Skocz do zawartości

Zdjęcie

Resident Evil 4 [wersja PS2]


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
721 odpowiedzi na ten temat

#31 Gość__* Napisany 12 sierpień 2005 - 14:59

Gość__*
  • Goście
Na screenach gra wyglada ZNACZNIE gorzej niż na GC. Zobaczymy finalny produkt - wydamy osąd.


Capcom - a może by tak wersja na Xboxa? Tam by nie było problemów z "gorszą grafiką" =D.
  • 0

#32 Gruby01 Napisany 12 sierpień 2005 - 21:43

Gruby01

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 557 Postów:
Najlepsza część serii bez wątpienia, zapewne każdy kto lubi takie gry zaopatrzy się w RE 4 ja na pewno, wyczekuje jej już od dawna. I Dobrze ze będzie na ps2.

ps. Fajnie by było gdyby inne części tez znalazły się w bibliotece gier ps2

Pozdro Szacun
  • 0

#33 marioo Napisany 12 sierpień 2005 - 23:14

marioo

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 699 Postów:
Nowe screeny. Trzeba przynac ze gra prezentuje sie juz o niebo lepiej. Najbardziej ucierpiały jednak tekstury...Jednak po obrazkach widac że RE4 powinien byc jednym z najładniejszych tytułów na PS2.
IMO ogladajac te screny z poprzednimi zastanawiam sie ile w nich retuszu jest.
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
  • 0

#34 Yoori Napisany 13 sierpień 2005 - 15:00

Yoori

    Jałowy

  • Forumowicze
  • 8145 Postów:

IMO ogladajac te screny z poprzednimi zastanawiam sie ile w nich retuszu jest.

Dlaczego od razu retuszu :? moża ta gra rzeczywiście bedzie tak wygladać :roll:
  • 0

#35 Kaxi Napisany 13 sierpień 2005 - 16:06

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:
Patrząc po ostatnich sscreenach to jest mniej polygonów, widać to najlepiej na twarzach zombiaków. Gorsza jest tez woda (ta na jeziorze). Ciekaw jestem jak an PS2 będzie wyglądać woda w zamku, koło wielkiego kamiennego robota - kto grał, ten wie o co chodzi. Tam był po prostu kozacki efekt.
  • 0

#36 ACZ Napisany 13 sierpień 2005 - 16:20

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 30868 Postów:
.
  • 0

#37 luck1985 Napisany 13 sierpień 2005 - 17:13

luck1985

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2501 Postów:
:lol:
To sa tylko zdjecia .........................
  • 0

#38 PomezZ Napisany 13 sierpień 2005 - 17:25

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1667 Postów:
No to się chyba jednak obejdzie bez zakupu gacka hahaha!!!!

Nie zapominajmy, że Capcom wydał wszystkie hity w tej generacji właśnie na PS2 i w sprawach technicznych zna ten sprzęt na wylot, jak się go programuje.


No właśnie czychu masz świętą rację. Fakt że sony ma obecnie najsłabszą technicznie konsolę na rynku nic nie znaczy.
Capcom to nie banda programistów amatorów. Na Ps2, mimo iż jest to toporna w programowaniu konsola, da się zrobić ładną grę na co przykładów ostatnio nie brakuje ( DMC3, MGS3, T5, GT4, GOD OF WAR, czy nadchodzące Burnout 4 i Black ). Fakt iż prawie wszystkie z tych pozycji były pisane tylko z myślą o konsoli sony nie zmniejsza mojego optymizmu, i wiary w zdolności Capcomu.

A tak na marginesie to ciekawe czy Capcom zdecydował się wydać konwersję z powodu mniejszych zysków ze sprzedaży wersji na kostkę niż sie spodziewano, czy też wersja ps2 była w planach od początku, tyle że nie podawana do inforacji.
Bo ja nie mam żednych wątpliwości co do tego, że Re4 sprzeda sie na ps2 świetnie i będzie to jeden z najlepszych tytułów na jesieni.

I bardzo dobrze, że Xbox tej gry nie dostanie

Odczuwam taką jakąś dziką, niczym nie skrępowaną satysfakcję z tego powodu :lol:
  • 0

#39 McDrive Napisany 13 sierpień 2005 - 17:39

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:

I bardzo dobrze, że Xbox tej gry nie dostanie

Odczuwam taką jakąś dziką, niczym nie skrępowaną satysfakcję z tego powodu :lol:

Ja też :lol:
Grafa prezentuje sie ładnie na tych screenach. Bedzie dobrze jestem tego pewien.
  • 0

#40 luck1985 Napisany 13 sierpień 2005 - 17:57

luck1985

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2501 Postów:
Juz wspominalem , ze to sa tylko zdjecia ?

