Skocz do zawartości

Zdjęcie

Killzone 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
5328 odpowiedzi na ten temat

#181 Gość__* Napisany 23 czerwca 2005 - 13:02

Gość__*
  • Goście

AVErsiv - nie zapominaj o jednym. Microsoft wydał miliardy na rozwój technologii sieciowych, zanim w ogóle zaczął robić Live, a Sony co dotychczas zrobiło? No właśnie, muszą zaczynać od zera i przed nimi dłuuuga droga.

Cholernie długa.. Sony póki co powiedziało tylko, że więcej osób korzysta z online na PS2 niż na Xie(straszne osiągnięcie biorąc pod uwage różnice w poziomie sprzedanych konsol).. Kutaragi jak zwykle pobawił się w taniego wizjonera.. jakiś poziom na pewno online na PS3 będzie trzymać.. muszą, po prostu muszą zrobić coś na wzór gamertagów, itd.. bo byliby głupi, gdyby tego nie zrobili.. ale jakoś nie widze szumnych zapowiedzi dotyczących kozackiego online.. a MS nie zwalnia.. patentów takich, jak Gotham TV w PGR3 w grach na PS3 chyba nie zobaczymy..

BO fakt jest taki ze to LIVE stanowi o sukcesie Xboxa..

Fakt jest taki, że o sukcesie Xboxa stanowi fura rzeczy, a nie sam Lajw.. to tak, jakby ktoś napisał, że o sukcesie PlayStation stanowił DualShock.. co jest totalną bzdurą..
  • 0

#182 Gość__* Napisany 23 czerwca 2005 - 13:30

Gość__*
  • Goście
Wracając do tematu. Moim zdaniem na nowy poziom gier i rozgrywki bedziemy musieli jeszcze troche poczekac. I bedzie to napewno dluzej niz do marca przyszłego roku. Powód? Spełnienie technologiczne konsol. Pierwsze grywalne tyluły wcale nie ryją beretu i nie gruchoczą czaszki. Wręcz przeciwnie. Popatrzcie na takiego Obliviona. Niby genialna graf, swietna fizyka i wogole cudo, a postacie poruszają sie jak kukły. A NfS MW nie jest jakoś specjalnie dopasny, napewno nie tak jak byśmy sie tego spodziewali. Ot wyzsza rozdziałka, lepsze textury, troche więcej detali, bo konsolka i wiecej udzwignie. Ale zeby fotorealizm? Oj co to to nie :D
Zamiast fotorealizmu twórcy postanowili nam dać 20 fps, tak na otarcie łez :)
Tak ogólnie to te konsole, in my opinion ofkoz, bedą się dłuzej spełniać niz taka PS2 czy Xkloc. Poprostu do dyspozycji developerow oddano sprzet o ktorym wiedzą bardzo mało i który wymaga duzo czsu na jego poznanie. No chyba, że mają jakieś genialne devkity. Wierzy ktoś w genialne devkity? 8)
  • 0

#183 Ryo-San Napisany 23 czerwca 2005 - 13:37

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:

. BO fakt jest taki ze to LIVE stanowi o sukcesie Xboxa !!

o_O :lol: :lol:
znasz sie troche na matematyce? ja nie bardzo..ale mimo wszystko cos mi tu nie gra..Xboxow sprzedalo sie jakies 22 mln natomiast Xbox Live ma 2 mln uzytkownikow wiec nie wiem gdzie Ty tutaj widzisz swoj fakt..
  • 0

