

God Of War: Ghost Of Sparta
Rozpoczęte przez
hubson
, 04 05 2010 15:12
81 odpowiedzi na ten temat
#31
Napisany 08 października 2010 - 19:56
Ciekawe, czy w komórkowym GoWie też spier*alał z królestwa podziemnego

#32
Napisany 08 października 2010 - 20:04
Tam akurat nie.
Czy jestem jedyną osobą na forum, która przeszła _wszystkie_ GoWy?
Czy jestem jedyną osobą na forum, która przeszła _wszystkie_ GoWy?

#33
Napisany 08 października 2010 - 22:07
Ja nie grałem tylko w tego komórkowego, więc chyba jesteś...
#34
Napisany 08 października 2010 - 22:11
A później ludzie mówią mi, że jestem hejterem tej durnej serii

#35
Napisany 08 października 2010 - 22:18
Bo jesteś

#36
Napisany 08 października 2010 - 22:24
Przynajmniej ją dogłębnie poznałem i wiem, co krytykuję.
#37
Napisany 08 października 2010 - 22:27
Tam akurat nie.
Czy jestem jedyną osobą na forum, która przeszła _wszystkie_ GoWy?
Nie jesteś.

GOW to jedna z moich 5 ulubionych serii w ogóle. Lubię całą serię i jak na razie brak większych zmian w rozgrywce mi nie przeszkadza, bo ta nadal jest na wysokim poziomie. Chociaż wykończenia dla poszczególnych broni powinny być wprowadzone już dawno. Np chcę widzieć jak Kratos wyciąga młot i miażdży łeb minotaura, a nie oglądać standardową zabawę z ostrzami.
#38
Napisany 08 października 2010 - 22:31
Przynajmniej ją dogłębnie poznałem i wiem, co krytykuję.
A działo się coś znaczącego w tym komórkowym? Jak nie to ja mam takie samo prawo do krytyki jak Ty i stwierdzam, że to jedna z lepszych serii ever

#39
Napisany 12 października 2010 - 15:44
#40
Napisany 12 października 2010 - 17:50
Głos narratorki w momencie wypowiadania God of War Duch Sparty, brzmi tak, jakby nie zdążyła na kibelek.
#41
Napisany 16 października 2010 - 11:11
Sorry za podwójny post ale
Kratos tym razem zalicza cały harem.
Kratos tym razem zalicza cały harem.

#42
Gość_Hellmans_*
Napisany 16 października 2010 - 13:05
Pojemne to łóżko...
#43
Napisany 16 października 2010 - 13:34
Spoiler tag
karwa
gdzieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?????
karwa
gdzieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?????
#44
Napisany 17 października 2010 - 10:48
Głos narratorki w momencie wypowiadania God of War Duch Sparty, brzmi tak, jakby nie zdążyła na kibelek.
Ten głoś narratorki mnie po prostu rozbroił - ta pani chyba za bardzo się wczuła w rolę, którą zaoferowało jej Sony. Mam nadzieje, że to tylko znak rozpoznawczy tego trailer'a, i nie usłyszymy tego w grze, bo będę ściszał głos w PSP.
#45
Napisany 17 października 2010 - 11:17
Jeśli będzie Linda to ta pani też. Ale mi się podoba, w ang wersji jest podobna.
#46
Napisany 25 października 2010 - 19:14
Recka
Trailer i gameplaye
http://www.gametrailers.com/video/brothel-fail-god-of-war/706624
http://www.gametrailers.com/video/jail-of-god-of-war/706626
A sama ocena wyższa niż dla God Of War 3. :]
Trailer i gameplaye
http://www.gametrailers.com/video/brothel-fail-god-of-war/706624
http://www.gametrailers.com/video/jail-of-god-of-war/706626
A sama ocena wyższa niż dla God Of War 3. :]
#47
Napisany 26 października 2010 - 11:49
#48
Napisany 26 października 2010 - 12:12
Myślałem, że naprawdę nowy, a okazało się, że już go tutaj wrzucałem wczoraj. :]
#49
Napisany 26 października 2010 - 14:45
Czy tylko mi się wydaje, ale czy będzie to najważniejszy tytuł na psp w tym roku ?
#50
Napisany 26 października 2010 - 14:52
Czy jest możliwość aby było inaczej?
#51
Napisany 26 października 2010 - 14:57
Tak tylko pytamCzy jest możliwość aby było inaczej?