Cofnijmy sie do 2000 r , kiedy to glowa Sony powiedziala " bedzie realistyczna grafika "
Od tego dnia minelo 5 lat , mamy 2005 rok i nadal nic takiego nie widze :D

Gc Rules :twisted:
  • 0

#41 marioo Napisany 13 sierpień 2005 - 18:36

marioo

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 699 Postów:
RE4 screeny Masa obrazków z PS2. IMO ta broń nie pasuje do klimatu. Ciekawe jak bedzie sie prezentowac w akcji.
  • 0

#42 PomezZ Napisany 14 sierpień 2005 - 09:34

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1667 Postów:

Juz wspominalem , ze to sa tylko zdjecia ?

Każda gra najpierw istnieje tylko na zdjęciach :) , właściwie nie rozumiem do czego zmierzasz. O screenach z PGR3 też można powiedzieć, że to są tylko zdjęcia, ale za to jak cieszą. Tutaj jest tak samo. Czy są one prawdziwe? Pożyjemy, zobaczymy. W sumie nie pamiętam aby capcom wciskał zretuszowane zdjęcia do swoich zapowiedzi.

"Cofnijmy sie do 2000 r , kiedy to glowa Sony powiedziala " bedzie realistyczna grafika "
Od tego dnia minelo 5 lat , mamy 2005 rok i nadal nic takiego nie widze "


??? Czyżbyś miał żal o tą konwersję??? Bo na to wygląda. Zresztą pokaż mi REALISTYCZNĄ grafikę na konsolach obecnej generacji. No pokaż bardzo cię proszę. A i co właściwie rozumiesz przez pojęcie realistycznej grafiki?? Bo to jest chyba kluczowa kwestia.

No a broń rzeczywiście jakaś taka nijaka. Może jak się ukażą nowe trailery (jeśli się ukażą ) to w akcji będzie lepiej ale wątpie.
  • 0

#43 Gość__* Napisany 14 sierpień 2005 - 14:07

Gość__*
  • Goście

I bardzo dobrze, że Xbox tej gry nie dostanie

Odczuwam taką jakąś dziką, niczym nie skrępowaną satysfakcję z tego powodu :lol:

Ja też :lol:
Grafa prezentuje sie ładnie na tych screenach. Bedzie dobrze jestem tego pewien.

Ach ci fanboye :twisted: .
  • 0

#44 marioo Napisany 14 sierpień 2005 - 14:18

marioo

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 699 Postów:

IMO ogladajac te screny z poprzednimi zastanawiam sie ile w nich retuszu jest.

Dlaczego od razu retuszu :? moża ta gra rzeczywiście bedzie tak wygladać :roll:


No wiesz porównując scrreny pierwsze do terażniejszych, róznica jest ogromna. I dlatego ciekawi mnie jak to jest naprawde. swoją droga po przeanalizowaniu kilku rzeczy w swej głowie stwierdzam ze RE4 na PS2 bedzie wygladało i tak dobrze.
  • 0

#45 Squall Napisany 26 sierpień 2005 - 10:40

Squall

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 459 Postów:
W najnowszym NEO+ jest playtest RE4 na PS2. :) Zastanawiam się, skąd oni wyciągnęli grywalną wersję? :wink: Poprawcie mnie, jeśli się mylę, ale jeszcze nigdzie nie było zapowiedzi RE 4 opartej na wrażeniach z obcowania z wersją beta, prawda?

A może Sławetny Redaktor Snake z WIG-u raz w życiu miał rację i gra wyszła już w Japonii, tylko że prawie nikt o tym nie wie? :lol:

EDIT: No to poprawię sam siebie - na uk.playstation.com, w notce informacyjnej z 15 sierpnia, niejaki Jason Marchant napisał, że niemal ukończona wersja RE 4 trafiła już w łapska zainteresowanych. :twisted:

EDIT II: W tym artykule przeczytać można o tym, jak na płaszczyźnie technicznej wypada RE4 w wersji na PS2 w porównaniu z wersją na NGC. Niestety, artykuł jest po niemiecku. Na szczęście obrazowe porównanie zrozumie każdy. :wink:

Aha - w RE4 można było zagrać na targach w Lipsku. Ci, którzy dopchali się do jednej z 15 konsol, na których odpalono demo RE4, mówią o bardzo ostrych teksturach (lepszych niż np. w DMC 3), choć oczywiście nie aż tak ostrych jak w wersji na GC, oraz mniejszej ilości polygonów w stosunku do pierwowzoru. Nie wpływa to jednak na odbiór grafiki negatywnie, ponieważ w trakcie gry nawet nie zauważa się tych różnic, nawet jeśli wcześniej miało się kontakt z wersją na kostkę. Cieszy również nieszarpiąca animacja.
  • 0

