Skocz do zawartości

Zdjęcie

Too Human


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
514 odpowiedzi na ten temat

#151 Blizzard Beast Napisany 14 lipca 2007 - 23:44

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

Kiedy ostatnio mieliście okazję zagrać w grę która prezentowała by sobą ciężki, cyberpunkowy klimat?


Jeżeli przez "ciężki cyberpunkowy klimat" rozumiemy to samo, to nie będzie taka gra. Nie oczekiwałbym to niczego w stylu Neuromancera czy innego Blade Runnera. Mnie bardziej to kojarzy się z Matriksem (naturalnie nie jedynką, tylko wizją świata przedstawioną w Rewolucjach).

Przy samym odbiorze gry może trochę "przeszkadzać" fakt ukazania się takich killerów jak DMC 3 (w przyszłości 4), czy też mistrzowskie GoW 2 (a część trzecia już potwierdzona)


Niestety - DMC jest nie dla mnie, ponieważ poziom trudności jest tam z dupy. A ja nie lubię poziomów trudności z dupy - chę się bawić, a nie frustrować. Przygód Kratosa żadnych nie skończyłem, nie wypowiadam się.

Too Human obroni się i zaprezentuje nam coś nowego na poletku slasher'ów.



Podstawowoa różnica jest taka, że ja naprawdę oczekuję w Too Human sporo Action RPG w stylu Diablo czy innego BG: Dark Alliance (jeśli chodzi o system rozwoju naturalnie, nie gameplay). I dla mnie drzewko 150 umiejętności stoi wyżej każdego slashera, w ktrym jedyny element RPG to możliwość kupna gównianych bonusów między levelami (DMC), choćby sam slasher był lepszy.

Po za tym sam tytuł jest już mocny. Cholernie głęboki (i mam nadzieję, że i taki też scenariusz będzie).


Ludzie od Legacy Of Kain i Eternal Darkness raczej nie zawiodą w tym względzie.

Może coś bardziej a'la diablo z tym, że nie będziemy wciskać "X" (bądź lewy przycisk myszki) tylko wykręcać szalone kilkuset hitowe combole? Mnie by pasowało, bo design mnie urzekł... teraz tylko czekać jak rozwiążą technicznie wszystko.


Pytanie dziwne, bo filmy z gameplaya i wywiady z twórcami pokazują, jak to będzie wyglądało.

W każdym z nich był pokazany gameplay, był zawarty styl gry.


Chyba widzieliśmy inne trailery Mass Effect, Assasin's Creed i Lost Odyssey. Bo rzeczy pokazane w tych trailerach to jakieś migawki z gameplaya, nie dające mi więcej pojęcia o grze, niż przeczytanie krótkiej zapowiedzi. No chyba, że ty wiesz po takim Lost Odyssey coś więcej, niż że będą jakieś turowe walki. Też mi odkrycie.

trzeba było oglądać wczoraj z pół godziny leciał gameplay na gamespot:


Jestem zawiedziony.
  • 0

#152 Gość__* Napisany 15 lipca 2007 - 12:59

Gość__*
  • Goście

eq napisał/a:
Może coś bardziej a'la diablo z tym, że nie będziemy wciskać "X" (bądź lewy przycisk myszki) tylko wykręcać szalone kilkuset hitowe combole? Mnie by pasowało, bo design mnie urzekł... teraz tylko czekać jak rozwiążą technicznie wszystko.


Pytanie dziwne, bo filmy z gameplaya i wywiady z twórcami pokazują, jak to będzie wyglądało.


Filmiki, filmikami, a ja mi chodzi o moment w którym już będzie można pada ulokować w dłoniach i przetestować jak to wszystko będzie wyglądać w praktyce. Developer może zapowiadać jakieś rozwiązanie (walka dwoma analogami?), które może być ogólnie odebrane jako pozytywne, a w praktyce może wyjść różnie...
A co do klimatu, to właściwie nie chodziło mi o żadną grę. Ludzie, maszyny (no matrix, heh) ale także i "zbyt ludzki" Bóg jako główny bohater. Może wyglądać trochę jak matrix ale mam nadzieję (i wrażenie), że będzie duuużó "cięższy" klimat. Może taki którym twórcy gier jeszcze nas nie uraczyli?

ps

BB - najlepsza płyta Immortal'a :klaszcze:
  • 0

#153 Gość__* Napisany 15 lipca 2007 - 15:43

Gość__*
  • Goście

Chyba widzieliśmy inne trailery Mass Effect, Assasin's Creed i Lost Odyssey. Bo rzeczy pokazane w tych trailerach to jakieś migawki z gameplaya, nie dające mi więcej pojęcia o grze, niż przeczytanie krótkiej zapowiedzi. No chyba, że ty wiesz po takim Lost Odyssey coś więcej, niż że będą jakieś turowe walki. Też mi odkrycie.


Dało się zauważyć JAK będzie prowadzona rozgrywka-perspektywa, fragment walki, miejsce akcji. Trailer Too Human pokazał mi:
a) klimat
b)że będzie połączenie techniki z bardziej "oldschoolowymi" sposobami walki
c) robota jako przeciwnika

Wydaje mi się, że to jednak "nieco" mniej. Ale nieważne, to pierdoły. Liczę tylko, że nie spartolą tego tytułu. A jeśli chodzi o dyskusje nt. klimatu-Matrix wydaje się w porządku, byle nie spłycili tematu napierdalanką i efektownością...
  • 0

#154 Gość__* Napisany 17 lipca 2007 - 18:40

Gość__*
  • Goście
Moze byc wszystko i nic. Mimo klimatycznego zwiatunu wciaz mam w pamieci gameplay sprzed roku or so, gdzie calosc wygladala absolutnie zalosnie. Na http://www.gametrailers.com mozna pewnie odkopac jeszcze ten filmiki, pokutuje po dzis dzien. Mozna wrecz przesmiewczo powiedziec, ze gdyby z tamtego build'a wyszedl (aż)crap to bylby cud;p Zerowy hype.
  • 0

#155 Scorpio Napisany 21 lipca 2007 - 08:30

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
http://www.gametrail...ews.php?id=4900

Wg tego newsa Silicon Knights obwinia opóźnienie za problemy z UE3. I nawet chce pozwać o to Epic. Dość ostro (i ciekawie) może być :)
  • 0

#156 Ryan Napisany 21 lipca 2007 - 09:36

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nie "chce pozwać" a pozwał. W pokrętny sposób SK przytaknął Phil oraz ludzie od Inertii...
  • 0

#157 BeSOS Napisany 21 lipca 2007 - 09:53

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Dla mnie żałosny jest ten cały cyrk, który odwala SK. Najpierw biedni poszkodowani zmuszeni zostali zaprezentować wczesny build na E3, a teraz Epic jest niedobre. Tracą na tym imo, bo zawsze postrzegałem ich jako utalentowane studio developerskie.
  • 0

#158 xell Napisany 21 lipca 2007 - 11:39

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 327 Postów:
Jeśli część zarzutów SK jest prawdziwa, to sąd może przyznać rację. Gry to biznes jak wszystko inne i opóźnienie się z czymś o 8 miesięcy jest raczej poważne i zazwyczaj kończy się różnymi sankcjami ze strony dostawcy. Oczywiście nie znam warunków umowy, więc Epic mógł się na taką okoliczność zabezieczyć, a sąd po prostu odrzuci roszczenia SK.
  • 0