#52
Napisany 26 października 2010 - 15:55
Czy tylko mi się wydaje, ale czy będzie to najważniejszy tytuł na psp w tym roku ?
Jeśli potwierdzą się ploty o PSP2, to być może nawet ostatnia taka mocna gra na PSP. GOW na co by się nie pojawił, to zawsze będzie jednym z największych hitów. :]
A kto pamięta E3 2009 i zapowiedź RE na PSP? Od tamtej pory cisza w temacie, pewnie gra skasowana, albo właśnie ją robią, ale na 3DS.
#53
Napisany 30 października 2010 - 07:23
Czy jest możliwość aby było inaczej?
Raczej nie biorac pod uwage ze na PSP w 2k10 roku wyszly 1-2 gry warte uwagi OLO.
Anyway g-spot daje 8/10 http://www.gamespot....rta/review.html
Ja juz tylko czekam na premiere aby odebrac zamowienie.
#54
Napisany 30 października 2010 - 12:25
#55
Napisany 06 listopada 2010 - 13:56
Grę ukończyłem w jakieś 7h 30 min na spartanie (hard). Niedługo zabieram się za God. Tradycyjnie trzeba zaliczyć całą serię na najwyższym poziomie trudności.
Ale od początku, ten jest dobrze znany z dema, gdzie spotykamy się ze Scyllą, która Kratos lekko przeorał. Różnica jest taka, że nie mamy włóczni z tarczą. Bardzo to przypomina rozpoczęcie jedynki, gdzie walczyliśmy na morzu z hydrą. Oprawa wygląda obłędnie, to zdecydowanie najładniejsza gra na PSP, może już nie powoduje takiego opadu szczeny jak poprzednik, ale i tak wygląda ładniej.
System walki jest dobrze znany, pozmieniano niektóre animacje ciosów, dodano np odbijanie strzał, łańcuchy dopalono ogniem (efekt smug lepszy niż nawet w GOW2), mamy standardowe QTE, chociaż tutaj również trochę się pobawiono. Np Kratos obala gościa na glebę wali parę razy po mordzie, po czym podnosi i rzuca w pozostałych jak szmatą. Jest nawet rozpruwanie flaków jak w trójce, chociaż widziałem to tylko raz. :]
W grze nie ma co prawda jakiś wyszukanych zagadek, bo ciężko tym nazwać przestawienie dźwigni. Ghost Of Sparta raczej nastawiony jest na walkę i eksplorację (powraca całkiem sporo sekcji wodnych), mamy też elementy zręcznościowe jak unikanie spadających głazów (żywcem wyjęte z GOW2). Szkoda jednak, że nie poukrywano jakoś fajnie sekretów, praktycznie wszystko jest wyłożone na tacy, seria od dwójki kuleje w tym elemencie.
Kratos zdobywa kilka czarów, z czego chyba najlepszym jest Eye of Atlantis, druga broń czyli tarcza z włócznią w walce sprawdza się całkiem nieźle, szybciej niszczy wrogów, można nią ciskać na odległość (zastępstwo łuku?), szkoda jednak, że nie ma własnych animacji wykończeń.
Teraz przejdziemy do lokacji, o ile te otwarte robią rewelacyjne wrażenie jak początek, później płynięcie łódką podczas sztormu, czy droga do Sparty, lub poruszanie się po Sparcie wśród swoich ludzi, tak te zamknięte to jakaś lipa. Ostatnio gdzieś pisałem, że za dużo jest w tego typu grach lokacji z lawą. Jakie było moje zdziwienie, gdy tutaj coś takiego jest całkiem dużym etapem (normalnie dostałem z liścia w ryj). Rzygam już takimi miejscówkami.
Fajny jest też lot w dół przy walce z jednym z bossów, taka wydłużona sekwencja walki z Ikarem. :] Co jeszcze irytuje to jak pisał wcześniej Milan, niewidzialne ściany. Serio, chyba jeszcze czegoś takiego w serii nie było, że czasem nie możemy przejść np za kolumnę.
