Skocz do zawartości

Gears of War


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
2793 odpowiedzi na ten temat

#61 Gość__* Napisany 24 grudzień 2005 - 12:47

Gość__*
  • Goście
Na gametrailers.com znajdziecie nowym filmik (114.21MB)
Własnie zasysam :)
  • 0

#62 Gość__* Napisany 25 grudzień 2005 - 10:12

Gość__*
  • Goście
Właśnie go oglądałem jest na czym oko zawiesić ,a kamera podczas biegu wymiata super efekt.
Ta gra wygląda z miesiąca na miesiąc coraz lepiej.
  • 0

#63 Gość__* Napisany 27 grudzień 2005 - 10:14

Gość__*
  • Goście
Jezeli chodzi o ten filmik z gametrailers, grafika bardzo ładna ale moze byc lepiej ( i pewnie bedzie :) )
Kiedy premiera ?
  • 0

#64 Orange Napisany 27 grudzień 2005 - 17:25

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:

Na gametrailers.com znajdziecie nowym filmik (114.21MB)

Ta gra ma jeszcze nieco niezdecydowany klimat; niby horror/thriller, ale jak dotychczas nawet wyskakujący spod nóg potwór specjalnie nie przeraża, niby shooter, ale zejścia Locustów i strzelanie są nieco "plastikowe"... A może to wina średniej jakości dotychczasowych filmików? Zobaczymy. Czekam na build z E3 2006 żeby zobaczyć jak postępują prace...
Aha - jak to ujął CliffyB? Że GoW ma być nową odmianą shootera - gun & cover (czy coś podobnego)? Na razie ciężko to zaobserwować - rozgrywka jest dosyć nieskomplikowana ;)
  • 0

#65 Gość__* Napisany 27 grudzień 2005 - 18:30

Gość__*
  • Goście

odmianą shootera - gun & cover

Mozna powiedziec ze cos takiego byłow KillSwitch.
  • 0

#66 Orange Napisany 27 grudzień 2005 - 18:48

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:

Mozna powiedziec ze cos takiego byłow KillSwitch.

W sumie prawda. Później jakąś część tej koncepcji zaadaptowano do Bonda (Everything or Nothing). Ok, w GoW teoretycznie też widać ten zamysł. Ale - laserowe strzały i sposób przedstawienia zgonu Locustów skutecznie psuje mi tu klimat. Te bronie powinny być "cięższe", mieć pewną widoczną siłę przy wystrzale, a nie udawać star wars'owe blastery ;) Zaś przeciwnicy... Hmm, może to sprawa odległości, z jakiej się do nich wali, ale na razie nie wykorzystują całego swojego potencjału "zimnych kosmicznych maszyn do zabijania".

BTW: mógłby ktoś wyedytować temat? o_O Gears of War (nie Wars) :P

[Mielu]
  • 0

#67 xell Napisany 12 styczeń 2006 - 17:12

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17037 Postów:
Nowe screeny z Gears of War - przegląd krajobrazów.
http://www.jeuxvideo... ... 30900.html
  • 0

#68 Gość__* Napisany 13 styczeń 2006 - 08:40

Gość__*
  • Goście
extra to wyglada :)
wiadomo kiedy premiera?
Ostatnio cos obiło mi sie o uszy ze została przesunieta.
  • 0

#69 Gość__* Napisany 13 styczeń 2006 - 08:44

Gość__*
  • Goście
dżizus przecież ta gra zabija. kurde teraz doceniam moc nowego sprzecicha microsoftu.
  • 0

#70 Gość__* Napisany 13 styczeń 2006 - 08:48

Gość__*
  • Goście

wiadomo kiedy premiera?

March 2k6 wraz z Ghostem i Ovilionem :hurra:
A ja mam wtedy urodzinki :jeee:
  • 0

#71 Gość__* Napisany 13 styczeń 2006 - 08:48

Gość__*
  • Goście

wiadomo kiedy premiera?

March 2k6 wraz z Ghostem i Ovilionem czy FightN3 :hurra:
A ja mam wtedy urodzinki :jeee:
  • 0

#72 BioBuster Napisany 13 styczeń 2006 - 09:41

BioBuster

    Blanka

  • Narybek
  • 195 Postów:
Szkoda tylko, że na tym renderze zapomnieli wyłączyć układ współrzędnych 3dMaxa widoczny w dolnym lewym rogu ;-)
  • 0

#73 PomezZ Napisany 13 styczeń 2006 - 12:01

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1668 Postów:

dżizus przecież ta gra zabija. kurde teraz doceniam moc nowego sprzecicha microsoftu.


