Skocz do zawartości

Zdjęcie

LittleBigPlanet 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
225 odpowiedzi na ten temat

#1 MonsieurWoland Napisany 24 lutego 2009 - 22:47

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
News z broda: <!-- m -->http://www.gamespot.... ... es;title;3<!-- m -->

Okazuje się, że MM już dawno zapowiedziało sequel LBP. Właśnie przy nim dłubią. Sam jestem w szoku, że nie odbiło się to żadnym echem na naszym forum :shock:
  • 0

#2 pawel_k Napisany 24 lutego 2009 - 22:54

pawel_k

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 446 Postów:
pewnie zrobią grę w edytorze LBP1 ;)
  • 0

#3 Gość__* Napisany 24 lutego 2009 - 23:30

Gość__*
  • Goście

News z broda: http://www.gamespot.... ... es;title;3

Okazuje się, że MM już dawno zapowiedziało sequel LBP. Właśnie przy nim dłubią. Sam jestem w szoku, że nie odbiło się to żadnym echem na naszym forum :shock:

Yhm, nie obiło się wcale a wcale: viewtopic.php?p=460713#p460713
  • 0

#4 Shinigami Napisany 25 lutego 2009 - 12:11

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
Ach, Shinian, Ty i ten Twój opóźniony gejspot :nie:
  • 0

#5 Nyjacz Napisany 25 lutego 2009 - 18:08

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:
Nie powiem, że dobrze, że nie wychodzi, bo wielu graczom się jedynka się podoba. :P Ale jeśli ma być taka nudna jak LBP to za okno z tym.
  • 0

#6 MonsieurWoland Napisany 25 lutego 2009 - 19:52

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

Ach, Shinian, Ty i ten Twój opóźniony gejspot :nie:


To nie wina gamespotu :!: Napisałem, że news jest z brodą :!: Datowany na Posted Oct 27, 2008 :!: Poprostu dopiero teraz go zauważyłem :^^:
  • 0

#7 gruby Napisany 26 lutego 2009 - 16:17

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Super może do sequela jako bonus zamieszczą samą grę, a nie tylko edytor poziomów, jak w jedynce.
  • 0

#8 Gość__* Napisany 03 marca 2009 - 13:43

Gość__*
  • Goście
Na czymś trzeba zarobić. Największą innwacją będzie... możliowść importu plików graficznych :wink:
  • 0

#9 Danteusz Napisany 03 marca 2009 - 18:14

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:
NIe zrobią tego w obawie o łamanie praw autorskich i wstawianie B=====D
  • 0

#10 Gość_Zero_* Napisany 03 marca 2009 - 18:17

Gość_Zero_*
  • Goście
A szkoda :(
  • 0

#11 Kradziej Napisany 03 marca 2009 - 18:57

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Taikun od małego marzył o stworzeniu własnego levelu z milionem penisów... niestety, niektóre marzenia sie nie spelniaja :cry:
  • 0

#12 Danteusz Napisany 08 maja 2010 - 10:35

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:
GameInformer ma pierwsze informacje na temat kontynuacji LBP:

