Skocz do zawartości

Zdjęcie

Too Human


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
514 odpowiedzi na ten temat

#91 MaxVarEmreis Napisany 02 marzec 2007 - 13:21

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:
2 nowe screnny.
Dodany obrazek
Dodany obrazek
  • 0

#92 xell Napisany 02 marzec 2007 - 15:48

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17419 Postów:

http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/769/769508/too-human-20070301051102997.jpg

Był taki motyw w jednej książce Orsona Scotta Carda, fajnie, że gdzieś jest skopiowany:)
  • 0

#93 Gość__* Napisany 03 marzec 2007 - 20:04

Gość__*
  • Goście
Wydaje mi się że to nie wygląda fatalnie?
  • 0

#94 xell Napisany 03 marzec 2007 - 23:34

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17419 Postów:
Bo wygląda to całkiem nieźle - tylko pytanie, jak to się przełoży na grę.
  • 0

#95 ACZ Napisany 09 marzec 2007 - 18:37

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32636 Postów:

Był taki motyw w jednej książce Orsona Scotta Carda, fajnie, że gdzieś jest skopiowany:)

No nie wiem, czy chodzi o Orsona.
Taki motyw z głową był w filmie "Pamięć absolutna" (z Arnoldem Szwarcusiem), który powstał na bazie opowiadania "Przypomnimy to panu hurtowo" Philipa K. Dicka.
  • 0

#96 MaxVarEmreis Napisany 14 marzec 2007 - 12:55

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:
Kilka informacji jakie mozna było usłyszeć w ostatnim podcascie EGM, w którym rozmawiano z Dyack'iem


* Wants Too Human to "compete with Hollywood in production values"
* Dyack says UE3 engine tweaked to the point that it's almost unrecognizible -- TH has 4xaa, [which UE3 doesn't do]-- but won't elaborate further.
* There WILL be a playable demo out.
* Multiplayer heavily integrated into the singleplayer.
* No one knows what Too Human really is...people will be shocked when they see it.
* Seamless jump in and out of 2-4 player co-op.
* Massive story-line across 3 games, but each game is self-contained. Reminds people to remember that SK is known for their story telling and just because it hasn't been shown for TH, expect nothing less. Theme of the 1st game is "Discovery" - second game is "Revenge" - third is "Enlightenment."
* Release date is set but he can't talk about it.
* Diablo-like drops system for armor and weapons (rare chance at epic loot etc.), powers and skill-trees to customize baldur (i.e. ranged or melee, etc.).


  • 0

#97 xell Napisany 14 marzec 2007 - 18:26

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17419 Postów:
Słuchałem tego podcastu i przez pierwsze 50 minut aż nie dowierzałem, że to może być Dyack. Później się raczej uspokoił i zaczął mówić z sensem.
  • 0

#98 xell Napisany 22 marzec 2007 - 21:24

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17419 Postów:
Matt z IGN włąśnie spisał pierwsze wrażenia:
http://blogs.ign.com...07/03/22/50045/
Bardzo pozytywne :)
Nowy screen:
Dodany obrazek

Więcej stuffu (wywiady, filmiki, screeny itp. itd) dopiero w kwietniu.
  • 0

#99 Gość__* Napisany 23 marzec 2007 - 14:30

Gość__*
  • Goście
Scfreen bardzo ładny, w porównaniu do wcześniejszych (duzo wcześniejszych)
  • 0

#100 xell Napisany 14 kwiecień 2007 - 16:21

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17419 Postów:
http://media.games.i... ... ids_1.html
Pierwsza połowa IGN Weekly jest poświęcona Too Human. Gra wydaje się mieć potencjał, ale jeśli chodzi o walki, to radzę nie nastawiać się na coś w rodzaju God of War, a raczej na grę hack&slash z bardziej rozbudowanymi możliwościami. Z animacjami jest ten sam problem co w zeszłym roku (może teraz jest trochę lepiej), zresztą widząc animację biegu głównego bohatera widać już, że rewelacji nie będzie również i w ostatecznej wersji. Framerate podczas gry wygląda na płynny, ale w niektórych cutscenkach mocno przycina. Powinni jednak do premiery poprawić (dalej nie wiadomo, kiedy będzie).
  • 0

#101 Ney Napisany 14 kwiecień 2007 - 17:40

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8248 Postów:
Postęp w porównaniu do E3 i tak jest olbrzymi :)
Strasznie mi się podoba design,widać że fabuła będzie mocną stroną tej gry ale walka jeszcze nie dorobiona...O gameplayu na poziomie NG czy God of war nie ma nawet co marzyć ale w TH walczy się głównie (tylko?) z maszynami więc ciężko zrobić coś grywalnie brutalno-krwawego...
  • 0

