Skocz do zawartości

Black


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
402 odpowiedzi na ten temat

#361 phsx Napisany 16 sierpnia 2007 - 21:59

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Tak apropo leveli. Skończyłem dzisiaj Half-Life2 - i już wiem na czym dosyć swobodnie wzorowali się twórcy Blacka ;)
  • 0

#362 cwany-lis Napisany 17 sierpnia 2007 - 20:32

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 568 Postów:

Tak apropo leveli. Skończyłem dzisiaj Half-Life2 - i już wiem na czym dosyć swobodnie wzorowali się twórcy Blacka ;)


To rzeczywiście musiała być zaje*ista swoboda bo ja żadnych podobieństw nie zauważyłem ;) na wariata da się znaleźć podobieństwa w każdej strzelaninie - w końcu starające się uchodzić za naturalistyczne pola walki są monotematyczne.
  • 0

#363 phsx Napisany 17 sierpnia 2007 - 23:28

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Mi tam strasznie się kojarzyły korytarze w Nova Prospekt w HL2 z paroma levelami w Blacku , ale już nie pamiętam czy to było Asylum i coś jeszcze czy jak bo Blacka skończyłem pół roku temu.
  • 0

#364 Sotaku Napisany 01 września 2007 - 20:24

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 682 Postów:
Ja wiedząc że Black jest krótki, dozuję go sobie. Jestem w 4-tej misji i do tej pory gra bardzo mi sie podoba, długie misje wciągają, chociaż troche drażni że zawsze facet wyskoczy z tego samego miejsca (mając dziecko trzeba niekiedy przerywać grę, gdy sie tego nie chce) Grafika boska, misje ciekawe, więcej wolności niż w Killzone. Jak dla mnie gra na 8
  • 0

#365 Cola Napisany 01 września 2007 - 21:49

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:

Ja wiedząc że Black jest krótki, dozuję go sobie.


Ja nie dałem rady dozowac sobie Blacka :^^: . Gra mnie tak wciągneła, że skończyłem ją w dwa dni. Świetna grafika, chyba jedna z najlepszych jaką dane mi było podziwiac na PS2. Klimatyczna muzyka i świetny gemplay. Tytuł z którym trzeba się zapoznac.
  • 0

#366 Sotaku Napisany 02 września 2007 - 09:58

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 682 Postów:
Piszę parcę i we wrześniu się bronię stąd musze dozować sobie Blacka :ninja:
  • 0

#367 Gość__* Napisany 02 września 2007 - 09:59

Gość__*
  • Goście

Piszę parcę i we wrześniu się bronię stąd musze dozować sobie Blacka :ninja:

Współczuję :przytul: Ale po pracy zawsze można się złapać za grę drugi raz :mrgreen:
  • 0

#368 Sotaku Napisany 02 września 2007 - 10:28

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 682 Postów:

Piszę parcę i we wrześniu się bronię stąd musze dozować sobie Blacka :ninja:

Współczuję :przytul: Ale po pracy zawsze można się złapać za grę drugi raz :mrgreen:


Gdyby to tylko praca była, ale dochodzi jeszcze praca zarobkowa, no i mam 1,5 roczną córkę, a żona jest w 7 miesiącu...także czas na grę znaleźć ciężko, ledwo chwilkę znajduje na pisanie na forum:)
  • 0

#369 Gość__* Napisany 04 września 2007 - 10:06

Gość__*
  • Goście
Przy Black'u bawiłem się co najmniej świetnie. Ostatni motyw na Hard'zie przyprawiał mnie o białą gorączkę kiedy to sądząc, że rozwaliłem wszystko i wszystkich schodzę na dół i dostaję na twarz śrut z Remingtona (jakichś dwóch zakapiorów się uchowało :blah: ).
Mając Silver Gun'y na wszystkich poziomach można robić taką sieczkę, jakich mało. Ulubiona zabawka - Silver RPG :jeee: .
  • 0

#370 Gość__* Napisany 04 września 2007 - 15:50

Gość__*
  • Goście
Black to rozpierducha, jakiej chyba nie było na konsolach poprzedniej generacji. Niektórzy narzekają, że to "tylko tyle", a ja odpowiadam "aż tyle". Gra nigdy nie aspirowała do miana konkurenta Halo czy H-L, jeśli chodzi o fabułę i klimat. I o to chodzi! Ja z chęcią ponownie łapię za gnata po ciężkim dniu i rozwalam wszystko i wszystkich dookoła. Gra jest tego warta, ale czego można było się spodziewać, gdy grę tworzy Alex Ward?
  • 0