#159 Gość__* Napisany 21 lipca 2007 - 14:25

Gość__*
  • Goście
Ogladam juz chyba setny raz filmik z E3 ( jakosc wysmienita bo zassanyz MP ) i nie kumam czym sporo ludzi sie tak rajcuje. Graficznie wyglada to bardzo biednie. slae tekstury, efekty ( zamiec wdzierajaca sie do knajpy wyglada jak za czasow PS2 ) Twarze postaci tez nie preznetuja sie jakos szcegolowo a najgorsze nadchodzi gdy zaczyna sie walka. Postacie ruszaja sie niemrawo. Animacja jest bardzo nierealistyczna a calosc kladzie imo fatalna rezyseria tego filmiku. Gdyby walke z tym robotem porownac pod wzgledem dynamiki i rezyseerii do walki Raidena z wczesniejszego trailera MGS4 to... nie no, nawet nie ma co porownywac ( wiem ze tamta walka to sczyt kiczu ale cholerka co za dynamika, co za ujecia! ) Tutaj wyglada to jak jakas niskobudzetowa produkcja a nie jak najdrozsza gra w historii!
  • 0

#160 ACZ Napisany 21 lipca 2007 - 15:44

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 161 Postów:
W Eternal Darkness również animacja postaci nie była najwyższych lotów.
  • 0

#161 Gość__* Napisany 21 lipca 2007 - 15:48

Gość__*
  • Goście

W Eternal Darkness również animacja postaci nie była najwyższych lotów.

Jak dla mnie to w ED nic nie bylo najwyzszych lotow ani nawet w miare wysokich :/
Ale to juz temat na zupelnie inna dyskusje w innym dziale.
  • 0

#162 xell Napisany 21 lipca 2007 - 15:57

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 327 Postów:

Ogladam juz chyba setny raz filmik z E3 ( jakosc wysmienita bo zassanyz MP ) i nie kumam czym sporo ludzi sie tak rajcuje.

Jak oglądasz sto razy siedmiominutowy filmik i dochodzisz do wniosku, że Ci się nie podoba, to chyba coś jest nie tak.
  • 0

#163 ACZ Napisany 21 lipca 2007 - 16:51

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 161 Postów:
Eternal Darkness głównie zbierało wysokie noty za oryginalne podejście do tematu horroru. Kilka mocno irytujących i słabujących elementów jednak miało.
Jak Too Human nie będzie miał nic oryginalnego w sobie to może być ciężko.
  • 0

#164 Gość__* Napisany 21 lipca 2007 - 20:37

Gość__*
  • Goście

Ogladam juz chyba setny raz filmik z E3 ( jakosc wysmienita bo zassanyz MP ) i nie kumam czym sporo ludzi sie tak rajcuje.

Jak oglądasz sto razy siedmiominutowy filmik i dochodzisz do wniosku, że Ci się nie podoba, to chyba coś jest nie tak.


To byla taka przenosnia. Wiesz jak ktos pisze ze "zgubil szczeke" patrzac na jakas pieknie wygladajaca gre to nie znaczy ze mu wypadla :cooo:
Chodzilo mi o to ze ogladalem go uwaznie pare razy zwracajac uwage na wszelakie szczegoly.
  • 0

#165 Blizzard Beast Napisany 09 sierpnia 2007 - 20:18

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Widzieliście nowe bullshoty, chciałem powiedzieć screeny, na IGN?
  • 0

#166 Ryan Napisany 09 sierpnia 2007 - 20:44

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Tak, i? Shadery na ryju poprawione.

Wysłany: Czw Sie 09, 2007 10:35 pm

Oł je, kontrpozew Epiców:
http://kotaku.com/gaming/mega-(legal)-battle/epic-goes-all-countersuit-on-silicon-knights-287820.php
  • 0

#167 Blizzard Beast Napisany 10 sierpnia 2007 - 22:07

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

Tak, i?


Dla mnie jakieś takie pecetowe. Nie mówię, że technicznie jakieś słabe, czy coś, ale filtry tu i ówdzie nie bolą, a one są strasznie surowe.

