Wywiadzik wporzadku. Jest też klka scen z gry, które prezentują sie wśmienicie. Powinno byc naprawde dobrze.Na IGN jest wywiad z kolesiem odpowiedzialnym za 2 Human.W trakcie wywiadu jest pokazywany gameplay jak i rendery.Polecam wywiad trwa bodajże z 15 minut ale warto dowiedzieć się czegoś nowego na temat tej gry.
Too Human
#61 Napisany 05 maja 2006 - 13:57
#62 Gość__* Napisany 10 maja 2006 - 11:38
#63 Napisany 11 maja 2006 - 13:31
Tytuł na który tak czekałem wygląda w ruchu poprostu koszmarnie (na nowych filmikach z gameplayu na IGN)...Lokacje są ogromne,mają świetny design ale jak tylko główny bohater coś robi to cały czar ucieka...
Jak strzela z dwóch splów i lecą niby kulki/białe kreski z broni to wygląda to jak Contra 3D jakaś a nie ambitny projekt...Walke mieczem przemilcze...
Niech się Siliconi wezmą w garśc i zrobia porządną animacje i walke bo to co jest narazie to jedno wielkie LOL (oglądając dokumenty o powstawaniu God of War na PS2 to ta gra w bardzo wczesnym stadium developingu ruszała się lepiej i wyglądała grywalniej).
Póki co rozczarowanie wielkie ale licze że SK mimo wszystko jeszcze pokażą na co ich stać nawet jeśli mieli by przesunąć premiere i o 6 miesięcy...
#64 Napisany 11 maja 2006 - 13:53
I szczerze mówiac za nic nie moge sie dopatrzyc tych wszystkich dobrodziejstw UE3 o_O
Dla mnie to wielki LOL wśród gier MS na E3 ;/
#65 Napisany 11 maja 2006 - 16:54
Na razie katastrofa
#66 Napisany 11 maja 2006 - 17:09
Tylko jak tkoś tu już powiedział, czar pryska w ruchu.
#67 Napisany 11 maja 2006 - 17:33
#68 Napisany 11 maja 2006 - 17:38
ludzie poporostu oceniali gre ze slow developera, niusow, screenow(ktore prezentowaly sie i prezentuja sie zajebiscie), a teraz przyszlo rozczarowanie bo animacja ssie pale..dlatego mam nadzieje ze po tragach dotrze do developera to, ze trzeba zmienic obrany kierunek bo to sie najlepiej skonczy..jezeli animacja i fizyka zostana zmienione to naprawde nie widze sensu skreslania tego tytulu
#69 Napisany 11 maja 2006 - 18:35
#70 Gość__* Napisany 11 maja 2006 - 19:08
ja licze, ba ja jestem pewien, ze to jakas wczesna wersja i, ze czekaja nas konkretne zmiany.. bo przeciez TH ma byc trylogia.. a kto zechce kieprawa trylogie?
#71 Napisany 15 maja 2006 - 21:37
blisko 2 min w bardzo dobrej jakosci...i
o ile grafika otoczenia prezentuje sie naprawde swietnie - w koncu to UE3, to glowny bohater(w sumie juz kazdy to wie ale i tak napisze) to jakas pomylka buhahaha koles jest wiekszym drewnem niz rasiak, a fizyka jest wyjeta z dupy..nie wiem jak oni nie wstydza sie przy takiej mocy robic tak wygladajacego i poruszajacego sie GLOWNEGO bohatera..wstyd..
