Skocz do zawartości

Gears of War


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
2793 odpowiedzi na ten temat

#91 mleko2099 Napisany 17 styczeń 2006 - 10:12

mleko2099

    SCUMM

  • Forumowicze
  • 1353 Postów:

Wielkie sorry mleko2099 - z tego tępienia fanboyów na forum stałem się czepialski i nawet jak przeczytałem raven, to przekształciłem to w swojej wyobraźni na coś innego.


Nic się nie stało. Ot zwykła pomyłka ;]


. Chyba logiczne, że UE3 jest lepszy, ale wg mnie Prey graficznie daje radę i wygląda świetnie. Zasługa w tym dobrego designu i oczywiście usprawnienia grafiki w stosunku do Dooma 3 i Quake'a 4.


Tu się zgadzam w 100%. design leveli i oponentów daje rade nieziemsko a o klimacie nie będe wspominał bo ten wylewa się wręcz z ekranu. Mam tylko nadzieje że w produkcie końcowym HH nie zawali niczego a gameplay bedzie wielki ;]


Wg mnie dzięki dobrej technlogii i designowi Prey wygląda lepiej niż cokolwiek na UE3


Hmmm polemizował bym. GOW wygląda wprost obłednie i imo jest poprostu ładniejszy. Mnogośc rożnego rodzaju efektów graficznych ( i ich jakosc), świetnej jakości tekstury w wysokiej rozdziałce, szcegołowość otoczenia i postaci. To wszystko daje wprost piorunujący efekt. Oczywiście to tylko moje skromne zdanie ;] Szkoda że do premiery tej gry jeszcze trochę nam pozostało...


UE3 i aż dziw, że developerzy się na niego nie rzucają (może gorsze narzędzia i wsparcie oferują twórcy tego engine'u).


Powiem ci ze także myslałem, ze wielu developerów bedzie korzystać z tego silnika. Możliwe ze jest tak jak mówisz. Dało się zresztą słyszeć tu i tam, ze engin nie radzi sobie z dużą ilością przeciwników na ekranie i wiekszymi połaciami terenu ( przy zachowaniu stałej ilości FPS'ów) więc może i to jest jeden z powodów...

no i grafika - UT2007 engine (of course) - musi wyglądać obłędnie.


Chyba chodzi ci o Unreal Engine 3.0 ;]
  • 0

#92 BeSOS Napisany 17 styczeń 2006 - 12:29

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24188 Postów:
IMO GoW może źle skończyc, bo niewiedzieć czemu, podobnie jak PDZ, gra jest kreowana na odpowiednik Halo na X360...zreszta, ign nie jest jakoś szczególnie zachwycone GoW w sensie gameplay'u a raczej jaraja sie technologią.
  • 0

#93 filip Napisany 17 styczeń 2006 - 12:34

filip

    tell me something i don't know

  • Forumowicze
  • 6970 Postów:

IMO GoW może źle skończyc, bo niewiedzieć czemu, podobnie jak PDZ, gra jest kreowana na odpowiednik Halo na X360...zreszta, ign nie jest jakoś szczególnie zachwycone GoW w sensie gameplay'u a raczej jaraja sie technologią.


Mam takie same odczucia. Póki co, Gamplay zapowiada się bardzo prosto co może prowadzić do znudzenia grą. Strzelanie tutaj nie ma takiego powera jak w RE4 żeby z przyjemnością robić to przez 10h :roll: [/i]
  • 0

#94 luki17 Napisany 17 styczeń 2006 - 14:17

luki17

    Mokujin

  • Narybek
  • 44 Postów:
no ale poki co zostaje ciekawy klimat... mysle ze gra i tak bedzie dobra poczekamy zobaczymy
  • 0

#95 MaxVarEmreis Napisany 17 styczeń 2006 - 14:39

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:
Narazie to nie ma co marudzić nad gameplay'em bo defakto nic o nim nie wiemy. Z filmików trudno jednoznacznie coś wywnioskować. Trzeba poprostu czekać i mieć nadzieje, że poza grafiką ten tytuł zaoferuje jednak coś jeszcze.
  • 0

#96 Gość__* Napisany 17 styczeń 2006 - 15:55

Gość__*
  • Goście
Projekty potworów i miejscówki zostały stworzone pod pokaz dema technologicznego na PC. Pamiętam jak ściągałem filmik pokazujący engine w ruchu. Potem projekty szkoda było wywalić do śmieci i zrobiono z tego grę. Nie wiem, czy to dobrze wróży grze.
  • 0

#97 MaxVarEmreis Napisany 17 styczeń 2006 - 16:13

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Projekty potworów i miejscówki zostały stworzone pod pokaz dema technologicznego na PC. Pamiętam jak ściągałem filmik pokazujący engine w ruchu. Potem projekty szkoda było wywalić do śmieci i zrobiono z tego grę. Nie wiem, czy to dobrze wróży grze.