Oł je, kontrpozew Epiców


I odpowiedź SK: http://kotaku.com/ga... ... 287978.php
  • 0

#168 ACZ Napisany 10 sierpnia 2007 - 22:11

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 161 Postów:
Braki w feelingu. IMO sterylnością i plastikiem odznaczało się także Eternal Dakrness na Gacka.
  • 0

#169 Mani Napisany 10 sierpnia 2007 - 22:13

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
Jak możesz oceniać feeling po filmikach ? :hmmm:
  • 0

#170 ACZ Napisany 10 sierpnia 2007 - 22:17

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 161 Postów:
Chodził mi o feeling graficzny cienko jarzący Maniaku ;]
A sterylność, sztuczność, plastikowość, pcetowość grafiki zawsze się widzi, nawet po filmikach.
  • 0

#171 fingus Napisany 10 sierpnia 2007 - 22:23

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
No nie powiedziałbym, by ED był plastikowy. Ale to była jedna z moich pierwszych gier na Gacka, więc mogę nie pamiętać. Z poprzedniej generacji najbardziej sterylny i plastikowy wydawał mi się God of War. :trup: Co nie przeszkadzało mu być świetną grą.
W wypadku Too Human nie przejmowałbym się aż tak grafiką. Jeśli faktycznie ma być to Diablowaty hack&slash, to najważniejsza jest nie grafa, tylko mechanika, system skilli, dropów, upgradeów, etc. Jeśli to nie zawiedzie, grafika mogłaby być byle jaka. A przecież nie jest byle jaka. Jak dotąd zapowiada się bardzo smacznie.
  • 0

#172 Ryan Napisany 10 sierpnia 2007 - 22:47

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Co do grafiki - IMO jest nierówna. Zarówno jeśli chodzi o design jak i o wykonanie. Designersko SK uciekli gdzieś w mieszankę postapokaliptycznego low-techu pomieszanego z postcyberpunkowymi klimatami. Pomysł niezły, ale najwyraźniej designerom zabrakło nieco polotu na utrzymanie tego klimatu. Z jednej strony mamy prymitywne odzienie szarych ludzi i średniowieczne otoczenia, z drugiej hi-techowe implanty, pojawiające się znikąd pistolety i jakiś dziwny rozkład mocy broni. Nic pomiędzy i żadnego uzasadnienia dlaczego to działa. Z tych kilku filmików dostępnych na sieci i na Live! wynika, że sami nie wiedzą jak ugryźć swój świat.

Wprowadzenie broni białej do (post)cybera jest cholernie ciężkie bez wymuszonego zawieszenia niewiary. Bo jak wyjaśnić obecność miecza, skoro ziomka można rakietą z oddali sprzętnąć? Pamiętacie Indianę Jonesa, który machacza mieczem sprowadził do parteru ołowiem? W Diunie były tarcze energetyczne i ryzyko wybuchu jądrowego jeśli tarcza zetnie się z promieniem broni energetycznej, co poniekąd wymuszało charakter walk, broni, stylistykę. Są metody na wprowadzenie ostrza do świata kuli, ale to co pokazują Silikoni mnie wcale nie przekonuje, że wiedzą jak to zrobić.
  • 0

#173 nawi Napisany 12 sierpnia 2007 - 19:16

nawi

    Mega Man

  • Narybek
  • 148 Postów:
Filmik gdzie kolo walczy z robotem psuja moim zdaniem beznadziejne odglosy wystrzalow i efekt graficzny im towarzyszacy - zadnej sily odrzutu, jakiegos porzadniejszego ognia, bohater pruje z tych pukawek jak z kapiszonow.