#102 xell Napisany 14 kwiecień 2007 - 18:50

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17419 Postów:
Ja właśnie nastawiam się bardziej na gameplay w stylu Jade Empire Evolved (termin mój) niż na konkurencję dla God of War. Wygląda to lepiej niż w grze Bioware czy takim Fable (które są RPGami), ale złożonością znacznie ustępuje takim tuzom jak DMC, GoW czy NG. Pomimo tak epickich batalii jak w tamtych grach gra i tak może być epicka dzięki (oby) fabule (które w God of War czy Ninja Gaiden mnie nie porwały), a przy okazji ma trochę elementów RPG (5 klas postaci, drzewko umiejętności, różne itemy).
  • 0

#103 MaxVarEmreis Napisany 16 kwiecień 2007 - 15:19

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:
Ja sie ogromnie ciesze z tego, że TH będzie bliżej do Diablo niż do DMC czy NG. Dzieki temu będziemy mogli mieć więcej elementów RPG oraz, to co kocham najbardziej, całe setki przedmiotów do odnaezienia i handlowania nimi. No i ten co-op na 4, wziął mnie za serce :)
  • 0

#104 TEXZ Napisany 16 kwiecień 2007 - 15:26

TEXZ

    Neo Plus is my love

  • Forumowicze
  • 28656 Postów:

Dzieki temu będziemy mogli mieć więcej elementów RPG oraz, to co kocham najbardziej, całe setki przedmiotów do odnaezienia i handlowania nimi.

Haha.. same here. Nie trzeba przypominać jak na serwerach Blizzard, Diablo 2 odżyło po wydaniu dodatku Lord Of Destruction, nie tylko dlatego, że dodawało to całkowicie nowy epizod do pierwotnej gry, ale też i umieszczało całą masę rewelacyjnych i rzadkich przedmiotów, które łykali jak młode pelikany gracze podstawowej wersji gry.
Siła Too Human w tym elemencie. Niech nie okaże się to na tyle ograniczone ilościowo jak w takim Fable.
  • 0

#105 Orange Napisany 16 kwiecień 2007 - 17:52

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:

ale złożonością znacznie ustępuje takim tuzom jak DMC, GoW czy NG


Mamy inne definicje złożoności. Tytuły, które wymieniłeś to napierdalanki, proste jak konstrukcja cepa i dosłowne jak kij baseball'owy. Mają świetną prezentację, ale zero dobrej fabuły, wielopoziomowej mechaniki czy innowacji.

Za to TH ma szansę obronić się stylem (scena z wodą, muzyka w całej prezentacji, sięganie do nordyckiej mitologii) i być może - fabułą (ile już razy miała powstać gra sf w pełni godna tej nazwy) i powrotem do korzeni role-playing.

Natomiast w kwestii technicznej wciąż nie pokazali fajerwerków. Animacje są słabe (wolne i jakoś dziwnie współpracują z kośćcem postaci) i tragicznie się blendują, modele są (poza kilkoma przypadkami w cut-scenkach, ale do nich wyraźnie używają innych modeli) mało szczegółowe, niewiele tu FX-ów, a lokacje ciekawe architektonicznie, ale pustawe (czekam na więcej materiałów). Mykiem z głębią ostrości podczas walki nikogo nie zaskoczą, poziomem reżyserii mogą co najwyżej spróbować zbliżyć się do Capcomu.

Ponieważ klona jednej z gier wymienionych przez xella wcale nie szukam, a grafika jest dla mnie sprawą trzeciorzędną, jestem umiarkowanie pozytywnie nastawiony i czekam na więcej. Ciągle mając w pamięci doskonałe Eternal Darkness :)
  • 0

#106 xell Napisany 16 kwiecień 2007 - 18:10

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17419 Postów:

Mamy inne definicje złożoności

Mnie chodzi o to, że Too Human wygląda na razie przynajmniej na niezobowiązującą naparzankę, a w takim NG czasy ciosów, kombosów, prarwania itp są dosyć precyzyjnie wymierzone.
  • 0

#107 Orange Napisany 16 kwiecień 2007 - 18:18

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:

Mnie chodzi o to, że Too Human wygląda na razie przynajmniej na niezobowiązującą naparzankę, a w takim NG czasy ciosów, kombosów, prarwania itp są dosyć precyzyjnie wymierzone.


