Skocz do zawartości

Zdjęcie

Alan Wake


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
813 odpowiedzi na ten temat

#31 Gość__* Napisany 06 lipiec 2006 - 13:14

Gość__*
  • Goście

Huraoptymizm na temat gry o której tak na dobrą sprawe nie wiele wiemy nie ma sensu, prawda? Właśnie to śmiałem napisać na temat AW na poprzedniej stronie.

ale ja sie absolutnie zgadzam.. tylko imo nie można przeginać w żadną ze stron
  • 0

#32 Ryan Napisany 06 lipiec 2006 - 13:23

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32205 Postów:
Nie uważam żebym przegiął. Napisałem, że w tym tempie gra ukazując się nie będzie już zachwycała grafiką oraz że nie mamy przesłanek do oceny grywalności, bo jej nie znamy. :) Tymczasowo z mojej strony EOT. ;)
  • 0

#33 Orange Napisany 06 lipiec 2006 - 13:54

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:

Orange: ja już przestałem się oszukiwać - grafa jest ważna i nie jest substytutem grywalności. Bo mało kto gra w gry brzydkie jak i w gry niegrywalne (a jeszcze mniej w niegrywalne i brzydkie :D ).


W takim razie należę do wymierającego gatunku; grałem w Advent Rising chociaż sterowanie było spieprzone, momentami na granicy powodowania białej gorączki u grającego. I nie żałuję - bardzo dobry scenariusz, wyczuwalny Orson Scott Card mimo stosunkowo małej roli w projekcie. Grałem w Dreamfall, chociaż ta gra pod względem zagadek w żadnym razie nie kwalifikuje się do miana "przygodówka", a pozostałe segmenty to raczej grywalny film niż "gra". Również nie żałuję - świetna atmosfera świata, uczucie, wciągała mnie. Następny przykład - Breakdown od Namco, produkt niewart tych 200 zł jeśli idzie o technologię, ale totalnie rekompensujący tą lukę, jeśli tylko dać szansę historii.
I nie oszukuję samego siebie ;) Mam przeczucie że AW będzie dobry. Naprawdę dobry. Nie ze względu jakość obrazków prezentujących otoczenie i to, co się tam znajduje, ale na atmosferę, którą na nich IMO czuć... Albo po prostu tu jest za gorąco... :cicho:
  • 0

#34 MaxVarEmreis Napisany 06 lipiec 2006 - 14:23

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Orange: ja już przestałem się oszukiwać - grafa jest ważna i nie jest substytutem grywalności. Bo mało kto gra w gry brzydkie jak i w gry niegrywalne (a jeszcze mniej w niegrywalne i brzydkie :D ).


W takim razie należę do wymierającego gatunku; grałem w Advent Rising chociaż sterowanie było spieprzone, momentami na granicy powodowania białej gorączki u grającego. I nie żałuję - bardzo dobry scenariusz, wyczuwalny Orson Scott Card mimo stosunkowo małej roli w projekcie. Grałem w Dreamfall, chociaż ta gra pod względem zagadek w żadnym razie nie kwalifikuje się do miana "przygodówka", a pozostałe segmenty to raczej grywalny film niż "gra". Również nie żałuję - świetna atmosfera świata, uczucie, wciągała mnie. Następny przykład - Breakdown od Namco, produkt niewart tych 200 zł jeśli idzie o technologię, ale totalnie rekompensujący tą lukę, jeśli tylko dać szansę historii.
I nie oszukuję samego siebie ;) Mam przeczucie że AW będzie dobry. Naprawdę dobry. Nie ze względu jakość obrazków prezentujących otoczenie i to, co się tam znajduje, ale na atmosferę, którą na nich IMO czuć... Albo po prostu tu jest za gorąco... :cicho:

Popieram Orange w 100%. Mam dokładnie takie same odczucia. Także uważam, że fabuła i klimat są najważniejsze. Orange dał doskonały przykład z Brakedown. Dla mnie osobiście jedna z najlepszych ( jesli nie najlepsza) gra na poprzednia generacje. Jesli grafika ma sprzedawać gry to ja dziekuje za taki interes.
  • 0

#35 Jedyn Napisany 06 lipiec 2006 - 15:04

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20240 Postów:
Hmm, w takim razie proponuję wszystkim opchnąć X360 i czekac na Wii Dodany obrazek
  • 0

#36 MaxVarEmreis Napisany 06 lipiec 2006 - 15:14

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Hmm, w takim razie proponuję wszystkim opchnąć X360 i czekac na Wii Obrazek

Ale jestes na 100% przekonany, że Wii sie sprawdzi, że gry beda grywalne, sterowanie ciekawe i nie meczące i wogóle super wypas ?? :) Ja nie jestem do tego jak narazie przekonany. Wiem co mi zaserwuje X360 i PS3 ( w aspekcie gier) ale o Wii tego samego nie moge powiedziec.
  • 0

#37 f5k Napisany 06 lipiec 2006 - 15:18

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1864 Postów:

Hmm, w takim razie proponuję wszystkim opchnąć X360 i czekac na Wii

Nie no bez przesady, jak ktoś kupił TV LCD z myślą o next genach bo chce poczuć moc next genów chyba. Ale gra która wygląda troche słabiej graficznie a ma świętną fabułę i wciąga na długie godziny nie jest gorsza od gry która ma grafe z najwyższej półki ale inne elementy już o klase niżej. Grafa nie jest najważniejsza. Bo jeżeli dla was grafa jest najważniejsza to przesiądźcie sie na PC i go upreadujcie. AW z taką grafą jak jest teraz może być.
  • 0

#38 Ryan Napisany 06 lipiec 2006 - 16:30

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32205 Postów:
E tam, f5k. Jak widać można kupić plazmę 40" żeby patrzeć na lowresowe piksele. ;)

Straszny OT religijny nam wyszedł. :ninja:
  • 0

#39 xell Napisany 06 lipiec 2006 - 19:08

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16376 Postów:

MS zainwersował w Petera Molyneux mimo iż Fable się rewelacyjnie nie sprzedało.

Fable sprzedało się w ilości 2,4 mln egzemplarzy (wersja Xbox, nie wiem jak konwersja na PC) i jest to wynik raczej pozytywny. :hmmm:
  • 0

#40 Ryan Napisany 06 lipiec 2006 - 20:16

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32205 Postów:
Na PC sprzedał się żałośnie słabo. Może faktycznie zadecydował wynik na Xmaszynę - MS ma jednak teraz dodatkowy zgryz z promocją DX10 i Games for Vista. Raczej sądzę, że MGS będzie celowało w tytuły dwuplatformowe. Następnemu Fable życzę wszystkiego najlepszego także na piecyku. ;)
  • 0

#41 Gość__* Napisany 07 lipiec 2006 - 09:36

Gość__*
  • Goście
Wkur****a mnie microsoft z tym ze gry nie pojda pod xp tylko ten nowy gowniany system bedzie trzeba zainstalowac :hmmm:
  • 0

#42 Ryo-San Napisany 07 lipiec 2006 - 09:57

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:

Wtylko ten nowy gowniany system bedzie trzeba zainstalowac :hmmm:

szczegolnie ze do optymalnego dziala Visty trzeba procka 3Ghz, 1gb ramu i dobra karte graficzna..juz pędze, juz lece instalowac Viste :niepewny:
  • 0

#43 Orange Napisany 07 lipiec 2006 - 11:06

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:
Promocja systemu zatacza nowe, szerokie i agresywne kręgi... Ech, co poradzić, na układy nie ma rady :/
  • 0

#44 gruby Napisany 07 lipiec 2006 - 15:19

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4462 Postów:

Hmm, w takim razie proponuję wszystkim opchnąć X360 i czekac na Wii

O to to to to! ;)

Co do Alana. Jest dużo ładniejszy od Ferenheita, który wbił mnie w ziemię. Grafika ma spełniać dla mnie jedno zadanie- obrazować świat i nie przeszkadzać w odbiorze. Jestem przekonany, że dla przygodówki, jaką jest AW, miliardy poligonów nie bedą potrzbne. Ważny jest feeling i charakter IMHO... A to jest spoko. Nawet mimo tego, że nie przepadam za Remedy i ich maxami paynami.
  • 0

#45 Ryan Napisany 07 lipiec 2006 - 21:35

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32205 Postów:
StinG: gratuluję przenikliwości. :P Jeszcze minie rok-dwa zanim producenci gier przesiądą się na DX10 (oczywiście nieliczni zrobią to z pojawieniem się Visty, ale to płatni nakręcacze technologii). Za półtora roku wyjdzie SP1, kod zostanie dalej podkręcony (Ryo: ja używałem wczesnej wewnętrznej Visty w zeszłe wakacje na 1GHz procku - bez aero glass oczywiście - i dało się już wtedy używać, choć kod był niezwykle krótko optymalizowany w windows performance division, poza tym rozsiewasz nieprawdę - sprzęt Vista Ready to 1GHz procek) a cena Visty spadnie. Zresztą leciałem w samolocie z gościem z działu OEM, który użył enigmatycznego terminu "licencjonowanie Visty będzie się znacznie różniło od dotychczasowego".

A teraz pytanie za sto punktów: po co komu biznesowa Vista lub Vista Ultimate?
Odpowiedź: żeby można było drogim piratem zabłysnąć przed kumplami z osiedla.

To, co teraz ludzie wyśmiewają zdaje się być mocną stroną Visty - mnogość edycji pozwoli obniżyć koszty wersji dla klientów końcowych. Wersja Business i Enterprise NIE jest dla użytkowników domowych - dla pełni multimedialnych możliwości wystarczy Home Premium (który ma np. wbudowanego MCE, który zostanie poważnie zlokalizowany).

Zresztą co ja się będę rozwodził - i tak wiecie lepiej. :ninjadance:
  • 0

#46 MaxVarEmreis Napisany 27 wrzesień 2006 - 11:54

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:
WOW. Filmik z pokazu tej gry robi ogromnie wrażenie.

Prezentacja odbyła sie na 4-rdzeniowym procesorze Intela i padzie od X360 :]

Mam nadzieje, zedzisiaj na X06 coś wiecej i w lwpszej jakosci pokaża.
  • 0

#47 Jedyn Napisany 27 wrzesień 2006 - 12:01

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20240 Postów:

Prezentacja odbyła sie na 4-rdzeniowym procesorze Intela i padzie od X360 :]


o_O

Oby nie pocieli grafy na X360 ;/
Choć o ile dobrze pamietam koleś powiedział, że gre można spokojnie zrobic na 1 rdzeniu?
  • 0

#48 Gość__* Napisany 27 wrzesień 2006 - 12:04

Gość__*
  • Goście

Prezentacja odbyła sie na 4-rdzeniowym procesorze Intela i padzie od X360 :]


o_O

Oby nie pocieli grafy na X360 ;/

LOL
i co z tego, ze na PC potrzeba 4rdzeniowego procka? gry na konsole sa duzo lepiej zoptymalizowane, totez 360teczka bezproblemu pociagnie Alana :jeee:
  • 0

#49 MaxVarEmreis Napisany 27 wrzesień 2006 - 12:04

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Prezentacja odbyła sie na 4-rdzeniowym procesorze Intela i padzie od X360 :]


o_O

Oby nie pocieli grafy na X360 ;/
Choć o ile dobrze pamietam koleś powiedział, że gre można spokojnie zrobic na 1 rdzeniu?


W prezentacji koleś mówi, ze nie mogli by tego zrobić na jednym rdzeniu :). Ile w tym propagandy (w koncu to prezentacja 4-rdzeniowego procka Intela, musza mówic o nim w samych superlatywach), a ile prawdy trudno powiedziec. Myśle, ze jednak X360 spokojnie to pociagnie bez jakiś cieć. Gdyby tak nie było, to gra, podobnie jak Crysis, nie była by zapowiedziana na X360 i twierdzili by ze konsola sobie nie poradzi.
  • 0

#50 Jedyn Napisany 27 wrzesień 2006 - 12:06

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20240 Postów:
Nie zachowujmy się panowie jak piecuchy ;] Cieszmy się, że taka szpila wyjdzie ekskluzywnie na X360 LOL ;]
  • 0

#51 Gość__* Napisany 27 wrzesień 2006 - 12:09

Gość__*
  • Goście

Nie zachowujmy się panowie jak piecuchy ;] Cieszmy się, że taka szpila wyjdzie ekskluzywnie na X360 LOL ;]

ale przeciez to ty sie zachowujesz, jak piecuch, wiec nie odwracaj kota ogonem.. kto od razu rzucil "Oby nie pocieli grafy na X360 ;/"? :hejka:

a na PC toto moze sobie latac nawet na 40 rdzeniach- dla mnie zadna roznica :ninja:
  • 0

#52 Jedyn Napisany 27 wrzesień 2006 - 12:15

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20240 Postów:
Bo ja lubie ładną grafikę :zakochany: ....chodziło mi o tą cała gadaninę o rdzeniach ;]
  • 0

#53 MaxVarEmreis Napisany 27 wrzesień 2006 - 12:24

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Bo ja lubie ładną grafikę :zakochany: ....chodziło mi o tą cała gadaninę o rdzeniach ;]


I bedziesz miał ładna grafike :przytul: :). Gadamy tutaj o rzeczach o których zielonego pojecia nie mamy. Nie wiadomo w jakim stopniu wykorzystuje ta gra 4 rdzenie, czy da sie to obejsc jakoś ( w koncu nie kazdego bedzie stac na wydanie 2500$ na 4-rdzeniowego potwora + Vista).

Po co spekulować niepotrzebnie i wprowadzac zamieszanie. Wyjdzie gra ( lub jakies filmiki) i wtedy bedziemy mogli porównywac.
  • 0

#54 Orange Napisany 27 wrzesień 2006 - 20:28

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:
Tutaj 'nie da sie tego zrobic na 1 rdzeniu' tak naprawde znaczy 'wlasciwie to nie wiemy, bazujemy na przypuszczeniach wzietych z pracy, ale nie zamierzamy angazowac mnostwa srodkow zeby gre optymalizowac pod 1 rdzen skoro do czasu wydania kazdy bedzie mial co najmniej 2 core'owy CPU w komputerze'.

A efekty bardzo fajne. Powiedzialbym ze silnie kontrastuja z animacja biegu Alana :D
  • 0

#55 Jedyn Napisany 27 wrzesień 2006 - 22:20

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20240 Postów:
http://www.xboxyde.c...ws_3593_en.html

Dodany obrazek
  • 0

#56 Gość__* Napisany 28 wrzesień 2006 - 02:14

Gość__*
  • Goście

A efekty bardzo fajne. Powiedzialbym ze silnie kontrastuja z animacja biegu Alana :D

hehe dokładnie ;)

Co do pokazu...kozacka!, graficznie cudo, tylko jest jedno ALE...oby to tak wygladało na X360.
  • 0

#57 Ryan Napisany 28 wrzesień 2006 - 10:27

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32205 Postów:
LOL. Ten zachód słońca widziałem przeszło rok temu na 360 na wewnętrznym pokazie (taki koleś z pandą w gamers tagu twierdził, że to zrzut z realtime z devkita 360). Jedyny zauważalny wtedy kiks to brak ruchu otoczenia pod wpływem wiatru, ale mogło to być zamierzone (no i minął rok).
  • 0

#58 Jedyn Napisany 28 wrzesień 2006 - 11:40

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20240 Postów:
Ach Och Ryan, nasz ty tajniaku Dodany obrazek
  • 0

#59 Ryan Napisany 28 wrzesień 2006 - 14:30

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32205 Postów:
:zakochany: Że też na Ciebie nie zagłosowałem w plebiscycie na fanboja, kochaniutki.
  • 0

#60 xell Napisany 08 listopad 2006 - 16:53

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16376 Postów:
http://www.gamereact...ndex.php?id=429
Wideowywiad z kolesiem z Remedy. Polecam:]
  • 0