Może i najładniejsza i najlepsza, ale wciąż za krótka. Mieli wziąć się za długość rozgrywki i wzięli, przedłużyli o godzinę...
God Of War: Ghost Of Sparta
Rozpoczęte przez
hubson
, 04 05 2010 15:12
81 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 13 listopada 2010 - 12:31
#62 Napisany 13 listopada 2010 - 15:43
Dobre i tyle, trzeba też pamiętać, że to gra na konsolę przenośną. Zawsze można przejść bonusowe wyzwania i zaliczyć najwyższy poziom trudności (w tym wypadku ponownie GOD).
#63 Napisany 13 listopada 2010 - 15:46
Patapony to też gra na przenośną konsolę, a można przy niej spędzić na prawdę długi czas, więc szkoda, że tak krótko można się cieszyć historią Kratosa
#64 Napisany 16 listopada 2010 - 12:16
Ostatnio posiedzialem przy tej cudnej gieruni 2h 30 minut juz juz jestem parwie w polowie OLO.
Anyway: ma ktos dobry sposob na te kretynskie upiory ktore atakuja z pod ziemii? Jak wyglada sytuacja z orbami - spokojnie mozna nimi wymasterowac wszystkie itemy przy jednym przejsciu? Orby przechodza w new game+? A w koncu, czy w new game+ mamy dostep do nowych miejscowek? Kilkukrotnie przebiegalem obok drzwi ktore do otwarcia wymagaja klucza ktorego zbiera sie na Krecie - a to juz jest dosc pozny etap gry.
Anyway: ma ktos dobry sposob na te kretynskie upiory ktore atakuja z pod ziemii? Jak wyglada sytuacja z orbami - spokojnie mozna nimi wymasterowac wszystkie itemy przy jednym przejsciu? Orby przechodza w new game+? A w koncu, czy w new game+ mamy dostep do nowych miejscowek? Kilkukrotnie przebiegalem obok drzwi ktore do otwarcia wymagaja klucza ktorego zbiera sie na Krecie - a to juz jest dosc pozny etap gry.
#65 Napisany 16 listopada 2010 - 14:44
uderzasz kwadrat albo trojkat i zabijasz upiory... orbow starcza na zmaksowanie wszystkiego, pod koniec gry mialem 30k niewykorzystanych. nie robilem new game + to nie wiem, ale pewnie google wie
#66 Napisany 18 listopada 2010 - 00:48
Zeratul chyba na niskim poziomie trudnosci grales, na hardzie z lizaniem scian i brakuje mi z 12K orbow. No nic teraz zostal juz tylko God i zbieranie orbow na bonusy.
To najlepsza gra w ktora mialem okazje bawic sie na PSP. Kto nie kupil ten traba.
To najlepsza gra w ktora mialem okazje bawic sie na PSP. Kto nie kupil ten traba.
#67 Napisany 18 listopada 2010 - 01:15
na hard
#68 Napisany 18 listopada 2010 - 22:01
Okey ultra noobowe pytanie: jak wyjsc z Temple of Zeus?
#69 Napisany 19 listopada 2010 - 14:46
sprecyzuj, to tam gdzie sa te 4 posagi z dzidami?
#70 Napisany 19 listopada 2010 - 16:15
sprecyzuj, to tam gdzie sa te 4 posagi z dzidami?
Tam to jest Nexus. Temple of Zeus to ten dzial treasures gdzie kupujemy dodatki za orby. Okazuje sie ze wystarczylo wcisnac select, save&quit
#71 Napisany 10 grudnia 2010 - 00:13
W dniu dzisiejszym wymasterowalem ta cudna giereczke. z&Z Bez 2óch zdan to czolowka gier na PSP. Kto nie gral ten traba
#72 Napisany 10 grudnia 2010 - 01:39
Obok poprzedniej części i Wipeout Pure, najlepsza gra na ten sprzęt.
#73 Napisany 19 grudnia 2010 - 21:42
Niesamowity tytuł, moze troche za krótki ale za to po brzegi napakowany akcja i całkiem nieglupimi rozwiazaniami. Jedynie ta tarcza z dzida wogole nie przypadla mi do gustu.
#74 Gość_Kazuo_* Napisany 23 grudnia 2010 - 17:29
I w ogóle nieważne, że mega odtwórczy, nie? Pograłem godzinkę, drugą, trzecią i...wywaliłem do kosza z napisem "fucking deja vu o ja j*bie".
#75 Napisany 23 grudnia 2010 - 22:19
Odtwórczy to jest MGS i tylko filmiki coraz dłuższe.
GOW nadal ma mocny gameplay, ale zgadzam się, że zmiany są jakieś potrzebne. 5 części na tym samym schemacie wystarczy. Taki DMC już raz się zmienił (przy trójce i mocno rozbudowanym systemie walki) i teraz mają być kolejne zmiany, tego samego oczekuję od GOW.
GOW nadal ma mocny gameplay, ale zgadzam się, że zmiany są jakieś potrzebne. 5 części na tym samym schemacie wystarczy. Taki DMC już raz się zmienił (przy trójce i mocno rozbudowanym systemie walki) i teraz mają być kolejne zmiany, tego samego oczekuję od GOW.
#76 Gość_Kazuo_* Napisany 25 grudnia 2010 - 05:36
Zakładam, że nawet jeżeli takowych nie będzie, to "magia" GoW'a i tak zadziała, że wszyscy znowu się pospuszczają po nogawkach, na czele z recenzentami wystawiającymi te swoje "dziewiątki" i "dziesiątki". Nie powiem, żeby w najnowsze odsłony grało się źle, jednak give me a break, odtwórczość powoli zabija tą serię, a twórcy zamiast w końcu skupić się na jakichś nowych rozwiązaniach to cały czas wolą ładować w grafę. Do obrzygania. Poza tym elementem God of War nic się nie zmieniło w ciągu tych 6 lat, a mi już chce się wymiotować jak widzę po raz kolejny drącego ryja Kratosa, po raz kolejny przemierzającego podziemia Hadesu, po raz kolejny wywijającego tymi samymi zabawkami na łańcuchach, po raz kolejny tych samych przeciwników, po raz kolejny... ile można?
A co do MGS'a, to jak najbardziej masz rację. Kojima chyba jednak minął się z powołaniem.
A co do MGS'a, to jak najbardziej masz rację. Kojima chyba jednak minął się z powołaniem.
#77 Napisany 25 grudnia 2010 - 16:01
Zmieniło się coś więcej - wywalono zagadki na rzecz ciągłej walki.
#78 Napisany 25 grudnia 2010 - 19:43
w CoO tez nie bylo zagadek
#79 Napisany 25 grudnia 2010 - 21:09
To też mówię. Po drugiej części (czyli właśnie od Chains) zagadek brak. Szkoda, bo te w jedynce mi się podobały.
#80 Napisany 07 kwietnia 2011 - 16:48
dziś dostałem GoW Ghost of Sparta i jako że splatynowałem ostatnio GoW 1 i 2 oraz gram w 3 temat trochę się już przejadł, ale wierzę, że czeka mnie sporo dobrej zabawy
#81 Napisany 20 czerwca 2011 - 06:58
No ja dostałem ją w grudniu. Powiem, że krótka strasznie. Fajnie się gra. Fabuła nie jest naciągana. Właśnie ta długość jest najgorsza.
#82 Napisany 22 czerwca 2011 - 15:33
No i zacząłem dziś grać i lepiej mi się w to gra niż w poprzednią część na psp