Skocz do zawartości

Zdjęcie

Too Human


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
514 odpowiedzi na ten temat

#61 MaxVarEmreis Napisany 05 maj 2006 - 13:57

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Na IGN jest wywiad z kolesiem odpowiedzialnym za 2 Human.W trakcie wywiadu jest pokazywany gameplay jak i rendery.Polecam wywiad trwa bodajże z 15 minut ale warto dowiedzieć się czegoś nowego na temat tej gry.

Wywiadzik wporzadku. Jest też klka scen z gry, które prezentują sie wśmienicie. Powinno byc naprawde dobrze.
  • 0

#62 Gość__* Napisany 10 maj 2006 - 11:38

Gość__*
  • Goście
trailerek z e3
http://www.xboxyde.c...ws_2934_en.html
  • 0

#63 Ney Napisany 11 maj 2006 - 13:31

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8231 Postów:
Jedno wielkie bueeee.......
Tytuł na który tak czekałem wygląda w ruchu poprostu koszmarnie (na nowych filmikach z gameplayu na IGN)...Lokacje są ogromne,mają świetny design ale jak tylko główny bohater coś robi to cały czar ucieka...
Jak strzela z dwóch splów i lecą niby kulki/białe kreski z broni to wygląda to jak Contra 3D jakaś a nie ambitny projekt...Walke mieczem przemilcze...
Niech się Siliconi wezmą w garśc i zrobia porządną animacje i walke bo to co jest narazie to jedno wielkie LOL (oglądając dokumenty o powstawaniu God of War na PS2 to ta gra w bardzo wczesnym stadium developingu ruszała się lepiej i wyglądała grywalniej).
Póki co rozczarowanie wielkie ale licze że SK mimo wszystko jeszcze pokażą na co ich stać nawet jeśli mieli by przesunąć premiere i o 6 miesięcy...
  • 0

#64 Jedyn Napisany 11 maj 2006 - 13:53

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22693 Postów:
dokładnie, w ruchu wygląda to beznadziejnie o_O
I szczerze mówiac za nic nie moge sie dopatrzyc tych wszystkich dobrodziejstw UE3 o_O
Dla mnie to wielki LOL wśród gier MS na E3 ;/
:bue: :bue: :bue:
  • 0

#65 Orange Napisany 11 maj 2006 - 16:54

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:
Ja też jestem mocno niepewny, czy będzie z tego coś grywalnego... Nie sądziłem że powiem to o grze SK, ale prawda jest rażąca. Miałem identyczne skojarzenie z Contrą jak Ney - taką z czasów PSX kiedy były dwie animacje bohatera na krzyż (tutaj dodatkowy syndrom połknięcia kija od szczotki i "łyżwiarza" strafe'ującego jak po lodzie) :blah: A do zimowej premiery wcale tak dużo nie zostało, tym bardziej nie wiem co powiedzieć kiedy przypominam sobie, że ludzie z SK sami się chwalili pracą nad grą już od jakiegoś czasu i że jest ich oczkiem w głowie...
Na razie katastrofa :bue:
  • 0

#66 xell Napisany 11 maj 2006 - 17:09

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17011 Postów:
Kurzczę, a screeny są wg mnie naprawdę śliczne.
Tylko jak tkoś tu już powiedział, czar pryska w ruchu. :trup:
  • 0

#67 McDrive Napisany 11 maj 2006 - 17:33

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
A jeszcze niedawno wszyscy zachwalali te gre, a teraz widze same wręcz przeciwne do tamtych wypowiedzi.
  • 0

#68 Ryo-San Napisany 11 maj 2006 - 17:38

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
hmmm moze dlatego ze nie bylo gameplayu...
ludzie poporostu oceniali gre ze slow developera, niusow, screenow(ktore prezentowaly sie i prezentuja sie zajebiscie), a teraz przyszlo rozczarowanie bo animacja ssie pale..dlatego mam nadzieje ze po tragach dotrze do developera to, ze trzeba zmienic obrany kierunek bo to sie najlepiej skonczy..jezeli animacja i fizyka zostana zmienione to naprawde nie widze sensu skreslania tego tytulu
  • 0

#69 heaven77 Napisany 11 maj 2006 - 18:35

heaven77

    Mega Man

  • Narybek
  • 100 Postów:
Napaliłem sie na ten tytół ale teraz...tej grze poprostu brakuje powera... :blah:
  • 0