#184 Gość__* Napisany 23 czerwca 2005 - 13:59

Gość__*
  • Goście

Wracając do tematu. Moim zdaniem na nowy poziom gier i rozgrywki bedziemy musieli jeszcze troche poczekac. I bedzie to napewno dluzej niz do marca przyszłego roku. Powód? Spełnienie technologiczne konsol. Pierwsze grywalne tyluły wcale nie ryją beretu i nie gruchoczą czaszki. Wręcz przeciwnie. Popatrzcie na takiego Obliviona. Niby genialna graf, swietna fizyka i wogole cudo, a postacie poruszają sie jak kukły. A NfS MW nie jest jakoś specjalnie dopasny, napewno nie tak jak byśmy sie tego spodziewali. Ot wyzsza rozdziałka, lepsze textury, troche więcej detali, bo konsolka i wiecej udzwignie. Ale zeby fotorealizm? Oj co to to nie :D
Zamiast fotorealizmu twórcy postanowili nam dać 20 fps, tak na otarcie łez :)
Tak ogólnie to te konsole, in my opinion ofkoz, bedą się dłuzej spełniać niz taka PS2 czy Xkloc. Poprostu do dyspozycji developerow oddano sprzet o ktorym wiedzą bardzo mało i który wymaga duzo czsu na jego poznanie. No chyba, że mają jakieś genialne devkity. Wierzy ktoś w genialne devkity? 8)

Gdzie ty byłeś przez ostatni miesiąc? Nie wiesz, czemu gry NA RAZIE wyglądają tak, jak wyglądaja? To ci powiem- bo developerzy mają na razie alpha dev-kity, które dają ułamek faktycznej mocy konsol..
  • 0

#185 AVErsiv Napisany 23 czerwca 2005 - 14:56

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:
hehe ryo-san dobrze wiesz ze chodzilo mi oto ze live jest tym co jest wykrzykiwane zaraz potym ze Xbox ma leprze mozliwosci techniczne od PS2 :P


Zamiast fotorealizmu twórcy postanowili nam dać 20 fps, tak na otarcie łez Smile


Czyzbys troszke nie przesadzil z ocenianiem wszystkich next genow po paru kiepsko zrobionych grach na Xa360 ? zreszta dobrze wiesz ze zabawa z next genami zacznie sie dopiero jak na rynku zostana tylko one ! bo ja nie spodziewam sie tego ze ta sama gra na X360 i Xa bedzie miala zupelnie inne modele samochodow :/ conajwyzej zuca te dwarazy leprze textorki albo te same tylko skalowane :P

poczekajmy do ery NEXT GENow z ocenami !!
  • 0

#186 raf Napisany 01 lipca 2005 - 13:38

raf

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 875 Postów:
Widzę, że dyskusja zamarła, ale cóż. Dopiero teraz podłączyli mnie do sieci. Nie prześledziłem całego tematu, więc przepraszam jeśli powtórzę za kimś.
Przechodząc do sprawy grafiki w Killzone na PS3. Jesli ktoś może (pewnie większość z was) niech sobie przypomni start PS2. Osobiście zachwyciły mnie zdjęcia z Tekken Tag. Byłem zszokowany jakością grafiki i nie chciałem uwierzyć, że nowa konsola to pociągnie. Dziś patrząc na Tekkena 5 śmiać mi się chce z tamtych młodzieńczych zachwytów (tak wiem pomiędzy wydaniem obu gier minęło 5 lat). Ale nawet dziś poczciwa PS2 potrafi mnie zachwycić.
  • 0

#187 Gość__* Napisany 01 lipca 2005 - 13:52

Gość__*
  • Goście
Raf, dopiero przyszedłeś i już znalazłeś sedno sprawy :D
Czyli sugerujesz, że trailer Killzone 3 to nie render? :o
Bo TTT może wyglądał nieżle, ale jakoś tak bardziej hmmm... dopuszczalnie? No chodzi mi o to, że mimo wszystko wtedy ludzie wierzyli, że jak cos sie pokazuje i mówi, że tak wygląda to tak pozniej wygląda. A teraz z tym róznie bywa 8)
  • 0

#188 Godot Napisany 01 lipca 2005 - 14:02

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
render czy nie, gry na next geny MUSZA tak wygladac... inaczej po co nam one?
  • 0