Ale przecierz projekty potworów i miejscówki są zarąbiste. Klimacik nie do pobicja. Wiec, to że były stworzone na potrzeby prezentacji, a nie gry, nie wydaje mi sie problemem. Głownie rozchodzi się o to jaki to będzie typ gry, jaki gameplay. Czy gra będzie na "ramboida" a może jakieś skradanie, czy zastosują jakieś nowe patenty itp itd.
  • 0

#98 xell Napisany 17 styczeń 2006 - 16:20

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17565 Postów:
Przecież mogłoby być też zupełnie na odwrót - projekty potworów i miejscówek do dema zaczerpnięto z wczesnej pracy produkcji gry.
  • 0

#99 TomisH Napisany 17 styczeń 2006 - 17:06

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:
Zaraz, zaraz, zaraz - mylicie projekty ukazujące to, do czego zdolny jest silnik graficzny, z projektami tytułu opartego na tym właśnie silniku. Nie jest prawdą, że screeny prezentujące wczesne wersje silnika UE3 pochodzą z projektu, który my teraz znamy jako Gears of War - Cliffy sam ostatnio prostował, że w sieci są screeny prezentujące engine I screeny prezentujące grę i żeby ich nie mylić. Owszem, graficznie GoW jest podobny do pokazówek technologii, no bo jak ma nie być podobny, skoro na technologii tej jest oparty? ale gra poszła już o wieeele dalej niż zwykłe render-arty. I znowu - w zeszłym tygodniu ukazały się w sieci "nowe" screeny z GoW (polana i jakieś potworki)? A tego w ogóle w grze nie będzie.

Według mnie GoW nie będzie zwyczajnym demkiem technologicznym (jak Serious Sam, czy FarCry) lecz po prostu grą. I to w dodatku cholernie dobrą grą :)
  • 0

#100 Gość__* Napisany 17 styczeń 2006 - 17:26

Gość__*
  • Goście

Zaraz, zaraz, zaraz - mylicie projekty ukazujące to, do czego zdolny jest silnik graficzny, z projektami tytułu opartego na tym właśnie silniku. Nie jest prawdą, że screeny prezentujące wczesne wersje silnika UE3 pochodzą z projektu, który my teraz znamy jako Gears of War - Cliffy sam ostatnio prostował, że w sieci są screeny prezentujące engine I screeny prezentujące grę i żeby ich nie mylić. Owszem, graficznie GoW jest podobny do pokazówek technologii, no bo jak ma nie być podobny, skoro na technologii tej jest oparty? ale gra poszła już o wieeele dalej niż zwykłe render-arty. I znowu - w zeszłym tygodniu ukazały się w sieci "nowe" screeny z GoW (polana i jakieś potworki)? A tego w ogóle w grze nie będzie.

Według mnie GoW nie będzie zwyczajnym demkiem technologicznym (jak Serious Sam, czy FarCry) lecz po prostu grą. I to w dodatku cholernie dobrą grą :)


Na pokazie dema technologicznego pojawiły się dokładnie te same potwory, co biegają sobie teraz na pokazach GoW, więc "podobne" to niewłasciwe słowo. To są te same obiekty. Zwłaszcza żołnierz obcych, który poruszał się po korytarzu demonstrując efekty świetlne i dynamiczne cienie. To dokładnie ten sam model, nic do tej pory nie zmieniono w jego designie. Potem pokazano stojące w słupach światła modele potworów i również okazuje się, że są to identyczne modele z tymi, które oglądamy na pokazach GoW.
  • 0

#101 BeSOS Napisany 17 styczeń 2006 - 17:38

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24188 Postów:
a co to za róznica czy potwory, projekty itp zaczerpnieto z demka czy nie? Wazne, że zejebiście to wyglada ;]

Macie tu cytat z ign, o którym wczesniej mówiłem:

While the game has proven to be visually stunning so far, we're not really sure about its gameplay mechanics. It's been frequently described as "stop and pop" gameplay, but what that precisely means or how it will prove unique is unclear. Basically each level seems to proceed with players advancing to a hostile area and taking cover behind cars and ruined structure while occasionally popping out and unleashing a few bullets. Does that really sound revolutionary?