#371 cwany-lis Napisany 05 września 2007 - 16:20

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 568 Postów:
mam pytanie odnośnie srebnych broni - po przejściu na poziomie normal one się odblokowują tak ? czym sie różnią od normalnych pukawek ?
  • 0

#372 oranje Napisany 05 września 2007 - 16:47

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 113 Postów:
Kolorem oraz tym, że maja nielimitowaną amunicje. To wszystkie roznice.
  • 0

#373 Gość__* Napisany 05 września 2007 - 17:07

Gość__*
  • Goście

mam pytanie odnośnie srebnych broni - po przejściu na poziomie normal one się odblokowują tak ?

Tak. Gdy gra się ponownie, to każda zebrana broń jest srebrna i nie kończy się w niej amunicja, jak już wspomniał oranjefan.
  • 0

#374 LechuCN Napisany 06 września 2007 - 01:18

LechuCN

    Pikachu

  • Narybek
  • 87 Postów:

Tak. Gdy gra się ponownie, to każda zebrana broń jest srebrna i nie kończy się w niej amunicja


Znaczy się ponownie na tym samym poziomie trudności?
Muszę przetestować.
  • 0

#375 Gość__* Napisany 06 września 2007 - 11:09

Gość__*
  • Goście

Black to rozpierducha, jakiej chyba nie było na konsolach poprzedniej generacji. Niektórzy narzekają, że to "tylko tyle", a ja odpowiadam "aż tyle". Gra nigdy nie aspirowała do miana konkurenta Halo czy H-L, jeśli chodzi o fabułę i klimat. I o to chodzi! Ja z chęcią ponownie łapię za gnata po ciężkim dniu i rozwalam wszystko i wszystkich dookoła. Gra jest tego warta, ale czego można było się spodziewać, gdy grę tworzy Alex Ward?

Zgazdam sie z Toba w calej rozciaglosci :klaszcze:

mam pytanie odnośnie srebnych broni - po przejściu na poziomie normal one się odblokowują tak ?

Tak. Gdy gra się ponownie, to każda zebrana broń jest srebrna i nie kończy się w niej amunicja, jak już wspomniał oranjefan.

Nie ma to jak wziac do reki Uzi i pruc do wszystkiego. Moc!! :klaszcze:
  • 0

#376 Gość__* Napisany 06 września 2007 - 13:36

Gość__*
  • Goście

Znaczy się ponownie na tym samym poziomie trudności?

Nie jestem pewny, ale chyba możesz np. przejść na normalu grę pierwszy raz, a za drugim razem na hardzie, już mając srebrne bronie.
  • 0

#377 Scorpio Napisany 06 września 2007 - 13:50

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Hmm, chyba bronie dopiero po hardzie sie odblokowują? Albo i nie :P

Tak czy siak silvery są ch...owe. a) kiepsko wyglądają; b) cała frajda z gry ulata, gdy o ammo się nei martwi; c) nie da się ich wyłączyć!
Przynajmniej mnie się nie udało ... czy od ostatniego razu komuś udało się inaczej wyłączyć silvery niż zaczęcie gry od początku?
  • 0

#378 Gość__* Napisany 06 września 2007 - 14:01

Gość__*
  • Goście

Hmm, chyba bronie dopiero po hardzie sie odblokowują?

Ja grałem na normalu i miałem silvery.

Przynajmniej mnie się nie udało ...

I całej reszcie graczy, która zakupiła Blacka. Nie da się wyłączyć silverów.
  • 0

#379 Gość__* Napisany 22 października 2007 - 17:27

Gość__*
  • Goście
z silver weapons to tylko kalach mi sie podoba, ale szkoda ze jak przeszedlem gre na normalu to nie ma silverow na hardzie. To dla mnie jest jebniete zwlaszcza w planszach Asylum i Gulag bez apteczek z taka ilościa dziadostwa trzeba walczyc! Z silver rpg to jeszcze jakos by poszlo :^^:
  • 0

#380 Gość__* Napisany 08 lutego 2008 - 11:23

Gość__*
  • Goście
Mam pytanie do kogos kto ukonczyl gulag na hardzie. Wczoraj doszedlem do konca, ale nie moglem przejsc samej koncowki (choc kilka razy bylo blisko :ninja: ). Jakas strategia? Ja tepilem kacapow z tunelu, po wyeliminowaniu tych z shotgunami na korytarzu na wejsciem. potem tam siedzialem i po wytepieniu gosci z magnum i tarczami biegne do jednego z dwoch wejsc blisko bunkrow, ktore sie otwieraja, ale zwykle goscie mnie rozwalaja z ckm-ow. :/
  • 0