#189 raf Napisany 01 lipca 2005 - 16:57

raf

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 875 Postów:
Czy trailer Killzone na PS3 jest renderem? Nie mam pojęcia. Może (i mam nadzieję) nie w całości. Było by fajnie, gdyby programiści potrafili omamić moje zmęczone oczęta, tak jak swego czasu zrobili to spece od Squaresoft z Final Fantasy 7. Dynamiczne przejście z renderu do właściwej gry na samym początku wywoływało miłość od pierwszego wejrzenia. Demo techniczne FF7 z E3 daje nadzieję, że to jest możliwe. Pytanie tylko za ile lat?
  • 0

#190 Gość__* Napisany 01 lipca 2005 - 17:16

Gość__*
  • Goście
Moim zdaniem to bedzie możliwe, ale dopiero w drugiej generacji gier na next-next geny.
Podczas startu napewno nie. Modle sie, żebym się mylił :)
PS: Pisałem to już wcześniej, ale powtarzam, bo nie czytałeś.
  • 0

#191 McDrive Napisany 01 lipca 2005 - 19:29

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:

Czy trailer Killzone na PS3 jest renderem? Nie mam pojęcia. Może (i mam nadzieję) nie w całości. Było by fajnie, gdyby programiści potrafili omamić moje zmęczone oczęta, tak jak swego czasu zrobili to spece od Squaresoft z Final Fantasy 7. Dynamiczne przejście z renderu do właściwej gry na samym początku wywoływało miłość od pierwszego wejrzenia. Demo techniczne FF7 z E3 daje nadzieję, że to jest możliwe. Pytanie tylko za ile lat?

Według mnie po 4 latach od premiery PS3 gry będą miały grafe taką jak w KZ3, bo jakby nie miały mieć takiej to by nietracili kasy na całą tą technologie(CELL, XDR, RSX), która powstawała z myślą o PS3 i wsadzili coś tańszego. Poprostu musimy cierpliwie czekać aż producenci okiełznają konsole.
  • 0

#192 AVErsiv Napisany 01 lipca 2005 - 20:00

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:
gadki szmatki glupoty .....
ja pamietam pierwsze screene z gier ktore mialy sie pokazac na PS2 i nikt nikogo nie oszukal tak te gry wygladaly i sory bardzo glupie gadanie ze juz teraz pokazuja jak gra bedzie wygladala za 5 lata to mozecie sobie wsadzic w @#$%%#
Fakt jest taki ze nikt doslownie nikt by nie wybaczyl SONY gdyby juz pierwsze gry nie byly takie jak zostaly pokazane . I powtorze to jeszcze raz JUZ DZIS MOGA TAK WYGLADAC GRY !!! na o wiele slabrzym sprzecie !!
ludzie opamietajcie sie i przestancie gadac glupoty ! do premiery konsoli jeszcze rok ! konsola nawet nie skonczona a wy mowicie ze gry nania nie beda wygladaly tak jak moga wygladac juz dzis na PC ??

to moze najlepiej kupcie sobie blaszki co ?

ps.
ja na sama mysl otym jak beda wygladac gry na PS3 za 5 lat az nie moge uwierzyc w to co widze na wyobrazonym TV wiedz zdaje sobie sprawe ze i wy nie mozecie uwierzyc w to co dane wam bylo zobaczyc ...
  • 0

#193 Matt Napisany 01 lipca 2005 - 20:50

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
No dobrze. A co z komentarzem Phila Harrisa? Wiecie - tym, w którym mówi, że wszystkie trailery na E3 były renderowane pod kątem możliwości maszyn, a wszystkie gry były wyświetlane w czasie rzeczywistym? Oczywiście nie było na E3 żadnych grywalnych pozycji (ani dem), więc po pierwsze - Phil się zaplątał, a po drugie - sam powiedział, że to rendery. Ale jasne - jeśli ostateczny Killzone nie będzie zbliżony do trailera z Los Angeles i okaże się padaczką, ych, Sony wyjdzie na niezłego kłamczucha. Ale to w przeszłości rzeczywiście się nie zdarzało. AVErsiv - my mówimy, że Killzone był renderem, bo BYŁ renderem (wiesz, z Philem Harrisem, szefem developerów bym się nie kłócił), ale nikt nie powiedział, że KZ na PS3 nie będzie wyglądał podobnie do tego, co widzieliśmy. Ja bym tego chciał w każdym razie.
  • 0

#194 Gość__* Napisany 01 lipca 2005 - 21:00

Gość__*
  • Goście

ja pamietam pierwsze screene z gier ktore mialy sie pokazac na PS2 i nikt nikogo nie oszukal tak te gry wygladaly


Czyżby? to przypomnijcie sobie "ultrarealistyczną" grafike w The Getaway. Ja tam mam do developerów zasade ogranicznego zaufania, z nimi jest jak z kobietami , mówią jedno , a myslą drugie. :mrgreen:
  • 0

#195 xell Napisany 01 lipca 2005 - 21:26

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 328 Postów:
Ja bym szczerze nie chciał, zeby gry wyglądały tak jak Killzone PS3. Chodzi mi o to, że bardzo nie odpowiada mi, jak w tle (powiedzmy po drugiej stronie rzeki w tym renderze) nic nie widać badź jest rozmazane. Ja chcę mieć widocznośc po horyzont. No i te eksplozje niezbyt mi odpowiadają, ale to moze wynik innej atmosfery tam, gdzie dzieje się akcja tego filmiku. :wink:

Matt - to chyba Phil Harrison a nie Harris :P
  • 0

#196 Gość__* Napisany 01 lipca 2005 - 21:40

Gość__*
  • Goście

ja pamietam pierwsze screene z gier ktore mialy sie pokazac na PS2 i nikt nikogo nie oszukal tak te gry wygladaly


Czyżby? to przypomnijcie sobie "ultrarealistyczną" grafike w The Getaway. Ja tam mam do developerów zasade ogranicznego zaufania, z nimi jest jak z kobietami , mówią jedno , a myslą drugie. :mrgreen:

Hmmm... o ile mnie pamiec niemyli, to The Gateway wyszedł trzy lata po premierze PS2...
A tak jak Raf powiedział TTT był podczas premiery, i wyglądał tak jak go zapowiadali...
Zaczynam wierzyc :D
dzieki, AVErsiv!!! :mrgreen:
  • 0

#197 Gość__* Napisany 01 lipca 2005 - 21:47

Gość__*
  • Goście

Hmmm... o ile mnie pamiec niemyli, to The Gateway wyszedł trzy lata po premierze PS2...


Hmmm....możliwe. Anyway ściema była prawie doskonała.

Zreszta przyjrzyjcie się temu filmikowi z Killzone uważnie. Konkretnie kiedy to "bohater" wystrzeliwuje rakiete w kierunku jakiegoś pojazdu Helghan (stoi po drugiej stronie mostu). Przyjrzyjcie sie torowi lotu tej rakiety. Przecież ona leci jakby była "po kilku piwach". Widzieliscie kiedyś gre gdzie rakiety nie latają poziomo tylko zygzakiem? Raczej nie bo korzystanie z takiej broni w tunelach skończyłoby się marnie dla naszego herosa. Render i tyle. Zdejmijcie różowe okulary. 8)
  • 0

#198 raf Napisany 01 lipca 2005 - 22:19

raf

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 875 Postów:
Jeśli mnie pamięć nie myli, to nigdy na żywo nie widziałem wystrzelonej rakiety, więc w tym temacie nie jestem ekspertem. Pytanie jest inne (sorki AVEris-ludzie lubią sobie czasem pogdybać). Jeśli Killzone będzie wyglądać choć W 2/3 tak jak na tym trailerze i wyjdzie gdzieś za 2 lata (optymistyczna opcja), to co pokażą gry za 4, 5 lat? :shock:
  • 0

