Skocz do zawartości

Zdjęcie

Alan Wake

Remedy Epic Games X360 XONE XSX PS4 PS5 Switch PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
818 odpowiedzi na ten temat

#1 BeSOS Napisany 23 czerwca 2005 - 15:15

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Dziwi mnie, że nikt jeszcze nie założył tematu o tej grze. Moim skromnym zdaniem zapowiada się naprawdę klimatyczna, filmowa produkcja – czyli to czego oczekuję od gier na next-geny :D.
To co od razu mnie urzekło to muzyka- moim zdaniem świetnie skomponowana, momentalnie buduje nastrój. Ogólnie trailer przypomina mi ostatnie thrillery np. ‘the Ring’ - małe miasteczko, latarnia, widok z lotu ptaka na zalesioną okolicę. KLIMAT :D

Kilka słów o grze (czyli to co w zasadzie powinienem napisać na początku 8)). Developerem jest Remedy – czyli autorzy Maxa Payne’a. To już po części dobrze wróży tej grze. Sama gra natomiast jest określana przez twórców jako ‘Psychological Thriller’ – będzie spory nacisk na fabułę, która ponoć ma być w dużej mierze przedstawiona za pomocą filmików. Do dyspozycji gracza ma być oddany przeogromny teren do eksploracji :)
Od razu polecam najnowszy trailer . Jest w niem przedstawiony zarys fabuły- w sumie nic szczególnego, rzekłbym typowa dla thrillerów, ale co tam. IMO szykuje się świetna gra, ja już rączki zacieram :D

Kilka screenów na zachętę :) :

1119383711.jpg
1119383710.jpg
1119383708.jpg
1115234031.jpg

I opinii internetowych site’ów po E3 2005 :D:

Best of E3 2005, Editor’s Choice: Arguably the prettiest game we saw at E3 this year
-Gamespy

Alan wake represents everything that’s exciting about the future of videogames
-Infuze Magazine

Remedy will likely have another winner on their hands
-ign



Tyle ode mnie :D
Co sadzicie?


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 października 2022 - 16:10

  • 0

#2 Gość__* Napisany 23 czerwca 2005 - 15:18

Gość__*
  • Goście
Taa gra zapowiada się znakomicie.. a opowiada o pisarzu, który pisze horrory.. a pewnego dnia jego wizje stają się rzeczywistością :twisted: Pokładam w tej grze ogromne nadzieje i wygląda na to, że się nie zawiode :twisted:
  • 0

#3 el becetol Napisany 23 czerwca 2005 - 16:50

el becetol

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 789 Postów:
dla mnie numer 1 na next geny

ciekawe czy te wszystkie przedstawione okolice (lasy, gory, nabrzeze itp) bedzie mozna swobodnie zwiedzac, czy jak to zazwyczaj bylo - bedzie dana sciezka, a reszta to tlo. Marzy mi sie horror ze swoboda eksploracji na miare gta. O fabule sie nie martwie - nie zawiedzie. Nie moze byc inaczej.
  • 0

#4 Gość__* Napisany 23 czerwca 2005 - 16:57

Gość__*
  • Goście
Modlę się o to by była to przygodówka z pierwszego zdarzenia, a nie action shooter z klimatycznymi filmikami i dopisaną w tle historyjką. Na razie jestem po wrażeniem. Powinno być dobrze.
  • 0

#5 Gość__* Napisany 23 czerwca 2005 - 17:06

Gość__*
  • Goście
Acha, akcja rozgrywa się zarówno za dnia, jak i w nocy.. Alan cierpi na bezsenność.. a wszystkie paskudy wychodzą na świat w nocy.. co do eksploracji to taki możliwość chyba będzie..
  • 0

#6 BeSOS Napisany 23 czerwca 2005 - 17:18

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Kilka słów o grze wg. Remedy:

:arrow: "In Alan Wake we want to weave the story tightly into the gameplay. Combining intense and cinematic storytelling with player freedom is an interesting and exciting challenge," says Sam Lake, Lead Writer, "Mood and atmosphere are essential parts of a thriller, and we want them to be present throughout the whole gameplay experience."

