Gears of War
#31 Napisany 21 lipca 2005 - 21:33
#32 Napisany 31 lipca 2005 - 18:27
http://movies.teamxb...v_interview.wmv
#33 Napisany 31 lipca 2005 - 19:35
#34 Napisany 31 lipca 2005 - 20:17
Najlepsze jest to że karty do PC które będą w stanie odpalić UE3 będą dopiero pod koniec roku a na wczesnych wersjach devkitów do next-genów ten silnik chodzi już teraz, po krótkim czasie optymalizacji.
#35 Napisany 01 sierpnia 2005 - 14:47
Z tego zdania wynika że X360 bez problemu by pociągnoł nowego Killzona?Na renderze Killzone widać, jak wiele rzeczy jest uproszczonych, podczas gdy w GoW wszystko jest bardzo szczegółowe.
#36 Napisany 01 sierpnia 2005 - 15:07
#37 Napisany 01 sierpnia 2005 - 15:21
przeciez nowe konsole pociągną bez zproblemu taką grafe jak Killzone,..to jest przeciez pewne..oczywiscie jeszcze przyjdzie na to czas bo IMO troche trzeba bedzie na to poczekac..i pytanie tylko czy developerom bedzie chcialo sie robic to wszystko..pamietajcie ze to co pokazl filmik Killzone to jeden wielki skrypt, ktory byl rezyserowany przez bite pol roku..Z tego zdania wynika że X360 bez problemu by pociągnoł nowego Killzona?Na renderze Killzone widać, jak wiele rzeczy jest uproszczonych, podczas gdy w GoW wszystko jest bardzo szczegółowe.
#38 Gość__* Napisany 01 sierpnia 2005 - 17:33
Skad ta nagła zmiana zdania, pamietam jak masa ludzi pisała posty w stylu,"taka grafika jest do osogniecia ale na PS4", "Sony znów wciska nam kit" itp. bzdury.
Jak pisałem ze po n-g spodziewam sie takiej grafiki jak po KillZone czy Motor Storm to nie jednokrotnie zostałem wysmiany.
#39 Napisany 01 sierpnia 2005 - 18:15
jaka zmiana zdania?jesli chodzi o moje zdanie to przewertuj sobie moje posty tutaj jak i na forum PsxExtreme..zawsze pialem ze taka grafa jest spokojnie do osiagniecia..ale trzeba dac develpereom troche czasuHEHEH
Skad ta nagła zmiana zdania, pamietam jak masa ludzi pisała posty w stylu,"taka grafika jest do osogniecia ale na PS4", "Sony znów wciska nam kit" itp. bzdury.
Jak pisałem ze po n-g spodziewam sie takiej grafiki jak po KillZone czy Motor Storm to nie jednokrotnie zostałem wysmiany.
#40 Napisany 01 sierpnia 2005 - 20:02
#41 Napisany 05 sierpnia 2005 - 12:45
A co do Gears Of WAr to jest nowy trailer na gametrailers, o tu http://www.gametrail...d=7077&type=wmv . I jest slodki.
#42 Gość_qubi_* Napisany 13 sierpnia 2005 - 21:07
A co do Gears Of WAr to jest nowy trailer na gametrailers, o tu http://www.gametrail...d=7077&type=wmv . I jest slodki.
Słodki???
Ten filmik to jakas pomyłka.
Nie rozumiem tego. Ten filmik musi być starszy, innaczej swiadczylo by iż pierwszy filmik to prerender, lub jakas inna ściema dev; . A tak nie jest.
Widać iż jest pobcinany w stosunku do tego z E3 gameplay.
Przedewsztkim mniej detali (czarna tabliczka/sciany, surowe otoczenie), brak wielu efektów( wybuchy, brak płynacej i palącej sie benzyny, rozpad otoczenia przy eksplozjach)
IMO mogli sobie darować ten trailer ...
Wygląd gry jest jakies o 30 % mizerniejszy od gameplay'a z E3 05'.
Zanim ktoś mnie zlinczuje oto screen porównawczy z tej samej sceny z obu filmików:
Porównanie
Po lewej E3 GamePlay, po prawej ten "dziwny" trailer.
PS. http://xboxyde.com/l..._1380_1_en.html
Mam nadzieje iz ta gra finalnie bedzie wyglądac jak na tych screenach.