Aha.
Tutaj tą funkcję spełniają pewnie statystyki, więc tak na to patrząc NG można uznać za bardziej złożony, bo więcej wymaga od gracza.
Z drugiej strony w TH są klasy, ścieżki rozwoju, więc mamy większą złożoność dróg możliwych do obrania.
  • 0

#108 xell Napisany 17 kwiecień 2007 - 08:35

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17419 Postów:

"The story is called Too Human because all the other gods are constantly telling you that you're not upgraded enough, that you're too human, and so you need to upgrade yourself in order to compete against the menace of machines," says Dyack.

"Opowieść została nazwana Too Human, ponieważ wszyscy inni bogowie ciągle powtarzają tobie, że nie jesteś wystarczająco usprawniony, że jestęs zbyt ludzki, i że musisz się usprawnić aby stawić czoła groźbie maszyn", mówi Dyack.

^ strasznie słabe to wytłumaczenie. :ninja:

Too Human is ceaselessly compared to God of War, which seems unfair because one is an all-out action endeavor and the other is one part action and part RPG. There are linearly designed levels in Too Human, but what you may not realize is that the game is centered in a gigantic hub world, Aesir. It is from this enormous area, which spans a full skyline complete with an orbital string (an elevator into space), that Baldur is able to explore the city or enter into missions. This hub world has been created hand-in-hand with Too Human's ambitious four-player cooperative mode, which can be played over Xbox Live.

Too Human jest bez przerwy porównywany do God of War, co wydaje się niesprawiedliwe, ponieważ jedna jest w całości grą akcji, a druga po części grą akcji i grą RPG. W Too Human są liniowo zaprojektowane poziomy, ale możesz sobie nie zdawać sprawy, że gra toczy się wokół gigantycznego świata-huba, Aesir. To z tej olbrzymiej miejscówki, którego sylwetka rozciąga się na tle nieba włącznie z windą orbitalną, Baldur może buszować po mieście i ruszać w misje. Świat-hub został stworzony wspólnie z ambitnym czteroosobowym trybem coop, w który można grać przez Xbox Live.

Dyack says that the single-player mode is balanced differently from the cooperative one to ensure that players get a challenging experience regardless of whether they are advancing alone or with friends. Furthermore, the cooperative mode has been built so that friends can jump in or out at any point and the game will change dynamically to reflect the additions and minuses respectively.

Dyack twierdzi, że single-player jest zbalansowany inaczej niż coop, aby zapewnić odpowiednie wyzwanie niezależnie od tego czy grasz sam czy z przyjaciółmi. Ponadto coop został tak stworzony aby inni mogli w dowolnej chwili dołączyć lub odłączyć się i gra będzie się zmieniać dynamicznie, aby odzwierciedlić odpowiednią liczbę graczy.


Takie moje luźne tłumaczenie tych cytatów, sorry za błędy. Więcej w pięciostronnej zapowiedzi na IGN:
http://xbox360.ign.c...1/781085p1.html
I nowe screeny.

SK ani MIcrosoft nie chcieli podać daty premiery, choć możliwe, że gra trafi do sklepów jeszcze w tym roku.
  • 0

#109 117 Napisany 17 kwiecień 2007 - 17:14

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10876 Postów:
kolejna zabawa w boga, to cos dla mnie XD
a wydawalo mi sie, ze ta gra to fpp... albo mi sie z timeshiftem powalilo :ninja:
  • 0

#110 xell Napisany 20 kwiecień 2007 - 23:57

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17419 Postów:
Dwie nowe cut-scenki:
http://media.xbox360... ... ids_1.html
  • 0

#111 xell Napisany 26 kwiecień 2007 - 22:12

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17419 Postów:
Sorry za post pod postem.

Nowy wpis Dyacka w blogu Silicon Knights na IGN
http://blogs.ign.com...hts/2007/04/26/

Nad czym obecnie pracujemy? Tutaj krótka lista dla zainteresowanych:

* Modele postaci - wiele z twarzy wolf trooperów (wilczych policjantów?) nie było ukończonych i są tworzone zupełnie od nowa

* Model Heimdahla będzie znacząco poprawiony

* Łączenie animacji nie było odpowiednio skalibrowane w pokazanej w demo walce, Too Human wygląda dużo lepiej z włączonym łączeniem animacji. :)

* W ogóle animacja jest poprawiana i więcej animacji przejściowych jest dodawanych.

* Nie zaczęliśmy jeszcze optymalizować gry konrketnie pod kątem framerate'u, ale gra będzie mieć stałe 30 klatek na sekundę kiedy zostanie ukończona

* Efekty są dodawane i udoskonalane

* Synchronizacja ruchu warg była niezgodna o kilka klatek z powodu problemów z kodem. To zostało poprawione.