Teraz doceniasz?
Na podstawie kilku obrazków?
Ładne są, fakt. Ale ja wolałbym zobaczyć filmik z gameplayu.
  • 0

#74 Ney Napisany 13 styczeń 2006 - 12:19

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8231 Postów:
Na plytce DVD z jakiegos angielskiego pisma o X360 jest gameplay z Gears of War - level jakis w deszczu.Atmosfera jest genialna ale grafika akurat w tym levelu (no i filmik jest slabej jakosci) nie "niszczy".A juz efekt deszczu jest totalnie do dupy - jak w PES5:) - zwykle biale kreski.Mam nadzieje ze to zmienia...
  • 0

#75 Gość__* Napisany 13 styczeń 2006 - 14:12

Gość__*
  • Goście

dżizus przecież ta gra zabija. kurde teraz doceniam moc nowego sprzecicha microsoftu.


Teraz doceniasz?
Na podstawie kilku obrazków?
Ładne są, fakt. Ale ja wolałbym zobaczyć filmik z gameplayu.


Już gdzies byl :)
  • 0

#76 xell Napisany 13 styczeń 2006 - 14:38

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17037 Postów:
Wiecie co. Nie mam nic do Gears of War, ale wydaje mi się, że lepszą grą będzie Prey. Obydwie mają mieć elementy horroru, ale w Prey z tego co dotychczas widziałem (10minutowy filmik na E3 i niedawno screeny z PC) poczucie zaszczucia będzie większe, tzn. dzięki pierwszej osobie i ogólnie mrocznym designie, bo w GoW to póki co nic strasznego nie widziałem. No i grafika w Prey wymiata. :D
  • 0

#77 Gość__* Napisany 13 styczeń 2006 - 14:49

Gość__*
  • Goście
A ja np. czekam na obie, ale GoW jest na mojej liście duużo wyżej od Preya.. przede wszystkim nie oczekuje od GoW strachu.. tylko masakrycznych akcji, takich jak ta z filmiku, z biegnącą za Fenixem(Marcusem, jakby co xD) kilkumetrową pokraką :twisted:
  • 0

#78 mleko2099 Napisany 13 styczeń 2006 - 15:00

mleko2099

    SCUMM

  • Forumowicze
  • 1353 Postów:

Wiecie co. Nie mam nic do Gears of War, ale wydaje mi się, że lepszą grą będzie Prey. Obydwie mają mieć elementy horroru, ale w Prey z tego co dotychczas widziałem (10minutowy filmik na E3 i niedawno screeny z PC) poczucie zaszczucia będzie większe, tzn. dzięki pierwszej osobie i ogólnie mrocznym designie, bo w GoW to póki co nic strasznego nie widziałem. No i grafika w Prey wymiata.


A ja mam zgoła odmienne zdanie ;] po tym co widziałem uważam że mimo wszystko lepszy będzie GOW. A i graficznie wydaje mi się lepszy - choć zgodze się, ze dzieło 3d realms wygląda pięknie( widziałem ten trailer o którym wspominasz). Aż dziw bierze ze tyle mozna wycisnąć z enginu Dooma 3 O_o
Z tymi przeciwnikami w Preyu jest fajna sprawa. Mianowicie nie ma ich zbyt wielu (ograniczenia silnika) ale będzie się trzeba przy nich sporo namęczyć. Jedno nie ulega wątpliwości - to będą hiciory ;]
  • 0

#79 Jedyn Napisany 13 styczeń 2006 - 15:25

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22850 Postów:
a mnie ani jedna ani druga nie grzeje ;] Natomaist jesli juz miałbym wybierac, to zdecydowanie GoW. Na mnie filmik z X05 (chyba) zrobil wielkie wrazenie (ten w nocy). No i ta grafika ;]
  • 0

#80 Gość__* Napisany 13 styczeń 2006 - 15:25

Gość__*
  • Goście

Na plytce DVD z jakiegos angielskiego pisma o X360 jest gameplay z Gears of War - level jakis w deszczu.Atmosfera jest genialna ale grafika akurat w tym levelu (no i filmik jest slabej jakosci) nie "niszczy".A juz efekt deszczu jest totalnie do dupy - jak w PES5:) - zwykle biale kreski.Mam nadzieje ze to zmienia...

Widziałem ten filmik (gametrailer), w dalszej czesci levelu ekipa ładuje sie do jakies kopalni i zasówa na wagonikach :)
  • 0

#81 xell Napisany 13 styczeń 2006 - 23:46

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17037 Postów:
Microsoft dostał zjebki od Marka Reina (szefa Epic), za wypuszczenie tych ostatnich screenów, które są albo bardzo stare, albo w ogóle nie pochodzą z gry!

Now, about those screenshots. Those are NOT new screen shots. In fact they're quite old and some aren't Gears at all. Here's what I wrote about them in a different thread on this forum...