- LBP 2 has less of a focus on platforming altogether and it's more of a platform to actually create games with
- There is an all-new level creator and it is not just a tool to create platform games.
- As examples, the game 100% encourages the player to create game types and wants you to make a shooter, a racer, puzzle games, Space Invaders clones, even RPGs
- A player can even customize a HUD. The example given is a health bar for a fighting game.
- A Media Molecule developer has created a fully-functioning Command & Conquer Clone
- Media Molecule loves that a lot of user-created levels in LBP1 were homages to classic games and laments that so many manipulations of the creation tools were necessary to do them. Sackboy won't need to be "hidden behind the curtain" when you make games with LBP2.
- There is a new super-important creator tool called "direct control seats"
- (from previous point) In LBP1, lots of people made rudimentary "hold R1 to accelerate" vehicles. Mark Healy created a car out of rubber wheels and a bottle, then placed a direct control seat in it. He pulled up an interface that resembled a PS3 controller and assigned commands to buttons.
- Example given was assigning Sixaxis tilt for forward and reverse, horn on the X button.
- You are no longer limited to the game's stock sound effects. You can record your own sounds and voices, attaching them to characters or objects. Magic Mouth from the original LBP is gone
- Direct control seat's control scheme is instantly accessible and you can attach it only to the part of the vehicle you want it to control.
- Example was given about the 8/16-bit remakes/tributes having to use the signature gameplay mechanics of LBP. That is no longer true in LBP2. A creator can place a direct control seat on their own platforming protagonist and complete it with a customized control scheme.
- Example of the previous was Yoshi's Island. If a player creates the perfect recreation of the SNES-era jump they can share it with anyone in the community.
- There is an in-game microchip that functions as a calculator and it is a direct response/homage to PSN user Upsilandre (seriously, he's mentioned by name)
- Enemies in the original title could only be programmed with super-basic commands and most resembled marionettes.
- Users will be able to take a template for an enemy called a Sackbot, tweak the AI and dress it in any way they choose.
- Creators can choose the weak points on the Sackbot, determine if it is scared of heights, and even program acting routines.
- A disco scene was set up by Media Molecule and two employees recorded together on a single Sackbot. They moved its arms and bobbed its head in a dancing routine. JUST the AI was copied and pasted onto twenty different Sackbots. Each Sackbot was given its own unique look.
- There are now movie editing options as well.
- Every LBP2 player will receive their own profile on LBP.me. It will display your activity feed as well as previews of their own stages
- There will be user-created integration in QR codes as well. They can be printed on advertisements, business cards, and automatically load a level when held up to the PlayStation Eye. There is no special menu to do this. Any time the PS3 is turned on and running LBP 2, you can wave it in front of the Eye.
- If you are not near your PS3 you can take a quick photo with your smartphone to see an online preview of the level and add it directly to your level queue.
- For creators of multiple levels, you will be able to string your stages together so that they flow from one level to the next.
- Sackbots can be drastically increased or decreased in physical size.
- Sackbots can be controlled by direct control seats as well.
- There is a new gadget (like the MGS paintball gun). It is a big-ass grappling hook.
- Media Molecule says explicitly there are multiple more gadgets coming.
- All DLC from LBP1 transfers over to LBP2. Including downloaded content packs, costumes, etc.
- There is a major overhaul to the story level as well. There's the same 3-plane perspective for the story mode and the levels so far have a similar run-jump-grab platform style.
- Storyline is not country-based like last time, but is based in periods of time
- Here is a list of levels and summaries so far:

- Techno Renaissance: Whimsical alternative take of the Renaissance period. Leonardo da Vinci-like character to guide him through a technology-based twist level

- Steam & Cake: Steampunk-style level based on a fu**ed-up tea and cake party

- Neon Propaganda: Cold-war era posters line a factory environment where Sackboy is liberating oppressed workers. There is a grim nature to the level that is totally opposed to the neon lights and signs.

- Fluffy High-Tech: Various high-end technology equipments like video walls are mixed with bunnies and fluffy sheep. It is a cold, futuristic environment populated by adorable creatures

- Designer Organic: Eco-architecture comes together around a designed and controlled version of nature. Described as "art noveau". The closest to nature Sackboy gets in this game. Elaborate designs comprised of plants.

- Hand-Made Arcade: A super-tribute level to tons of arcade classics. Embraces the hand-made art from the first game. Pixels made of cardboard and wood.

- Circuit boards (like the calculator) can get extremely complicated and they have a very distinct interface
- Creators can make full-on cutscenes. Camera angles and voice-overs included. Creators can even make little five-minute short films. These levels are clearly marked on the stage select screen so you can tell whether you're watching or playing the level.





Skrócone tłumaczenie dla Czycha: będzie wypas ;)
  • 0

#13 ACZ Napisany 08 maja 2010 - 17:24

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 139 Postów:
W skrócie: MASAKRA.
  • 0

#14 Gość_Zero_* Napisany 08 maja 2010 - 17:35

Gość_Zero_*
  • Goście
Takie LBP biorę na premierę :o
  • 0

#15 Shinigami Napisany 08 maja 2010 - 18:20

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
A ja wręcz przeciwnie. Kupię po jakimś czasie i, mam nadzieje, odpadnę z wrażenie po ograniu leveli graczy.
  • 0

#16 Kradziej Napisany 09 maja 2010 - 09:38

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Mam nadzieję, że prezentacja gry na E3 (no bo będzie, nie? Musi być!) zniszczy mnie tak, jak kiedyś pierwszy pokaz LBP - ten z deskorolką i "Get It Together" The Go! Team w tle.
  • 0

#17 Danteusz Napisany 09 maja 2010 - 12:44

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:
Skany obrazków z Game Informer oraz więcej info

http://playstationin...mages-and-info/


  • 0

#18 Texz Napisany 09 maja 2010 - 14:49

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Po pograniu w sequel to się dopiero przekonamy jak jedynka była zacofana.
  • 0

#19 olfeusz Napisany 09 maja 2010 - 17:54

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
Od czegoś trzeba było zacząć.
  • 0

#20 Danteusz Napisany 10 maja 2010 - 10:00

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:
Nowe screeny:

http://www.gram.pl/n...IGPlanet_2.html

Widać wyraźną poprawę grafiki oraz niektóre z zapowiadanych nowych możliwości (AI przeciwników, sterowanie pojazdami). Dziwi mnie że te screeny mają problemy z obrazem (brak vsync, przeplot).


