Skocz do zawartości

Zdjęcie

Too Human


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
514 odpowiedzi na ten temat

#1 TomisH Napisany 19 maj 2005 - 20:08

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:
jeux-france podaje, że Siliconi robią już Too human na x360 :)
  • 0

#2 Blizzard Beast Napisany 19 maj 2005 - 23:43

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4576 Postów:
Taaa... Ktory to rok developmentu? Siodmy? To chyba lepiej niz Duke Nukem Forever :) No, ale i tak mniej, niż Prey :D
  • 0

#3 Mielu Napisany 20 maj 2005 - 09:14

Mielu

    crapmaster

  • Forumowicze
  • 1949 Postów:
Mówisz o TYM Prey?

Siliconi robią już Too human na x360


A dokładniej mówiąc pierwszą część trylogii.

"The Too Human trilogy will make use of Epic Games' Unreal Engine 3 for some of the most detailed visuals yet seen on Microsoft's next-generation console."

Gooooood :mrgreen:
  • 0

#4 TomisH Napisany 20 maj 2005 - 09:29

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:
Cikawe co będzie z tą zapowiadaną dawno temu technologią większych pomieszczeń w mniejszych... :|
W końcu to silnik Doom3, a tam dużych przestrzeni nie uświadczymy...
  • 0

#5 Gość__* Napisany 20 maj 2005 - 10:55

Gość__*
  • Goście

Cikawe co będzie z tą zapowiadaną dawno temu technologią większych pomieszczeń w mniejszych... :|
W końcu to silnik Doom3, a tam dużych przestrzeni nie uświadczymy...

Nie D3, tylko Unreal 3.. ale nie wiem, "o co loto" z tymi pomieszczeniami?
  • 0

#6 TomisH Napisany 20 maj 2005 - 17:36

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:
No cała oryginalność giery miła polegać na tym, że na przykład (obrazowo) idziesz sobie ulicą i widzisz psią bude. Włazisz do budy i nagle jesteś w środku olbrzymiego domu (lol, teraz to cubitussem pojechałem :mrgreen:), wyglądasz na zewnątrz - buda. I nie chodzi mi o teleportery. :)
  • 0

#7 Gość__* Napisany 20 maj 2005 - 17:38

Gość__*
  • Goście

No cała oryginalność giery miła polegać na tym, że na przykład (obrazowo) idziesz sobie ulicą i widzisz psią bude. Włazisz do budy i nagle jesteś w środku olbrzymiego domu (lol, teraz to cubitussem pojechałem :mrgreen:), wyglądasz na zewnątrz - buda. I nie chodzi mi o teleportery. :)

Aaa.. teraz rozumiem, niezły patent.. coś podobnego było Breakdownie z np. pustynią..
  • 0

#8 Mielu Napisany 20 maj 2005 - 18:58

Mielu

    crapmaster

  • Forumowicze
  • 1949 Postów:
O której grze teraz mowa? Prey czy Too Human? :P
  • 0

#9 Gość__* Napisany 20 maj 2005 - 20:47

Gość__*
  • Goście

O której grze teraz mowa? Prey czy Too Human? :P

Too Human Mielu, Too Human..
  • 0

#10 Blizzard Beast Napisany 21 maj 2005 - 02:29

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4576 Postów:
Generalnie Mielu, to jest temat o Too Human ;)

A co do twojego pytania, tak, mowilem o tamtym Prey. Pamietam jego zapowiedzi przed pierwszym Quake. A tekst ze śp. SS "bedziemy bacznie obserwowac walke Quake - Realms of the Haunting - Prey" pamietam do dzis :P Technologicznie wygral Quake, fabularnie i ideologicznie ROTH, a Prey cagle jest w pieleszach. Ale OK, teraz wracamy juz do Too Human.
  • 0

#11 anzicurt Napisany 03 lipiec 2005 - 23:15

anzicurt

    Blanka

  • Narybek
  • 168 Postów:

No cała oryginalność giery miła polegać na tym, że na przykład (obrazowo) idziesz sobie ulicą i widzisz psią bude. Włazisz do budy i nagle jesteś w środku olbrzymiego domu (lol, teraz to cubitussem pojechałem :mrgreen:), wyglądasz na zewnątrz - buda. I nie chodzi mi o teleportery. :)

Aaa.. teraz rozumiem, niezły patent.. coś podobnego było Breakdownie z np. pustynią..

Cos takiego bylo juz w starenkim Forsaken :twisted: nawet lepiej dzialalo niz w breakdown.
  • 0

#12 TEXZ Napisany 04 lipiec 2005 - 22:40

TEXZ

    サ ス・アラン

  • Forumowicze
  • 28408 Postów:

No cała oryginalność giery miła polegać... [(na włażeniu do budy psa :) ROTFL!]