W grze napotkamy kilku standardowych frajerów, którzy mieli pecha znaleźć się na drodze Kratosa. Jak typ który ugrzązł w ścianie i proszący o pomoc. Kratos owszem pomaga mu, ale miażdżąc jego jak i ścianę. Hehe. Albo inny przykład, gość, który blokuje przejście opuszczając kraty. Kiedy Kratos już go dopadł, wyjebał mu takiego kopa, że ten wyleciał razem z drzwiami (długo już nie pożył).
Historia jest prosta, Kratos postanawia zażegnać wizje z przeszłości, po drodze napotyka wielu znajomych, ale nie tylko (jest nawet jego matka), dowiemy się m.in. o szramie na oku i innych wątkach rodzinnych.
Co mnie jeszcze zaskoczyło to respekt Kratosa dla pewnego umierającego typa, tego się nie spodziewałem. Myślałem, że on wszystkich traktuje jak śmieci, ale ta scena była naprawdę dobra. Twórcy takimi momentami pokazują, że jednak łysy to nie tylko maszyna do zabijania. Jego podwładni go szanują, ale i on to odwzajemnia.
Końcówka gry jest za***ista, przypomina to trochę DMC3, a ostatni boss bardzo fajny. Zakończenie chyba jedno z najlepszych w serii.
Ogólnie gra bardzo dobra, moja ocena to 9/10, ale Sony musi coś z tą serią zrobić, to już 5 część w zasadzie taka sama. Nadal dobra, ale już wkrada się sztampa. GOW jest stosunkowo młodą serią (ponad 5 lat na rynku), a już wyszło 5 części. To już w DMC Capcom wprowadził więcej zmian (np mocno rozbudowany system walki) i jak zapowiadają kolejna część też coś nowego wniesie, a seria jest już dobre 9 lat na rynku i ma tylko 4 części. :]
Ale od początku, ten jest dobrze znany z dema, gdzie spotykamy się ze Scyllą, która Kratos lekko przeorał. Różnica jest taka, że nie mamy włóczni z tarczą. Bardzo to przypomina rozpoczęcie jedynki, gdzie walczyliśmy na morzu z hydrą. Oprawa wygląda obłędnie, to zdecydowanie najładniejsza gra na PSP, może już nie powoduje takiego opadu szczeny jak poprzednik, ale i tak wygląda ładniej.
System walki jest dobrze znany, pozmieniano niektóre animacje ciosów, dodano np odbijanie strzał, łańcuchy dopalono ogniem (efekt smug lepszy niż nawet w GOW2), mamy standardowe QTE, chociaż tutaj również trochę się pobawiono. Np Kratos obala gościa na glebę wali parę razy po mordzie, po czym podnosi i rzuca w pozostałych jak szmatą. Jest nawet rozpruwanie flaków jak w trójce, chociaż widziałem to tylko raz. :]
W grze nie ma co prawda jakiś wyszukanych zagadek, bo ciężko tym nazwać przestawienie dźwigni. Ghost Of Sparta raczej nastawiony jest na walkę i eksplorację (powraca całkiem sporo sekcji wodnych), mamy też elementy zręcznościowe jak unikanie spadających głazów (żywcem wyjęte z GOW2). Szkoda jednak, że nie poukrywano jakoś fajnie sekretów, praktycznie wszystko jest wyłożone na tacy, seria od dwójki kuleje w tym elemencie.
Kratos zdobywa kilka czarów, z czego chyba najlepszym jest Eye of Atlantis, druga broń czyli tarcza z włócznią w walce sprawdza się całkiem nieźle, szybciej niszczy wrogów, można nią ciskać na odległość (zastępstwo łuku?), szkoda jednak, że nie ma własnych animacji wykończeń.