These are very old images, mostly from our internal PR Kick-off meeting with Microsoft back in December 2004. They were never intended for release and they don't come anywhere close to representing what the game looks like today. In fact some of those images don't represent the game AT ALL! The grassy field images are from our GDC 2004 Unreal Engine 3 demo and NOT from Gears! That is TWO YEAR OLD engine demo content we showed to Microsoft PR people to give them an early flavor of what the tech could do. As you can probably guess we're pretty unhappy that these crappy images have surfaced. Unfortunately this isn't the first time our publisher has released content not intended for release and it feels like a punch in the gut every time it happens.


To się marketingowcy Microsoftu popisali. :lol:
A z drugiej strony jest pewna ulga, bo nie chicałbym, żeby tak wyglądała roślinność w ostatecznej grze.
  • 0

#82 Gość__* Napisany 14 styczeń 2006 - 10:47

Gość__*
  • Goście
Te screeny krajobrazów pochodzą z czasów zaprezentowania pierwszych materiałów z U3 engine (i właśnie są tymi materiałami) i mają już prawie rok.

xelloss - Jedyną rzeczą jaka jest pewna w porównaniu GoW i Preya to to, że ta druga będzie miała w porównaniu z GoW zdecydowanie gorszą grafikę, myślę, że porównywalną do Q4, przez co z miejsca zostanie skreślona przez wielu myślących inaczej userów tego forum. Aha, i największym problem z Preyem jest jego premiera, która równie dobrze może nigdy nie nastąpić.
  • 0

#83 mleko2099 Napisany 14 styczeń 2006 - 11:10

mleko2099

    SCUMM

  • Forumowicze
  • 1353 Postów:

Jedyną rzeczą jaka jest pewna w porównaniu GoW i Preya to to, że ta druga będzie miała w porównaniu z GoW zdecydowanie gorszą grafikę, myślę, że porównywalną do Q4, przez co z miejsca zostanie skreślona przez wielu myślących inaczej userów tego forum. Aha, i największym problem z Preyem jest jego premiera, która równie dobrze może nigdy nie nastąpić.


Prey(dev. Human Head Studio) na zaprezentowanych trailerach wygląda IMO o klasę lepiej niż dzieło Raven. Ogolnie jak na możliwości enginu Dooma 3 wygląda naprawde świetnie , ale właśnie - tak jak wspomniałeś premiera to w tej chwili największą bolaczką Preya. Gra jest tworzona od 10 lat i faktycznie możliwe ze jej premiera nie nadejdzie....
  • 0

#84 Gość__* Napisany 16 styczeń 2006 - 13:08

Gość__*
  • Goście
Podobno screeny Gears of War te co ostatnio zostały zaprezentowane pochodzą ze starszej wersji gry 8)
  • 0

#85 Matrox Napisany 16 styczeń 2006 - 13:51

Matrox

    ...

  • Forumowicze
  • 3057 Postów:

Podobno screeny Gears of War te co ostatnio zostały zaprezentowane pochodzą ze starszej wersji gry 8)


Przeciez dwa posty wyzej masz to napisane ;]

"Now, about those screenshots. Those are NOT new screen shots. In fact they're quite old and some aren't Gears at all. Here's what I wrote about them in a different thread on this forum...

These are very old images, mostly from our internal PR Kick-off meeting with Microsoft back in December 2004. They were never intended for release and they don't come anywhere close to representing what the game looks like today. In fact some of those images don't represent the game AT ALL! The grassy field images are from our GDC 2004 Unreal Engine 3 demo and NOT from Gears! That is TWO YEAR OLD engine demo content we showed to Microsoft PR people to give them an early flavor of what the tech could do. As you can probably guess we're pretty unhappy that these crappy images have surfaced. Unfortunately this isn't the first time our publisher has released content not intended for release and it feels like a punch in the gut every time it happens."
  • 0

#86 Gość__* Napisany 16 styczeń 2006 - 19:26

Gość__*
  • Goście

Prey(dev. Human Head Studio) na zaprezentowanych trailerach wygląda IMO o klasę lepiej niż dzieło Raven. Ogolnie jak na możliwości enginu Dooma 3 wygląda naprawde świetnie , ale właśnie - tak jak wspomniałeś premiera to w tej chwili największą bolaczką Preya. Gra jest tworzona od 10 lat i faktycznie możliwe ze jej premiera nie nadejdzie....


Sorry, ale gdzie ty masz oczy. Owszem, zmodernizowany silnik Dooma 3 nadal daje radę w 2006 roku (oczywiście nie dla przyszłych posiadaczy PS3, którzy są przyzwyczajeni do najlepszej grafiki, najpotężniejszych silników :lol: ), ale nie może równać się z U3 engine. Być może w Preyu bardziej urzekł ciebie klimat, design, pomysły i gameplay niż te z GoW, z którego nie pokazano jakichś obłędnych akcji czy leveli, ale jeśli obejrzysz prezentację silnika U3, zauważysz wielką różnicę.
  • 0

#87 mleko2099 Napisany 16 styczeń 2006 - 20:04

mleko2099

    SCUMM

  • Forumowicze
  • 1353 Postów:

Sorry, ale gdzie ty masz oczy. Owszem, zmodernizowany silnik Dooma 3 nadal daje radę w 2006 roku (oczywiście nie dla przyszłych posiadaczy PS3, którzy są przyzwyczajeni do najlepszej grafiki, najpotężniejszych silników ), ale nie może równać się z U3 engine. Być może w Preyu bardziej urzekł ciebie klimat, design, pomysły i gameplay niż te z GoW, z którego nie pokazano jakichś obłędnych akcji czy leveli, ale jeśli obejrzysz prezentację silnika U3, zauważysz wielką różnicę


Raxer chciałbym tylko zaznaczyć ze nie porównuje Preya do GOW a do dzieła Raven ( Q 4) bo pod względem graficznym jest poprostu lepszy niż ten ostatni. I naprawde nie musisz mi tłumaczyć ze UE 3.0 jest lepszy niż silnik Dooma 3( widziałem sporo trailerów) bo różnice widać gołym okiem ( kto oglądał pierwsze prezentacje UE3 ten wie o co chodzi).Poprostu powiedziałeś ze Prey będzie Twoim zdaniem porównywalny graficznie z Q 4 z czym ja się nie zgadzam. Ot chyba się nie zrozumieliśmy ;]

(oczywiście nie dla przyszłych posiadaczy PS3, którzy są przyzwyczajeni do najlepszej grafiki, najpotężniejszych silników ),


Wiesz to mnie właśnie martwi. Podobnie jak i Ty uważam ze silnik na którym śmiga Doom trzeci jest nadal dobrym kawałkiem kodu. Ale wchodząc na np polskie serwisy i czytając co tam mówią o np Q 4 ( ze gra jest brzydka itp) odechciewa mi się wszystkiego. Owszem nie jest to moze szczyt techniki( która gna jak szalona) ale uważam że prezentuje nadal zadowalający poziom ( engin).
  • 0

#88 Gość__* Napisany 16 styczeń 2006 - 20:28

Gość__*
  • Goście
Wielkie sorry mleko2099 - z tego tępienia fanboyów na forum stałem się czepialski i nawet jak przeczytałem raven, to przekształciłem to w swojej wyobraźni na coś innego.

Ta moja "porównywalny" w stosunku do Preya i Q4 wzięło się jedynie z tego, że obie korzystają z tego samego silnika, gdyż nie grałem i nie oglądałem gameplaya z Q4. Jednak cholernie długi okres produkcji, spowodowany problemami a nie chęcią stworzenia megaprodukcji, nie jest korzystny dla oprawy graficznej. Prey stoi o krok do przodu względem Duke Nukem Forever, ale równie dobrze może skończyć tak jak on, który z biegiem lat stał się tak archaiczny, że musieli zacząć robić go od nowa. Najnowszy filmik z Preya rzeczywiście robi wrażenie, ale głównie designem i oglądając go, czułem ten powiew starości.
  • 0

#89 xell Napisany 16 styczeń 2006 - 20:28

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17037 Postów:
Pierwsza gra na engine Dooma wyszła rok i 5 miesięcy temu, pierwsza gra na silniku UE3 jeszcze jest daleka od premiery. Chyba logiczne, że UE3 jest lepszy, ale wg mnie Prey graficznie daje radę i wygląda świetnie. Zasługa w tym dobrego designu i oczywiście usprawnienia grafiki w stosunku do Dooma 3 i Quake'a 4. Wg mnie dzięki dobrej technlogii i designowi Prey wygląda lepiej niż cokolwiek na UE3, oprócz Too Human, który wygląda jeszcze lepiej.:)

A z prezentacji, to wg mnie Real-Time Engine prezentuje się dużo lepiej niż UE3 i aż dziw, że developerzy się na niego nie rzucają (może gorsze narzędzia i wsparcie oferują twórcy tego engine'u).

Mam nadzieję, że modzi wybaczą tego offtopa, wszakże nowinek dawno nie było, a o czymś trzeba rozmawiać. :wink:
  • 0

#90 Grz3chu Napisany 16 styczeń 2006 - 20:57

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2789 Postów:
Qrde! Nie taki Xbox straszny jak go malują :) GoW jest grą cholernie przekonywującą do kupna 360-ki. Bardzo podoba mi się design postaci (takie madafaki) no i grafika - UT2007 engine (of course) - musi wyglądać obłędnie.
  • 0