Skocz do zawartości

Zdjęcie

Too Human


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
514 odpowiedzi na ten temat

#31 xell Napisany 16 kwiecień 2006 - 12:22

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17011 Postów:

Dla mnie Gow i Too Human są grami plastikowymi ale bardziej mi sie podoba GOW (choć masz rację jest kanciasty), a w too Human brakuje AA ale te gry sa dla mnie za sterylne i plastikowe. Popatrzmy na BiA 3 ktory korzysta z tego samego enginu co GoW a ile bardziej realistyczniej wygląda pod każdym względem.


Ja tam wolę grafę Too Human od BiA. Zresztą od kiedy bardziej realistyczna oznacza lepsza? Ta bardziej realistyczna grafa się poza tym starzeje dużo szybciej. Wystarczy dzisiaj porównać Jet Set Radio Future z takim Splinter Cell 1.
  • 0

#32 Jedyn Napisany 16 kwiecień 2006 - 15:44

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22693 Postów:
Ptysiu, zmień nazwe usera, którego cytujesz bo to nie są moje słowa O_O

Xelloss dobrze mówi, takie urealistycznianie ma też swoje wady. Ja np wolę aby jednak gra miała jakiś swój własny styl. Realistyczna grafa też przekłada sie na to, że realistyczny musi być /a przynajmniej powinien/ otaczajacy świat, interakcja z nim, umiejetności postaci itp.
  • 0

#33 xell Napisany 16 kwiecień 2006 - 15:58

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17011 Postów:
Automatyczne selektywne cytowanie się zrąbało, wybacz. Już poprawiam.:*
  • 0

#34 Gość__* Napisany 16 kwiecień 2006 - 21:40

Gość__*
  • Goście
Ale mi nie chodzi o sam realizm tylko o sposób w jaki wykorzystuje sie potencjał konsoli, popatrzmy BiA 3 lata na silniku UE3.0, wiadomo ze GoW też ale widać że gry się graficznie znacznie róznią. Od Gow poprostu zalatuje plastikiem(wszystko błyszczy, każdy element był wypolerowany CIF'em albo Pronto) i to samo dolega Too Human. Oczywiscie ja nie neguje TH od strony grywalnościowej, bo może być to jedna z najlepszych gier na 360 ale wydaje mi sie że graficznie można dużo lepiej jak np Crysis (chodzi mi o czesci z zabudowaniami).
  • 0

#35 MaxVarEmreis Napisany 16 kwiecień 2006 - 21:47

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Ale mi nie chodzi o sam realizm tylko o sposób w jaki wykorzystuje sie potencjał konsoli, popatrzmy BiA 3 lata na silniku UE3.0, wiadomo ze GoW też ale widać że gry się graficznie znacznie róznią. Od Gow poprostu zalatuje plastikiem(wszystko błyszczy, każdy element był wypolerowany CIF'em albo Pronto) i to samo dolega Too Human. Oczywiscie ja nie neguje TH od strony grywalnościowej, bo może być to jedna z najlepszych gier na 360 ale wydaje mi sie że graficznie można dużo lepiej jak np Crysis (chodzi mi o czesci z zabudowaniami).

Ale IMO w BiA3 także jest plastik. Popatrz na postacie. Plastusie w najczystrzej postacji :).
  • 0

#36 Gość__* Napisany 17 kwiecień 2006 - 10:10

Gość__*
  • Goście
ale nie wygląd każdej postaci jest taki, ale fakt ale ten element trzeba doszlifować :) ale do reszty poprostu nie da sie przyczepic :) (narazie bo mało widzielismy ) :)
  • 0

#37 MaxVarEmreis Napisany 17 kwiecień 2006 - 10:37

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

ale nie wygląd każdej postaci jest taki, ale fakt ale ten element trzeba doszlifować :) ale do reszty poprostu nie da sie przyczepic :) (narazie bo mało widzielismy ) :)

No własnie mało widzieliśmy.
I tu może "leżeć wampir pogrzebany" :). Trudno oceniać np otoczenie, którego praktycznie wogole nie widzieliśmy ( w przeciwienstwie do GoW). Moze sie okazać, że ma te same przypadłości co reszta gier na UT3 ( choć mi osobiście sie to bardzo podoba ). Na E3 napewno zobaczymy wiecej filmików i wtedy ostatecznie sie przekonamy.
  • 0