#70 Gość__* Napisany 11 maj 2006 - 19:08

Gość__*
  • Goście
hmm.. sam nie wiem, co o tym myslec.. na pewno design jest zajebisty, zajebiscie zapowiada sie ta wojna ludzi z maszynami, ale.. no wlasnie, gameplay jest..dziwny? i tak, tez przywodzi mi na mysl Contre.. mam nadzieje, ze zmienia kamere, bo obecna ssie, no i mam nadzieje, ze zmienia to wszystko, bo na razie jest to zwykle strzelanie do kaczek.. oddalanie sie od przeciwnikow+ lock-on.. to przeciez nie ma sensu, panowie.. nie we wpelni trojwymiarowym srodowisku oO

ja licze, ba ja jestem pewien, ze to jakas wczesna wersja i, ze czekaja nas konkretne zmiany.. bo przeciez TH ma byc trylogia.. a kto zechce kieprawa trylogie?
  • 0

#71 Ryo-San Napisany 15 maj 2006 - 21:37

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
http://xboxyde.com/news_3009_en.html
blisko 2 min w bardzo dobrej jakosci...i
o ile grafika otoczenia prezentuje sie naprawde swietnie - w koncu to UE3, to glowny bohater(w sumie juz kazdy to wie ale i tak napisze) to jakas pomylka buhahaha koles jest wiekszym drewnem niz rasiak, a fizyka jest wyjeta z dupy..nie wiem jak oni nie wstydza sie przy takiej mocy robic tak wygladajacego i poruszajacego sie GLOWNEGO bohatera..wstyd..

te kilka rzeczy jest do gruntownej poprawy - jak tego nie zmienią to do pieca..szkoda spiepszyc przez tak oczywiste rzeczy ta niezle zapowiadajacą sie trylogie..no ale Siliconi potrafili spiepszyc nawet Metal'a wiec ja juz siedze cicho :ninja:
  • 0

#72 Gość__* Napisany 16 maj 2006 - 17:52

Gość__*
  • Goście
Graficznie trzyma dobry poziom, ale jak to sie rusza 0_O
Najpierw SC4 a teraz to...to jest nowa generacja a animacja jak z X-Boxa (baa....jest chyba jeszcze gorzej)
  • 0

#73 xell Napisany 16 maj 2006 - 17:55

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17011 Postów:

Najpierw SC4 a teraz to...to jest nowa generacja a animacja jak z X-Boxa (baa....jest chyba jeszcze gorzej)

Jest gorzej. W końcu Ryu Hayabusa to najlepiej zanimowana postać w historii gier :ninjadance:
  • 0

#74 Gość__* Napisany 17 maj 2006 - 13:20

Gość__*
  • Goście

no ale Siliconi potrafili spiepszyc nawet Metal'a wiec ja juz siedze cicho :ninja:

ba.. i to JAK oni spieprzyli pierwszego Metala oO

a filmik.. no coz, pure fekał po prostu ;f
  • 0

#75 Orange Napisany 12 sierpień 2006 - 19:23

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:
Too Human Loses Unreal Engine 3?

According to Advanced Media Network, anonymous sources claim that developer Silicon Knights has abandoned Unreal Engine 3 for use in Too Human, the company's long-in-development sci-fi adventure title. According to the report, Silicon Knights is finding Epic's next-gen engine isn't performing sufficiently on the Xbox 360. The reports suggest Silicon Knights is now building its own engine for the title.

When contacted, Silicon Knights declined to comment on the rumor.

As it stands, the company has long said that Too Human is being built using Unreal Engine 3 -- a platform which is quickly becoming ubiquitous for next-generation game development.


:ninja:
  • 0

#76 xell Napisany 12 sierpień 2006 - 19:32

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17011 Postów:
To może w 2009 zobaczymy grę :jeee:
  • 0

#77 gruby Napisany 12 sierpień 2006 - 19:37

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4641 Postów:
Ta gra nigdy się nie ukaże. Zaufajcie mi.
  • 0

#78 MaxVarEmreis Napisany 12 sierpień 2006 - 19:56

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:
Narazie to plotka, wiec spokojnie. Stawial bym, że do kolejnych czesci ( nie zapominajmy, ze to ma byc trylogia), zrobia juz własny silnik, skoro im UE3 nie odpowiada.
  • 0

#79 Ryo-San Napisany 13 sierpień 2006 - 22:13

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
dobrze, że ta gra jest taka slabiutka - bo jakby to mial byc jakis mega tytul to bym sie "lekko" zdenerwowal...


wyobrazcie sobie ze teraz Epic ma problem z enginem i GoW w grudniu...2009 : o
  • 0

#80 MaxVarEmreis Napisany 16 sierpień 2006 - 02:09

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:
“Although we do not usually comment on speculation, rumors of Silicon Knights completely scrapping the Unreal Engine 3 on Too Human and massive delays for the Too Human product release are false. Too Human is progressing very well and we expect that gamers will be extremely excited with Too Human when we next show it.”