#381 Scorpio Napisany 08 lutego 2008 - 11:37

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Ja przelazłem na 100% ... ale nie pamiętam który to poziom :P

Jeżeli to ostatni i mowa o ostatnim cholernym pomieszczeniu, to ja zakiblowałem się na piętrze, do którego prowadzą schody po lewej blisko drzwi. Tam uwiłem sobie norkę w jednym z pomieszczeń umieszczonych w ścianach i stamtąd metodą wychyl-strzel-schowaj nawalem. I przyznam, że zajęło sporo czasu ...
  • 0

#382 Gość__* Napisany 08 lutego 2008 - 11:44

Gość__*
  • Goście
Tez tak probowalem - nawet sie to sprawdza. Problem sie zaczyna gdy wychodza goscie z rpg na koncu i kolesie z ckm'ami w bunkrach. Sama gra nie jest trudna nawet na hardzie, ale ostatnie pomieszcenie to juz przegiecie. Powinna tam byc choc jedna apteczka.
  • 0

#383 Scorpio Napisany 08 lutego 2008 - 12:21

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Problem sie zaczyna gdy wychodza goscie z rpg na koncu i kolesie z ckm'ami w bunkrach.

Wyskok - strzał - chowanie.

Tak zapamiętałem ostatnie pomieszczenie ... :) Pamiętam tych gości. Dużo spokoju, cierpliwości i tej właśnie taktyki :)
  • 0

#384 Gość__* Napisany 08 lutego 2008 - 18:03

Gość__*
  • Goście
Tiaaa... Ostatnie pomieszczenie to przegięcie. Ale do przejścia.
Nie wychodź z tunelu tak długo jak to możliwe (czyli np. do momentu aż skończy się amunicja albo przeciwnicy przestaną przychodzić).
Potem najlepiej szybko biec do jednego z pomieszczeń na górze i korzystać z techniki opisanej przez Scorpio- wyskok, strzał, chowanie.
  • 0

#385 Scorpio Napisany 08 lutego 2008 - 18:46

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

wyskok, strzał, chowanie.

Bo nie ma to jak ambitna, pełna skilla gra :tak:

Ale znów - bez znamion bohaterstwa, a będąc tchórzem-camperem wywalił to pomieszczenie. Inaczej pewnie do dziś bym na nim bluzgał :)
  • 0

#386 Gość__* Napisany 08 lutego 2008 - 23:20

Gość__*
  • Goście
Z jakimi bronami przechodziliscie koncowke? Ja (wczoraj na hardzie) z M249 i magnum - 12 naboi. Magnum szlo na najgorsze dziadostwo- kolesie z tarczami i magnum oraz ci wielcy z shotgunami. Potem zmiana na shotguna. Wlasnie to co pisaliscie w ostatnim pomieszczeniu sie najlepiej sprawdza. Sam tak robilem na easy i normal, ale mialem kilka apteczek.
  • 0

#387 Gość__* Napisany 09 lutego 2008 - 01:14

Gość__*
  • Goście
Ja bym Magnuma nie brał- zbyt mało amunicji.
  • 0

#388 Scorpio Napisany 09 lutego 2008 - 09:48

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Podobnie - magnum nie jest dobry ze względu na małą ilość amunicji. Olej pukawkę ;)
  • 0

#389 Gość__* Napisany 09 lutego 2008 - 11:16

Gość__*
  • Goście
Tak amunicja to prawdziwy zonk magnum,ale tych najgorszych przeciwnikow 2, 3 strzaly posylaja do piachu.
  • 0

#390 orion14 Napisany 11 lutego 2008 - 11:09

orion14

    Toad

  • Narybek
  • 1 Postów:
Co do ostatnich poziomów kiedy robi się naprawdę gorąco preferuję m249 oraz jakiś mniejszy karabinek, shotgun (jakikolwiek) używam rzadko, m249 to na tyle potężna broń, że bez problemu radzi sobie również z trudniejszymi przeciwnikami (grę przechodzę na Normal, z początku grałem Hard). Po za tym preferuję granaty na tego typu przeciwników, które są skuteczne i rzadko zdarza się mi ich brak.
  • 0