* Udoskonalamy 18 różnych klas broni. Dokładnie tak. :) Pokazaliśmy tylko 4 w demku: miecz jednoręczny, pistolety, dwuręczny kij i ciężki laser. Wiele wiele więcej nie zostało pokazane.

* Usprawniamy rónież kamerę.


+co tydzień jakaś osoba z SK będzie pisać w blogu o tym, czym się zajmuje.
  • 0

#112 MaxVarEmreis Napisany 26 kwiecień 2007 - 22:25

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

+co tydzień jakaś osoba z SK będzie pisać w blogu o tym, czym się zajmuje.

Ja jestem tylko jednego ciekaw?? Kiedy premiera...... Mam nadzieje, ze jednak zobaczymy ta produkcje w 2007 roku, przecież jeszcze czekają nas 2 cześci tego :)
  • 0

#113 xell Napisany 26 kwiecień 2007 - 22:44

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17419 Postów:
Pierwszy kwartał 2008 to też nie taka zła data. Gra przynajmniej nie będzie musiała prześć niezauważona w morzu sequeli (GTA4, Halo 3, Mercs2, PGR4 itp. itd.). W sumie jak Siliconi to sprytnie rozegrają, to sequele mogą powstawać dosyć szybko, będąc rozszerzeniem zawartości i fabuły jedynki zamiast zmieniania jej mechaniki.
  • 0

#114 BeSOS Napisany 27 kwiecień 2007 - 09:26

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 23828 Postów:
Mnie zaczynają już drażnić te przechwałki/zapewnienia/tłumaczenia Dyacka. Ile można? Szczerze mówiąc wolę konkrety. Z jednej strony dobrze, że pracują nad wymienionymi na blogu sprawami, bo te faktycznie wygladają słabiutko imo: animacja postaci jest sztywana, mimika nianaturalna, wygląd twarzy sztuczny (szczególnie paszcze wspomnianych wojskowych) - graficznie ogólnie imo jest średnio.
Zapewne za pół roku jak pokażą kolejny filmik, po upływie jakiegoś tygodnia na swoim blogasku Dyack znów będzie pisał, że to co nie podoba się graczom jest oczywiście niedokończone i poprawiane.
Ogólnie za każdym razem jak widzę screeny/filmy z gry, mam wrażenie, że "czegoś" brakuje i wyjdzie nam z tego gra, która miała być czymś wielkim, a w istocie okazała się produkcją, która przerosła ambicje autorów.
  • 0

#115 MaxVarEmreis Napisany 11 maj 2007 - 10:29

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:
2 nowe screeny.
Dodany obrazek
Dodany obrazek
  • 0

#116 Gość__* Napisany 11 maj 2007 - 11:59

Gość__*
  • Goście
Kurcze, jak ja liczę na tą grę. Jedyne czego żałuje najbardziej z PS3 jest GOW 3. Mam nadzieje ze to będzie coś takiego
  • 0

#117 MaxVarEmreis Napisany 11 maj 2007 - 23:10

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Kurcze, jak ja liczę na tą grę. Jedyne czego żałuje najbardziej z PS3 jest GOW 3. Mam nadzieje ze to będzie coś takiego

Ja bym sie nie nastawiał na kalke GoW. Tej grze będzie bliżej do Diablo. Prostszy system combosów, wiekszy nacisk na pojedyncze skille ( drzewko umiejętności).
  • 0

#118 Gość__* Napisany 16 maj 2007 - 15:57

Gość__*
  • Goście
Design jest swietny, mitologia nordycka pomieszana z cyberpunkiem. Elementy rpgowe ciesza mnie juz mniej, a wlasciwie wogole. No ale w zalozeniach i wiekszosci ma to byc slasher. I ta mozliwosc gry nawet w 4, juz widze czesanie konkretnych zespolowych zagran... oby :zakochany:
  • 0

#119 MaxVarEmreis Napisany 18 maj 2007 - 14:16

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Uwielbiam takie klimaty :)

[ Komentarz dodany przez: Jedyn: Pią Maj 18, 2007 3:22 pm ]
:bue:
No co za burak. Słow mi brakuje. :rower: Co Ci sie tym razem nie podoba :P Już Ci wiecej nie pomoge zadnych achievementów nabić. Twój GS nie ruszy juz z miejsca :P

[ Komentarz dodany przez: Jedyn: Pią Maj 18, 2007 3:35 pm ]
banan :foch:
  • 0

#120 PomezZ Napisany 18 maj 2007 - 14:25

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1668 Postów:
KOlejny must-have. Ten rok jest wspaniały pod względem ilości hiciorów nie ma co :^^:
  • 0