#43 Napisany 14 sierpnia 2005 - 10:32
#44 Gość__* Napisany 14 sierpnia 2005 - 11:44
#45 Gość__* Napisany 15 września 2005 - 14:53
#46 Gość__* Napisany 15 września 2005 - 15:13
http://xboxyde.com/news_1994_en.html - kto widział ten wie. GoW miażdży. Poprostu jak narazie najładniejsza gra next-gen. Aha i najfajniejszy shotgun jaki widziałem w grze; ]
Co do tej najładniejszej gry to sie zgodze ale pod uwage biore tylko X360 hehe
#47 Napisany 15 września 2005 - 15:15
#48 Napisany 15 września 2005 - 15:42
#49 Gość__* Napisany 15 września 2005 - 16:43
Co do tej najładniejszej gry to sie zgodze ale pod uwage biore tylko X360 hehe
Pokaż mi ładniejszy gameplay. Nie ma? Eot ; ]
A najlepsze jest to że każda gra na silniku Unreal 3 będzie tak wyglądać
To teraz nieźle 'dowaliłeś'. Jaka każda... Silnik to jedno a umiejętności developera drugie. Dobry developer może zbliżyć się do tego poziomu, bardzo dobry osiągnie go, a kiepski wręcz przeciwnie. Ile wyszło gier na silniku Q3? Dużo, a jedne wyglądają lepiej, drugie gorzej. Silnik to wielkie ułatwienie dla developera, ale nie gwarancja 'pewnej' jakości. Pierwszy przykład z brzegu: Gears of War i Frame City Killer działają na tym samym silniku.
Wiadomo kto zrobi najładniejszą grę na silniku Unreal 3 - jego twórcy ; )
#50 Napisany 15 września 2005 - 16:46
#51 Gość__* Napisany 15 września 2005 - 18:36
Prawdopodobnie jutro zobaczysz nie jeden ładniejszy gamepley heheCo do tej najładniejszej gry to sie zgodze ale pod uwage biore tylko X360 hehe
Pokaż mi ładniejszy gameplay. Nie ma? Eot ; ]
#52 Napisany 18 września 2005 - 16:19
http://s10.yousendit... ... LRAL2LKDPC
opadu szczeny jakos nie zaliczylem - jest niezle nawet bardzo ale bez sliskiego w gaciach..tymbardziej ze gra nie wychodzi na launch ale gdzies w 2006..
koles ktorym przyjdzie nam sterowac rusza sie dosyc sztywno - tak wiem ze ma na sobie kilka ton uzbrojenia itp - ale mimo wszystko nad animacją mogliby jeszcze troche popracowac
najwiekszym minusem IMO jest ogien, ktory wygląda fatalnie - co to ma byc? niech panowie z Epic zagraja sobie w RE4 i zobacza jak powinien wygladac prawdziwy ogien..
jak narazie pierwsze skrzypce w GoW gra klimat - ktory rzadzi po calosci - no ale o tym wiadomo bylo od czasu pierwszych shootow.
#53 Napisany 18 września 2005 - 16:43
#54 Napisany 18 września 2005 - 16:50
na filmikach nie ma takich akcji, dlatego trudno ocenic fizyke(przynajmniej w tych filmikach ktore widzialem) - zawsze przeciwnicy "koszeni" sa z dosyc duzej odleglosci i trudno mi to ocenic..ale faktycznie przeciwnicy upadaja na ziemie bez finezji (przynajmniej tak mi sie wydaje) poprostu gleba i tyle..podobnie wrak samochodu(jeden z tych 3 filmikow), ktory jest spychany z gorki przez dwoch kolesi - jego animacja podczas wybuchu jest najwyczajniej w swiecie slabiutka..ale juz na kolejnym filmiku mozna zobaczyc jak koles wysadza jakis wrak w powietrze i tutaj znowu fizyka wypada zdecydowanie lepiej..
no ale tak jak pisalem wczesniej - fizyke najlepiej sprawdzic walac komus w ryj z shootguna albo bawiac sie jakims granatnikiem.
a tego na filmikach nie ma..
#55 Napisany 18 września 2005 - 16:54
#56 Gość__* Napisany 18 września 2005 - 17:08
Zgadzam sie w pełni, miałem napisac to samo.Ja miałem na myśli ten wrak samochodu który sunie po ulicy a na koniec wywala się. Dzieje się to wszystko średnio naturalnie, a powinno być bez zarzutu, jak dla mnie.
Rzeczywiscie ogien prezentuje sie kiepsko, ale pewnie jeszcze to poprawia.
Tak samo jak Kaxiemu bardziej podoba mi sie Kameo (pod wzgledem graficznym) niz GoW.
#57 Napisany 18 września 2005 - 19:14
Tak samo jak Kaxiemu bardziej podoba mi sie Kameo (pod wzgledem graficznym) niz GoW.
chyba za bardzo nie ma co porównywac o_O to przecież zupełnie inne gry :]
Ale też musze niestety przyznac, że po zobaczeniu filmiku z gry bardzo sie zawiodłem pomijam ogień, ale ogólnie jakos tak nie bardzo mi to wszystko sie podobało
#58 Gość__* Napisany 18 września 2005 - 19:33
#59 Napisany 22 października 2005 - 22:49
http://img486.images...owvsffsw7gi.jpg
btw: link za jakiś czas wygaśnie, jak wszystko na imageshacku.