#46 marioo Napisany 27 sierpień 2005 - 10:53

marioo

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 699 Postów:
Na gametrailers.com mozna obejrzec dosc obszerny gameplay z wersji ps2. Po nim stwierdzam ze posiadacze ps2 mogą spac spokojnie, idelana jak narazie konwersja. Wielkich zmian nie zauwazyłem.
  • 0

#47 Squall Napisany 27 sierpień 2005 - 11:54

Squall

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 459 Postów:
Właśnie obejrzałem ten filmiki i stwierdzam, że niedowiarstwo nie popłaca. :wink: Jak napisał wyżej marioo, konwersja RE4 na PS2 przebiegła nad wyraz pomyślnie. Zresztą... czy ludzie z Capcom podjęliby się konwersji tej gry na PS2, gdyby uznali, że wyjdzie im z tego graficzny gniot? Takie firmy jak Capcom udowadniają, że - jeśli ma się talent - chcieć to móc. 8)
  • 0

#48 Gość__* Napisany 27 sierpień 2005 - 14:56

Gość__*
  • Goście
No w sumie graficznie wygląda to bardzo fajnie z vchęcią sobie pogram. To jest drugi trailer jaki widziałem tego Residenta i wcześniej widziałem wersje na GCN tylko trailer i w sumie z chęcią pogram ale z drugiej strony to to wygląda jak zwykła jaka lipna strzelanka... no ale już jak sam będę grał to pewine bedzeie dawała wiele przyjemności... ale po trailer to w sumie ten R4 nie jara mnie zbytnio... chba se wole w Devilu pomachcać mieczem i postrzelać do pajaców ;]
  • 0

#49 Gość__* Napisany 28 sierpień 2005 - 12:11

Gość__*
  • Goście

No w sumie graficznie wygląda to bardzo fajnie z vchęcią sobie pogram. To jest drugi trailer jaki widziałem tego Residenta i wcześniej widziałem wersje na GCN tylko trailer i w sumie z chęcią pogram ale z drugiej strony to to wygląda jak zwykła jaka lipna strzelanka...


Bo Resident Evil 4 przestal byc horrorem a stal sie po prostu strzelanina, mnie taka zmiana srednio przypadla do gustu ale dla wielu ludzie jest to najlepsza czesc Residenta wiec cos w tym chyba jest. W kazdym badz razie wlasnie zdobylem wersje na GC i wieczorkiem zasiadam do gry :)
  • 0

#50 marioo Napisany 28 sierpień 2005 - 17:36

marioo

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 699 Postów:

W kazdym badz razie wlasnie zdobylem wersje na GC i wieczorkiem zasiadam do gry Smile


Jak ja usiadłem po raz pierwszy to opusciłem gre dopiero po jakis 8 godzinach :)... Miłego grania.
  • 0

#51 Gość__* Napisany 30 sierpień 2005 - 10:17

Gość__*
  • Goście
mam nadzieje ze plejak pociagnie taka grafe jak na gacka. tak wiem, ludze sie, ale capcom to zdolne chlopaki wiec moze sie milo rozczaruje i grafa mnie powali, bo o system rozgrywki jestem spokojny ;)
  • 0

#52 PomezZ Napisany 02 wrzesień 2005 - 18:35

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1667 Postów:

mam nadzieje ze plejak pociagnie taka grafe jak na gacka. tak wiem, ludze sie, ale capcom to zdolne chlopaki wiec moze sie milo rozczaruje i grafa mnie powali, bo o system rozgrywki jestem spokojny ;)


Nie ma się co łudzić, Ps2 nie uciągnie takiej grafiki jak toster, ale wszystkie
znaki na niebie wskazują że graficznie będzie zajefajnie.
A Capcom to BARDZO zdolne chłopaki i już niedługo dostarczą na czarnulę jedną z najgłośniejszych i jednocześnie najlepszych gier tej generacji konsol, czym wzmocnią i tak przepotężną bibliotekę znakomitych tytułów na konsolę sony.

