Jeśli będzie do zdobycia w Polsce i będzie faktycznie kosztowało 250zł, to pewnie wezmę. A miałem czekać aż gra stanieje i ludzie narobią miliardy leveli.
Ah, zapomniałbym: premiera 16 listopada (co już pewnie wyczytaliście w linku), przynajmniej w USA. A tu: http://www.giantbomb...-detailed/2357/ macie konkretniejsze screeny bonusowych kostiumów. Przeurocze.
O ile mnie pamięć nie myli, ma być możliwość zmieniania przeróżnych parametrów skoku. Nienawidzący tego "pływania" z LBP i LBP PSP mogą się go kompletnie pozbyć, a fani dabldżampowania - jeśli zdołają - dodać je do gry.
Mnie w LBP denerwowała fizyka, ale tu będzie to samo. Nie chcę narzekać, bo jest zrobiona świetne, ale wszystko jest ZA powolne, Sackboy jest taki bezwładny.
Nowy trailer w którym można zobaczyć nowe możliwości sackboya jak np. linka (już widzę te kalki Bionic Commando) czy broń strzelająca blobami. Sackboy będzie też mógł podnosić przedmioty i nimi rzucać. http://www.ps3site.p...sackboya/50380/
Na te wszystkie trailery itp., oprócz tego, że gra będzie potworem słodyczy i możliwości, powiem tyle, że mam nadzieję, że poprawią sterowanie/ zachowanie szmacianek, bo w pierwszym LBP to ślizganie się nie raz i nie dwa psuło całą zabawę z rozgrywki.
Dokładnie. Jeśli level jest źle zbudowany to do pasji doprowadza przechodzenie z jednego planu na inny, bo gra stara się odczytywać zamiary gracza na który chce skoczyć plan i robi to w dużej części za niego.