 2005 - 12:22

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
a ja tak zapytam z ciekawosci skoro to nowe Killzone to dlaczego filmik konczy sie napisem Killzone a nie Killzone 2 lub cos w tym stylu?
  • 0

#81 Gość__* Napisany 19 maj 2005 - 14:25

Gość__*
  • Goście

a ja tak zapytam z ciekawosci skoro to nowe Killzone to dlaczego filmik konczy sie napisem Killzone a nie Killzone 2 lub cos w tym stylu?

Taa.. przyznam, że też mnie to zastanawia.. coś jak 'Gran Turismo Vision'.. dziwne.. sprawa śmierdzi.. nie mówie, że to nie może być real-time.. bo to jest 2 teraflopy mocy o_O Pamiętacie pierwsze filmiki z The Getaway? Obym się mylił..

I skończcie rzucać 'Halo killerami'.. rotfl..
  • 0

#82 Mielu Napisany 19 maj 2005 - 15:12

Mielu

    crapmaster

  • Forumowicze
  • 1949 Postów:

Mielu na Gameonly, napisał, że to zwyczajny render. Podobno dostał cynk z bardzo wiarygodnego źródła... Bardzo mnie zasmucił ten fakt. :cry:


:shock: eee :?: :shock: Ten koleś jest chyba jakiś stuknięty jeśli rzucił czymś takim

.
.
.

sorry, ale nie mogę :lol: :mrgreen: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:
  • 0

#83 Gość__* Napisany 19 maj 2005 - 20:46

Gość__*
  • Goście

Mielu na Gameonly, napisał, że to zwyczajny render. Podobno dostał cynk z bardzo wiarygodnego źródła... Bardzo mnie zasmucił ten fakt. :cry:


:shock: eee :?: :shock: Ten koleś jest chyba jakiś stuknięty jeśli rzucił czymś takim

.
.
.

sorry, ale nie mogę :lol: :mrgreen: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:


Moze chodzilo o 'innego' Miela?? :))

PS. Ja glupi w to uwiezylem i zaczalem szukac tej wypowiedzi... :roll:



Colewka cinzko, sam juz nie wiem, co mam myslec o filmiku z KZ. Wyglada mi to troche na kolejny walek Sony, ale z drugiej strony wlasnie teraz Sony nie moze popelnic praktycznie zadnego bledu(ms i ninny nie spia...). Hmmm...
  • 0

#84 TomisH Napisany 19 maj 2005 - 20:58

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:

Na początku widnieje napis Killzone, bez 2 może coś w tym jest :?:


Tak, tyle w tym jest, że z tego co rozumiem są to jedynie prezentacje A NIE ZAPOWIEDZI przyszłych tytułów. Jak koleś powiedział na konfie - poprosili wewnętrzne studia o pokazówki i to właśnie dostaliśmy. I to nie tylko "killzone" jest, bo też "Tekken", a nie "Tekken 6" ;)

Co innego trailery z np. Heavenly Sword i Motor Sport - tu prezenter wyraźnie powiedział, że to są nadchodzące tytuły :)
  • 0

#85 Danteusz Napisany 19 maj 2005 - 21:38

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27923 Postów:
Filmiki z Killzone, DMC, Tekken i GT są raczej potwierdzeniem faktu tworzenia tych gier. Z wywiadu z gościem z Guerilla wnioskuję że tym trailerem pokazują jak będzie wyglądać ta gra gdy już ją zrobią. A to że robią również można przeczytać w tym wywiadzie.
  • 0

#86 Gość__* Napisany 19 maj 2005 - 22:41

Gość__*
  • Goście

Filmiki z Killzone, DMC, Tekken i GT są raczej potwierdzeniem faktu tworzenia tych gier. Z wywiadu z gościem z Guerilla wnioskuję że tym trailerem pokazują jak będzie wyglądać ta gra gdy już ją zrobią. A to że robią również można przeczytać w tym wywiadzie.

Niestety, ale jest tak, jak to przedstawił TomisH.. obejrzałem jeszcze raz prezentacje i właśnie tak jest.. sorry, no bonus, ale renderek ładny..
  • 0

#87 Danteusz Napisany 19 maj 2005 - 22:47

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27923 Postów:
Wklejam post z forum PE:

render/nie render rozmowa bez sensu jesli nie ma się argumentów

za tym ze to gameplay
nie przemawia żaden argument i fakt,jedynie to że widać obraz tak jak w fpp

za to że to render
prócz jakości grafiki która szokuje i animacji tez nie przemawia żaden argument

Za tym ze to jest scenka generowana w 100% na ps3:
wywiad z oficjalnej stronki sony
wypowiedz jednego z redaktorów serwisu 1up(nie chce mi sie szukac linka jakiego pare stron temu tu wkleilem)-ma znajomego w Anglii,który pracuje dla Guerrillas i na jego pytanie "how real is this?"(zauwazyc mozna ze nie pytal go czy to gameplay) odpowiedzial mniej wiecej tak-"all is that"
moc konsoli,wygląd ut 2007 który był udowodniony że to real time itp


  • 0

#88 Yoori Napisany 20 maj 2005 - 10:50

Yoori

    Jałowy

  • Forumowicze
  • 8145 Postów:

Tak, tyle w tym jest, że z tego co rozumiem są to jedynie prezentacje A NIE ZAPOWIEDZI przyszłych tytułów.


Prezentacja też może być zapowiedzią przyszłych tytułów.
  • 0

#89 TomisH Napisany 20 maj 2005 - 17:32

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:
No może być. Ale nie musi. :|
  • 0

#90 Danteusz Napisany 20 maj 2005 - 17:47

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27923 Postów:
Wpisz Killzone w wyszukiwarce na IGN. Wyjdzie ci na PS3 Killzone-prezentacja z E3 i oddzielnie Killzone 2.
  • 0