#199 McDrive Napisany 02 lipca 2005 - 09:33

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
Tak jak niedawno napisałem: Nie po to Sony wsadza to co najdroższe do PS3 i pokazuje jak bedzie wyglądać KZ3 żeby później okazało się wszystko kłamstwem. Wierze im bo widze co potrafi PS2 więc gry na PS3 muszą, poprostu MUSZĄ wyglądać tak jak filmik KZ3. To tylko kwestia czasu.
  • 0

#200 Gość__* Napisany 02 lipca 2005 - 10:51

Gość__*
  • Goście
Apropo rakiety... Tor rakiety zawsze jest prosty z małymi wyjątkami. Może on zostać delikatnie zachwiany poprzez DOŚĆ silne ruchy powietrza np: takie jakie wywołuje silnik odrzutowy. W tym wypadky jest to nie uzasadnione :(
No chyba, że rakieta miała trzy lotki sterujące, zamiast 4 8)
Ewentualnie jest to niewiedza autorow :wink:
No ostatecznie render, ale jezeli w renderze zrobiono taki błąd to wsumie w grze tez mozna 8)
  • 0

#201 AVErsiv Napisany 02 lipca 2005 - 11:15

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:
oczywiscie faktem jest ze filmiki owe sa renderami i ja tu tego nie kwestionuje i nigdy tego nei robilem ale sa renderami ktore maja pokazac poziom grafiki w grach !
fakt jest taki ze te scenki sa rezyserowane i to widac a ale one na celu mialy po pierwsze zachecic do tych tytulow po drogie pokazac naco stac PS3 .

i tak jak juz mowilem fakt ktory oburza czesc forumowiczow a mianowicie to ze filmiki te byly renderowane na innym sprzecie niz PS3 ktorego nawet jeaszzcze niema nie nastraja mnie negatywnie wrecz przeciwnie przepelnia mnie optymizmem codo mozliwosci PS3 !

I pamietajcie o jednym SONY nie moze pozwolic sobie na przegrana w tej generacji konsol i poprostu musi wystawic sprzet ktory zdetronizuje konkurencje i pozamyka geby wszystkim .
  • 0

#202 xell Napisany 02 lipca 2005 - 11:50

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 328 Postów:
Sony nie może pozwolić sobie na porażkę, MS nie moze pozwolić innym na wyprzedzenie się po premierze pozostałych platform, Nintendo nie może sobie pozwolić na straty i wszystko się kręci i w ten sposób mamy 3 różne i świetne maszynki do wyboru do koloru. :twisted:
  • 0

#203 Gość__* Napisany 02 lipca 2005 - 12:10

Gość__*
  • Goście
Drążąc temat rakiety (obiecuję, że ostatni raz :D )
Uzywamy złego sformuowania bo na filmiku był POCISK a nie RAKIETA. Różnią się tym, że rakieta posiada własny napęd i zazwyczaj jest sterowna, natomiast pocisk po wystrzeleniu nie zmienia juz toru lotu sam , natomiast jest duuuuużo bardziej poddatny na zmiany wynikłe np z nagłego, wystarczająco silnego pędu powietrza.
To co widzielismy na filmiku miało być moim zdaniem poprostu bardziej efekciarskie 8)
PS: to co pisałem wczesniej oczywiście dotyczyło pocisku ew: lekkich rakiet powietrze- powietrze
  • 0

#204 anzicurt Napisany 06 lipca 2005 - 05:28

anzicurt

    Blanka

  • Narybek
  • 168 Postów:

gadki szmatki glupoty .....
ja pamietam pierwsze screene z gier ktore mialy sie pokazac na PS2 i nikt nikogo nie oszukal tak te gry wygladaly i sory bardzo glupie gadanie ze juz teraz pokazuja jak gra bedzie wygladala za 5 lata to mozecie sobie wsadzic w @#$%%#

Wyluzuj, bo widac ze sie napaliles i galopujesz jak nakrecony :wink:
Po pierwsze, to twoje porownanie owych renderow do pierwszych screen`ow z gier na ps2 jest po prostu smieszne. Jesli juz tak bardzo chcesz porownan z historia to mozesz je sobie porownac z pierwszymi filmikami z ps2 (slynne liczenie filmow z FFVIII w real time :lol:).
Grales na ps2 w tak wygladajace gry? :twisted:
  • 0