te kilka rzeczy jest do gruntownej poprawy - jak tego nie zmienią to do pieca..szkoda spiepszyc przez tak oczywiste rzeczy ta niezle zapowiadajacą sie trylogie..no ale Siliconi potrafili spiepszyc nawet Metal'a wiec ja juz siedze cicho
#72 Gość__* Napisany 16 maja 2006 - 17:52
Najpierw SC4 a teraz to...to jest nowa generacja a animacja jak z X-Boxa (baa....jest chyba jeszcze gorzej)
#73 Napisany 16 maja 2006 - 17:55
Jest gorzej. W końcu Ryu Hayabusa to najlepiej zanimowana postać w historii gierNajpierw SC4 a teraz to...to jest nowa generacja a animacja jak z X-Boxa (baa....jest chyba jeszcze gorzej)
#74 Gość__* Napisany 17 maja 2006 - 13:20
ba.. i to JAK oni spieprzyli pierwszego Metala oOno ale Siliconi potrafili spiepszyc nawet Metal'a wiec ja juz siedze cicho
a filmik.. no coz, pure fekał po prostu ;f
#75 Napisany 12 sierpnia 2006 - 19:23
According to Advanced Media Network, anonymous sources claim that developer Silicon Knights has abandoned Unreal Engine 3 for use in Too Human, the company's long-in-development sci-fi adventure title. According to the report, Silicon Knights is finding Epic's next-gen engine isn't performing sufficiently on the Xbox 360. The reports suggest Silicon Knights is now building its own engine for the title.
When contacted, Silicon Knights declined to comment on the rumor.
As it stands, the company has long said that Too Human is being built using Unreal Engine 3 -- a platform which is quickly becoming ubiquitous for next-generation game development.
#76 Napisany 12 sierpnia 2006 - 19:32
#77 Napisany 12 sierpnia 2006 - 19:37
#78 Napisany 12 sierpnia 2006 - 19:56
#79 Napisany 13 sierpnia 2006 - 22:13
wyobrazcie sobie ze teraz Epic ma problem z enginem i GoW w grudniu...2009 : o
#80 Napisany 16 sierpnia 2006 - 02:09
To chyba jednoznacznie przesadza sprawe. Klik
Od samego poczatku jakos trudno było mi w to uwierzyc.
#81 Napisany 16 sierpnia 2006 - 09:54
#82 Napisany 16 sierpnia 2006 - 13:18
#83 Napisany 16 sierpnia 2006 - 13:22
Ale przeciez to były plotki. Nie zmieniaja zadnego engina.Syndrom DN. Ta gra też już kilka razy zmieniała swój "endzin".
#84 Napisany 16 sierpnia 2006 - 13:42
Sorry. Jestem troche nie wyspany i musiałem coś źle zrozumieć.Ale przeciez to były plotki. Nie zmieniaja zadnego engina.Syndrom DN. Ta gra też już kilka razy zmieniała swój "endzin".
#85 Napisany 16 sierpnia 2006 - 20:43
“Although we do not usually comment on speculation, rumors of Silicon Knights completely scrapping the Unreal Engine 3 on Too Human and massive delays for the Too Human product release are false. Too Human is progressing very well and we expect that gamers will be extremely excited with Too Human when we next show it.”
To dobra i zła wiadomość. Dobra - bo czas produkcji się aż tak nie wydłuży. Zła, bo jak wyglądał TH na E3 wszyscy pamiętamy... Może po prostu nie bardzo go czują?
#86 Napisany 16 sierpnia 2006 - 21:16
To raczej nie w wygladcie lezy problem TH. Bo gra tak fatalnie sie nie prezentowała. Za to gameplay, to juz inna sprawa. Jesli czegoś nie zmienia, to bedzie kicha.“Although we do not usually comment on speculation, rumors of Silicon Knights completely scrapping the Unreal Engine 3 on Too Human and massive delays for the Too Human product release are false. Too Human is progressing very well and we expect that gamers will be extremely excited with Too Human when we next show it.”
To dobra i zła wiadomość. Dobra - bo czas produkcji się aż tak nie wydłuży. Zła, bo jak wyglądał TH na E3 wszyscy pamiętamy... Może po prostu nie bardzo go czują?
#87 Napisany 19 stycznia 2007 - 11:28
IGN zostało zaproszone na prezentację Too Human do studia SK. Ciekawe jak będzie teraz.
#88 Napisany 25 stycznia 2007 - 16:27
Update bloga.
Dziwna wypowiedź. Jakby się Denis Dyack obraził za cały negatywny feedback i wszystkie zarty z Too Human po E3. Zobaczymy, co z tego wyjdzie
No i dziwne, byłem pewien, że AAx4 jest niemożliwy do uzyskania na UE3.
#89 Napisany 25 stycznia 2007 - 17:17
Screen: