Gears of War
#61 Gość__* Napisany 24 grudnia 2005 - 12:47
Własnie zasysam
#62 Gość__* Napisany 25 grudnia 2005 - 10:12
Ta gra wygląda z miesiąca na miesiąc coraz lepiej.
#63 Gość__* Napisany 27 grudnia 2005 - 10:14
Kiedy premiera ?
#64 Napisany 27 grudnia 2005 - 17:25
Ta gra ma jeszcze nieco niezdecydowany klimat; niby horror/thriller, ale jak dotychczas nawet wyskakujący spod nóg potwór specjalnie nie przeraża, niby shooter, ale zejścia Locustów i strzelanie są nieco "plastikowe"... A może to wina średniej jakości dotychczasowych filmików? Zobaczymy. Czekam na build z E3 2006 żeby zobaczyć jak postępują prace...Na gametrailers.com znajdziecie nowym filmik (114.21MB)
Aha - jak to ujął CliffyB? Że GoW ma być nową odmianą shootera - gun & cover (czy coś podobnego)? Na razie ciężko to zaobserwować - rozgrywka jest dosyć nieskomplikowana
#65 Gość__* Napisany 27 grudnia 2005 - 18:30
Mozna powiedziec ze cos takiego byłow KillSwitch.odmianą shootera - gun & cover
#66 Napisany 27 grudnia 2005 - 18:48
W sumie prawda. Później jakąś część tej koncepcji zaadaptowano do Bonda (Everything or Nothing). Ok, w GoW teoretycznie też widać ten zamysł. Ale - laserowe strzały i sposób przedstawienia zgonu Locustów skutecznie psuje mi tu klimat. Te bronie powinny być "cięższe", mieć pewną widoczną siłę przy wystrzale, a nie udawać star wars'owe blastery Zaś przeciwnicy... Hmm, może to sprawa odległości, z jakiej się do nich wali, ale na razie nie wykorzystują całego swojego potencjału "zimnych kosmicznych maszyn do zabijania".Mozna powiedziec ze cos takiego byłow KillSwitch.
BTW: mógłby ktoś wyedytować temat? o_O Gears of War (nie Wars)
[Mielu]
#67 Napisany 12 stycznia 2006 - 17:12
#68 Gość__* Napisany 13 stycznia 2006 - 08:40
wiadomo kiedy premiera?
Ostatnio cos obiło mi sie o uszy ze została przesunieta.
#69 Gość__* Napisany 13 stycznia 2006 - 08:44
#70 Gość__* Napisany 13 stycznia 2006 - 08:48
March 2k6 wraz z Ghostem i Ovilionemwiadomo kiedy premiera?
A ja mam wtedy urodzinki
#71 Gość__* Napisany 13 stycznia 2006 - 08:48
March 2k6 wraz z Ghostem i Ovilionem czy FightN3wiadomo kiedy premiera?
A ja mam wtedy urodzinki
#72 Napisany 13 stycznia 2006 - 09:41
#73 Napisany 13 stycznia 2006 - 12:01
dżizus przecież ta gra zabija. kurde teraz doceniam moc nowego sprzecicha microsoftu.
Teraz doceniasz?
Na podstawie kilku obrazków?
Ładne są, fakt. Ale ja wolałbym zobaczyć filmik z gameplayu.
#74 Napisany 13 stycznia 2006 - 12:19
#75 Gość__* Napisany 13 stycznia 2006 - 14:12
dżizus przecież ta gra zabija. kurde teraz doceniam moc nowego sprzecicha microsoftu.
Teraz doceniasz?
Na podstawie kilku obrazków?
Ładne są, fakt. Ale ja wolałbym zobaczyć filmik z gameplayu.
Już gdzies byl
#76 Napisany 13 stycznia 2006 - 14:38
#77 Gość__* Napisany 13 stycznia 2006 - 14:49
#78 Napisany 13 stycznia 2006 - 15:00
Wiecie co. Nie mam nic do Gears of War, ale wydaje mi się, że lepszą grą będzie Prey. Obydwie mają mieć elementy horroru, ale w Prey z tego co dotychczas widziałem (10minutowy filmik na E3 i niedawno screeny z PC) poczucie zaszczucia będzie większe, tzn. dzięki pierwszej osobie i ogólnie mrocznym designie, bo w GoW to póki co nic strasznego nie widziałem. No i grafika w Prey wymiata.
A ja mam zgoła odmienne zdanie ;] po tym co widziałem uważam że mimo wszystko lepszy będzie GOW. A i graficznie wydaje mi się lepszy - choć zgodze się, ze dzieło 3d realms wygląda pięknie( widziałem ten trailer o którym wspominasz). Aż dziw bierze ze tyle mozna wycisnąć z enginu Dooma 3 O_o
Z tymi przeciwnikami w Preyu jest fajna sprawa. Mianowicie nie ma ich zbyt wielu (ograniczenia silnika) ale będzie się trzeba przy nich sporo namęczyć. Jedno nie ulega wątpliwości - to będą hiciory ;]
#79 Napisany 13 stycznia 2006 - 15:25
#80 Gość__* Napisany 13 stycznia 2006 - 15:25
Widziałem ten filmik (gametrailer), w dalszej czesci levelu ekipa ładuje sie do jakies kopalni i zasówa na wagonikachNa plytce DVD z jakiegos angielskiego pisma o X360 jest gameplay z Gears of War - level jakis w deszczu.Atmosfera jest genialna ale grafika akurat w tym levelu (no i filmik jest slabej jakosci) nie "niszczy".A juz efekt deszczu jest totalnie do dupy - jak w PES5:) - zwykle biale kreski.Mam nadzieje ze to zmienia...
#81 Napisany 13 stycznia 2006 - 23:46
Now, about those screenshots. Those are NOT new screen shots. In fact they're quite old and some aren't Gears at all. Here's what I wrote about them in a different thread on this forum...
These are very old images, mostly from our internal PR Kick-off meeting with Microsoft back in December 2004. They were never intended for release and they don't come anywhere close to representing what the game looks like today. In fact some of those images don't represent the game AT ALL! The grassy field images are from our GDC 2004 Unreal Engine 3 demo and NOT from Gears! That is TWO YEAR OLD engine demo content we showed to Microsoft PR people to give them an early flavor of what the tech could do. As you can probably guess we're pretty unhappy that these crappy images have surfaced. Unfortunately this isn't the first time our publisher has released content not intended for release and it feels like a punch in the gut every time it happens.
To się marketingowcy Microsoftu popisali.
A z drugiej strony jest pewna ulga, bo nie chicałbym, żeby tak wyglądała roślinność w ostatecznej grze.
#82 Gość__* Napisany 14 stycznia 2006 - 10:47
xelloss - Jedyną rzeczą jaka jest pewna w porównaniu GoW i Preya to to, że ta druga będzie miała w porównaniu z GoW zdecydowanie gorszą grafikę, myślę, że porównywalną do Q4, przez co z miejsca zostanie skreślona przez wielu myślących inaczej userów tego forum. Aha, i największym problem z Preyem jest jego premiera, która równie dobrze może nigdy nie nastąpić.
#83 Napisany 14 stycznia 2006 - 11:10
Jedyną rzeczą jaka jest pewna w porównaniu GoW i Preya to to, że ta druga będzie miała w porównaniu z GoW zdecydowanie gorszą grafikę, myślę, że porównywalną do Q4, przez co z miejsca zostanie skreślona przez wielu myślących inaczej userów tego forum. Aha, i największym problem z Preyem jest jego premiera, która równie dobrze może nigdy nie nastąpić.
Prey(dev. Human Head Studio) na zaprezentowanych trailerach wygląda IMO o klasę lepiej niż dzieło Raven. Ogolnie jak na możliwości enginu Dooma 3 wygląda naprawde świetnie , ale właśnie - tak jak wspomniałeś premiera to w tej chwili największą bolaczką Preya. Gra jest tworzona od 10 lat i faktycznie możliwe ze jej premiera nie nadejdzie....
#84 Gość__* Napisany 16 stycznia 2006 - 13:08
#85 Napisany 16 stycznia 2006 - 13:51
Podobno screeny Gears of War te co ostatnio zostały zaprezentowane pochodzą ze starszej wersji gry 8)
Przeciez dwa posty wyzej masz to napisane ;]
"Now, about those screenshots. Those are NOT new screen shots. In fact they're quite old and some aren't Gears at all. Here's what I wrote about them in a different thread on this forum...
These are very old images, mostly from our internal PR Kick-off meeting with Microsoft back in December 2004. They were never intended for release and they don't come anywhere close to representing what the game looks like today. In fact some of those images don't represent the game AT ALL! The grassy field images are from our GDC 2004 Unreal Engine 3 demo and NOT from Gears! That is TWO YEAR OLD engine demo content we showed to Microsoft PR people to give them an early flavor of what the tech could do. As you can probably guess we're pretty unhappy that these crappy images have surfaced. Unfortunately this isn't the first time our publisher has released content not intended for release and it feels like a punch in the gut every time it happens."
