ale ja sie absolutnie zgadzam.. tylko imo nie można przeginać w żadną ze stronHuraoptymizm na temat gry o której tak na dobrą sprawe nie wiele wiemy nie ma sensu, prawda? Właśnie to śmiałem napisać na temat AW na poprzedniej stronie.
Alan Wake
#31 Gość__* Napisany 06 lipca 2006 - 13:14
#32 Napisany 06 lipca 2006 - 13:23
#33 Napisany 06 lipca 2006 - 13:54
Orange: ja już przestałem się oszukiwać - grafa jest ważna i nie jest substytutem grywalności. Bo mało kto gra w gry brzydkie jak i w gry niegrywalne (a jeszcze mniej w niegrywalne i brzydkie ).
W takim razie należę do wymierającego gatunku; grałem w Advent Rising chociaż sterowanie było spieprzone, momentami na granicy powodowania białej gorączki u grającego. I nie żałuję - bardzo dobry scenariusz, wyczuwalny Orson Scott Card mimo stosunkowo małej roli w projekcie. Grałem w Dreamfall, chociaż ta gra pod względem zagadek w żadnym razie nie kwalifikuje się do miana "przygodówka", a pozostałe segmenty to raczej grywalny film niż "gra". Również nie żałuję - świetna atmosfera świata, uczucie, wciągała mnie. Następny przykład - Breakdown od Namco, produkt niewart tych 200 zł jeśli idzie o technologię, ale totalnie rekompensujący tą lukę, jeśli tylko dać szansę historii.
I nie oszukuję samego siebie Mam przeczucie że AW będzie dobry. Naprawdę dobry. Nie ze względu jakość obrazków prezentujących otoczenie i to, co się tam znajduje, ale na atmosferę, którą na nich IMO czuć... Albo po prostu tu jest za gorąco...
#34 Napisany 06 lipca 2006 - 14:23
Popieram Orange w 100%. Mam dokładnie takie same odczucia. Także uważam, że fabuła i klimat są najważniejsze. Orange dał doskonały przykład z Brakedown. Dla mnie osobiście jedna z najlepszych ( jesli nie najlepsza) gra na poprzednia generacje. Jesli grafika ma sprzedawać gry to ja dziekuje za taki interes.Orange: ja już przestałem się oszukiwać - grafa jest ważna i nie jest substytutem grywalności. Bo mało kto gra w gry brzydkie jak i w gry niegrywalne (a jeszcze mniej w niegrywalne i brzydkie ).
W takim razie należę do wymierającego gatunku; grałem w Advent Rising chociaż sterowanie było spieprzone, momentami na granicy powodowania białej gorączki u grającego. I nie żałuję - bardzo dobry scenariusz, wyczuwalny Orson Scott Card mimo stosunkowo małej roli w projekcie. Grałem w Dreamfall, chociaż ta gra pod względem zagadek w żadnym razie nie kwalifikuje się do miana "przygodówka", a pozostałe segmenty to raczej grywalny film niż "gra". Również nie żałuję - świetna atmosfera świata, uczucie, wciągała mnie. Następny przykład - Breakdown od Namco, produkt niewart tych 200 zł jeśli idzie o technologię, ale totalnie rekompensujący tą lukę, jeśli tylko dać szansę historii.
I nie oszukuję samego siebie Mam przeczucie że AW będzie dobry. Naprawdę dobry. Nie ze względu jakość obrazków prezentujących otoczenie i to, co się tam znajduje, ale na atmosferę, którą na nich IMO czuć... Albo po prostu tu jest za gorąco...
#35 Napisany 06 lipca 2006 - 15:04
#36 Napisany 06 lipca 2006 - 15:14
Ale jestes na 100% przekonany, że Wii sie sprawdzi, że gry beda grywalne, sterowanie ciekawe i nie meczące i wogóle super wypas ?? Ja nie jestem do tego jak narazie przekonany. Wiem co mi zaserwuje X360 i PS3 ( w aspekcie gier) ale o Wii tego samego nie moge powiedziec.Hmm, w takim razie proponuję wszystkim opchnąć X360 i czekac na Wii Obrazek
#37 Napisany 06 lipca 2006 - 15:18
Nie no bez przesady, jak ktoś kupił TV LCD z myślą o next genach bo chce poczuć moc next genów chyba. Ale gra która wygląda troche słabiej graficznie a ma świętną fabułę i wciąga na długie godziny nie jest gorsza od gry która ma grafe z najwyższej półki ale inne elementy już o klase niżej. Grafa nie jest najważniejsza. Bo jeżeli dla was grafa jest najważniejsza to przesiądźcie sie na PC i go upreadujcie. AW z taką grafą jak jest teraz może być.Hmm, w takim razie proponuję wszystkim opchnąć X360 i czekac na Wii
#38 Napisany 06 lipca 2006 - 16:30
Straszny OT religijny nam wyszedł.
#39 Napisany 06 lipca 2006 - 19:08
Fable sprzedało się w ilości 2,4 mln egzemplarzy (wersja Xbox, nie wiem jak konwersja na PC) i jest to wynik raczej pozytywny.MS zainwersował w Petera Molyneux mimo iż Fable się rewelacyjnie nie sprzedało.