Kingsajz?
  • 0

#13 Ganon Napisany 05 lipiec 2005 - 20:43

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1362 Postów:
Na pewno gra bedzie warta zainteresowania, poniewaz biora sie za nia Silicon Knights(a wlasciwie to jest ich produkcja), ktorzy zasluzyli sobie na szacunek i wzbudzili moj podziw swa pomyslowoscia, ktorej pokaz dali w Eternal Darkness(pierwsza moja gra na GC, notabene, to juz 2 lata, man).
  • 0

#14 Jedyn Napisany 04 październik 2005 - 20:44

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21857 Postów:
są pierwsze screeny 8)
IMO zapowiada się swietna gra 8)

Dodany obrazek

Dodany obrazek

reszta na:

http://www.xboxyde.c...ws_2079_en.html
  • 0

#15 Gość__* Napisany 04 październik 2005 - 21:58

Gość__*
  • Goście
słabo to wygląda
http://media.xboxyde... ... 7_0003.jpg
-_-
  • 0

#16 MaxVarEmreis Napisany 05 październik 2005 - 08:37

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

słabo to wygląda
http://media.xboxyde... ... 7_0003.jpg
-_-

Ja rozumiem, że mozna być sceptycznie nastawionym do X360 i do gier na tą konsole. Ale uważam też, że nie mozna przesadzić w tym sceptyzmie.
  • 0

#17 Gość__* Napisany 05 październik 2005 - 08:49

Gość__*
  • Goście
Nie jestem sceptycznie nastawiony na X360, i tak wydam ciezko zarobiona kase na ta konsole (HALO3), ja tylko stwierdzam fakty, sorry ale to nie wyglada next-genowo.
  • 0

#18 Ryo-San Napisany 05 październik 2005 - 13:49

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
trailer - niestety w low res
http://www.xboxyde.c...ws_2093_en.html
  • 0

#19 gruby Napisany 07 październik 2005 - 09:24

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4574 Postów:
Po trailerze moge powiedzieć tylko tyle... Grafika słaba, ale klip fajnie zmontowany. Całkiem. Pamiętajcie też że SK odkąd robią konsolowe rzeczy nigdy chyba nie zrobili gry oszałamiającej graficznie. A Dyack nie raz powtarzał, że dla nich liczy się opowiadanie historii. Ale pewnie i tak gra jeszcze wyładnienia. ja czekam. Po ED Siliconi mają bardzo duży kredyt zaufania :D
  • 0

#20 xell Napisany 11 październik 2005 - 17:28

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16844 Postów:
Wywiadzik dla IGN i poszerzony trailer.
http://media.xbox360... ... ids_1.html
http://xbox360.ign.c...7/657404p1.html

The Xbox 360 is very powerful and the final hardware is beyond our expectations for performance and we are confident that it will allow us to go in any direction that we choose to during the development

8)
  • 0

#21 Gulash Napisany 11 październik 2005 - 19:18

Gulash

    N+ Crew

  • Narybek
  • 121 Postów:
Jak dla mnie pod wzgledem designu zdecydowany numer jeden na x360...
  • 0

#22 xell Napisany 14 kwiecień 2006 - 14:47

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16844 Postów:
http://www.playerone... ... _news=5795
:shock:
  • 0

#23 logan Napisany 14 kwiecień 2006 - 21:53

logan

  • Forumowicze
  • 2144 Postów:
Wyglada swietnie, pierwsza gra na x360, ktora naprawde mi sie podoba. Jest duza szansa, ze cos z tego bedzie, moze nawet gra dla ktorej warto kupic ta konsole. Mam nadzieje, ze pokaza cos wiecej na e3, najlepiej gameplay, ale nie pogardzilbym tez jakims filmikiem (tylko zeby byl dluzszy niz ten dzisiejszy)
  • 0

#24 Gość__* Napisany 15 kwiecień 2006 - 00:56

Gość__*
  • Goście
a dla mnie taki doom 3 z HDR i większą iloscia szczegółów, dużo ładniejszy jest GOW
  • 0

#25 heaven77 Napisany 15 kwiecień 2006 - 08:49

heaven77

    Mega Man

  • Narybek
  • 100 Postów:
Gra wygląda bardzo a to bardzo ładnie :P No i sama tematyka tez jest ciekawa. Czyżby kolejny must have :klaszcze:
  • 0

#26 Gość__* Napisany 15 kwiecień 2006 - 11:01

Gość__*
  • Goście

a dla mnie taki doom 3 z HDR i większą iloscia szczegółów, dużo ładniejszy jest GOW

popieram w 100% :)
  • 0

#27 xell Napisany 15 kwiecień 2006 - 11:30

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16844 Postów:
To chyba Gears of War to taki Doom 3. Bez kitu nie wiem, gdzie wy te podobieństwa widzicie. W Too Human postaci nie są kanciaste (w przeciwieństwie do Dooma i GoW), są zrobione w zupełnie innym stylu (większe podobieństwo jest między potworkami w Doom i GoW). Oświetlenie oczywiście w obydwu grach na 360 deklasuje Dooma. Mnie się zdecydowanie bardziej podoba Too Human.
  • 0

#28 Gość__* Napisany 15 kwiecień 2006 - 23:34

Gość__*
  • Goście
Dla mnie Gow i Too Human są grami plastikowymi ale bardziej mi sie podoba GOW (choć masz rację jest kanciasty), a w too Human brakuje AA ale te gry sa dla mnie za sterylne i plastikowe. Popatrzmy na BiA 3 ktory korzysta z tego samego enginu co GoW a ile bardziej realistyczniej wygląda pod każdym względem.
  • 0

#29 Jedyn Napisany 16 kwiecień 2006 - 01:45

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21857 Postów:
poczekajcie do E3 co? Dla mnie TH ma potencjał, jesli autorzy spełnia te obiecanki cacanki to możemy dostac swietna gre. Myślę, że w ruchu sprawa ma się zupełnie inaczej, zresztą teraz chyba kazda gra na next gena lepiej sie prezentuje w ruchu gdy widac dokladnie gre swiatel i reszte graficznych bajerów.
  • 0

#30 Gość__* Napisany 16 kwiecień 2006 - 11:25

Gość__*
  • Goście
masz 100% racji choć powiem szczerze że wolałem patrzyc kiedyś na zdjęcia Gateway i Stuntman :]
  • 0