Teraz przejdziemy do lokacji, o ile te otwarte robią rewelacyjne wrażenie jak początek, później płynięcie łódką podczas sztormu, czy droga do Sparty, lub poruszanie się po Sparcie wśród swoich ludzi, tak te zamknięte to jakaś lipa. Ostatnio gdzieś pisałem, że za dużo jest w tego typu grach lokacji z lawą. Jakie było moje zdziwienie, gdy tutaj coś takiego jest całkiem dużym etapem (normalnie dostałem z liścia w ryj). Rzygam już takimi miejscówkami.
Fajny jest też lot w dół przy walce z jednym z bossów, taka wydłużona sekwencja walki z Ikarem. :] Co jeszcze irytuje to jak pisał wcześniej Milan, niewidzialne ściany. Serio, chyba jeszcze czegoś takiego w serii nie było, że czasem nie możemy przejść np za kolumnę.
W grze napotkamy kilku standardowych frajerów, którzy mieli pecha znaleźć się na drodze Kratosa. Jak typ który ugrzązł w ścianie i proszący o pomoc. Kratos owszem pomaga mu, ale miażdżąc jego jak i ścianę. Hehe. Albo inny przykład, gość, który blokuje przejście opuszczając kraty. Kiedy Kratos już go dopadł, wyjebał mu takiego kopa, że ten wyleciał razem z drzwiami (długo już nie pożył).
Historia jest prosta, Kratos postanawia zażegnać wizje z przeszłości, po drodze napotyka wielu znajomych, ale nie tylko (jest nawet jego matka), dowiemy się m.in. o szramie na oku i innych wątkach rodzinnych.
Co mnie jeszcze zaskoczyło to respekt Kratosa dla pewnego umierającego typa, tego się nie spodziewałem. Myślałem, że on wszystkich traktuje jak śmieci, ale ta scena była naprawdę dobra. Twórcy takimi momentami pokazują, że jednak łysy to nie tylko maszyna do zabijania. Jego podwładni go szanują, ale i on to odwzajemnia.
Końcówka gry jest za***ista, przypomina to trochę DMC3, a ostatni boss bardzo fajny. Zakończenie chyba jedno z najlepszych w serii.
Ogólnie gra bardzo dobra, moja ocena to 9/10, ale Sony musi coś z tą serią zrobić, to już 5 część w zasadzie taka sama. Nadal dobra, ale już wkrada się sztampa. GOW jest stosunkowo młodą serią (ponad 5 lat na rynku), a już wyszło 5 części. To już w DMC Capcom wprowadził więcej zmian (np mocno rozbudowany system walki) i jak zapowiadają kolejna część też coś nowego wniesie, a seria jest już dobre 9 lat na rynku i ma tylko 4 części. :]
#56
Napisany 09 listopada 2010 - 18:02
Nie,ja niestety też jestem fanem tej serii pana z czerwonym paskiem na łysej paleTam akurat nie.
Czy jestem jedyną osobą na forum, która przeszła _wszystkie_ GoWy?

#57
Napisany 10 listopada 2010 - 02:56
Gra absolutnie rzadzi... jest lepsza od trojki... akcje fabularne posiada naprawde konkretne. Absolutny must have
#58
Napisany 11 listopada 2010 - 15:54
Czy opłaca mi się inwestować w tego gowa skoro zawiodlem się na gow3? Dodam tylko że poprzednia część na psp cholernie mi się podobala no i ogólnie jestem wielkim fanem serii który czuje niesmak po ostatniej części:) wiem że jest to ta sama gra ale jednak wydaje mi się że poprzedniczki gow3 miały inny feeling i ogólnie bardzi grywalne byly i jakos tak lepiej przemyślane...proszę tylko o wypowiedzi ludzi którzy wiedzą bo piszą w temacie a nie nowicjuszy:)
#59
Napisany 11 listopada 2010 - 15:56
ghost of sparta >> gow3
#60
Napisany 11 listopada 2010 - 20:34
Dla mnie trójeczka lepsza, tutaj nawet walki z bossami jakoś nie bardzo zapadają w pamięci. Chyba tylko ostatnia naprawdę daje radę. W każdym razie kto ma PSP musi w to zagrać, bo obok poprzedniej części to najlepsza i najładniejsza gra na ten sprzęt.