No i sam robot - to, ze ryczy jak wielka bestia jestem jeszcze w stanie zrozumiec, tworcom pewnie chodzi o to, zeby byl jak najbardziej przerazajacy. Ale "pozerajac" ludzi, ten mechaniczny stwor traci jak na moj gust jakakolwiek wiarygodnosc. Jesli jest zwyklym robotem, to chyba szybciej by mu poszlo po prostu wystrzelac swoich przeciwnikow. Nie lepiej byloby jednak, gdyby ten robot np. rzucal krotkie komendy "mechanicznym" glose w jakims nieznanym jezyku? Chetnie widzialbym tu np. wyladowania w stylu tych dziwnych anomalii z assasins creed, robota ktory nie lata i nie ryczy jak postrzelony niezdzwiedz, tylko przeraza swoim chlodem i zamiast jakiejs dziwnej prasy do miazdzenia ludzi ma chociazby miniguna.

Po przeczytaniu zapowiedzi solidnie napalilem sie na ten tytul, ale gameplay sprzed roku wyglada potwornie. Mimo to nadal wierze w ten tytul.
  • 0

#174 rikku100 Napisany 07 października 2007 - 14:04

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 789 Postów:
Na gametrailers pojawił się nowy trailer, w którym można zobaczyć dużo gameplaya. Fajne są zwłaszcza momenty nie-cyberpunkowe (jak ten w lesie)

A i z tego co zauważyłam to z animacją czasem jest nie ten teges...
  • 0

#175 Raiot Napisany 08 października 2007 - 21:04

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
Grafa OK i nic po za tym , póki co. Do roboty!
  • 0

#176 BeSOS Napisany 08 października 2007 - 21:29

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Imo wygląda to

-PCtowo
-nudno
-niemiodnie

Szczególnie fragment z zielonym lasem wyglądał słabo - jak 2 Worlds:]

Walka wyglaąa na zasysacza roku:)
  • 0

#177 fingus Napisany 08 października 2007 - 22:28

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Etam. Tej grze, jak zapewnia developer, bliżej do Diablo, niż do... hmmm... czegoś innego. A w grach tego typu najważniejsza jest mechanika, system awansów, umiejętności, ekwipunku, wyważenie, etc. I nie sposób tego ocenić po filmikach - w sumie nawet po demie ciężko byłoby powiedzieć, czy przypadkiem na wysokich levelach nie rozjedzie się to wszystko. Nawet jeśli filmiki nie porywają, to z pewnością nie wygląda to słabiej, niż dowolny hack&slash w którego grałem. :-) Nie sądzę, aby Siliconi zawiedli, choć faktycznie strasznie długo grzebią się z tym tytułem (nawet jak na nich).
  • 0

#178 Gość__* Napisany 08 października 2007 - 22:41

Gość__*
  • Goście
to chyba miało być kiedys co innego, w tej wersji mi sie nie podoba ;/
  • 0

#179 Blizzard Beast Napisany 13 października 2007 - 13:01

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

Walka wyglaąa na zasysacza roku:)


Nie zmuszaj mnie, żebym Ci powiedział, kto wg mnie wygląda na zasysacza roku, rzucając takie teksty :P Nie pojmujesz potęgi, to się nie udzielaj ;) Fingus ma rację, to ma być godny tytuł para-erpegowy, w stylu właśnie Diablo czy BG: DA. Nie ma takich gier na X360, więc dobrze, że w końcu pojawi się coś w ten deseń. A jeśli do tego będzie walka bardziej zaawansowana niż chodzenie i wciskanie A, jak to miało miejsce do tej pory, oraz fabuła o większym stopniu złożoności świata przedstawionego, niż "na bagnach pojawić się czarna wieża, barbarzyńca iść ubić czarodziej" to tylko lepiej.
  • 0

#180 Ryan Napisany 17 października 2007 - 04:03

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Perfekcyjny Denis o tym czego ludzie nie rozumieją.
http://www.gametrail...ayer/26496.html

Too Human to nie jest gra akcji - to RPG z elementami akcji
Too Human to gra w 100% zgodna z mitologią nordycką, dodano tylko spi sci-fi
Gry to 8. forma ekspresji, coś jeszcze więcej niż film
Silicon Knights będą utożsamiani z doskonałością

Jakieś pytania? ;)
  • 0