#205 Gość__* Napisany 06 lipca 2005 - 12:04

Gość__*
  • Goście
PS 2 gubi przde wszystkim antyanalising (jak zle napisałem to sorry) a raczej jego brak. Wtedy nikt nie dostrzegał tego problemu, teraz juz bardziej :)
Mysle, ze gdyby nie to, gry były by zblizone. Bo przciez nikt już nie wpada w zachwyt na widok renderow z FFVIII :roll:
Poza tym weż pod uwage to, że w czasach PS2 technologie które zostały wykozystane w konsolce nie były znowu takie rowolucyjne. Ot poprostu dobrze skonfigurowane w jedna całość.
A teraz bez problemu mozna mowić o rewolucji :mrgreen:
Prezkonałem się- zobaczycie, będzie dobrze :D
  • 0

#206 Gość__* Napisany 10 lipca 2005 - 20:12

Gość__*
  • Goście
Co do KillZone 2 to wystarczy spojrzec The Outfit na xboxa 360 nie ma filmiku z gry jedynie sa screeny i w zyciu nie wygladaja tak jak intro do tej gry ,a intro z The Outfit wyglada jakosciowo jak filmik z KillZone 2 ktory niby jest gra :lol: moim zdaniem bedzie trzeba poczekac na taka jakosc do nastepnej generacji a moze jeszcze dalej :x
  • 0

#207 McDrive Napisany 11 lipca 2005 - 09:57

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:

moim zdaniem bedzie trzeba poczekac na taka jakosc do nastepnej generacji a moze jeszcze dalej :x

A moim zdaniem raczej jeszcze na PS3/X360 można będzie zobaczyć grafe pokroju nowego KZ, tylko zanim taką zoaczymy to minie jakieś 3-4 lata, kiedy już poznają dostatecznie dobrze sprzęt.
  • 0

#208 Gość__* Napisany 23 sierpnia 2005 - 14:08

Gość__*
  • Goście
I ja sie właczę do dyskusji. JA PIERRRRR.........PAPIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Moja szczena tak przywaliła w podłogę, że aż zęby powypadały.

Grafa Normalnie skopała mnie do nieprzytomnego! Total Mortal odjazd, piksele i polygony napieprzają ci po mózgu jak stado rozpędzonych imadeł z zatwardzeniem.

Ten cytat idealnie oddaje odczucia towarzyszące oglądaniu nowemu Killzone. Moim zdaniem najlepsza jest ta akcja na moście i kiedy Gestapowcy, Helghaści znaczy sie :wink: biegają z miotaczami ognia. Aha, podpisuje sie pod tym co napisał McDrive- taka grafa jest możliwa, ale jescze nie teraz. Teraz to jest dylemat- PS3 czy X360 :(
  • 0

#209 Gość__* Napisany 24 sierpnia 2005 - 18:02

Gość__*
  • Goście
Specjalnie piszę drugiego posta pod rząd, bo ma to związek z czymś zupełnie innym .
To tylko taki wstępik, teraz przejdę do sedna. Nie wiem czy wiecie, ale dowiedziałem się, że next-genowy Killzone nie będzie drugą, a trzecią odsłoną gry. Druga, zgodnie z zapowiedziami ma sie ukazać jeszcze na PS2. Czyli spekulując, next-genowy Killzone, może się ukazać pod koniec 2006 / na początku 2007. I wychodzi na to, że podczas tej generacji gier(koniec 2006 / początek 2007), taka grafika mogłaby sie ukazać naszym oczom. Pewnie Czychu wiedział to od dawna, prawda? :D
  • 0

#210 Gość__* Napisany 24 sierpnia 2005 - 21:12

Gość__*
  • Goście
baa Czychu już dawno jest w fazie beta testów :D
  • 0