#40 Napisany 06 lipca 2006 - 20:16
#41 Gość__* Napisany 07 lipca 2006 - 09:36
#42 Napisany 07 lipca 2006 - 09:57
szczegolnie ze do optymalnego dziala Visty trzeba procka 3Ghz, 1gb ramu i dobra karte graficzna..juz pędze, juz lece instalowac Viste :niepewny:Wtylko ten nowy gowniany system bedzie trzeba zainstalowac
#43 Napisany 07 lipca 2006 - 11:06
#44 Napisany 07 lipca 2006 - 15:19
O to to to to!Hmm, w takim razie proponuję wszystkim opchnąć X360 i czekac na Wii
Co do Alana. Jest dużo ładniejszy od Ferenheita, który wbił mnie w ziemię. Grafika ma spełniać dla mnie jedno zadanie- obrazować świat i nie przeszkadzać w odbiorze. Jestem przekonany, że dla przygodówki, jaką jest AW, miliardy poligonów nie bedą potrzbne. Ważny jest feeling i charakter IMHO... A to jest spoko. Nawet mimo tego, że nie przepadam za Remedy i ich maxami paynami.
#45 Napisany 07 lipca 2006 - 21:35
A teraz pytanie za sto punktów: po co komu biznesowa Vista lub Vista Ultimate?
Odpowiedź: żeby można było drogim piratem zabłysnąć przed kumplami z osiedla.
To, co teraz ludzie wyśmiewają zdaje się być mocną stroną Visty - mnogość edycji pozwoli obniżyć koszty wersji dla klientów końcowych. Wersja Business i Enterprise NIE jest dla użytkowników domowych - dla pełni multimedialnych możliwości wystarczy Home Premium (który ma np. wbudowanego MCE, który zostanie poważnie zlokalizowany).
Zresztą co ja się będę rozwodził - i tak wiecie lepiej.
#47 Napisany 27 września 2006 - 12:01
Prezentacja odbyła sie na 4-rdzeniowym procesorze Intela i padzie od X360 :]
o_O
Oby nie pocieli grafy na X360 ;/
Choć o ile dobrze pamietam koleś powiedział, że gre można spokojnie zrobic na 1 rdzeniu?
#48 Gość__* Napisany 27 września 2006 - 12:04
LOLPrezentacja odbyła sie na 4-rdzeniowym procesorze Intela i padzie od X360 :]
o_O
Oby nie pocieli grafy na X360 ;/
i co z tego, ze na PC potrzeba 4rdzeniowego procka? gry na konsole sa duzo lepiej zoptymalizowane, totez 360teczka bezproblemu pociagnie Alana
#49 Napisany 27 września 2006 - 12:04
Prezentacja odbyła sie na 4-rdzeniowym procesorze Intela i padzie od X360 :]
o_O
Oby nie pocieli grafy na X360 ;/
Choć o ile dobrze pamietam koleś powiedział, że gre można spokojnie zrobic na 1 rdzeniu?
W prezentacji koleś mówi, ze nie mogli by tego zrobić na jednym rdzeniu . Ile w tym propagandy (w koncu to prezentacja 4-rdzeniowego procka Intela, musza mówic o nim w samych superlatywach), a ile prawdy trudno powiedziec. Myśle, ze jednak X360 spokojnie to pociagnie bez jakiś cieć. Gdyby tak nie było, to gra, podobnie jak Crysis, nie była by zapowiedziana na X360 i twierdzili by ze konsola sobie nie poradzi.
#50 Napisany 27 września 2006 - 12:06
#51 Gość__* Napisany 27 września 2006 - 12:09
ale przeciez to ty sie zachowujesz, jak piecuch, wiec nie odwracaj kota ogonem.. kto od razu rzucil "Oby nie pocieli grafy na X360 ;/"?Nie zachowujmy się panowie jak piecuchy ;] Cieszmy się, że taka szpila wyjdzie ekskluzywnie na X360 LOL ;]
a na PC toto moze sobie latac nawet na 40 rdzeniach- dla mnie zadna roznica
#52 Napisany 27 września 2006 - 12:15
#53 Napisany 27 września 2006 - 12:24
Bo ja lubie ładną grafikę ....chodziło mi o tą cała gadaninę o rdzeniach ;]
I bedziesz miał ładna grafike . Gadamy tutaj o rzeczach o których zielonego pojecia nie mamy. Nie wiadomo w jakim stopniu wykorzystuje ta gra 4 rdzenie, czy da sie to obejsc jakoś ( w koncu nie kazdego bedzie stac na wydanie 2500$ na 4-rdzeniowego potwora + Vista).
Po co spekulować niepotrzebnie i wprowadzac zamieszanie. Wyjdzie gra ( lub jakies filmiki) i wtedy bedziemy mogli porównywac.
#54 Napisany 27 września 2006 - 20:28
A efekty bardzo fajne. Powiedzialbym ze silnie kontrastuja z animacja biegu Alana
#55 Napisany 27 września 2006 - 22:20
#56 Gość__* Napisany 28 września 2006 - 02:14
hehe dokładnieA efekty bardzo fajne. Powiedzialbym ze silnie kontrastuja z animacja biegu Alana
Co do pokazu...kozacka!, graficznie cudo, tylko jest jedno ALE...oby to tak wygladało na X360.
#57 Napisany 28 września 2006 - 10:27
#58 Napisany 28 września 2006 - 11:40
#59 Napisany 28 września 2006 - 14:30
#60 Napisany 08 listopada 2006 - 16:53
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|