To chyba jednoznacznie przesadza sprawe. Klik
Od samego poczatku jakos trudno było mi w to uwierzyc.
  • 0

#81 gruby Napisany 16 sierpień 2006 - 09:54

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4641 Postów:
Spoko, i tak się nie ukaże w tej dekadzie. W końcu to SK ;)
  • 0

#82 McDrive Napisany 16 sierpień 2006 - 13:18

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
Syndrom DN. Ta gra też już kilka razy zmieniała swój "endzin".
  • 0

#83 MaxVarEmreis Napisany 16 sierpień 2006 - 13:22

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Syndrom DN. Ta gra też już kilka razy zmieniała swój "endzin".

Ale przeciez to były plotki. Nie zmieniaja zadnego engina.
  • 0

#84 McDrive Napisany 16 sierpień 2006 - 13:42

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:

Syndrom DN. Ta gra też już kilka razy zmieniała swój "endzin".

Ale przeciez to były plotki. Nie zmieniaja zadnego engina.

Sorry. Jestem troche nie wyspany i musiałem coś źle zrozumieć.
  • 0

#85 Orange Napisany 16 sierpień 2006 - 20:43

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:

“Although we do not usually comment on speculation, rumors of Silicon Knights completely scrapping the Unreal Engine 3 on Too Human and massive delays for the Too Human product release are false. Too Human is progressing very well and we expect that gamers will be extremely excited with Too Human when we next show it.”


To dobra i zła wiadomość. Dobra - bo czas produkcji się aż tak nie wydłuży. Zła, bo jak wyglądał TH na E3 wszyscy pamiętamy... :bue: Może po prostu nie bardzo go czują?
  • 0

#86 MaxVarEmreis Napisany 16 sierpień 2006 - 21:16

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

“Although we do not usually comment on speculation, rumors of Silicon Knights completely scrapping the Unreal Engine 3 on Too Human and massive delays for the Too Human product release are false. Too Human is progressing very well and we expect that gamers will be extremely excited with Too Human when we next show it.”


To dobra i zła wiadomość. Dobra - bo czas produkcji się aż tak nie wydłuży. Zła, bo jak wyglądał TH na E3 wszyscy pamiętamy... :bue: Może po prostu nie bardzo go czują?

To raczej nie w wygladcie lezy problem TH. Bo gra tak fatalnie sie nie prezentowała. Za to gameplay, to juz inna sprawa. Jesli czegoś nie zmienia, to bedzie kicha.
  • 0

#87 xell Napisany 19 styczeń 2007 - 11:28

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17011 Postów:
http://blogs.ign.com... ... ryid=43785

IGN zostało zaproszone na prezentację Too Human do studia SK. Ciekawe jak będzie teraz. :hmmm:
  • 0

#88 xell Napisany 25 styczeń 2007 - 16:27

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17011 Postów:
http://blogs.ign.com...silicon-knights
Update bloga.
Dziwna wypowiedź. Jakby się Denis Dyack obraził za cały negatywny feedback i wszystkie zarty z Too Human po E3. Zobaczymy, co z tego wyjdzie :hmmm:

No i dziwne, byłem pewien, że AAx4 jest niemożliwy do uzyskania na UE3.
  • 0

#89 Jedyn Napisany 25 styczeń 2007 - 17:17

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22693 Postów:
Przeczytałem. Faktycznie z całej wypowiedzi czuć lekkie obruszenie Dyacka, ale jednocześnie całkowite przekonanie, że prasa zwróci grze honor po zobaczeniu najnowszego builda. Zobaczymy co to wyjdzie.

Screen:
Dodany obrazek
  • 0

#90 MaxVarEmreis Napisany 26 styczeń 2007 - 10:50

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Screen:
Obrazek

Fajny design. Teraz pytanie tylko, czy gameplayowo gra sprosta......
  • 0