Poprostu trzeba poczekac aż Microsoft ujawni więcej szczegółów na temat gry
  • 0

#102 mleko2099 Napisany 17 styczeń 2006 - 17:53

mleko2099

    SCUMM

  • Forumowicze
  • 1353 Postów:

Według mnie GoW nie będzie zwyczajnym demkiem technologicznym (jak Serious Sam, czy FarCry) lecz po prostu grą. I to w dodatku cholernie dobrą grą


O ile w przypadku Serious Sama moge się zgodzić co do twierdzenia ze to zwyczajne teh demo pokazujące zalety silnika ( było one na tyle dobre że panowie z croteam postanowili zrobić gre) tak z FC nie zgadzam się ;]. Akurat w tym przypadku właściwszym było by nawiązanie do X-isle ( pierwszej prezentacji poźniejszego Cry Enginu). Bo FC uważam jest świetną grą która oczywiście, takze miała pokazać zalety tego silnika ( w końcu robili ją programiści z Crytek) ;] Ale powiedzialez że według ciebie , także nie będe się czepiał Tomiszczu ;]
A co do GOW - po tych wszystkich trailerach uważam że gra będzie naprawde pożadna. Ale z opinia lepiej wstrzymac się do wydania fulla ;]
BTW ja takze mialem podobne wrażenie jakoby projekty/modele postaci i stworów były wyciągnięte z pierwszych pokazów UE 3.0 O_o
  • 0

#103 Gość__* Napisany 17 styczeń 2006 - 18:02

Gość__*
  • Goście

Projekty potworów i miejscówki zostały stworzone pod pokaz dema technologicznego na PC. Pamiętam jak ściągałem filmik pokazujący engine w ruchu. Potem projekty szkoda było wywalić do śmieci i zrobiono z tego grę. Nie wiem, czy to dobrze wróży grze.

lol
  • 0

#104 Gość__* Napisany 17 styczeń 2006 - 18:08

Gość__*
  • Goście

Projekty potworów i miejscówki zostały stworzone pod pokaz dema technologicznego na PC. Pamiętam jak ściągałem filmik pokazujący engine w ruchu. Potem projekty szkoda było wywalić do śmieci i zrobiono z tego grę. Nie wiem, czy to dobrze wróży grze.

lol


Można wiedzieć, co Cię tak śmieszy? W momencie pokazu silnika U 3.0 nie było nic wiadomo o konsoli Billa, a o grze GoW to już zupełnie. Silnik Unreal 3.0 to była nowość, a demo stworzono specjalnie na pokaz, więc o pełnej grze nie było wtedy mowy. Zamiast lolować, daj przykład "normalnego" posta i spróbuj chociaż mnie przekonać, że się mylę "moderatorze" .
  • 0

#105 Gość__* Napisany 17 styczeń 2006 - 18:24

Gość__*
  • Goście

Można wiedzieć, co Cię tak śmieszy? W momencie pokazu silnika U 3.0 nie było nic wiadomo o konsoli Billa, a o grze GoW to już zupełnie. Silnik Unreal 3.0 to była nowość, a demo stworzono specjalnie na pokaz, więc o pełnej grze nie było wtedy mowy. Zamiast lolować, daj przykład "normalnego" posta i spróbuj chociaż mnie przekonać, że się mylę "moderatorze" .

Co z tego, że 2 potworki z GoW były wcześniej w demie UE3? Weź, mi wytłumacz, jaki to będzie mieć wpływ na jakość tej gry.. i postaraj się zrobić to bez zbyt częstych powtórzeń, takich, jak w końcówce poprzedniego postu.. "redaktorze"(tak, ja też potrafie) ;f
  • 0

#106 Gość__* Napisany 17 styczeń 2006 - 18:46

Gość__*
  • Goście

Można wiedzieć, co Cię tak śmieszy? W momencie pokazu silnika U 3.0 nie było nic wiadomo o konsoli Billa, a o grze GoW to już zupełnie. Silnik Unreal 3.0 to była nowość, a demo stworzono specjalnie na pokaz, więc o pełnej grze nie było wtedy mowy. Zamiast lolować, daj przykład "normalnego" posta i spróbuj chociaż mnie przekonać, że się mylę "moderatorze" .