NIc tylko uzbroić się w cierpliwość i czekać
  • 0

#53 Squall Napisany 18 wrzesień 2005 - 11:06

Squall

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 459 Postów:
Widzieliście wywiad z Kawatą, producentem wersji na PS2? Koleś stwierdza w nim, że wszyscy w jego zespole od samego początku prac nad konwersją powtarzali, że nie da się przenieść RE 4 na PS2, jednak ciągle to powtarzając, jednocześnie ciągle starali się zrobić wszystko, co tylko możliwe, by taka konwersja stała się realna. W końc zadziwili samych siebie, ponieważ jakimś cudem udało im się to zrobić. :P RE 4 na PS2 wygląda prawie tak jak wersja na NGC (tak twierdzą ludzie z Capcom). Fakt - Leon ma dwa razy mniej polygonów niż w wersji na kostkę, ale tego praktycznie nie widać. Poza zmiejszeniem liczby polygonów, tak naprawdę nie ma jakichś większych cięć.
  • 0

#54 PomezZ Napisany 18 wrzesień 2005 - 17:08

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1667 Postów:
hmmm..
Czyli to jednak prawda z tą liczbą poligonów. Brzmi to trochę strasznie, ale na ostatnich sceenach z wersji na Ps2 różnica nie była taka wielka.
A swoją drogą w nowym neo przy porównaniu zdjęć z wersii na Gamecube i na Ps2,
wybrano chyba najbrzydszy screen z wersji na tą ostatnią, aki tylko można było wziąć.
Porównując te screeny możnaby odnieść wrażenie że wersja na czarnulę będzie bardzo biedna w porównaniu do oryginału.
Oczywiście wszyscy wiedzą że tak nie będzie :|
  • 0

#55 Squall Napisany 18 wrzesień 2005 - 17:12

Squall

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 459 Postów:
Tak, Leon w wersji na NGC ma 2 raz więcej polygonów. Nie wiem jednak, co w tym strasznego? Mówię tylko o postaci Leona - nie chodzi o to, że każdy trójwymiarowy obiekt w RE4 na PS2 ma o połowę mniejszą liczbę polygonów niż jego odpowiednik w wersji na konsolę Nintendo. :P
  • 0

#56 marioo Napisany 02 październik 2005 - 23:33

marioo

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 699 Postów:
Na gamespocie pojawiły sie nowe filmiki z Gameplayu RE4 na ps2 . Ja osobiscie wilekich różnic nie widze wcale. Oczywisice z tego co zauwazyli już coniektórzy, jest mniej poligonów itd. Ale kto tam na to patrzy. W sumie ja patrzyłem. Bo obok samej radochy z rozwalania bambrów, grafika to bardzo wazna sprawa w RE4...Gra musi przeciez nadrabiac czyms słaby scenariusz. Ciekawą sprawą jest to iz podobno w wersji na ps2 ciała denatów nie będą znikac :) To taki miły dodatek...ale za to rzekomo jest mniej przeciwników :/ cos za cos.
  • 0

#57 Squall Napisany 02 październik 2005 - 23:42

Squall

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 459 Postów:
Grałem w demo i jednego jestem pewien - RE 4 na PS 2 wygląda bardzo dobrze. To jedna z najładniejszych gier na tę konsolę. Różnice między wersją na NGC a wersją na PS2? Jakie różnice? Tak naprawdę nie widać żadnych różnic, bo choć istnieją, to są niewielkie - piszą tak recenzenci (w tym i Matt), piszą tak również zwykli gracze. W dodatku mówią o tym sami twórcy. :P

Proponuję więc dać sobie spokój z opisywaniem swoich obawaw o jakość konwersji, bo - powtarzam - jest dobrze. Szkoda tylko, że to demo jest takie krótkie. :mrgreen:
  • 0

#58 Gość__* Napisany 04 październik 2005 - 19:22

Gość__*
  • Goście

Ciekawą sprawą jest to iz podobno w wersji na ps2 ciała denatów nie będą znikac :) To taki miły dodatek...

Cieszyłbym się z tego niezmiernie, gdyby rzeczywiście była to prawda (chociaż na ostatnim trailerze przeciwnicy po definitywnym padnięciu na glebę zwyczajnie znikali, jak w pierwowzorze na Gamecube'a). Zawsze w grach (a przynajmniej w większości) irytowało mnie, jak zwłoki ubitych wrogów po jakimś czasie po prostu gdzieś przepadały... No, chyba że to dosyć nierealistyczne zjawisko było w miarę sensowny sposób wytłumaczone przez fabułę gry - wtedy jeszcze ujdzie :).
  • 0

#59 Squall Napisany 04 październik 2005 - 19:36

Squall

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 459 Postów:

No, chyba że to dosyć nierealistyczne zjawisko było w miarę sensowny sposób wytłumaczone przez fabułę gry - wtedy jeszcze ujdzie :).

Jak na przykład w Metal Gear Solid 2. ;)

Zwłoki w RE 4 na PS 2 będą znikać - tak jak w wersji na NGC.
  • 0

#60 walker Napisany 06 październik 2005 - 09:11

walker

    Blanka

  • Narybek
  • 247 Postów:
na necie jest filmik ukazujacy bronie z RE4 na PS2 i ciala niestety rozplywaja sie tak jak w wersji na GC................
  • 0