#38 xell Napisany 17 kwiecień 2006 - 13:11

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17011 Postów:
Ten brak plastiku w Bia jest osiągnięty dzięki technice 'subsurface scattering' (ropraszanie podpowierzchniowe?), a tak przynajmniej było napisane w OXM. Co ciekawe, ta technika nie była obecna w perwszym Shreku, pojawiła się w dwójce. Oczywiście dzięki shaderom jest ona możliwa, ciekawe tylko, ile mocy obliczeniowej toto zżera.
  • 0

#39 Ryo-San Napisany 24 kwiecień 2006 - 20:28

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
3 stronnicowy hand's on plus masa nowych shootow
http://www.1up.com/d...d=3149857&did=1

w sumie chlopaki wiele nie zobaczyli bo hasali sobie po jednym zamknietym pomieszczeniu ale i tak ten preview mowi kilka ciekawych rzeczy..
Too Human czyli Devil May Cry spotyka Diablo plus ambitna fabula..do tego wszystko na Unreal 3 Engine, plus kapitalny klimat..i akcje na bossach w stylu Kolosow czy drugiego Pop'a..
jedynym minusem na chwile obecna to prawie calkowity brak elementow RPG
jak filmik z E3 pokaze klase to dla mnie osobiscie must have!
  • 0

#40 Gość__* Napisany 25 kwiecień 2006 - 08:35

Gość__*
  • Goście
CO wy tu piszecie, że w GOW grafika jest plastikowa ?! Litości...
Że niby jest sterylnie i wszystko się błyszczy? Pff, obejrzyj ktoś se jeszcze raz filmik itp..
  • 0

#41 xell Napisany 28 kwiecień 2006 - 07:39

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17011 Postów:
Dodany obrazek
Nie mam pytań :ninjadance: Naciśnijcie na zdjęcie, będzie powiększona wersja.
  • 0

#42 Jedyn Napisany 28 kwiecień 2006 - 09:41

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22693 Postów:
myślę, że na E3 dostaniemy piekny, filmowy trailerek o_O
  • 0

#43 Orange Napisany 28 kwiecień 2006 - 17:45

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:

myślę, że na E3 dostaniemy piekny, filmowy trailerek o_O

Był. I dosyć! Dawać gameplay goddamnit!!
  • 0

#44 MaxVarEmreis Napisany 01 maj 2006 - 19:32

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:
Screeny. Cześc może była, ale chyba nie wszytkie. Tak czy siak daje.
  • 0

#45 Orange Napisany 01 maj 2006 - 19:43

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:

Screeny. Cześc może była, ale chyba nie wszytkie. Tak czy siak daje.

Bardzo stylowe. Niektóre kojarzą mi się z herbertowską Diuną... Mocny IP w rękach Rycerzy, bardzo liczę na scenariusz tej pozycji.
  • 0

#46 Gość__* Napisany 02 maj 2006 - 19:41

Gość__*
  • Goście
Trailer (grywalne) - http://www.bytesecto... ... ewsID=4232
  • 0

#47 xell Napisany 02 maj 2006 - 19:49

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17011 Postów:
Jakoś to takie bez ikry :cojest:
  • 0

#48 McDrive Napisany 02 maj 2006 - 20:03

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:

Trailer (grywalne) - http://www.bytesecto... ... ewsID=4232

Czy tylko ja mam wrażenie że to kolejna bezsensowna wyżynka z super grafą. Ja mam nadzieje że oni wyłączyli AI bo jeżeli tak będzie sie prezentować w ostatecznej wersji to idźcie mi z tą grą w cholere :buuu:
  • 0

#49 MaxVarEmreis Napisany 02 maj 2006 - 20:19

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:
Ja jestem raczej spokojny. Maja jeszcze kupe czasu na dopracowanie wszytkiego. Ewidentnie jest to biedny build. Brak AI i problemy z kolizjami. Watpie aby w finalnej wersji pojawiły sie takie problemy. Mam nadzieje, że na E3 pokaża coś wiecej.
Za to kata z tą wielka bronią to miodzik :D
  • 0