Co z tego, że 2 potworki z GoW były wcześniej w demie UE3? Weź, mi wytłumacz, jaki to będzie mieć wpływ na jakość tej gry.. i postaraj się zrobić to bez zbyt częstych powtórzeń, takich, jak w końcówce poprzedniego postu.. "redaktorze"(tak, ja też potrafie) ;f


Nie napisałem, że to wróży źle grze, przede wszystkim czytaj dokładnie posty. Po drugie, istnieje możliwość (tak, nie napisałem, że to pewnik, ani że to już przesądzone), że gra nie powstawała od początku jako zwarta merytorycznie całość. Można przypuszczać, że do tych projektów dorobiono fabularne tło i umiejscowiono w gatunku FPP. W kolejnych demach technologicznych pojawiły się też miejscówki, które "mogą" być przeniesione żywcem do gry (no bo są klimatyczne i po co marnować tak dobrze zaprojektowane lokacje). Lokacje z wiatrakami i zielonymi łąkami pojawiły się na oficjalnej stronie projektu jako screeny z pokazu mozliwości silnika. Teraz te same lokacje pojawiają się przy zapowiedziach GoW. Może ostatecznie się tam nie pojawią (choć wolałbym, żeby były, bo są klimatyczne), tak jak pisał Xellos na temat niektórych screenów. No i konkluzja:
Gra, która oparta jest na projektach potworów i plansz wymyslonych bez konkretnego celu (tutaj tylko pokaz możliwości silnika), może być spójna fabularnie?

Kilka osób odezwało się tutaj i zaprzeczyło lub potwierdziło moje obawy, co szanuję. Wyrazili swoją opinię, a nie lolowali bez sensu. Jak chcesz mnie wyśmiewać, zamiast dyskutować, to zapraszam na priva, tam sobie możesz pokopiować sto tysięcy razy te lole.
  • 0

#107 xell Napisany 17 styczeń 2006 - 19:02

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17565 Postów:
Dagon, ale dlaczego zakładasz, że nie miano w planach gry gdy pokazywano te projekty potworów i leveli? Przecież pokazano je po raz pierwszy w marcu 2005, na 2(!) miesiące przed pokazaniem pierwszego grywalnego poziomu na E3. Być może na platformach Sony wczesne buildy robi się w tydzień lub maksymalnie dwa, ale wg mnie tak niewielki odstęp czasu wskazuje, iż od dawna gra była w produkcji, a potwory z GoW pokazali na prezentacji silnika, bo były po prostu gotowe (nie trzeba nic specjalnie robić).
  • 0

#108 MaxVarEmreis Napisany 17 styczeń 2006 - 19:09

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:
Dagon osobiście uważam, że takie przypadkowo stworzone postacie mogą być lepsze od tych nad którymi myśli się intensywnie miesiącami. Pomyśl, nie musieli sie martwić fabuła, realjami, był poprostu czysty impuls niczym nie skrepowany. Mogli pofolgować fantazii. I IMO wyszło im to nadwyraz dobrze. Projekty przeciwników sa jednymi z lepszych jakie ostatnio widziałem.
Co do zarzutu iż może to spowodować niespójność w fabule....szczerze jakoś sie tym nie martwie. W wiekszości japońskich produkcji przeciwnnicy są "z innej bajki" i nijak pasuja do poważnej fabuły. W GoW nie ma czegoś takiego. Projekty przeciwników idealnie pasują do roli wrednych agresorów, którzy chca wytępić rase ludzką. Pozatym mi sie podoba koncepcja, w której to wróg ma przewage, a ja musze sie chować i uciekać bo w konfrontacji face to face nie mam najmiejszych szans. Dodaje to adrenalinki :). Ja bym o klimat i fabułe się najmniej martwił, bo to napewno będzie mocny punkt tej gry. Za to gameplay pozostaje małym znakiem zapytania.