#86 Gość__* Napisany 16 stycznia 2006 - 19:26
Prey(dev. Human Head Studio) na zaprezentowanych trailerach wygląda IMO o klasę lepiej niż dzieło Raven. Ogolnie jak na możliwości enginu Dooma 3 wygląda naprawde świetnie , ale właśnie - tak jak wspomniałeś premiera to w tej chwili największą bolaczką Preya. Gra jest tworzona od 10 lat i faktycznie możliwe ze jej premiera nie nadejdzie....
Sorry, ale gdzie ty masz oczy. Owszem, zmodernizowany silnik Dooma 3 nadal daje radę w 2006 roku (oczywiście nie dla przyszłych posiadaczy PS3, którzy są przyzwyczajeni do najlepszej grafiki, najpotężniejszych silników ), ale nie może równać się z U3 engine. Być może w Preyu bardziej urzekł ciebie klimat, design, pomysły i gameplay niż te z GoW, z którego nie pokazano jakichś obłędnych akcji czy leveli, ale jeśli obejrzysz prezentację silnika U3, zauważysz wielką różnicę.
#87 Napisany 16 stycznia 2006 - 20:04
Sorry, ale gdzie ty masz oczy. Owszem, zmodernizowany silnik Dooma 3 nadal daje radę w 2006 roku (oczywiście nie dla przyszłych posiadaczy PS3, którzy są przyzwyczajeni do najlepszej grafiki, najpotężniejszych silników ), ale nie może równać się z U3 engine. Być może w Preyu bardziej urzekł ciebie klimat, design, pomysły i gameplay niż te z GoW, z którego nie pokazano jakichś obłędnych akcji czy leveli, ale jeśli obejrzysz prezentację silnika U3, zauważysz wielką różnicę
Raxer chciałbym tylko zaznaczyć ze nie porównuje Preya do GOW a do dzieła Raven ( Q 4) bo pod względem graficznym jest poprostu lepszy niż ten ostatni. I naprawde nie musisz mi tłumaczyć ze UE 3.0 jest lepszy niż silnik Dooma 3( widziałem sporo trailerów) bo różnice widać gołym okiem ( kto oglądał pierwsze prezentacje UE3 ten wie o co chodzi).Poprostu powiedziałeś ze Prey będzie Twoim zdaniem porównywalny graficznie z Q 4 z czym ja się nie zgadzam. Ot chyba się nie zrozumieliśmy ;]
(oczywiście nie dla przyszłych posiadaczy PS3, którzy są przyzwyczajeni do najlepszej grafiki, najpotężniejszych silników ),
Wiesz to mnie właśnie martwi. Podobnie jak i Ty uważam ze silnik na którym śmiga Doom trzeci jest nadal dobrym kawałkiem kodu. Ale wchodząc na np polskie serwisy i czytając co tam mówią o np Q 4 ( ze gra jest brzydka itp) odechciewa mi się wszystkiego. Owszem nie jest to moze szczyt techniki( która gna jak szalona) ale uważam że prezentuje nadal zadowalający poziom ( engin).
#88 Gość__* Napisany 16 stycznia 2006 - 20:28
Ta moja "porównywalny" w stosunku do Preya i Q4 wzięło się jedynie z tego, że obie korzystają z tego samego silnika, gdyż nie grałem i nie oglądałem gameplaya z Q4. Jednak cholernie długi okres produkcji, spowodowany problemami a nie chęcią stworzenia megaprodukcji, nie jest korzystny dla oprawy graficznej. Prey stoi o krok do przodu względem Duke Nukem Forever, ale równie dobrze może skończyć tak jak on, który z biegiem lat stał się tak archaiczny, że musieli zacząć robić go od nowa. Najnowszy filmik z Preya rzeczywiście robi wrażenie, ale głównie designem i oglądając go, czułem ten powiew starości.
#89 Napisany 16 stycznia 2006 - 20:28
A z prezentacji, to wg mnie Real-Time Engine prezentuje się dużo lepiej niż UE3 i aż dziw, że developerzy się na niego nie rzucają (może gorsze narzędzia i wsparcie oferują twórcy tego engine'u).
Mam nadzieję, że modzi wybaczą tego offtopa, wszakże nowinek dawno nie było, a o czymś trzeba rozmawiać.