Bardzo podoba mi sie nacisk na fabułę. Jesli tylko nic nie skopią to może wyjść coś naprawde ciekawego. Marzy mi się gra na wzór książki czy filmu (czyt. z świetną fabułą, filmowym sposobem przedstawienia akcji, ciekawym głównym bohaterem ze skomplikowaną osobowością :D) a AW własnie na taką mi się zapowiada :)


ciekawe czy te wszystkie przedstawione okolice (lasy, gory, nabrzeze itp) bedzie mozna swobodnie zwiedzac, czy jak to zazwyczaj bylo - bedzie dana sciezka, a reszta to tlo. Marzy mi sie horror ze swoboda eksploracji na miare gta


Ponoć autorzy pracuja nad tym, aby okolica była dostepna do zwiedzania w jak najwiekszym zakresie. Choc nie sadze, aby wyszło z tego takie thrillerowate GTA ;). Natomiast sami autorzy tez się w tej kwestii wypowiedzieli:

:arrow: The game features a massive, open world for the players to explore. "We're putting a huge effort into building a free-roaming, living world for the players." says Petri Jarvilehto, Lead Game Designer, "The true power of the next generation comes from the dynamic nature of the environment, not only making things pretty, but also making the world more versatile, varied and immersive."
  • 0

#7 Gość__* Napisany 24 czerwca 2005 - 15:13

Gość__*
  • Goście
Nowy trailer robi wrażenie, choć samochody na ulicach trochę sztucznie wyglądają. ładna scena jak Wake ucieka przed zmierzchem do latarni morskiej. No i te tajemnicze postaci w kapturach. Fachowe.
  • 0

#8 mleko2099 Napisany 12 listopada 2005 - 11:31

mleko2099

    SCUMM

  • Forumowicze
  • 1 354 Postów:
Gra zapowiada się mega klimatycznie. Śledze jej losy niemal od początku. Nie wiem dlaczego ale gra kojarzy mi się z ksiażkami Kinga ( założenia fabuły) i serią SH ( miasteczko skrywające pewną tajemnice)... naprawde - to jedna z najbardziej oczekiwanych przezemnie gier na next-geny...
Graficznie przedstawia sie przepięknie( IMO ofkoz) duże wrazenie robi zmiana por dnia a co się z tym wiąże oswietlenia...
Mam nadzieje ze Remedy nie pokpi sprawy w kwesti fabularnej....
  • 0

#9 MahDee Napisany 17 marca 2006 - 23:37

MahDee

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 810 Postów:
Trailer ktory widzialem jakis czas temu byl mocno klimatyczny, mysle ze slabo juz nie bedzie.Chcialbym zas by bylo genialnie, co mysle ze jest mozliwe;)
  • 1

#10 Gruby01 Napisany 17 marca 2006 - 23:51

Gruby01

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 557 Postów:
Gra mi się podoba. Może być naprawdę świetna. Przede wszystkim klimatyczna, co jest wielkim plusem. Kolejnym plusem jest nacisk na fabułę. Pokładam w niej bardzo duże nadzieje, mam nadzieje ze się nie zawiodę, zwłaszcza ze gra wychodzi na next-gena/y.

Pozdro Szacun.
  • 0

#11 xell Napisany 10 maja 2006 - 23:32

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 308 Postów:
No to przenosimy do działu Xbox 360?
  • 0

#12 BeSOS Napisany 10 maja 2006 - 23:41

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
no ba ;]
nowy trailerek choc niewiele nowego pokazuje tylko mnie utwierdza w przekonaniu, że to bedzie hicior ;]
  • 0

#13 TomisH Napisany 10 maja 2006 - 23:46

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 290 Postów:
No, moderatorzy po E3 będą mieli troszkę roboty z przenosinkami ;]
  • 0

#14 logan Napisany 10 maja 2006 - 23:51

logan

  • Forumowicze
  • 2 356 Postów:
Gra moze okazac sie swietna, na pewno jest to duza strata dla Sony

Niech ktos przeniesie temat o GTA4 albo zalozy tu nowy
  • 0

#15 Ryo-San Napisany 19 maja 2006 - 12:31

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:

nowy trailerek choc niewiele nowego pokazuje tylko mnie utwierdza w przekonaniu, że to bedzie hicior ;]

I was a writer...
Before my life fell apart...
My name is Alan Wake..
I came here to get help..
to forget the past
and to sleep again
But alone with the darkness
...the only thing worse
than not sleeping
...is being awake
I AM AWAKE
------------------------
no trailer faktycznie nie pokazuje jakichs mega nowych rzeczy w stosunku do E3 2K5 ale mam takie wrazenie ze ta gra naprawde bedzie cuudowna; ) Klimat mnie poprostu demoluje, do tego piekna grafa no i developer nie byle jaki..chociaz ciekaw jestem jak wypadnie thiller psychologiczny(hmm psychodeliczny?) od tworcow kultowej strzelnki hehe mocno licze na jakies ciekawe nowatorskie patenty, mocna fabule, swietna nute - no ale Remedy nie powinno dac dupy..szukuje sie konkretny tytul...
cieszy tez potezny wydawca jakim jest MGS - bo kasy na dobre tytuly nigdy za wiele;]
  • 0