P.S. To nie jest FPP :)
  • 0

#109 Gość__* Napisany 17 styczeń 2006 - 19:12

Gość__*
  • Goście
xelloss, to tylko takie przypuszczenie, nie jestem tego pewny, taka hipoteza, bo to dziwne, ze nie wspomniano o tym, ze to fragment jakiegoś większego projektu, zwłaszcza, że tak się do tej pory nie robiło. Ot, jak było coś ekstra hiper wypasione (a takie jest graficznie GoW), to wskazywało się to jako część gry (jeśli takie rzeczywiście było). Zwykle jest odwrotnie, jak np. z DMC4, który jest tylko prezentacją, a ze słów developera wynika, ze gra bedzie całkowicie inna. ITp.


Racja, to nie fpp, sorki za błąd.
  • 0

#110 Gość__* Napisany 17 styczeń 2006 - 21:01

Gość__*
  • Goście

Nie napisałem, że to wróży źle grze, przede wszystkim czytaj dokładnie posty. Po drugie, istnieje możliwość (tak, nie napisałem, że to pewnik, ani że to już przesądzone), że gra nie powstawała od początku jako zwarta merytorycznie całość.

Nie, nie napisałeś, że to źle wróży grze.. ale w tym zdaniu "Projekty potworów i miejscówki zostały stworzone pod pokaz dema technologicznego na PC. Pamiętam jak ściągałem filmik pokazujący engine w ruchu. Potem projekty szkoda było wywalić do śmieci i zrobiono z tego grę. Nie wiem, czy to dobrze wróży grze." uznajesz za pewne to, że GoW to po prostu zlepek leveli z dem UE3 i to twierdzenie było dla mnie właśnie kompletnie bezsensowne..

W kolejnych demach technologicznych pojawiły się też miejscówki, które "mogą" być przeniesione żywcem do gry (no bo są klimatyczne i po co marnować tak dobrze zaprojektowane lokacje). Lokacje z wiatrakami i zielonymi łąkami pojawiły się na oficjalnej stronie projektu jako screeny z pokazu mozliwości silnika. Teraz te same lokacje pojawiają się przy zapowiedziach GoW. Może ostatecznie się tam nie pojawią (choć wolałbym, żeby były, bo są klimatyczne), tak jak pisał Xellos na temat niektórych screenów.

Bleszinski zdementował, jakoby łaka, czy coś z wiatrakami miała pojawić się w GoW, była tworzona na potrzeby demka..


No i konkluzja:
Gra, która oparta jest na projektach potworów i plansz wymyslonych bez konkretnego celu (tutaj tylko pokaz możliwości silnika), może być spójna fabularnie?

Widzisz, moim zdaniem GoW taką grą nie jest, więc odpowiedź na takie pytanie nie ma sensu.. a nawet, jeśli to jest to problem autorów nie mój.. tak, samo, jak to, skąd pochodzą lokacje i potwory.. dla mnie ważne jest to, czy gra będzie miodna, a nie to, jak powstawała, czy skąd pochodzą lokacje..

Kilka osób odezwało się tutaj i zaprzeczyło lub potwierdziło moje obawy, co szanuję. Wyrazili swoją opinię, a nie lolowali bez sensu. Jak chcesz mnie wyśmiewać, zamiast dyskutować, to zapraszam na priva, tam sobie możesz pokopiować sto tysięcy razy te lole.

Dagon, po pierwsze- ja cię nie wyśmiewam.. wiem, wiem, napisałem lol.. ale ten lol nie wyśmiewał ciebie, a twoje twierdzenie, które(moim zdaniem) było po prostu niedorzeczne.. w ten sposób chciałem wyrazić swój stosunek do niego.. nie miałem zamiaru cię obrazić, więc, jeśli poczułeś się obrażony to naturalnie sorry ;]
  • 0

#111 xell Napisany 17 styczeń 2006 - 21:47

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17565 Postów:
Dagon - zwróć uwagę, że Microsoft czekał ze wszystkimi zapowiedziami do maja, a to przecież gra Microsoft Game Studios. Starał się, aby wydawcy się wstrzymywali z zapowiedziami, aczkolwiek niektórzy coś niecoś wcześniej zapowiedzieli (Sega Condemned, a Ubi Ghost Recona).
  • 0

#112 TomisH Napisany 17 styczeń 2006 - 22:37

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:

xelloss, to tylko takie przypuszczenie, nie jestem tego pewny, taka hipoteza, bo to dziwne, ze nie wspomniano o tym, ze to fragment jakiegoś większego projektu, zwłaszcza, że tak się do tej pory nie robiło.