#50 Gość__* Napisany 02 maj 2006 - 20:39

Gość__*
  • Goście
Walki identyczne jak God of War lub DMC. :/
  • 0

#51 MaxVarEmreis Napisany 02 maj 2006 - 21:00

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Walki identyczne jak God of War lub DMC. :/

A czy to zle ?? :)
Jeśli odpowiednio je udoskonalą. Dodadzą jakieś ciekawe, niepowtarzalne elementy to tylko sie cieszyc.
Watpie aby to była tylko zwyczajna kalka DMC lub GoW.

Animacja ruchów jest naprawde światna. Wogóle posługiwanie sie bronią palna odrazu na myśl mi przywodzi Equilibrium.
  • 0

#52 Mani Napisany 03 maj 2006 - 01:27

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5629 Postów:
kolejna porcja Screenów

Ten tytuł z dnia na dzień robi sie coraz ciekawszy...Kto wie moze będzie to taki OTOGI ? HIT znikąd ?
  • 0

#53 Gość__* Napisany 03 maj 2006 - 09:59

Gość__*
  • Goście

Ten tytuł z dnia na dzień robi sie coraz ciekawszy...Kto wie moze będzie to taki OTOGI ? HIT znikąd ?


Jak to HIT znikąd? O Too Human wiemy od dawna i od dawna wielu gracz postrzega tę grę jako kandydata do miana HITu.
  • 0

#54 heaven77 Napisany 03 maj 2006 - 10:04

heaven77

    Mega Man

  • Narybek
  • 100 Postów:
Ta gra ma chyba wyjsc w listopadzie a więc programisci maja jeszcze duzo czasu na dopracowanie tytulu...a wiec ten fulmik mozna traktowac jako tylko ogólny zarys..
  • 0

#55 Jedyn Napisany 03 maj 2006 - 10:09

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22693 Postów:
te screeny juz tu były ze 2 razy
Ja myśle, że skoro gra wyglada tak kapitalnie na screenach to w ruchu bedzie jeszcze lepiej :)
  • 0

#56 gruby Napisany 03 maj 2006 - 10:32

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4641 Postów:
hmmm nie wygląda to najlepiej. Sama walka i do tego moło oryginalna. Ale cóż, ja i tak mało tu widzę. Czekam co dalej.
  • 0

#57 Ryo-San Napisany 03 maj 2006 - 10:47

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
szkoda tylko ze ten filmik ma rozdzielczosc mniejszą od mojego avatara;/
  • 0

#58 gruby Napisany 04 maj 2006 - 11:43

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4641 Postów:
To prawda, ale mi bardziej chodziło o sama efektowność młócki, która wydaje mi się jakaś flegmatyczna. Do tego przeciwnicy dziwnie się zachowują, a po uderzeniu wylatuja na oorbitę i chyba nigdy nie wracają. Ogólnie nadal czekam, ale ten filmik to poracha. Powinni tego zabronić*.





*(pookazywania filmików ze zbyt wczesnych wersji gier)
  • 0

#59 Orange Napisany 04 maj 2006 - 11:49

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:
Jestem tego samego zdania co Ty, gruby. Animacja walki niby dobra, ale samego ruchu jakby Baldur kij od szczotki połknął...

Powinni tego zabronić*.

Wydaje mi się, że niemal na pewno zabronili - ten filmik jest w tak niskiej rozdzielczości że prawdopodobnie był robiony komórką. Zresztą widać od czasu do czasu że ktoś trzyma ją przed ekranem. Więc zamknięty pokaz jakiejś wersji pre-alpha... Bleh.
  • 0

#60 Mani Napisany 05 maj 2006 - 00:06

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5629 Postów:
Na IGN jest wywiad z kolesiem odpowiedzialnym za 2 Human.W trakcie wywiadu jest pokazywany gameplay jak i rendery.Polecam wywiad trwa bodajże z 15 minut ale warto dowiedzieć się czegoś nowego na temat tej gry.
  • 0