#16 Gość__* Napisany 19 maja 2006 - 16:55

Gość__*
  • Goście
ba, Remedy na prawdę musi wierzyć w ten projekt.. bo, żeby wziąść się na dobre za Alana kazali pocalowac sie w dupe Take Two, ktore chcialo, zeby zajęli się trzecią częścią Maxa Payne'a.. dozgonny szacun :ninja:
  • 0

#17 xell Napisany 20 maja 2006 - 09:38

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 308 Postów:
Ale summa summarum zyskali znacznie mocniejszego wydawcę. :ninjadance: Skoro dla tej gry są gotowi poświęcić ciepłe posadki, to raczej jest ona tworzona z pasją. :)
  • 0

#18 Gość__* Napisany 20 maja 2006 - 18:03

Gość__*
  • Goście
Czekam na te gre od pierwszych zapowiedzi, wyglada na to ze dostaniemy prawdziwa perelke a o fabule nie trzeba sie martwic bo w MP i MP2 byla bardzo fajna :P
  • 0

#19 MaxVarEmreis Napisany 05 lipca 2006 - 10:19

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Kilka ładnych screenów miejscówek.
  • 0

#20 BeSOS Napisany 05 lipca 2006 - 11:35

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Dodany obrazek

ach ach, już sie doczekać nie moge Dodany obrazek
  • 0

#21 Ryan Napisany 05 lipca 2006 - 12:15

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
W ogóle się AW nie posuwa od prezentacji w wakacje przed rokiem. :( Będzie jak z Wiedźminem - kiedy wyjdzie już będzie lekko przestarzały.
  • 0

#22 BeSOS Napisany 05 lipca 2006 - 19:37

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
milcz milcz powiadam Dodany obrazek
  • 0

#23 MaxVarEmreis Napisany 05 lipca 2006 - 19:40

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

W ogóle się AW nie posuwa od prezentacji w wakacje przed rokiem. :( Będzie jak z Wiedźminem - kiedy wyjdzie już będzie lekko przestarzały.

No ale chyba AW ma wyjsc jeszcze tego roku, wiec w przeciagu tych 6 miesiecy az tak sie nie zestarzeje :)
  • 0

#24 Orange Napisany 05 lipca 2006 - 20:00

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:

W ogóle się AW nie posuwa od prezentacji w wakacje przed rokiem. :( Będzie jak z Wiedźminem - kiedy wyjdzie już będzie lekko przestarzały.


W tej grze mimo wszystko nie chodzi o oprawę audio-video tylko o klimat i scenariusz, który ma szansę być naprawdę dobry.
Osobiście od pierwszego trailera śledzę pozycję właśnie ze względu na klimacik małego dziwnego amerykańskiego miasteczka (King anyone? ;) ), ucieczki i czegoś poza strzelaniną. Wszystko to mnie urzekło, nie grafika, której ponadto jeszcze w ogóle nie widzieliśmy w akcji (bo wielu przekrętach niektórych developerów wszyscy wiemy co to znaczy oglądanie screenów ze scenerii vs. oglądanie gry w ruchu).
IMO jeśli ktoś patrzy na AW przez pryzmat wizualiów, niewiele wyniesie z samej zabawy z pozycją. One są tu po prostu mało istotne.
  • 0

#25 Ryan Napisany 05 lipca 2006 - 20:55

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Orange: to naciągana, życzeniowa teoria. O AW wiadomo niewiele ponad to, że będzie. Tak samo można twierdzić, że klimat ma prawo zarządzić, jak np. że klimat będzie kopią SH albo że klimat będzie ssał.

Jasne, fajnie, jeśli gra zryje wszystkim beret, ale póki co nie ma przesłanek by twierdzić, że twórcy Max Payne'a mogą stworzyć świetny klimat grozy.

A wizualia zawsze są ważne. Wszystko jest ważne. Jeśli gra będzie zabijała gameplay'em, to ludzie do czego się będą przyczepiać? Do oprawy audiowizualnej. Zawsze tak jest. Więc nie, nie ma elementów nieistotnych i ocena grafiki jest nie mniej ważna niż ocena grywalności (o której guzik możemy powiedzieć).
  • 0

#26 BeSOS Napisany 05 lipca 2006 - 22:13

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ryan, wizualia sa bardzo ważne, ale po 1sze ta gra nadal wyglada imo świetnie a po 2gie, Orange też ma troche racji - ja w głowie ciągle mam 1szy trailer - i ta muza aaaaaaaaaaaa :OOOOOOOOOOOo
  • 0

#27 Orange Napisany 06 lipca 2006 - 10:29

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:

A wizualia zawsze są ważne. Wszystko jest ważne. Jeśli gra będzie zabijała gameplay'em, to ludzie do czego się będą przyczepiać? Do oprawy audiowizualnej. Zawsze tak jest. Więc nie, nie ma elementów nieistotnych i ocena grafiki jest nie mniej ważna niż ocena grywalności (o której guzik możemy powiedzieć).