Ależ właśnie przy okazji tych demek (światło, obiekty, milion poligon model mesh ;]) było powiedziane, że mowa jest o "yet unnanounced title", także tu sprawa jest jasna - już pracowano nad GoW. Ja zaś nawiązywałem do pierwszych, starusieńkich screenów ze zrujnowanego miasta :)
  • 0

#113 Orange Napisany 18 luty 2006 - 12:58

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:
Trochę nowych wieści opublikował TeamXbox: http://news.teamxbox... ... ar-Update/

Peter then took the stage for about 90 minutes, where he went in depth about upcoming plans for the games group. He showed several demos that have never been seen before (though I expect updated versions will be made public in the weeks (GDC) and months (E3) ahead). The demos included gameplay from Gears of War (holy smokes, I can’t wait for that game!)

"The multiplayer has - well I don't want to pigeon hole it by saying it has a Counter-Strike feel to it - but imagine a more tactical Counter-Strike, where team work is absolutely essential, where cover is absolutely essential and it's just a lot of fun."


Redaktor kończy artykuł trafnym stwierdzeniem - "multiplayer powinien być naprawdę solidny. Czegóż innego można się spodziewać po twórcach serii Unreal Tournament?" 8)
  • 0

#114 Gość__* Napisany 23 luty 2006 - 09:47

Gość__*
  • Goście
Nowe screeny
http://www.gameonly.... ... 16b2489dde

a do premiery jeszcze tyle czasu :(
oby tylko gameplay stal na wysokim poziomie

PS. Wyobrażacie sobie ta gre podpieta pod HDTV ? :D
  • 0

#115 Orange Napisany 23 luty 2006 - 10:05

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:

PS. Wyobrażacie sobie ta gre podpieta pod HDTV ?

Tak ale sam hdtv stojący w salonie wyobrazić sobie już trudniej o_O

Screeny: wszystko w porządku... ale dlaczego ta gra wciąż mnie nie przekonuje?... Czuję od niej... jakimś plastikiem :(
  • 0

#116 BeSOS Napisany 23 luty 2006 - 10:31

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24188 Postów:

Screeny: wszystko w porządku... ale dlaczego ta gra wciąż mnie nie przekonuje?


same here o_O

Graficznie imo jest to jedna z najlepiej wygladajacych gier na 360tke, ale generalnie jakos mnie nie kręci....a to całe usilne robienie z niej nastepcy Halo jeszzce bardziej mnie zniecheca.
  • 0

#117 MaxVarEmreis Napisany 23 luty 2006 - 12:13

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Screeny: wszystko w porządku... ale dlaczego ta gra wciąż mnie nie przekonuje?


same here o_O

Graficznie imo jest to jedna z najlepiej wygladajacych gier na 360tke, ale generalnie jakos mnie nie kręci....a to całe usilne robienie z niej nastepcy Halo jeszzce bardziej mnie zniecheca.


O_o kto z tej gry robi nastepce Halo?? Gdzie tak pisze, pierwsze słysze. W jakim sensie niby to jest nastepca Halo?? Wogole LOL za takie sformułowanie.

Co do plastikowości, to chyba ten silnik tak juz ma. Zobaczcie na Huxley, jest podobnie.
  • 0

#118 McDrive Napisany 23 luty 2006 - 13:42

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
Każda gra na UE3 będzie wyglądać plastikowo. Taki styl graficzny obrali podczas tworzenia silnika, ale ja nie mam nic do tego.
  • 0

#119 xell Napisany 23 luty 2006 - 13:48

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17565 Postów:

Każda gra na UE3 będzie wyglądać plastikowo.

:?:
http://xbox360.qj.ne... ... 9/aid/5074
  • 0

#120 BeSOS Napisany 23 luty 2006 - 13:54

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24188 Postów:

O_o kto z tej gry robi nastepce Halo?? Gdzie tak pisze, pierwsze słysze. W jakim sensie niby to jest nastepca Halo?? Wogole LOL za takie sformułowanie.


np ign...nie znajdę ci teraz konkretnych przykładów, ale nie wyssałem sobie tego z palca od tak. Nie chodzi o konkretne porównanie mechanizmów gry do Halo, ale o samo znaczenie tytułu dla Microsoftu.Tak samo było z PDZ co też było dla mnie smieszne. Teraz jasniej?
  • 0