  • 0

#21 MonsieurWoland Napisany 10 maja 2010 - 14:23

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

Nowe screeny:


Z ławtością przebijam OLO

Nowy trailer click

M-karwa-OC.

Do tego ta muzyczka: Hoooo-OOOooo-roo Hiri-hiri dum.
  • 0

#22 ACZ Napisany 10 maja 2010 - 14:51

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 139 Postów:
Trailer za***isty, widać spory postęp graficzny.
Ja liczę na kustomizację skoku sakboja tzn. możliwość ustawienia np. wysokości skoku, szybkości spadania, podwójny skok itp., bo bez tego budowa leveli będzie nadal robiona pod sakboya co jest jakimś tam ograniczeniem.
Jestem pewien, że gra wyjdzie w okolicach premiery Move, bo to że będzie obsługiwała ten kontroler jest pewne.

A shinian nie napalaj się za bardzo, bo Ty w to zagrasz dopiero przy końcu tej generacji, czyli za jakieś 4-5 lat. :P
  • 0

#23 Shinigami Napisany 10 maja 2010 - 15:56

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
No ge-nial-ne :D Tylko Greg nie będzie miał z tym żadnej zabawy, bo znowu oleje robione levele.
  • 0

#24 Lady Luck Napisany 10 maja 2010 - 16:04

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 747 Postów:
Przez cały trailer siedziałam tak: :shock:
I mi tak zostało :shock:

:shock: I ta piosenka :lol: :shock:
  • 0

#25 Kradziej Napisany 10 maja 2010 - 16:12

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Z ławtością przebijam OLO

Nowy trailer click

M-karwa-OC.

Do tego ta muzyczka: Hoooo-OOOooo-roo Hiri-hiri dum.

Ten kawałek to Sleepyhead zespołu Passion Pit :)
BOOOSKIEEE!!! Media Molecule nie zawodzi, dostarczając nam CHOLERNIE DZIAŁAJĄCY NA WYOBRAŹNIĘ TRAILER. Nie mam pytań, Day One, parasole, Masoni, dzikie węże, pluszaki, Toy Story, marmolada, Nussbeiser, dżem brzoskwiniowy, Mario, Smurfy uopeqoruinap[frioewpoqaifbowtisnau[ :shock: :shock: :shock: :skacze: :skacze: :skacze: :klaszcze: :klaszcze: :klaszcze:


edit: muszę dodawać, że na dniach wracam do jedynki? :D
  • 0

#26 Lady Luck Napisany 10 maja 2010 - 16:17

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 747 Postów:
:shock: Poważnie, aż musiałam go sobie obejrzeć jeszcze raz :shock:
:shock: Przecież to przechodzi ludzkie pojęcie :shock:

Nie mam pytań, Day One, parasole, Masoni, dzikie węże, pluszaki, Toy Story, marmolada, Nussbeiser, dżem brzoskwiniowy, Mario, Smurfy uopeqoruinap[frioewpoqaifbowtisnau[


:shock: A to powinno być podtytułem XD :shock:
  • 0

#27 pumba132 Napisany 10 maja 2010 - 16:17

pumba132

    Komendant Melanżu

  • Forumowicze
  • 2 703 Postów:
Mam nadzieję że sony wykupiło prawa do tracku, bo znowu M$ zrobi reklamówkę Xboxa z tą piosenką :/
  • 0

#28 Danteusz Napisany 10 maja 2010 - 16:20

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:
Shinian, nietrudno było przebić po 5 godzinach :P

Czychu, zapowiedzieli konfigurowalny skok.



Ta gra będzie niesamowita, uzupełnia wszystkie braki pierwszej części, dodaje więcej niż ktokolwiek mógł przypuszczać. Pierwsze LBP dostawało dziesiątki, więc co teraz? 11? Do tego nie będzie trzeba czekać aż ludzie wykorzystają możliwości edytora, plansze z jedynki mają działać, i mieć lepszą grafikę. Sony postąpiło doskonale kupując MM
  • 0

#29 Kradziej Napisany 10 maja 2010 - 16:21

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Mam nadzieję że sony wykupiło prawa do tracku, bo znowu M$ zrobi reklamówkę Xboxa z tą piosenką :/

Fakt, przypomniałeś mi - "Get It Together" przecież podrąbali! Świ- nieważne! DZIEŃ MIŁOŚCI!!! ;)
  • 0

#30 ACZ Napisany 10 maja 2010 - 16:25

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 139 Postów:

Czychu, zapowiedzieli konfigurowalny skok.

No i o to chodzi.
Ja jeszcze w jedynkę nie grałem (muszę w końcu kupić do diaska), ale z filmików różnych leveli robionych przez ludzi było widać, że level jest robiony pod charakterystyczne skoki sakboja, a to było moim zdaniem sporym ograniczeniem. Teraz z pełną konfigurowalnością będzie masakrator.
  • 0