Nie, nie są ważne. Są tylko suplementem właściwej rozgrywki i naprawdę nie rozumiem czemu obecnie ludziom tak bardzo na nich zależy. Później z jakichś "dziwnych" powodów przechodzą (albo i nie bo jest aż tak nudna z czego nie zdają sobie sprawy) daną grę i sami nie wiedzą czemu nie zaspokoiła ich apetytów. Odpowiedź jest prosta -
a) bo nic sobą nie reprezentowała poza oprawą audio-video
b) bo developerzy dobrze wiedzą że obecnie odbiorcy gier to mainstream'owcy latający za przeproszeniem z wywieszonym jęzorem za każdym razem, kiedy jakieś topowe studio wypluje z siebie parę obrazków ze stacji roboczej.

Sama esencja zabawy w gry jest wypierana przez każdego kto ślini się na widok kilkunastosekundowej wstawki wideo rzucanej jak mięso sępom, a nie poświęci chwili by zastanowić się nad aspiracjami pozycji i jej twórców. AC jest świetne na obrazkach, ale wiecie co? Nie będzie w ogóle różniło się od PoP bo Ubi lubi łatwą kasę i idzie na łatwiznę gdzie może; kiedy większość populacji graczy zajęta jest kłótnią na jaką platformę to wychodzi po co angażować większe środki w scenarzystów? Gadają, więc i tak kupią.
HS ma ładne filmiki - ale będzie to kolejna, n-ta bezmózga rzeźnia. W Ninja Gaiden przynajmniej byli wymagający przeciwnicy na wyższych ustawieniach, tutaj tego nie widzę i pewnie nie zobaczę.
Natomiast jeśli chodzi o Remedy, to po Max'ie widać że Ci ludzie się starają. I mając w pamięci świetną komiksową, mroczną oprawę scenariusza, której nie powstydziłby się Frank Miller (Sin City) czy Gerry Conway i John Romity (Punisher), mam pewne przesłanki by sądzić że rozgrywka i feel będą na poziomie.
  • 0

#28 Ryan Napisany 06 lipca 2006 - 12:42

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Orange: ja już przestałem się oszukiwać - grafa jest ważna i nie jest substytutem grywalności. Bo mało kto gra w gry brzydkie jak i w gry niegrywalne (a jeszcze mniej w niegrywalne i brzydkie :D). Mimo wszystko - oczywiście, wszystko się choć trochę sprzeda. Taki Driv3r to graficznie i grywalnie piekło na ziemi, ale kampania reklamowa pozwoliła mu się znakomicie jak na taki crap sprzedać. Zawsze są wyjątki, ale wciąż kupując grę za 200zł chcesz, żeby WSZYSTKO było na najwyższym poziomie.

Wciąż też nie jesteś w stanie uzasadnić dobrego klimatu grozy. To, że ktoś potrafi stworzyć sensację nie znaczy, że poradzi sobie z komedią albo horrorem. ;)
  • 0

#29 Gość__* Napisany 06 lipca 2006 - 13:01

Gość__*
  • Goście

To, że ktoś potrafi stworzyć sensację nie znaczy, że poradzi sobie z komedią albo horrorem. ;)

no i, że tak spytam, co z tego? to, że Microsoft został wydawcą świadczy o tym, że projekt ma się dobrze.. w gówno by nie inwestowali, prawda? smęcenie na temat o gry, o której tak na dobrą sprawe nie wiele wiemy nie ma sensu, huh?
  • 0

#30 Ryan Napisany 06 lipca 2006 - 13:06

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Frank: Znam kilka niejawnych projektów, w które mało kto wierzy, których teamy nie odnoszą sukcesów i które już kosztowały więcej niż w najlepszym wypadku mogą wygenerować zysków. I nie są to projekty "prestiżowe", które warto zrobić. Akurat MS pcha kupę kasy nie tam gdzie trzeba - poczytaj blog mini-microsoft, jeśli chcesz więcej szczegółów. MS zainwersował w Petera Molyneux mimo iż Fable się rewelacyjnie nie sprzedało. Przykłady można mnożyć.

Huraoptymizm na temat gry o której tak na dobrą sprawe nie wiele wiemy nie ma sensu, prawda? Właśnie to śmiałem napisać na temat AW na poprzedniej stronie.
  • 0



Inne z tagami: